SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ Karaś oferta pracy Barton Bartłomiej Bierbasz
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ
Wynagrodzenie: do 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie dokumentacji związanej z zakupem surowcówRozliczanie dzienne produkcjiUzgadnianie stanów magazynowych magazynu opakowań, surowców i wyrobów gotowychSprawdzanie pod względem rachunkowym dokumentów finansowych
Data publikacji: 2017-06-04
Lokalizacja: Karaś (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: Barton Bartłomiej Bierbasz
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:14-200 Karaś, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie dokumentacji związanej z zakupem surowcówRozliczanie dzienne produkcjiUzgadnianie stanów magazynowych magazynu opakowań, surowców i wyrobów gotowychSprawdzanie pod względem rachunkowym dokumentów finansowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 3 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 3.500 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Karaś
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: asystent do spraw księgowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 05.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: badania sanepidowskie
wymagania_wymaganiaDodatkowe_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
WYMAGANIA: Wykształcenie średnie lub wyższe (rachunkowość lub pokrewne), aktualna książeczka sanepidowska lub gotowość jej wyrobienia, umiejętność pracy w zespole, znajomość obsługi pakietu MS OFFICE i EXCEL, ozwinięte umiejętności komunikacyjne, analityczne i organizacyjne, umiejętności pracy pod presją czasu.OFERUJEMY:Umowa o pracę na czas nieokreślony, Stabilne zatrudnienie i atrakcyjne warunki wynagrodzenia (możliwość pracy w dni ustawowo wolne od pracy za pełnym wynagrodzeniem zgodnie z Kodeksem Pracy).
Nazwa pracodawcy: Barton Bartłomiej Bierbasz
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Adres pracodawcy:
14-200 Karaś, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: iławski
Gmina pracodawcy: Iława
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Karaś
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 04.06.2017
Data dodania oferty pracy: 02.06.2017
Oferta pracy ważna do: 31.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 02.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 02.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Prowadzenie pojazdu, nadzór oraz pomoc osobom wsiadającym i wysiadającym, utrzymanie pojazdów w czystości
CUKIERNIA Le DELICE DZMITRY DAUZHEUSKI - 2017-06-26 - Gdańsk (pomorskie)
wystawianie faktur, dekretowanie i księgowanie dokumentów oraz inne bieżące z zakresu księgowości
MEBLE MATKOWSKI Sp. z o.o. - 2018-01-05 - Drawiny (lubuskie)
wg, programu
kontakt przez PUP - 2017-01-20 - Wałcz (zachodniopomorskie)
prowadzenie dokumentacji personalnej oraz selekcja kandydatów do pracy, w tym pochodzenia rosyjskiego, przeprowadanie testów psychologicznych, badań ankietowych wśród rosyjskojęzycznych kantydatów do pracy i pracowników, śledzenie i poszukiwanie ofert pracy na rynku
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Piaseczno (mazowieckie)
kompleksowe prowadzenie akt osobowych nauczycieli i pracowników administracji; prowadzenie dokumentacji kadrowej oraz awansu zawodowego nauczycieli; sporządzanie sprawozdań z zakresu spraw personalnych; archiwizowanie dokumentacji kadrowej;
Szkoła Podstawowa nr 2 im.Jarosława Iwaszkiewicza - 2018-09-06 - Zgorzelec (dolnośląskie)
Pracownik biurowy. Kontakt tel. 501 777 992
ŚWIĘTOKRZYSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-USŁUGOWE "PRIMEX" Spólka Jawna Rojek Danuta, Rojek-Tumulec Anna, Rojek Marek - 2017-02-23 - Rudki (świętokrzyskie)
Organizowanie wysyłek, kontakt z klientem, współpraca z działem planowania produkcji. Kontakt z urzędem celnym
Bader Polska Sp.z o.o. - 2017-10-24 - Nowa Sól (lubuskie)
zakres obowiązków zgodny z obowiązujacymi przepisami, praca w systemie dwuzmianowym w godz. 08.00-14.00, 13.00-18.00
ZAKŁAD POPRAWCZY I SCHRONISKO DLA NIELETNICH - 2018-06-18 - Zawiercie (śląskie)
prawidłowe i terminowe naliczanie wynagrodzeń dla pracowników, zgodnie z przepisami prowadzenie spraw kadrowych,sporządzanie listy płac,administracja personalna,współpraca z innymi zespołami organizacyjnymi firmy.
