SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ I FINANSOWANIA Opole oferta pracy MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z

Stanowisko: SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ I FINANSOWANIA
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Praca stacjonarna biurowa w dziale handlowym, utrzymanie irozbudowa portfela klientów,kompleksowa obsługa systemuhandlowego, generowanie ofert handlowych, realizacja powierzonychcelów, raportowanie, kreatywne działania handlowe z elementamimarketing
Data publikacji: 2017-01-02
Lokalizacja: Opole (opolskie)
Pracodawca: MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wrocławska 113, 45-873 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Praca stacjonarna biurowa w dziale handlowym, utrzymanie irozbudowa portfela klientów,kompleksowa obsługa systemuhandlowego, generowanie ofert handlowych, realizacja powierzonychcelów, raportowanie, kreatywne działania handlowe z elementamimarketing
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-premiowy ze staw. mies
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. UBEZPIECZEŃ I FINANSOWANIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Opole
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: opolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Opole
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Opole
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pracownik do spraw produktów finansowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.01.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kategorii B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dośwadczenie w sprzedaży ubezpieczeń i finansowania, szkolenia z zakresu udzielania kredytów i ubezpieczeń. Mile widziana znajomość wybranego języka -angielskiego lub niemieckiego doświadczenie nastanowisku, bardzo dobra organizacja pracy, znajomość pakietu MS Office procesów handlowych i obsługi klientów, dokładność i sumienność, ukierunkowanie na cel, umiejętności komunikacyjne interpersonalne. Zapewniamy systemBenefit oraz możliwości rozwoju kariery + system prowizyjny od wyników
Nazwa pracodawcy: MSX INTERNATIONAL-NOX GROUP SPÓŁKA Z
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Adres pracodawcy:
Wrocławska 113, 45-873 Opole, powiat: m. Opole, woj: opolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV przesłać mailem z dopiskiem "dział handflowy" oraz klauzulą o ochronie danych osobowych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail, Termin: Telefonicznie w godzinach 11-15, przez e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: opolskie
Powiat pracodawcy: m. Opole
Gmina pracodawcy: Opole
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Opole
Ulica pracodawcy: Wrocławska
Numer budynku pracodawcy: 113
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Opolu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pracownik do spraw produktów finansowych
Data dodania oferty pracy: 02.01.2017
Oferta pracy ważna do: 31.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 02.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 02.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Doradztwo Sprzedaż pakietów ochronnych, zdrowotnych dla firm
PZU na Życie S.A. - 2016-04-26 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
jw.
Komenda Wojewódzka Państwowej Straży Pożarnej - 2017-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie spraw pracowników i powiatowych lekarzy weterynarii woj. mazowieckiego związanych z urlopami wypoczynkowymi, wychowawczymi, macierzyńskimi, rodzicielskimi, ojcowskimi, szkoleniowymi, bezpłatnymi oraz z przerwami w pracy dla pracownic karmiących dziecko piersią i udzielaniem zwolnień od pracy, prowadzenie spraw dotyczących działalności socjalnej w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie sprawozdań z zakresu spraw osobowych, przygotowywanie deklaracji miesięcznych na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, wydawanie legitymacji służbowych oraz odznak identyfikacyjnych. Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem "Oferta na stanowisko specjalisty d/s pracowniczych.
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach - 2016-01-19 - Siedlce (mazowieckie)
planowanie pracy działu sprzedaży, tworzenie raportów i analiz sprzedaży
FINE ALTECH Mława sp. z o.o. - 2017-05-05 - Mława (mazowieckie)
Przygotowywanie, koordynowanie i rozliczanie zadań inwestycyjnych i remontowych. Prowadzenie spraw i dokumentacji z zakresu inwestycji gminnych i prac remontowych i modernizacyjnych; odpowiedzialność merytoryczna za realizowane prace i kompletność dokumentów w zakrresie określonym w obowiązkowych przepisach. Udział w przekazywaniu placów budów i odbiór robót. Przygotowywanie, przeprowadzanie i dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego. Umiejętność czytania dokumentacji technicznej.
