SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY AKTYWNEJ Mortęgi oferta pracy "PAŁAC MORTĘGI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY AKTYWNEJ
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - Realizacja planów sprzedażowych- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- Prowadzenie negocjacji sprzedażowych- Przygotowywanie umów sprzedażowych i koordynację ich realizacji- Współpraca z innymi działami hotelu- Raportowanie aktywności sprzedażowych oraz wyników hotelu do przełożonych- Aktywny udział w ustalaniu celów sprzedażowych i budżetowych.- Podtrzymywanie relacji z istniejącymi Klientami
Data publikacji: 2020-02-03
Lokalizacja: Mortęgi (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: "PAŁAC MORTĘGI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:14-260 Mortęgi 3, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- Realizacja planów sprzedażowych- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- Prowadzenie negocjacji sprzedażowych- Przygotowywanie umów sprzedażowych i koordynację ich realizacji- Współpraca z innymi działami hotelu- Raportowanie aktywności sprzedażowych oraz wyników hotelu do przełożonych- Aktywny udział w ustalaniu celów sprzedażowych i budżetowych.- Podtrzymywanie relacji z istniejącymi Klientami
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: inna
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: od 3.500 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY AKTYWNEJ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mortęgi
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubawa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.02.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - C1 - zaawansowany, w piśmie - C1 - zaawansowany
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Oczekujemy: Doświadczenia w aktywnej sprzedaży usług i zdolności negocjacyjnych Doświadczenie w pracy w hotelu Doświadczenia w sprzedaży B2B Znajomości technik sprzedaży, zasad przygotowywania i prezentowania ofert Bardzo dobrej organizacji pracy własnej oraz umiejętności pracy w zespole Dobrej znajomości języka angielskiego Biegłego posługiwania się pakietem Office, w tym Excel i Power Point.Oferujemy: Formę zatrudnienia wg. preferencji kandydata (umowa o pracę / zlecenie / działalność gospodarcza) Wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników i atrakcyjny system motywacyjny i premiowy Pakiet szkoleń Przyjazną atmosferę pracy Niezbędne narzędzia pracy, w tym możliwość korzystania z samochodu służbowego Opiekę medyczną i zniżki na usługi hotelowe
Nazwa pracodawcy:
"PAŁAC MORTĘGI" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
14-260 Mortęgi 3, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV ze zdjęciem i list motywacyjny wraz z nazwą stanowiska prosimy dostarczyć/przesłać na adres firmy: Pałac Mortęgi Sp. z o.o. Mortęgi 3, 14-260 lub drogą elektroniczną.Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w procesie rekrutacji na stanowisko Manager restauracji, ogłoszonego 30 grudnia 2019 r. i prowadzonego przez firmę Pałac Mortęgi Sp. z o.o. Jednocześnie oświadczam, że zostałam poinformowana o przysługującym mi prawie dostępu do treści moich danych oraz ich poprawiania, wycofania zgody na ich przetwarzanie w każdym czasie, jak również, że podanie tych danych było dobrowolne."
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Lubawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mortęgi
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 03.02.2020
Data dodania oferty pracy: 03.02.2020
Oferta pracy ważna do: 31.03.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 03.02.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 03.02.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?6d33dfe9cb18ef4dbbf1f84f621cda40
Podobne oferty pracy
WYSZUKIWANIE DOSTAWCÓW OWOCÓW NA IMPORT DO POLSKI Z REJONÓW ROLNYCH KRAJÓW WSCHODNICH
kontakt przez PUP - 2020-01-21 - Grójec (mazowieckie)
roznoszenie ulotek
kontakt przez OHP - 2018-04-10 - Szczytno (warmińsko-mazurskie)
Przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów, pomoc pracownikom obcokrajowców w załatwianiu spraw urzedowych zwiazanych z podjeciem pracy, tłumaczenie dokumentów kadrowych na język ukraiński i rosyjski, utrzymanie struktury personelu, prowadzenie dokumentacji klienta, analiza kosztów rekrutacji, rozliczanie wakatów i wniosków o wybór pracowników, import kandydatów CV ze skrzynek pocztowych i dokumentów MicrosoftWord lub Open Office.
kontakt przez PUP - 2018-06-19 - Kalisz (wielkopolskie)
- analiza, uzgadnianie i opiniowanie dokumentacji projektowej i kosztorysowej branży sanitarnej,- współpraca, doradztwo techniczne w sprawach planowania i przygotowania robót inwestycyjnych,- przygotowanie dokumentacji wyjściowej branży sanitarnej do realizacji inwestycji,- współpraca z inspektorem nadzoru ds. budowy branży sanitarnej,- monitorowanie realizacji inwestycji w zakresie branży sanitarnej,- prowadzenie niezbędnej dokumentacji technicznej i budowlanej oraz sporządzanie sprawozdań z zakresu wykonywanych robót budowlanych (wynagrodzenie 2500zł- do negocjacji)
WOJEWÓDZKI SZPITAL ZESPOLONY IM. L. RYDYGIERA W TORUNIU - 2019-04-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
kompleksowe prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, rozliczanie i ewidencja czasu pracy, urlopów i zwolnień lekarskiech, tworzenie raportów oraz zestawień kadrowo-płacowychKontakt email z pracodawcą : alena.lica (at) benecke-kaliko.pl
BENECKE-KALIKO SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-26 - Wągrowiec (wielkopolskie)
Utrzymywanie czystości i porządku na terenie Domu Pomocy Społecznej.
