SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI (0246) Łojewo oferta pracy TRANSPOL LIDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI (0246)

Wynagrodzenie: od 3 500 PLN

Zakres obowiązków: prowadzenie biura i administracji- współpraca z Zarządem Spółki oraz zakładem transportu- przygotowywanie raportów i sprawozdań- inne sprawy administracyjne, biurowe i organizacyjne.

Data publikacji: 2017-02-03

Lokalizacja: Łojewo (kujawsko-pomorskie)

Pracodawca: TRANSPOL LIDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
88-101 Łojewo 70, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
prowadzenie biura i administracji- współpraca z Zarządem Spółki oraz zakładem transportu- przygotowywanie raportów i sprawozdań- inne sprawy administracyjne, biurowe i organizacyjne.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: + premia

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ADMINISTRACJI (0246)

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łojewo

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: inowrocławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Inowrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: technik administracji*

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 06.02.2017

wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), administracyjne

wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: PRAWO JAZDY KAT. B*

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
- minimum 3 letnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku,- biegła znajomość obsługi komputera i pakietów oprogramowania biurowego (MS Office) oraz urządzeń biurowych ,- mile widziane studia podyplomowe o kierunku lub specjalności BHP,- mile widziane uprawnienia inspektora ppoż

Nazwa pracodawcy:
TRANSPOL LIDER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu

Adres pracodawcy:
88-101 Łojewo 70, powiat: inowrocławski, woj: kujawsko-pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv na e-mail kadry (at) transpol-kruszywa.pl

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie

Powiat pracodawcy: inowrocławski

Gmina pracodawcy: Inowrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Łojewo

Numer budynku pracodawcy: 70

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Inowrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: technik administracji*

Data dodania oferty pracy: 03.02.2017

Oferta pracy ważna do: 03.03.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 03.02.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 03.02.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA/KA DS. PROMOCJI - od 1 268 PLN

Udział w spotkaniach zespołu antydyskryminacyjnego, przygotowanie i udziału w wydarzeniach promocyjnych, redagowanie i pisanie tekstów. Przygotowywania materiałów graficznych, obsługa mediów społecznościowych i portalu antydyskryminacyjnego. Wydobywania informacji promocyjnych na podstawie spraw pojawiających się w punkcie, przygotowanie planu ich komunikowania, współpraca z koordynatorką programu antydyskryminacyjnego. Praca wykonywana w wymiarze 60 godzin miesięcznie.
STOWARZYSZENIE HOMO FABER - 2016-11-24 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI TELEFONICZNEJ - do 1 400 PLN

• Telefoniczna obsługa zapytań od klientów • Przygotowywanie pisemnych odpowiedzi do klientów • Promowanie produktówBanku • Udzielanie informacji o ofercie Banku
Bank BPH S.A. - 2016-08-16 - Gdańsk (pomorskie)

KELNER, BARMAN - od 2 100 PLN

-zapewnianie właściwego poziomu obsługi Gości hotelowych i restauracyjnych zgodnie z obowiązującymi standardami,-dbanie o czystość i estetykę w miejscu pracy wg, ustalonych procedur,-dbanie o najwyższą jakość świadczonych usug,-utrzymywanie dobrych relacji z zespołem
Sowia Dolina Frank Enözel - 2018-05-07 - Pieszyce (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ROZWOJU ZAWODOWEGO - od 2 250 PLN

upowszechnianie informacji o prowadzonych działanach na potrzeby ECAM, w tym planów szkoleniowych, koordynowanie działalności szkoleniowej w OSZ podległych CEiPM, nadzorowanie i ocena efektywności przprowadzonych szoleń, analizowanie rynku pracy z punktu widzenia potrzeb szkoleniowych
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2018-03-08 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 100 PLN

Rozliczania list płac, sporządzanie umów o prace, zakladanie akt osobowych.
KANCELARIA FINANSOWO-KSIĘGOWA "SALDO" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-17 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)

SPECJALISTA DS PRODUKCJI I SERWISU - od 3 500 PLN

Serwis i montaż maszyn i urządzeń przemysłowych oferowanych przez Spółkę Wichary Technologies, przede wszystkim pojazdy LOCOTRACTORY
Wichary Technologies Sp. z o.o. - 2018-02-12 - Pyrzowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. ZAOPATRZENIA - od 15 PLN

zarządzanie łańcuchem dostaw dla 3 magazynów HORTECAkontrola zgodności przeprowadzonych przez pracowników inwentaryzacjiobsługa dedykowanych programów magazynowychpraca w Lesznie i Jarocinie
Lepus 2 Marian Zając - 2016-12-16 - Leszno (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 3 000 PLN

ZAKRES OBOWIĄZKÓW: nawiązywanie i utrzymanie kontaktów z klientami, analizowanie rynku pod kątem potencjalnych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych klientów, WYMAGANIA: wykszt. średnie, z doświadczeniem w handlu, w obsłudze klienta i w doradztwie, samodzielność w realizacji zadań, łatwość w nawiązywaniu kontaktów, gotowość do wyjazdów służbowych na terenie Polski, obsługa MS OFFICE. Miejsce pracy : Lubliniec
EXPACK Kraków - 2015-11-09 - Lubliniec (śląskie)

SPECJALISTA DS PLANOWANIA PRODUKCJI - od 3 000 PLN

Optymalne planowanie produkcji przy uwzględnieniu ograniczeń takich jak: zapotrzebowanie od klenta, kalendarz produkcyjny, dostępność pracowników, dostępność komponentów, udoskonalenie procesów w występujących w planowaniu produkcji, utrzymywanie stałego kontaktu z klientem: przeprowadzanie analiz, porównać i zestawień niezbędnych do prawidłowgo formułowania planów produkcyjnych (dzienny monitoring, wskaźniki).
FM POLSKA SP Z O.O. - 2017-05-11 - Olszowa (opolskie)