Gmina Trzcinica - 2016-09-08 - Trzcinica (wielkopolskie)
Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.Sala H
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Wrocław (dolnośląskie)
Planowanie, koordynowanie i weryfikacja działań związanych z budową wielkopowierzchniowych obiektów handlowych.
MERKURY MARKET Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-03-17 - Krosno (podkarpackie)
Rekrutacja osób do pracy w charakterze opiekunek osób starszych.
Perfekton LTD S.K. - 2016-10-13 - Sopot (pomorskie)
Prowadzenie spraw związanych z obsługą nieruchomości, prowadzenie dokumentacji, sporządzanie zestawień potrzeb remontowych i planów inwestycji i remontów, sprawowanie nadzoru nad pracą firm zewnętrznych. Wymagane: wykształcenie min. średnie (techniczne), znajomość MS Office, umiejętność samodzielnego rozwiązywania problemów, doświadczenie zawodowe w zarządzaniu nieruchomościami, prawo jazdy kat. B. Praca - Wędrzyn. Tel.: 693 083 631 Elżbieta Smyk. Adres e-mail: hr (at) kwatera.nieruchomości.pl
AMW Towarzystwo Budownictwa Społecznego "KWATERA" Sp. z o.o. - 2017-06-22 - Wędrzyn (lubuskie)
Wystawianie faktur sprzedaży,prowadzenie rejestrów.Wystawianie zleceń produkcyjnych,nadzór nad stanem palet.Przyjmowanie zamówień od klientów,przyjmowanie rozmów telefonicznych.Prowadzenie sekretariatu,bieżące rozliczanie kierowców.
ESTO Sp. z o.o. - 2018-03-14 - Barlinek (zachodniopomorskie)
Obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działek realizacji zamówień
BUGLO PLACE ZABAW SP. Z O.O. SP. K. - 2017-10-18 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Współpraca z firmami zewnętrznymi. Wspieanie działu sprzedaży i zakupów firmy. Kreowanie wizerunku firmy i jej działalności.
Przedsiębiorstwo Elementów Betonowych ELBET w Koniecznie - 2016-02-15 - Włoszczowa (świętokrzyskie)
kontrola jakości gotowych prod., wypełnianie i nadzór arkuszy kontr., raportowanie wyników i niezgodności
TARCZYŃSKI S.A. - 2017-10-09 - Sława (lubuskie)
- udział praktykanta w analizie dokumentacji dotyczącej uzgadniania projektów MPZP, opiniowania projektów studium, opiniowania decyzji w sprawach rekultywacji gruntów po działalności górniczej, opiniowania decyzji zatwierdzających programy gospodarowania odpadami wydobywczymi, opiniowania projektów planów ruchu i dodatków do planów ruchu zakładów górniczych w zakresie ochrony środowiska;- udział praktykanta w charakterze obserwatora w czynnościach podejmowanych w zakładach górniczych.
OKRĘGOWY URZĄD GÓRNICZY W KRAKOWIE - 2016-06-21 - Kraków (małopolskie)
Administrowanie systemem informatycznym zakładu.
"HUTA SZKŁA W JAŚLE" S.A. - 2016-10-04 - Jasło (podkarpackie)
wykonywanie makijażu permanentnego.
Instytut Zdrowia i Urody La Peri Władysława Wojdyło - 2018-02-08 - Gdańsk (pomorskie)
w/g potrzeb
10 ŚWIĘTOKRZYSKA BRYGADA OBRONY TERYTORIALNEJ - 33 Wojskowy Odział Gospodarczy - 2018-01-31 - Kielce (świętokrzyskie)
prowadzenie dokumentacji dotyczącej towarów objętych procedurą zawieszenia akcyzy, sporządzanie deklaracji dla podatku akcyzowego, współpraca z urzędami, prowadzenie ewidencji składu podatkowego
EUROCASH S.A. - 2016-01-27 - Zielona Góra (lubuskie)
-przygotowanie ofert reklamowych,-prowadzenie rozmów handlowych przez telefon i bezpośrednich,-przygotowanie i negocjacja warunków umów,-obsługa biura reklam i ogłoszeń-obsługa kasy fiskalnej,-tworzenie bazy klientów
KUBARA LAMINA SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-14 - Dzierżoniów (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Raszyn (mazowieckie)
Wspieranie zespołu w obsłudze Klientów na wysokim poziomie, zapewnienie realizacji celów firmy, koordynowanie rutynowych działań handlowych obowiązujących w sklepie. Praca w równoważnym systemie czasu pracy (tylko na zmianę nocną w godz. 21.45-6.00 lub 21.15-6.30) od poniedziałku do niedzieli według ustalonego grafiku.