kontakt przez PUP - 2016-04-26 - Częstochowa (śląskie)
Branża spożywcza. Pozyskiwanie klientów do sieci, opieka nad klientami na powierzonym terenie, wdrażanie akcji promocyjnych i marketingowych. Miejsce pracy: Łódź i region łódzki. Wymagane wykształcenie minimum średnie, 2 lata doświadczenia oraz prawo jazdy kat. B. Zgłoszenia kandydatów - telefoniczne lub osobiste.
LD HOLDING SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-07 - Łódź (łódzkie)
Monitorowanie tendencji rynku pracy, przygotowywanie raportów, tworzenie procedur rekrutacyjnych, selekcja pracowników, określenie profilu poszukiwanych pracowników, kontakt z partnerami (w tym w innych krajach)
GRETGO SP. Z O.O. - 2016-06-10 - Gdynia (pomorskie)
Praca biurowa w dziale sprzedaży, obsługa klientów krajowych i zagranicznych, prace związane z wysyłka towarów
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Roczyny (małopolskie)
Budowanie wizerunku firmy, realizacja działań marketingowych, współpraca z firmami zewnętrznymi.
Józef Andrzej Remisiewicz - HANDEL ROLNO SPOŻYWCZY PRZEMYSŁOWY I BUDOWLANY "TRANS-ROL" - 2019-10-02 - Kruszewo-Wypychy (podlaskie)
przyjmowanie zamówień od przedstawicieli medycznych i weryfikacja rabatów oraz płatności, przyjmowanie zamówień hurtowni, uzgadnianie terminów dostaw, potwierdzanie realizacji, przekazywanie informacji o braku dostępności produktów, wsparcie przedstawicieli medycznych w zakresie procesowania zamówień, obsługa reklamacji aptecznych oraz hurtowych, telefoniczna obsługa klienta, zakładanie kart kontrahentów w systemie, przygotowanie i archiwizacja pozostałych dokumentów wewnetrznych oraz magazynowych, wystawianie faktur korygujacych, inne prace zlecone
Axxon Sp. z o.o. - 2018-11-06 - Kutno (łódzkie)
- projektowanie komputerowe w programie Autocad oraz Corell,- pomoc w sporządzaniu analiz i ewidecjonowaniu dokumentacji produktów,- pozyskiwanie, wymiana informacji i dokumentacji,- sporządzanie analiz i raportów
kontakt przez PUP - 2017-04-07 - Dobra (zachodniopomorskie)
2.Realizowanie zakupów surowców, materiałów i towarów, jak również usług niezbędnych do funkcjonowania firmy3.Pozyskiwanie nowych źródeł zakupu zgodnie z potrzebami klientów5.Sporządzanie zamówień zgodnie z przyjętymi specyfikacjami technicznymi, ilościowymi, jakościowymi 6.Nadzór nad terminowością realizacji zamówień7.Sporządzanie analiz zakupowych
kontakt przez OHP - 2016-02-25 - Żarów (dolnośląskie)
Zgodne ze stanowiskiem; wysokość wynagrodzenia brutto: 24.18 zł/godz.
Prywatna Policealna Szkoła dla Dorosłych "Twoja-Szkoła" - 2016-09-06 - Słupsk (pomorskie)
z
kontakt przez PUP - 2019-12-19 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)
budowanie, planowanie i zarządzanie bazą klientów, pozyskiwanie nowych klientów z Azji, przygotowywanie i prowadzenie projektów sprzedażowych, przygotowywanie ofert handlowych, monitorowanie rynku, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie umów, budowanie wizerunku firmy na rynku, sporządzanie, raportów marketingowych, kontakt z klientem zagranicznym, handel wyrobami z marmuru
kontakt przez PUP - 2018-11-16 - Piaseczno (mazowieckie)
kierowanie pojazdem kat. C na trasach międzynarodowych
ROBI SP. Z O.O. - 2016-05-14 - Kwidzyn (pomorskie)
kontakt z klientem biznesowym (telefoniczny), sprzedaż usług internetowych, budowanie długotrwałych relacji z klientem
NCC POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-05-21 - Rzeszów (podkarpackie)
Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa
PPHU JOL-MARK - 2016-03-22 - Węgierska Górka (śląskie)
OBSŁUGA KASY FISKALNEJ, STANOWISKA MIĘSNEGO
SKLEP ATY. SPOŻYWCZE I PRZEMYSŁOWE DRUPKA TADEUSZ - 2018-12-04 - Stobierna (podkarpackie)
Konsultant, tłumacz.
