SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG FINANSOWYCH FŚW Bolków oferta pracy Agencja Handlowo-Usługowa Matylda Bury - CREDIT AGRICOLE

Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG FINANSOWYCH FŚW

Wynagrodzenie: od 2 200 PLN

Zakres obowiązków: obsługa klienta przy wsparciu obowiązujących programów, znajomośc technik sprzedaży, analiza obowiązujących procedur i dokumentów kredytowych

Data publikacji: 2017-03-23

Lokalizacja: Bolków (dolnośląskie)

Pracodawca: Agencja Handlowo-Usługowa Matylda Bury - CREDIT AGRICOLE

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Rynek 23, 59-420 Bolków, powiat: jaworski, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
obsługa klienta przy wsparciu obowiązujących programów, znajomośc technik sprzedaży, analiza obowiązujących procedur i dokumentów kredytowych

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 200 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY USŁUG FINANSOWYCH FŚW

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolków

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: jaworski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolków

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: doradca klienta

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 03.04.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie, mile widziane doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych

Nazwa pracodawcy:
Agencja Handlowo-Usługowa Matylda Bury - CREDIT AGRICOLE

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy

Adres pracodawcy:
Marii Dąbrowskiej 4, 59-400 Jawor, powiat: jaworski, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: jaworski

Gmina pracodawcy: Jawor

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Jawor

Ulica pracodawcy: Marii Dąbrowskiej

Numer budynku pracodawcy: 4

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta

Data dodania oferty pracy: 23.03.2017

Oferta pracy ważna do: 23.04.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 23.03.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 23.03.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. LOKALOWO-ROZLICZENIOWYCH - 1 017,4 PLN

Wg programu stażu w godz. 08.00-16.00 (pon) /07.00-15.00 (wt-pt)
kontakt przez PUP - 2019-03-18 - Zawiercie (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 2 000 - 2 500 PLN

aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizacja założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-07-17 - Pszczyna (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPU I SPRZEDAŻY - od 2 650 PLN

obsługa sprzedażowa obecnych i przyszłych klientów hurtowni, całościowy nadzór na procesem zakupu i sprzedaży towarów, wysyłanie zapytań ofertowych, nawiązywanie kontaktów z fabrykami, eksporterami, kontrola jakości towarów, składanie zamówień, utrzymywanie dobrych relacji z dostawcami, obsługa reklamacji i zwrotów, import towarów z Turcji, praca w zespole tureckojęzycznym
kontakt przez PUP - 2019-01-29 - Jabłonowo (mazowieckie)

SPECJALISTA PRZYGOTOWUJĄCY SERY HINDUSKIE - od 2 500 PLN

PRZYGOTOWYWANIE SERÓW HINDUSKICH, CZYNNOŚCI POMOCNICZE W KUCHNI TJ. PRZYGOTOWYWANIE PÓŁPRODUKTÓW I MIESZANEK PRZYPRAW DO SERÓW HINDUSKICH, KONSULTACJE Z PRACODAWCĄ W ZAKRESIE RECEPTURY SERÓW HINDUSKICH
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Otyń (lubuskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - od 2 000 PLN

Wykształcenie min.średnie, specjalność: handel, finanse, marketing. Minimum rok stażu pracy na podobnym stanowisku. Bardzo dobra znajomość j.angielskiego lub niemieckiego, znajomosć programu Subiekt GT lub podobny, obsługa MS Office, prawo jazdy kat.B. przygotowywanie ofert handlowych. koordynowanie procesu zamówień-koordynacja procesu wysyłki towaru do klienta. obsługa bieżących klientów i pozyskiwanie nowych z rynku instalacji elektrycznych i komputerowych. Korespondecja handlowa z kontrahentami w Niemczech i Belgi. Przygotowanie szkoleń i prezentacji dla klientów. Kontakt telefoniczny z pracodawcą.
kontakt przez PUP - 2016-04-06 - Rybnik (śląskie)

SPECJALISTA DS. SYSTEMÓW ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ - od 5 000 PLN

systemy zarządzania jakością, w tym IFS, BRC, GLOBAL GAP, audyty wewnętrzne, u klienta, praca na terenie Wolsztyna, doświadczenie zawodowe wymagane, wysokość wynagrodzenia od 3.500-5.000zł. w zależności od doświadczenia i umiejętności
LIMAX SPÓŁKA Z O.O. - 2019-01-31 - Wolsztyn (wielkopolskie)

