SPECJALISTA DS. TECHNICZNO- ADMINISTRACYJNYCH Poznań oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ZRZESZENI "
Zapoznaj się z ofertą sklepu internetowego na wanny.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. TECHNICZNO- ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 3 850 PLN
Zakres obowiązków: systematyczne prowadzenie zagadnień eksploatacyjnych i remontowych, planowanie, nadzór oraz koordynowanie pracy konserwatorów, pozyskiwanie ofert na materiały i usługi remontowe i budowlane, sporządzanie kosztorysów i opiniowanie kosztorysów firm zewnętrznych, analiza techniczna i proponowanie technologii wykonywania remontów, kompleksowy nadzór nad pracami wykonywanymi przez firmy zewnętrzne, przygotowywanie i realizacja planów remontów, proponowanie rozwiązań technicznych i organizacyjnych w celu obniżenia kosztów, administrowanie dokumentacją techniczną, dokonywanie wpisów do książek obiektów, prowadzenie ewidencji i rozliczeń, prowadzenie spraw dotyczących bhp,
Data publikacji: 2017-09-04
Lokalizacja: Poznań (wielkopolskie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ZRZESZENI "
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:OS. PRZEMYSŁAWA 21, 61-064 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
systematyczne prowadzenie zagadnień eksploatacyjnych i remontowych, planowanie, nadzór oraz koordynowanie pracy konserwatorów, pozyskiwanie ofert na materiały i usługi remontowe i budowlane, sporządzanie kosztorysów i opiniowanie kosztorysów firm zewnętrznych, analiza techniczna i proponowanie technologii wykonywania remontów, kompleksowy nadzór nad pracami wykonywanymi przez firmy zewnętrzne, przygotowywanie i realizacja planów remontów, proponowanie rozwiązań technicznych i organizacyjnych w celu obniżenia kosztów, administrowanie dokumentacją techniczną, dokonywanie wpisów do książek obiektów, prowadzenie ewidencji i rozliczeń, prowadzenie spraw dotyczących bhp,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. TECHNICZNO- ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Poznań
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Poznań
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Poznań
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: technik budownictwa*
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), budowlane
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe, budowlane
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: doświadczenie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie lub wyższe techniczne o kierunku budowlanym, doświadczenie zawodowe w interpretowaniu i sporządzaniu kosztorysów, uprawnienia budowlane, znajomość prawa budowlanego i przepisów obowiązujących w spółdzielni mieszkaniowej, znajomość technologii budowlanych i instalacyjnych, obsługa programów komputerowych i urządzeń biurowych, dodatkowo- wiedza i praktyczne umiejętności z zakresu informatyki (dodatkowy atut), asertywność, samodzielność, odpowiedzialność, aktualne orzeczenie lekarskie o braku przeciwwskazań do pracy na wysokości
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "ZRZESZENI "
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Adres pracodawcy:
OS. PRZEMYSŁAWA 21, 61-064 Poznań, powiat: m. Poznań, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV, LM
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: telefon, Termin: kontakt telefoniczny
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: m. Poznań
Gmina pracodawcy: Poznań
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Poznań
Ulica pracodawcy: OS. PRZEMYSŁAWA
Numer budynku pracodawcy: 21
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Poznaniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik budownictwa*
Data dodania oferty pracy: 04.09.2017
Oferta pracy ważna do: 04.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 04.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 04.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
telefonicyna obsługa klienta
OMEGA S.C. Malwina Skalik, Klaudia Ciapała - 2015-10-05 - Czeladź (śląskie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą,codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym
Promedica24 Care Team De Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2016-07-28 - Opole (opolskie)
wykonywanie instalacji elektrycznych, przegląd , weryfikacja, modernizacja istniejącej infrastruktury elektrycznej, montaż, serwis, kompleksowa dokumentacja
kontakt przez PUP - 2016-05-06 - Mława (mazowieckie)
WYNAGRODZENIE DO USTALENIA Z PRACODAWCĄDo obowiązków będzie należało m.in.:Kompleksowe prowadzenie spraw oraz dokumentacji kadrowo-płacowejNaliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płacWystawianie zaświadczeń Ustalanie uprawnień do świadczeń pracowniczychSporządzanie rozliczeń, zestawień i sprawozdań do ZUS, US, GUSRozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskichProwadzenie dokumentacji i rozliczeń umów cywilno-prawnychWystawianie dokumentów RP-7Udział w procesach rekrutacyjnychOferujemy:Zatrudnienie w nowocześnie zarządzanej, rozwijającej się firmieOdpowiedzialną pracę w dużej Spółce o ugruntowanej pozycji rynkowejWspółpracę z doświadczonymi specjalistamiOsoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie aplikacji zawierającej CV oraz list motywacyjny na adres: rekrutacja.metrix (at) apator.com W temacie e-maila prosimy o podanie nazwiska i imienia oraz nazwy stanowiska, na które kandydat aplikuje. Zastrzegamy sobie prawo odpowiedzi na wybrane oferty. Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 o ochronie danych osobowych t.j. Dz.U.z 2002r. nr 101, poz. 926 ze zm.)".