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-08-20 - Świdnica (dolnośląskie)
odszywanie kieszeni, stębnowanie elementów żakietów
kontakt przez PUP - 2015-12-08 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Wykształcenie wyższe; biegła znajomość jęz. rosyjskiego i ukraińskiego; zakres obowiązków: kontakty z gośćmi z Ukrainy i Rosji;
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Gliwice (śląskie)
Obsługa klientów firmy, udzielanie informacji dotyczącej oferowanych produktów i usług, przyjmowanie zamówień na towary i usługi, kontrola realizacji przyjętych zleceń, zamówień, prowadzenie transakcji handlowych w imieniu pracodawcy, prowadzenie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Tomaszów Lubelski (lubelskie)
-
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
Kontakt z klientem. Kontakt tel. 509 223 050
BILDROB S.C. - Wylęgi, Wola Morawicka, ul. Tarnowska 150, 26-026 Morawica - 2017-10-02 - Wola Morawicka (świętokrzyskie)
prowadzenie i obsługa sklepu internetowego,wystawianie aukcji internetowych, obsługa aukcji allegro, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, wprowadzanie zmian na stronie internetowej, sporządzanie raportów sprzedażowych
"CHOMIK" M.Świeży sp.j. - 2016-08-16 - Gdów (małopolskie)
-
OSKAR BURCHARD ASTERIA - 2016-11-03 - Kościerzyna (pomorskie)
praca biurowa
kontakt przez PUP - 2017-08-08 - Nowa Wieś Lęborska (pomorskie)
odpowiedzialność za współpracę między Prezesem, a klientami i kontrahentami firmy z Indii, redagowanie tekstów reklamowych i informacyjnych w języku hindi, odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, aktywne wspieranie przedstawicieli handlowych w ich codziennej działalności
kontakt przez PUP - 2017-12-04 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
zgodnie z charakterystyką pracy
ZESPÓŁ SZKÓŁ PRZYRODNICZO - POLITECHNICZNYCH CENTRUM KSZTAŁCENIA USTAWICZNEGO - 2017-10-16 - Marszew (wielkopolskie)
Aktywne poszukiwanie klientów oraz nawiązywanie bezpośrednich kontaktów, rozpowszechnianie informacji oraz oferty handlowej, reklamowanie Studia Mody w Internecie, planowanie i organizowanie procesu sprzedazy
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Jawor (dolnośląskie)
jw.
Zakład Emerytalno-Rentowy MSW - 2017-08-11 - Warszawa (mazowieckie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-06-28 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-03-08 - Warszawa (mazowieckie)
22. Charakterystyka lub rodzaj wykonywanej pracy:Zakres obowiązków, w szczególności: 1) przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych oraz sporządzanie umów zawieranych przez Centrum oraz współpraca z komórkami organizacyjnymi Centrum w tym zakresie;2) opracowywanie informacji niezbędnych do sporządzania planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych;3) prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;4) udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;5) udział w pracach komisji przetargowej - sporadycznie,6) prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma itp.),7) ocena formalno prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne) - dotyczy w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;8) koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów.Kontakt z pracodawcą: 1. Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. 2. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista zamówień publicznych we Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 9.03.2018r. do godziny 15,00
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-02-23 - Wrocław (dolnośląskie)
Prace ogólnobudowlane związane z docieplaniem budynków
"STANIBUD" Maruszak Stanisław - 2016-03-02 - Wola Zarczycka (podkarpackie)
obsługa klienta zagranicznego
kontakt przez PUP - 2018-03-08 - Niepołomice (małopolskie)
redagowanie ofert handlowych, pisanie pism, emaili i listów, projektowanie treści ogłoszeń i ofert, telefoniczne rozmowy handlowe, uczestnictwo w targach i imprezach
JANPOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-28 - Brzozie Lubawskie (warmińsko-mazurskie)
AKTWYNE POSZUKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW DO UBEZPIECZENIA, POSZERZENIE RYNKU POPRZEZ WŁĄCZENIE DO WSPÓŁPRACY NOWYCH PARTNERÓW BIZNESOWYCH (POŚREDNIKÓW), PODTRZYMYWANIE RELACJI Z ISTNIEJĄCYMI KLIENTAMI FIRMY, DORADZTWO W ZAKRESIE GAMY PRODUKTÓW/USŁUG FIRMY (BROKERSKIE BIURO UBEZPIECZENIOWE), REALIZACJA CELÓW SPRZEDAŻOWYCH, ARCHIWIZACJA I RAPORTOWANIE BIEŻĄCYCH WYNIKÓW PRACY;WYMAGANIA: WYKSZTAŁĆENIE WYŻSZE, DOŚWIADCZENIE W SPRZEDAŻY BEZPOŚREDNIEJ, UMIEJĘTNOŚCI HANDLOWE I ZNAJOMOŚĆ TECHNIK SPRZEDAŻY, SUKCESY W POZYSKIWANIU NOWYCH KLIENTÓW, UMIEJĘTNOŚCI NAWIĄZYWANIA KONTAKTÓW I BUDOWANIA DŁUGOFALOWYCH RELACJI, KOMUNIKATYWNA, OTWARTA OSOBOWOŚĆ, MILE WIDZIANE: ZNAJOMOŚĆ BRANŻY UBEZPIECZENIOWEJ, ZNAJOMOŚĆ PRODUKTÓW UBEZPIECZENIOWYCH, KOMUNIKATYWNA ZNAJOMOŚĆ J.ANGIELSKIEGO LUB J.NIEMIECKIEGO, PRAWO JAZDY KAT.B, MIN. 2 LATA DOŚWIADCZENIA;KONTAKT Z PRACODAWCĄ: C.V NA MAIL malgorzata.glueck (at) proffman.pl
PROFFMAN BROKER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-26 - Szczecin (zachodniopomorskie)
nadzór nad procesem produkcyjnym (mięsnym), planowanie produkcji, zamawianie mięsa i dodatków
LAMAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-28 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Kontrola nad sprawnym przebiegiem procesy produkcyjnego.Nadzór nad przygotowaniem dostaw gotowych wyrobów.Przygotowywanie raportów.
Dong-a Poland Spółka z o.o - 2018-07-25 - Środa Śląska (dolnośląskie)