SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW Kluczbork oferta pracy FAMUR FAMAK SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW
Wynagrodzenie: od 3 500 do 5 000 PLN
Zakres obowiązków: Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie: prowadzenie procesu zakupów od zapytania ofertowego do zamówienia,nadzór nad składanymi zamówieniami, terminowością i jakością realizowanych dostaw,negocjowanie najkorzystniejszych warunków zakupowych,kontakt z dostawcami i klientami wewnętrznymi
Data publikacji: 2021-05-25
Lokalizacja: Kluczbork (opolskie)
Pracodawca: FAMUR FAMAK SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Fabryczna 5, 46-200 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Do obowiązków osoby na tym stanowisku należeć będzie: prowadzenie procesu zakupów od zapytania ofertowego do zamówienia,nadzór nad składanymi zamówieniami, terminowością i jakością realizowanych dostaw,negocjowanie najkorzystniejszych warunków zakupowych,kontakt z dostawcami i klientami wewnętrznymi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|12
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 do 5 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kluczbork
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 16
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kluczborski
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 1604
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kluczbork
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: zaopatrzeniowiec
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 do 5 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 21.05.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, techniczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie techniczne, mile widziane wykształcenie wyższe techniczne,znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego w mowie i piśmie na poziomie pozwalającym na swobodne prowadzenie rozmów,dobra obsługa komputera - pakiet MS Office i Impuls,mile widziane doświadczenie zawodowe w podobnej branży i na podobnym stanowisku,zdolności komunikacyjne oraz negocjacyjne, umiejętność pracy w zespole oraz indywidualnie
Nazwa pracodawcy: FAMUR FAMAK SPÓŁKA AKCYJNA
danePracodawcy_nip: 7510002119
danePracodawcy_regon: 53110272600000
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Adres pracodawcy:
Fabryczna 5, 46-200 Kluczbork, powiat: kluczborski, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: -
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 16
Powiat pracodawcy: kluczborski
danePracodawcy_kodPowiatu: 1604
Gmina pracodawcy: Kluczbork
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Kluczbork
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0965619
Ulica pracodawcy: Fabryczna
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kluczborku
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|332302
Zawód wykonywany przez pracownika: zaopatrzeniowiec
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.05.2021
Data dodania oferty pracy: 25.05.2021
Oferta pracy ważna do: 24.06.2021
Data udostępnienia oferty pracy: 25.05.2021
Data przyjęcia oferty pracy: 21.05.2021
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
https://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?5bf34df7d624439b96b956845890ae23
Podobne oferty pracy
Przyjmowanie i wprowadzanie dokumentów od dostawców zgodnie z procedurami firmy, wystawianie dokumentów sprzedaży, kompleksowa obsługa zamówień klientów, monitorowanie stanu zapasów magazynowych, organizowanie transportów na podstawie wpływających zleceń.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe PAP-TRANS Sp.J. - 2018-04-13 - Siedlce (mazowieckie)
Obsługa procesu sprzedaży przez Internet
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Koszalin (zachodniopomorskie)
- kompletowanie pakietów wg schematów, - przygotowywanie mieszanki klejowej, - obsługa pulpitów sterowniczych pras płaskich i giętych, - ustawianie odpowiednich parametrów maszyn zgodnych z realizowanym zleceniem, - pomiary i kontrola jakości wyprasek,- kontrola wzrokowa łuszczki,- umiejętne segregowanie obłogi na odpowiednie klasy,- zaznaczanie i usuwanie ewentualnych ubytków.
kontakt przez PUP - 2021-04-30 - Chełmek (małopolskie)
prowadzenie kontroli hal produkcyjnych, zapewnienie higieny produkcji, hal produkcyjnych, maszyn i urządzeń, pobieranie prób do badań zewnętrznych zgodnie z harmonogramem, prowadzenie zapisów dat, jakości i nadzór nad nimi, realizowanie wymagań systemu haccp
Marko Sp. zo.o. - 2021-05-31 - Kopanica (wielkopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-11-09 - Warszawa (mazowieckie)
Redakcja gazety Wiadomości Zawierciańskie i portalu zawierciańskie.pl oraz Radio Zawiercie, poszukuje do współpracy osoby na stanowisko specjalisty ds. sprzedaży powierzchni reklamowej.obowiązki:- planowanie i realizacja kampanii marketingowych w naszych mediach- kompleksowa współpraca z klientem - realizacja założonych celów sprzedażowych- wspieranie działów redakcyjnych
Fundacja MEDIA ZAWIERCIAŃSKIE - 2019-08-29 - Zawiercie (śląskie)
- przygotowanie ofert handlowych- przygotowanie polityki marketingowej usług/produktów firmy na rynek ukraiński- kontakt z klientami ukrainojęzycznymi
kontakt przez PUP - 2019-01-30 - Łódź (łódzkie)
analiza surowców i wyrobów gotowych, prowadzenie dokumentacji laboratoryjnej
GRUPA INCO S.A. - 2018-10-04 - Susz (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta w salonie łazienek w zakresie doradztwa produktowego i projektowego. Przygotowanie komputerowych wizualizacji pomieszczeń.Opieka posprzedażowa nad klientem. Tworzenie aranżacji na potrzeby wewnętrzne salonu, dbanie o wizerunek firmy i salonu.