TESCO POLSKA SP. Z O. O. - 2016-07-05 - Bielsko-Biała (śląskie)
prowadzenie badań indyjskiego rynku, doradztwo, w tym polskim przedsiębiorcom
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Piaseczno (mazowieckie)
-przygotowanie i obsługa administracyjna szkoleń, ustalenie planów realizacji szkoleń specjalizacyjnych, przygotowanie propozycji kadry dydaktycznej do przeprowadzenia szkoleń, przygotowanie propozycji placówek do odbycia staży związanych z organizacją kształcenia, współpraca z kierownikami szkoleń specjalizacyjnych, organizowanie naboru na specjalizacje-organizowanie i pzygotowanie egzaminów wstępnych, końcowych oraz prowadzenie dokumentacji związanej z posiedzeniami komisji kwalifikacyjnej i egzaminacyjnej- przygotowanie list obecnosci oraz dokumentacji szkoleń- sprawowanie nadzoru nad prowadzonymi szkoleniami- współpraca z Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych w Warszawie- współpraca z osobami pracującymi w dziale kształcenia podyplomowego w zakresie realizacji zadań- pracownik jest zobowiązany do przestrzegania instrukcji w sprawie zarządzania i przetwarzania danych osobowych w systemie informatycznym w związku z prowadzoną bazą danych osób odbywających szkolenia- wykonywanie innych prac zleconych przez Przewodniczącą ORPiP a związanych z merytoryczną działalnością działu kształceania podyplomowego
kontakt przez PUP - 2018-01-08 - Łódź (łódzkie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-04-12 - Warszawa (mazowieckie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 1850 zł brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-21 - Katowice (śląskie)
Poszukiwanie i obsługa klientów na rynkach Polski, Niemiec, Anglii, Czech, Bułgarii, Ukrainy, Rosji, Białorusi i krajów europejskich. Uczestnictwo w targach. Wprowadzanie towarów, wystawianie faktur, znajomość przepisów obsługi celnej
ANTYNEA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-03 - Białystok (podlaskie)
prowadzenie gospodaraki magazynowej, narzędziowej, kontrola stanu narzędzia, zamawianie narzędzi, prowadzenie ewidencji samochodów służbowych
LINDNER POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-24 - Ruda Śląska (śląskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt telefoniczny z klientem indywidualnym, promowanie i sprzedaż produktów, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-09-04 - Warszawa (mazowieckie)
Pakowanie produkcji, obsługa maszyn pakujących.
kontakt przez PUP - 2017-01-24 - Łódź (łódzkie)
• Administrowanie i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sklepu internetowego• Obsługa zamówień, zapytań i zwrotów, wymian i reklamacji• Monitorowanie wpłat, przygotowywanie wysyłek, kontrola dostaw i zamówień• Budowanie lojalności klientów i pozytywnego wizerunku firmy• Pozycjonowanie oraz prowadzenie akcji marketingowych w internecie• Zarządzanie, dodawanie i aktualizacja produktów• Tworzenie opisów i przygotowywanie akcji marketingowych w internecie• Przygotowywanie zestawień i analiz sprzedażowychOferujemy:• Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę + SYSTEM PROWIZYJNY• Możliwość realizacji własnych pomysłów oraz wdrażanie kreat
First Class Food Monika Czyżewska-Wośkowska - 2017-10-03 - Lublin (lubelskie)