APATOR METRIX SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-19 - Tczew (pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Drawsko (wielkopolskie)
Kompleksowe prowadzenie sprzedaży produktów firmy, pozyskiwanie klientów na rynkach niemieckojęzycznych, prowadzenie działalności promocyjnej; praca w godz. 07.00-15.00; kontakt osobisty i telefoniczny z pracodawcą w godz. 7.00-15.00
STANPOL Sp. z o.o. - 2016-06-07 - Słupsk (pomorskie)
prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej, sporządzanie umów o pracę, sporządzanie list płac, sporządzanie deklaracji do ZUS i Urzędu Skarbowego
PPHU "AKFA" Aleksandra Kukulska - 2016-08-08 - Gorzkowice (łódzkie)
zgłszenia pracownikow, sporządzanie dokumentacji,obsługa Programu Platnik
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Fryzjerstwo - modelowanie fryzur, strzyżenie, farbowanie włosów
Salon Fryzjerski New Me Agnieszka Głogińska - 2017-08-23 - Szydłowiec (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-30 - Złotów (wielkopolskie)
sporządzanie mieszanki betonowej, przygotowywanie zbrojenia, produkcja płyt betonowych
kontakt przez PUP - 2017-08-04 - Cichów (wielkopolskie)
jw
KRAJOWA SZKOŁA SKARBOWOŚCI - 2017-05-12 - Warszawa (mazowieckie)
Analizowanie i monitorowanie rynku kooperatorów oraz kontakty z kooperatorami. Poszukiwanie nowych kooperatorów, przygotowywanie zapytań ofertowych. Sporządzanie zamówień na podstawie wynegocjowanych cen. Rozliczanie transakcji zakupu.
KOPEX FOUNDRY Sp. z o.o. - 2016-12-09 - Stalowa Wola (podkarpackie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Wałcz (zachodniopomorskie)
Prowadzenie spotkań i rozmów handlowych z klinetami. Budowanie długofalowych relacji z klientami.
INSTYTUT ELEKTROTECHNIKI- ZAKŁAD DOŚWIADCZALNY III W MIĘDZYLESIU - 2018-01-12 - Międzylesie (dolnośląskie)
bezpośrednie oraz merytoryczne wsparcie sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Zgłobice (małopolskie)
dbanie o relacje z klientami z Chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich kontrahentów i dostawców
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
Wykorzystywanie opisu stanowisk jako pdstawy okrślenia procedury rekrutacji i wyboru instrumentów oceny kandydatów; identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji - wewnętrznych i zewnętrznych i ich wpływu na proces rekrutacji; stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur wyboru i doboru pracowników wykorzystujących ich zalety i ograniczenia; przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów; sterowanie procesem adaptacji nowego pracownika, określanie niezbędnego zakresu i czasu przyuczania dla nowych i mających doświadczenie pracowników obejmyjących dane stanowisko.