Perfekton LTD S.K. - 2016-10-12 - Sopot (pomorskie)
Badanie, ocenianie i monitorowanie wdrożonych projektów, doradzanie klientowi zewnętrznemu i wewnętrznemu w języku angielskim w zakresie opracowania, implementacji, rozwoju i użytkowania systemów informatycznych, rozwiązywanie potencjalnych konfliktów i problemów związanych z implementacją projektu.
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Obsługa urządzeń i programów komputerowych, przyjmowanie i wysyłanie korespondencji, odbieranie telefonów, umawianie terminów spotkań, przyjmowanie interesantów, dbanie o porządek w biurze.
kontakt przez PUP - 2018-11-22 - Karniszyn-Parcele (mazowieckie)
- Sprawdzanie, diagnostyka, naprawa, testowanie precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa oraz akcesoriów (między innymi: niwelatory, teodolity, tachimetry, odbiorniki GNSS, detektory i wykrawacze). Wypełnianie dokumentacji zgodnie z wymogami obowiązującego u pracodawcy systemu zarządzania jakością (system ERP). Konsultacje telefoniczne z klientami dotyczące napraw. - Wynagrodzenie: do uzgodnienia, na okresie próbnym 2000 zł/brutto + premia. System wynagradzania: podstawa + premia zależna od marży. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny z możliwością przedłużenia na czas określony i nieokreślony. Praca na pełny etat.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie zawodowe lub średnie techniczne lub wyższe techniczne (Elektronik lub Mechanik Precyzyjny lub Elektryk lub Energoelektronik lub Automatyk lub Informatyk lub Optyk lub Zegarmistrz). Mile widziane doświadczenie w pracy w serwisie urządzeń. Wymagana umiejętność biegłej obsługi komputera (MS Windows i Office, poczta elektroniczna, instalacje oprogramowania na systemach mobilnych Windows, systemy ERP oraz CRM). Wymagana umiejętność szybkiego uczenie się oraz samo-dokształcenie. Wymagana umiejętność wykonywania precyzyjnych prac manualnych, diagnostyki urządzeń w zakresie mechaniki i elektroniki, samodzielnego rozwiązywanie problemów występujących w urządzeniach. Wymagana znajomość języków obcych: język angielski podstawowy z umiejętnością czytania dokumentacji technicznej. Wymagana gotowość do ciągłego podnoszenia kwalifikacji, świadomość odpowiedzialności jaką niosą ze sobą strojenia precyzyjnych urządzeń pomiarowych dla geodezji i budownictwa. Kontakt WYŁĄCZNIE pocztowy (ul. Zimowa 39, 40-318 Katowice) lub e-mail: praca (at) geomatix.com.pl
GEOMATIX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-03 - Katowice (śląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-26 - Warszawa (mazowieckie)
Przygotowanie i aktualizacja dokumentacji techniczno - technologicznej, kontrola parametrów procesu oraz jakości wyrobów, opracowywanie i weryfikacja norm zużycia surowców i materiałów.
"GAMRAT" SPÓŁKA AKCYJNA - 2019-06-27 - Jasło (podkarpackie)
Pozyskiwanie oraz utrzymywanie pozytywnych relacji z Partnerami Biznesowymi- Obsługa Klienta zgodnie ze standardami firmy- Aktywna sprzedaż produktów i usług-Realizacja i koordynacja działań wsparcia sprzedaży- Realizacja planów sprzedażowych
kontakt przez OHP - 2016-06-07 - Bytów (pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 7.00- 15.00; miejsce pracy: Duninowo; wysokość wynagrodzenia: 3500- 4000 zł brutto
RAGN- SELLS TECHNOLOGY Sp. z o. o. - 2018-06-26 - Duninowo (pomorskie)
sprzedaż sprzętu multimedialnego
"AKTIN" Sp. z o.o. - 2017-04-14 - Sosnowiec (śląskie)
Wykształcenie: średnie z maturą; umiejętność pracy w zespole, umiejętność szybkiego przyswajania informacji, komunikatywność, praca polega na obsłudze klienta internetowego z wykorzystaniem wspomagających programów komputerowych, poszukiwana jest osoba, która potrafi skoncentrować się na wykonywanych zadaniach (o zdolnościach w kierunku przedmiotów ścisłych); mile widziana osoba studiująca; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice sklep Hermes Plus; wymiar etatu do uzgodnienia z pracodawcą;
HERMES PLUS ANDRZEJ BOŻEK - 2017-09-21 - Gliwice (śląskie)