SPECJALISTA BACK OFFICE (JĘZYK SŁOWEŃSKI) (NR REF. SBO/SI/2019) K/M - od 5 500 PLN

Sprawne i skuteczne odpowiadanie na mailowe zapytania klientów, jednocześnie zapewniając wysoki standard i jakość obsługi, dostarczanie informacji o usługach i możliwych rozwiązaniach w przypadku problemów, które mogą napotkać Klienci, zapewnienie pomocy i wsparcia w trakcie procesu składania zamówień, zwrotów lub wymian, identyfikowanie potrzeb klienta.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-06-13 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA D/S UDOSTĘPNIANIA PARKU - od 2 520 PLN

prowadzenie spraw związanych z udostępnianiem Parku w celach turystycznych, rekreacyjnych, sportowych oraz filmowania i fotografowania przygotowanie projektów warunków przetargów na udostępnienie Parku dla ruchu turystycznego, kontrola podmiotów obsługujących ruch turystycznyudział w odbiorze robót budowlanych, usług i dostaw wykonywanych na potrzeby obsługi ruchu turystycznegoprowadzenie analiz sposobu udostępniania Parku oraz wpływu ruchu turystycznego na przedmioty ochronywspółudział w przygotowaniu i realizacja projektów z udziałem środków zewnętrznych, przeznaczonych na działalność związaną z udostępnianiem Parkuprowadzenie spraw związanych z tworzeniem infrastruktury turystycznej parku, prowadzenie ewidencji urządzeń turystycznychwspółpraca z podmiotami i instytucjami w zakresie zagospodarowania turystycznego oraz organizacja imprez o charakterze turystycznymgromadzenie i systematyczne przekazywanie do bazy danych GIS, danych niezbędnych do oceny stanu przyrody Parku i przedmiotów ochrony obszarów Natura 2000 sprawy związane z BIP w zakresie informacji publicznej zgodnie z ustawą o dostępie do informacji publicznej zgodnie z zakresem działania udział w przygotowaniu i realizacji rocznych i wieloletnich planów rzeczowo-finansowych w zakresie powierzonych sprawopracowywanie część merytorycznej dokumentacji w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z zakresem działaniaoprowadzanie specjalistycznych wycieczek i grup zwiedzających Park zgodnie z zakresem działania; Kontakt osobisty z pracodawcą w godz. 7.30-15.30
Słowiński Park Narodowy - 2016-04-26 - Smołdzino (pomorskie)

SPECJALISTA LAKIERNIK - od 14 PLN

Lakierowanie elementów stalowych, zawieszanie i zdejmowanie detali, wizualna kontrola powłoki lakierniczej.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - od 2 500 PLN

prowadzenie działań i procesów zakupowych firmy,zapewnienie dostępności materiałów do produkcji
SCHOLLGLAS POLSKA Sp. z o.o. - 2016-11-25 - Sandomierz (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DS. KOORDYNACJI DOSTAW I PODWYKONAWCÓW - do 4 000 PLN

Nadzór i koordynacja podwykonawstwa w zakresie projektów prowadzonych przez firmę, rozliczanie podwykonawców, analiza ofert i przygotowywanie zleceń dla podwykonawców, analiza zakresu rzeczowego i terminów realizacji dotyczących podwykonawców, zapewnienie wsparcia inżynieryjnego dla procesów produkcyjnych.
MOSTOSTAL ZABRZE REALIZACJE PRZEMYSŁOWE S.A. - 2016-09-13 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)

SPECJALISTA - do 2 800 PLN

praca w godzinach od 07:00 do 15:00; księgowanie faktur, uzgadnianie rejestru VAT, sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji podatku od nieruchomości
Spółdzielnia Mieszkaniowa Os. Zachód w Stargardzie - 2017-06-05 - Stargard (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I PROMOCJI. - do 2 000 PLN

Planowanie i wdrażanie strategii działań promocyjnych i marketingowych, również z zakresu e-marketingu (social media, google AdWords). Przygotowanie materiałów reklamowych (foldery, plakaty, itp). Prowadzenie działań PR i współpraca z mediami (np. media elektroniczne, radio). Organizacja konkursów i eventów. Udział w targach edukacyjnych. Współpraca z samorządem studenckim i kołami naukowymi. Współpraca ze szkołami ponadgimnazjalnymi. Monitorowanie rynku i raportowanie efektów akcji marketingowych.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Sopot (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 2 200 - 2 500 PLN