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Częstochowa (śląskie)
1.Nadzór nad obiegiem dokumentacji2. Kompletowanie dokumentacji uczestników specjalizacji3. Sprawozdawczość do Centrum Kształcenia Podyplomowego Pielęgniarek i Położnych 4. Monitorowanie procesu przebiegu specjalizacji w Systemie Monitorowania Kształcenia5. Przeprowadzanie postępowań w trybie zmówień publicznych6. Archiwizacja dokumentacjiPrzewidywany okres zatrudnienia: listopad 2017 maj 2019 r.
Okręgowa Izba Pilęgniarek i Położnych w Słupsku - 2017-09-18 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa zapytań klientów. Zarządzanie detalicznym doświadczeniem klientów lojalnościowych. Przetwaranie rejestracji i zarządzanie danymi osobowymi. Wsparcie klientów. Współpraca z zewnętrznymi firmami logistycznymi.
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Kraków (małopolskie)
Pomoc w realizacji bieżących projektów spółki, organizacja szkoleń, przygotowywanie bieżących projektów spółki.Oferta skierowana dla osób bezrobotnych poniżej 30 roku życia, z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-04-04 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Warszawa (mazowieckie)
- PRZYGOTOWYWANIE DANYCH, ANALIZ ORAZ RAPORTÓW BIEŻĄCYCH INWESTYCJI- OPRACOWYWANIE ANALIZ KOSZTOWYCH I OPŁACALNOŚCI INWESTYCJI- PRZYGOTOWYWANIE BUDŻETÓW BUDÓW- MONITOROWANIE STANU WYKONANIA BUDŻETU W CIĄGU MIESIĄCA, ROKU, ANALIZA ODCHYLEŃ
INŻYNIERIA RZESZÓW SA - 2016-11-22 - Rzeszów (podkarpackie)
1) Obsługa sekretariatu Instytutu.2) Obsługa systemów informatycznych: USOS, CELCAT.3) Archiwizowanie dokumentów Instytutu.
Akademia im. Jana Długosza w Częstochowie - 2017-11-28 - Częstochowa (śląskie)
sprzedaż towarów
kontakt przez PUP - 2016-08-02 - Brenna (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-12-11 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
obsługa sprzedazy zagranicznej (kraje UE)
FROZEN FOODS SP. Z O.O. z siedzibą w Łodzi - 2017-04-04 - Grabów (łódzkie)
praca biurowa,
kontakt przez PUP - 2016-07-18 - Piekary Śląskie (śląskie)
projektowanie i prowadzenie kampanii reklamowych on-line, stały monitoring i analiza efektywności prowadzonych działań, szukanie nowych dróg aktywności marketingowej w sieci, współpraca w tworzeniu treści reklamowych, koncepcji marketingowych
PS Consulting Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Brzeg (opolskie)
REALIZACJA BIEŻĄCYCH ZAMÓWIEŃ POD ZAPOTRZEBOWANIE SERWISU, REJESTROWANIE ZAMÓWIEŃ W SYSTEMIE INFORMATYCZNYM ERP, NADZÓR NAD PRAWIDŁOWYM OBIEGIEM DOKUMENTÓW, NEGOCJOWANIE CEN KOMPONENTÓW I WARUNKÓW DOSTAW, ZABEZPIECZENIE ZAKUPÓW POD ZAPOTRZEBOWANIE SERWISU, DOSKONALENIE RELACJI I OPIEKA NAD DOSTAWCAMI, MONITORING I BIEŻĄCA ANALIZA WSPÓŁPRACY Z DOSTAWCAMI, OBSŁUGA PROCESÓW ZAKUPOWYCH W SYSTEMIE KLASY ERP, ZARZĄDZANIE STANAMI ZAPASÓW GRUP WYROBÓW, ZARZĄDZANIE DEDYKOWANĄ GRUPĄ ASORTYMENTU, WYROBÓW, W TYM ZARZĄDZANIE STOKIEM MAGAZYNOWYM
MINE MASTER Sp. z o.o. - 2018-04-04 - Polkowice (dolnośląskie)