SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 81 REF Świdnica oferta pracy LECHTOM Hurtownia Lodów i Mrożonek
Stanowisko: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 81 REF
Wynagrodzenie: od 2 490 PLN
Zakres obowiązków: rozliczanie klientów, kierowców, wystawianie faktur, dokumentów KP, KW
Data publikacji: 2016-06-10
Lokalizacja: Świdnica (dolnośląskie)
Pracodawca: LECHTOM Hurtownia Lodów i Mrożonek
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wokulskiego 8, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
rozliczanie klientów, kierowców, wystawianie faktur, dokumentów KP, KW
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 490 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - 81 REF
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Świdnica
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: świdnicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Świdnica
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 490 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2016
Data zakończenia pracy: 14.06.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie; oferta tylko dla osób do 30 r.ż. zarejstrowanych w urzędzie (oferta pod umowę refundacji części kosztów wynagrodzenia dla osób do 30 r.ż.)
Nazwa pracodawcy: LECHTOM Hurtownia Lodów i Mrożonek
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Adres pracodawcy:
Wokulskiego 8, 58-100 Świdnica, powiat: świdnicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: świdnicki
Gmina pracodawcy: Świdnica
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świdnica
Ulica pracodawcy: Wokulskiego
Numer budynku pracodawcy: 8
Profil działalności pracodawcy: SPRZEDAZ HURTOWA POZOSTAŁEJ ŻYWNOŚCI
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Świdnicy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 10.06.2016
Oferta pracy ważna do: 08.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 10.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 10.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zgodnie ze stanowiskiem
Agnieszka Pawłowska BIURO OCHRONY GRYF - 2017-06-07 - Gdynia (pomorskie)
organizacja sprzedaży pieczywa i ciast w placówkach firmowych,pozyskiwanie nowych odbiorców
Piekarnia Paweł Bednarczyk - 2016-01-18 - Dobre Miasto (warmińsko-mazurskie)
do uzgodnienia
F.H.P. 'ROBMAR' ROBERT BIENIASZ, MARIUSZ DAŃKO SPÓŁKA JAWNA - 2017-01-10 - Boguchwała (podkarpackie)
Obsługa klienta. Przygotowywanie ofert handlowych, doboru systemów stropowych, rysunków technicznych(CAD). Przygotowanie dokumentów magazynowych i handlowych, doradztwo techniczno-handlowe w zakresie produktów i usług firmy
Fabryka Stropów Sp. z o.o. - 2017-01-10 - Konarzyce (wielkopolskie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-10-05 - Warszawa (mazowieckie)
Montaż okien, drzwi PCV, rolet, bram, silników, siłowników i systemów sterujących.
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Łódź (łódzkie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Warszawa (mazowieckie)
Szczegóły na www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy".Wykształcenie wyższe; 3 lata doświadczenia zawodowego; wiedza z zakresu administracji publicznej; praktyczna znajomość planowania, realizacji oraz rozliczania budżetów; obsługa komputera, w tym pakietu MS Office; dobra organizacja pracy własnej; zakres obowiązków: opracowywanie założeń do budżetu Uczelni i jednostek organizacyjnych; analiza kosztów i przychodów poszczególnych jednostek organizacyjnych Pol. Śl.; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2016-04-20 - Gliwice (śląskie)
przygotowywanie ofert handlowych bieżąca obsługa klientapozyskiwanie nowych klientów przyjmowanie i wprowadzanie zamówieńkształtowanie dobrego wizerunku firmy stała współpraca z innymidziałami stała współpraca z przedstawicielami handlowymi. Praca w godzinach 6-14
Huta Małapanew Sp. z o.o. - 2017-03-16 - Ozimek (opolskie)
sporządzanie ofert produktów handlowych (WORD), sporządzanie kosztorysów na potrzeby klientów (EXCEL), rozmowy handlowe, negocjacje handlowe, przedstawianie produktów handlowych z katalogów
kontakt przez PUP - 2018-03-16 - Lubin (dolnośląskie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ PUP W GDAŃSKU. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.
kontakt przez PUP - 2016-05-27 - Gdańsk (pomorskie)
BIEŻĄCA OBSŁUGA KONTRAHENTÓW, BIEŻĄCA OBSŁUGA ZAMÓWIEŃ - PRZETWARZANIE ZAMÓWIEŃ, PRZYGOTOWYWANIE PRODUKTÓW DO DOSTARCZANIA/ DIGITALIZACJA, MONITORING CEN PRODUKTÓW
kontakt przez PUP - 2016-10-25 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
rejestriwanie zamówień klientów, fakturowanie, kontrola cen zakupu i sprzedaży, wprowadzanie raportów do systemy, przygotowywanie wpłat do banku
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Słubice (lubuskie)
Obsługa komputera, składanie zmówień, stany magazynowe, sprzedaż internetowa
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
pobieranie próbek różnych substancji, sporządzanie dokumentów na przetargi handlowe, odbiór przeterminowanych leków z aptek, przygotowywanie sprawozdań
PPHU "ABBA-EKOMED" Sp. z o.o. - 2017-04-24 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
STAŻ
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Współpraca z obecnymi klientami.Poszukiwanie i współpraca z nowymi klientami.Poszukiwanie nowych zleceń na rynku usług.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Wola Ociecka (podkarpackie)
systematyczne prowadzenie zagadnień eksploatacyjnych i remontowych, planowanie, nadzór oraz koordynowanie pracy konserwatorów, pozyskiwanie ofert na materiały i usługi remontowe i budowlane, sporządzanie kosztorysów i opiniowanie kosztorysów firm zewnętrznych, analiza techniczna i proponowanie technologii wykonywania remontów, kompleksowy nadzór nad pracami wykonywanymi przez firmy zewnętrzne, przygotowywanie i realizacja planów remontów, proponowanie rozwiązań technicznych i organizacyjnych w celu obniżenia kosztów, administrowanie dokumentacją techniczną, dokonywanie wpisów do książek obiektów, prowadzenie ewidencji i rozliczeń, prowadzenie spraw dotyczących bhp,
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ZRZESZENI " - 2017-09-04 - Poznań (wielkopolskie)
•analizowanie pracy miejskiej sieci ciepłowniczej i węzłów cieplnych,•prowadzenie analiz z zakresu ciepłownictwa i ogrzewnictwa.•optymalizacja przesyłania ciepła ze źródła do odbiorców,•poszukiwanie nowych rozwiązań, mających na celu poprawę sprawności przesyłania i dystrybucji ciepła,•budowa i rozwój Programu pracy sieci ciepłowniczej,•współudział w tworzeniu Planów rozwoju,•wydawanie warunków technicznych do projektowania,•uzgadnianie dokumentacji projektowych,•dobory urządzeń węzłów cieplnych.