Sprzedaż usług Agencji Zatrudnienia specjalizującej się w rekrutacji cudzoziemców - w szczególności z Ukrainy, aktywne pozyskiwanie klientów, kontakt z rosyjsko i ukraińsko- języcznymi kandydatami do pracy.
Hrex sp. z o.o. - 2016-07-11 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA Z ZAKRESU INŻYNIERII PRZEMYSŁOWEJ - od 2 000 PLN

Zbieranie i analizowanie danych dotyczących niezawodności linii produkcyjnych, pracy pracowników bezpośrednich oraz pośrednich, proponowanie rozwiązań dla napotkanych problemów. Aktualizacja standardów bezpośrednich linii i robocizny w systemie SAP tak, aby zapewnić prawidłowy koszt produktów. Analiza strat materiałów w procesie produkcyjnym. Branie udziału w projektach optymalizujących procesy produkcyjne. Członkostwo w filarze Focused Improvement (TPM).
NESTLE POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-02-03 - Kalisz (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI - od 2 300 PLN

PRACA W DZILE KSIĘGOWOŚCI;WYMAGANIA: WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ PROGRAMU SAGE SYMFONIA FK, ROZLICZANIE PROJEKTÓW (M.IN. UNIJNYCH), 5 LAT DOŚWIADCZENIA W PEŁNEJ KSIĘGOWOŚCI;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V+LIST MOTYWACYJNY NA MAIL rekrutacja (at) muzeum.szczecin.pl
MUZEUM NARODOWE W SZCZECINIE - 2016-11-29 - Szczecin (zachodniopomorskie)

PRACOWNIK BIUROWY - SPRZEDAWCA - 2 000 - 2 500 PLN

Obsługa klienta (bezpośrednio, telefonicznie, przez sklep internetowy), wystawianie faktur, kontakt z klientem. Wymagania: wykształcenie min. średnie - handlowe, staż pracy min. 1 rok, prawo jazdy kat. B.
AUTOTRONIC SERVICE POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-14 - Rumia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 4 100 PLN

Obsługa klienta rosyjskojęzycznego, doradztwo.
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Zabierzów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 3 000 - 3 500 PLN

Telefoniczna obsługa klienta, sprzedaż, przygotowywanie ofert handlowych, praca na terenie Krakowa.
BIAŁY KRUK SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-18 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - 3 500 - 4 500 PLN

Obsługa i kontakt z klientami w j. angielskim, realizacja celów sprzedażowych w dedykowanym kanale sprzedaży, monitorowanie i aktywna analiza danych rynkowych, poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, prowadzenie rozmów i negocjacji handlowych, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, sporządzanie raportów i sprawozdań.
ALCHEMIA S.A. ODDZIAŁ WALCOWNIA RUR ANDRZEJ - 2018-10-26 - Zawadzkie (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I ADMINISTRACJI. - do 2 275 PLN

Pełna obsługa kadrowo-administracyjna.
Szkoła Podstawowa Nr 59 w Gdańsku - 2017-09-14 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - od 4 000 PLN

- pełna obsługa postępowań o udzielenie zamówień publicznych, ze szczególnym uwzględnieniem zasady konkurencyjności, w tym: szacowanie wartości zamówienia, przygotowywanie i prowadzenie kompletnej dokumentacji (m.in.: siwz z załącznikami, ogłoszenia, korespondencja z oferentami, protokoły postępowań), publikowanie ogłoszeń w bazie konkurencyjności, udział w pracach komisji ds. zamówień;- opracowywanie planów, rejestrów i sprawozdań dotyczących zamówień;- opracowywanie zmian do procedur wewnętrznych dotyczących zamówień publicznych;- inne zadania o charakterze administracyjnym łączące się z zamówieniami;- sporządzanie wzorów umów lub istotnych postanowień umownych, na podstawie projektów umów sporządzanych przez komórki merytoryczne DODR;- sporządzanie oraz zamieszczanie rocznego spraw. Praca w godz. 7-15. Kontakt z pracodawcą - e-mail: rekrutacja (at) dodr.pl lub tel.: 71 339 86 56.
Dolnośląski Ośrodek Doradztwa Rolniczego - 2018-11-23 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. LEASINGU(NR 6335) - od 2 000 PLN

- wyszukiwanie klientów z branży- kontakt z bezpośrednim klientem telefonicznie
kontakt przez PUP - 2017-08-31 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)


Wybierz powiat