FIRMA HANDLOWA "BOZ" SPÓŁKA AKCYJNA - 2021-06-25 - Rzeszów (podkarpackie)
-techniczne wsparcie dla wewnętrznych użytkowników poprzez systemy: Avature, Fieldglass, Virtuoso-przeglądanie, przetwarzanie i wysyłanie wszystkich zgłoszeń i zapytań dotyczących pomocy technicznej przychodzących od zespołu za pośrednictwem grupowej skrzynki mailowej, usługi ServiceNow i telefonu-rejestrowanie oraz zarządzanie wszystkimi danymi i podjętymi akcjami-ścisła współpraca z innymi członkami zespołu oraz z zespołem Internal Technology-szkolenie i ciągłe wsparcie innych członków zespołu-wsparcie w projektach ad hoc
kontakt przez PUP - 2021-06-24 - Kraków (małopolskie)
Świadczenie szerokiego zakresu usług dla klientów instytucjonalnych; wykonywanie przydzielonych zadań dotyczących produkcji form zwrotu podatku, w zgodzie z obowiązującymi procedurami, zachowując wewnętrzne terminy i standardy, współpraca zarówno z wewnętrznymi jak i zewnętrznymi interesariuszami, aktywne uczestnictwo w rozwoju departamentu poprzez zaangażowanie w projekty, spotkania, konferencje.
State Street Bank GMBH Sp. z o. o. Oddział w Polsce - 2019-11-28 - Gdańsk (pomorskie)
Koordynacja i realizacja działań w projektach szkoleniowych RPOTworzenie i nadzór nad dokumentacją realizowanych szkoleńTworzenie nowych wniosków aplikacyjnych projektów dofinansowanych ze środków UERozwój firmy i pozyskiwanie nowych zleceń dla firmy
EDU-IT - 2018-04-06 - Rzeszów (podkarpackie)
Zakres obowiązków obejmuje sprzedaż bezpośrednią nawozów, nasion, produktóworaz sprzętu dla sektora rekreacyjnego (w tym sportowego), komunalnego isadowniczego oraz pozyskiwanie nowych klientów i utrzymywanie i pogłębianie relacjibiznesowych. Specjalista ds. produktu będzie odpowiedzialny za realizację planówsprzedażowych w wyznaczonym regionie. Dodatkowo będzie uczestniczył w targachogólnopolskich oraz regionalnych promując produkty firmy
PROGRASS POLSKA sp z o.o - 2016-09-21 - Trzciana (małopolskie)
Obsługa działu sprzedaży, prowadzenie negocjacji handlowych.
COTTONPRODUCT SPÓŁKA JAWNA E I J GARDZIEL - 2021-06-25 - Bochnia (małopolskie)
- przyjmowanie i rozpisywanie zleceń- zamawianie materiałów do produkcji- organizacja wysyłek do klientów- kontakt z klientem w sprawach bieżących mail/telefon- analiza i przygotowywanie raportówpraca w godz. 8.00-16.00
MMP PREMIUM POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-07-03 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Główne obowiązki specjalisty ds. promocji:1. Współtworzenie i utrzymanie strony internetowej Muzeum Wojska;2. Współtworzenie i utrzymanie mediów społecznościowych Muzeum Wojska;3. Tworzenie notatek na potrzeby prasy, telewizji oraz redagowanie tekstów i publikacji tematycznych;4. Udział w propagowaniu działań i wizerunku Muzeum Wojska;5. Podejmowanie współpracy międzyinstytucjonalnej;6. Organizowanie i koordynacja imprez skierowanych do różnych grup wiekowych;7. Dyżury na salach wystawowych i punkcie kasowym;8. Pomoc interesantom.
Muzeum Wojska w Białymstoku - 2020-10-15 - Białystok (podlaskie)
- Zakres obowiązków: 1. Odpowiadanie na zapytania Klientów indywidualnych w języku włoskim w obsługiwanych kanałach, w sposób sprawny, zgodnie z obowiązującymi procedurami i wedle wyznaczonych norm,2. Przygotowywanie odpowiedzi/rozwiązywanie problemów Klientów na podstawie prezentowanych rozwiązań w Bazie Wiedzy, FAQ, Warunków sprzedaży/korzystania,3. Zgłaszanie problemów do zespołu jakości/trenera lub koordynatora, kiedy nie ma gotowego rozwiązania bądź procedury na rozwiązanie problemu,4. Uczestniczenie we wszystkich szkoleniach, doszkoleniach, i spotkaniach organizowanych przez Trenera wewnętrznego, przełożonego oraz managera działu.- Wynagrodzenie: 4400 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony (01.07.2018 - 30.06.2021). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wyształcenie średnie ogólnokształcące. Na oferowanym stanowisku wymagane jest 3 miesięczne doświadczenie pracy w obszarze obsługi klienta. Umiejętność obsługi klienta. Na oferowanym stanowisku wymagane jest ukończenie kursu z zakresu obsługi klienta, przeprowadzonego w języku niemieckim.