OPEC-SYSTEM Sp. z o.o. - 2018-02-21 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie wyższe ekonomiczne; 2 lata doświadczenia w służbach ekonomicznych; znajomość rachunku kosztów, umiejętność analizy danych finansowych, doświadczenie w rozliczaniu dotacji na projekty, bardzo dobra znajomość MS Office, umiejętność pracy w zespole, dyspozycyjność, predyspozycje do objęcia stanowiska kierowniczego; zakres obowiązków: udział w opracowywaniu okresowych i wieloletnich planów sprzedaży, opracowywanie rocznego planu rzeczowo-finansowego, tworzenie planów finansowych oraz analiza ich wykonania, opracowywanie prognoz w zakresie płynności finansowej prowadzenie analiz wskaźnikowych w zakresie parametrów ekonomicznych, prowadzenie rozliczeń w zakresie wykorzystania dotacji na projekty rozwojowe, analiza i sprawozdawczość z wykonania planu sprzedaży , wyniku finansowego w ustalonych okresach; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
OŚRODEK BADAWCZO-ROZWOJOWY URZĄDZEŃ MECHANICZNYCH "OBRUM" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-13 - Gliwice (śląskie)
przeprowadzanie spotkań techniczno-handlowych, przygotowywanie ofert z zakresu automatyki procesowej, projektowanie AKPiA oraz układów analitycznych, realizacja i wdrażanie układów automatyki procesowej na obiekcie, uczestnictwo w szkoleniach oraz stałe podnoszenie kwalifikacji zawodowych
ZAKŁAD SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH ASKI SPZ OO - 2016-02-25 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
sporządzanie dokumentacji oraz korespondencji w języku chińskim, obsługa urządzeń biurowych, obsługa klientów
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Zakres obowiązków zgodny z Programem Stażu dołączonym do wniosku
kontakt przez PUP - 2016-03-18 - Ślemień (śląskie)
- Praca dwuzmianowa,- Możliwość zakwaterowania i wyżywienia,- Osoby do kontaktu: Agnieszka Rąbała 506-761-005, Adam Rąbała 509-706-134- Kontakt ksiegowosc (at) masarnia-bielawki.pl
ST. RĄBAŁA SP. Z O.O. - 2018-04-25 - Bielawki (pomorskie)
• Pomoc w realizacji zadań związanych z wypełnianiem procedur norm ISO 9001:2009 oraz ISO 14001;2005.• Udział w opracowywaniu propozycji procedur związanych z działalnością hurtowni farmaceutycznej.
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-09-30 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Odpowiadanie za towarowanie produktowe, sporządzanie dokumentów sprzedażowych oraz obsługa programu Optima.
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Lublin (lubelskie)
Produkcja i przetwarzanie Kebabu, opiekanie, nabijanie i przyprawianie. Trybowanie mięsa drobiowego.
INTER PRODUKTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-08 - Jelcz-Laskowice (dolnośląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-11-04 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie spraw pracowniczych:umowy o pracę, zlecenia, teczki osobowe, świadectwa pracy, badania okresowych itp., wystawianie zaświadczeń, rozliczanie delegacji służbowych krajowych i zagranicznych, ewidencja czasu pracy (listy obecności, weryfikacja, uzgadnianie absencji itp.), kartoteka osobowa, przygotowywanie kart pracy dla Biura Rachunkowego w celu naliczenia wynagrodzeń, przygotowywanie danych do PFRON (dane o zatrudnieniu, terminy wpłat itp.), fundusz socjalny (ustalanie z biurem rachunkowy odpisów na ZFSS, rozliczanie wczasów pod gruszą itp. , udzielanie i rozliczanie pożyczek pracowniczych), - pozostałe rozliczenia z pracownikamiZagadnienia finansowo-księgowe:Przygotowywanie poleceń przelewów zapłat, wynagrodzeń itp.(bankowość elektroniczna), rejestr faktur zakupowych, prowadzenie kasy gotówkowej w PLN i EUR (raporty kasowe), obsługa kasy fiskalnej, nanoszenie materiałów na kartoteki towarowe, udział w zespole inwentaryzacji (kwartalnie).Pozostałe: bieżąca współpraca z biurem rachunkowym w zakresie kadr i płac, inne czynności związane z zajmowanym stanowiskiem, prowadzenie i ewidencjonowanie korespondencji
Burkle Sp z o o - 2017-10-23 - Rakowice Małe (dolnośląskie)