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Katowice (śląskie)
Zgodny
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy/Centrum Szkolenia Logistyki - 2015-12-01 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
projektowanie i wyklejanie reklam, montaż reklam, oklejanie samochodów i innych pojazdów, wycinanie i wykonywanie reklam świetlnych, projektowanie i montaż szyb reklamowych, ubrań i gażetów
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Ruda Śląska (śląskie)
Rejestrowanie i opiniowanie zleceń o udzielenie zamówienia publicznego oraz zamówień o wartości poniżej 30.000 euro, Przygotowanie i prowadzenie postępowań przetargowych, w tym: Przygotowywanie specyfikacji istotnych warunków zamówienia wraz załącznikami, na podstawie opisu przedmiotu zamówienia przygotowanego przez jednostkę zamawiającą, Wprowadzanie i przesyłanie on-line ogłoszeń o zamówieniu i udzieleniu zamówienia, kierowanych do Biuletynu Zamówień Publicznych oraz do Suplementu do Dziennika Urzędowego Unii Europejskiej w bazie danych TED (Tenders Electronc Daily), Udział w pracach komisji przetargowych, Sporządzanie wymaganej przepisami dokumentacji przetargowej po otwarciu ofert, Prowadzenie korespondencji z wykonawcami, Archiwizacja dokumentacji przetargowej, Prowadzenie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym wykonawcą, Umieszczanie informacji dot. toczących się postępowań przetargowych na stronie internetowej Uczelni (www.apsl.edu.pl), ogłoszeń o zamówieniu, specyfikacji istotnych warunków zamówienia, odpowiedzi na pytania wykonawców, decyzji o rozstrzygnięciu postępowania przetargowego i innych; Przygotowywanie innych dokumentów niezbędnych w procedurze zamówień publicznych, a także ich gromadzenie i przechowywanie, Weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienie publiczne; Umowa luty- kwiecień, z możliwością przedłużenia; godziny pracy: 7.30- 15.30
Akademia Pomorska w Słupsku - 2019-12-11 - Słupsk (pomorskie)
kontrola dostaw matyeriałów, kontrola komponentów zamiennych, analiza planu produkcyjnego.
TPV Displays Polska sp. z o.o. - 2017-04-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Prowadzenie akt osobowych, asystowanie przy naliczaniu płac, rejestracja czasu pracy, praca w programach kadrowo-płacowych
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Kluczbork (opolskie)
*koordynacja transportu na wyznaczonym terenie*tworzenie planu transportowego oraz kontroli nad jego prawidłowym przebiegiem*bieżąca współpraca z pracownikami magazynu oraz przewoźnikami zewnętrznymi*kontakt z kierowcami oraz koordynacja ich pracy*bieżące uzupełnianie informacji w w systemie*budowa pozytywnego wizerunku firmy DINO na rynku
"DINO POLSKA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-22 - Jastrowie (wielkopolskie)
Korekta i przygotowanie techniczne materiałów do druku.1) realizowanie zadań wydawniczych związanych z promocją jednostki oraz przedsięwzięciami spoza planu naboru;2) wykonywanie korekty - eliminacja błędów literowych, ortograficznych i interpunkcyjnych, sprawdzanie, czy osoba odpowiedzialna za skład naniosła w tekście zmiany z zakresu redakcji merytorycznej i technicznej, dokonywanie ewentualnych poprawek;3) wprowadzenie poprawek redakcyjnych i korektorskich w wersji elektronicznej z wykorzystaniem programów komputerowych do edycji tekstów i do składu;4) druk materiałów niskonakładowych;5) prowadzenie ewidencji wykonanych prac i zużytych materiałów.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2019-06-19 - Legionowo (mazowieckie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: 2600 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-22 - Katowice (śląskie)
Kontrola parametrów wyrobów zgodnie z dokumentacją w języku koreańskim, przygotowywanie dokumentacji jakościowej w języku koreańskim, prowadzenie audytów wewnętrznych.
kontakt przez PUP - 2019-09-20 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Specjalista do spraw zakupów
MARKIZETA WITOLD, HENRYK SOLARSCY, JOANNA SOLARSKA-KUSZ SPÓŁKA JAWNA - 2016-04-05 - Skopanie (podkarpackie)
wyliczanie listy płac, prowadzenie akt osobowych pracowników firmy
Gminna Spółdzielnia "SCh" Czudec - 2019-07-31 - Czudec (podkarpackie)
Pozyskiwanie pracowników z rynków wschodnich, realizacja projektów rekrutacyjnych, przeprowadzanie wstępnych wywiadów wg zapotrzebowania z kandydatami do pracy.
INTRASERVIS JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2021-06-14 - Szczecin (zachodniopomorskie)