SPECJALIŚCI DO SPRAW OCHRONY ŚRODOWISKA - nieodpłatny

Zapoznanie się z strukturą organizacyjną i zasadami funkcjonowania urzędu. Zapoznanie się z przepisami prawa w zakresie funkcjonowania WIOŚ oraz przepisami prawa dotyczącymi ochrony środowiska. Zapoznanie się z zasadami funkcjonowania Państwowego Monitoringu Środowiska, w tym z wykonywaniem pomiarów jakości powietrza, hałasu , pół elektromagnetycznych i wód . Poznanie struktury i sposobu wypełniania baz danych .
WOJEWÓDZKI INSPEKTORAT OCHRONY ŚRODOWISKA - 2016-07-04 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS ZGODNOŚCI Z PRZEPISAMI - do 6 500 PLN

opiniowanie regulacji wewnętrznych pod względem zgodności z powszechnie obowiązującymi przepisami prawa, regulacjami wewnętrznymi, rekomendacjami organów nadzoru, interesem klienta, normami etycznymiidentyfikacja potencjalnego ryzyka braku zgodności z przepisami prawaProwadzenie wielu projektów średniej wielkości oraz wspieranie innych projektówkontakt z zagranicznymi partneramiKontrola jakości produktów zgodnie z normami i instrukcjami technologicznymi na każdym etapie produkcjiMiejsce pracy: Bielany Wrocławskie ul. Czekoladowa 1 Kontakt z pracodawca telefoniczny Oferta w sali: H
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - od 3 800 PLN

Osoba na tym stanowisku będzie wspierać administracyjnie zespół pracowników/podwykonawców w mobilnej wytwórni betonu i będzie odpowiedzialna za:oObsługę administracyjną biuraoObsługę klientów firmyoProwadzenie bieżącej administracjioAdministrowanie sprawami pracowniczymioRozliczanie faktur i kosztówoRaportowanie produkcji i sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-05-20 - Wałcz (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KONTROLI JAKOŚCI- PEŁNOMOCNIK ISO - od 1 850 PLN

Kontrola jakości materiałów oraz bieżącej produkcji, dokumentowanie i aktualizowanie procedur wewnętrznych, odpowiedzialność za utrzymywanie oraz funkcjonowanie systemów ISO i procedur wewnętrznych, nadzorowanie dokumentacji, zapewnienie jakości i efektywności procesów audytowych zgodnie z ustalonymi zasadami, obsługa audytów certyfikacyjnych i okresowych audytów wewnętrznych i zewnętrznych, szkolenie pracowników z wprowadzonych procedur, kontroli jakości, odpowiedzialność za system wewnętrzny i zewnętrzny audytów jakości, weryfikacja procesów systemów zarzadzania jakością.
FORMASTER S.A. - 2016-01-05 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU TRANSPORTU - do 2 800 PLN

Przygotowywanie projektów transportowych, kooordynacja badań marketingowych, tworzenie map i schematów w programach QGIS, COREL XDRAW, edycja i tworzenie rozkładów jazdy.
kontakt przez PUP - 2016-07-14 - Wrocław (dolnośląskie)

OSOBA SPRZĄTAJCA - od 2 100 PLN

Odkurzanie wykładzin, wycieranie podłóg, sprzątanie schodów, korytarzy, czyszczenie koszy, wymiana worków, sprzątanie toalet, uzupełnianie materiałów eksploatacyjnych.
kontakt przez OHP - 2018-04-26 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 500 PLN

prowadzenie administracji kadrowej pracowników, przygotowanie dokumentów związanych z nawiązaniem trwaniem i rozwiązaniem stosunku pracy,znajomość programu kadrowo-płacowego CDN OPTIMA oraz programu Płatnik (dodatkowy atut,sporządzanie deklaracji zgłoszeniowych do ZUS sprawozdań do GUS, przygotowanie dokumentacji dotyczącej rent i emerytur, współdziałanie z PUP, ZUS oraz innym instytucjami
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Zawada (świętokrzyskie)

SPECJALISTA D/S ORGANIZACYJNYCH - od 2 000 PLN

pisanie korespondencji, planowanie pracy serwisantów , kontakt z klientem, sporządzanie dokumentów dla księgowości
INTEGART Sp. z o.o. - 2017-07-12 - Błonie (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI - od 3 500 PLN

Proawdzenie rekrutacji, prowadzenie biura.Wymagania:- dobra znajomość języka niemieckiego- znajomość obsługi komputeraUmowa zlecenie, docelowo umowa o pracę.
Royal Job AGENCJA PRACY Sp. z o. o. - 2018-02-08 - Racibórz (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 057,97 PLN

sporządzanie raportów, wprowadzanie dokumentów zakupowych do systemu, obsługa klientów hurtowni
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Kraków (małopolskie)

MAGLARZ - 997,4 PLN

obsługa klienta, maglowanie, prasowanie
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Kwidzyn (pomorskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I HANDLU "C" - od 2 100 PLN

prace komputerowe, sprzedaż, handel,
KULBIR DHALIWAL MOTORS I SERWIS - 2017-08-18 - Zielonka (mazowieckie)

KONSULTANT DS.REKRUTACJI - od 2 300 PLN

Reprezentowanie firmy w kontakcie z klientami. Kompleksowa obsługa pracowników. Rekrutacja i selekcja pracowników. Współpraca z działem kadr.
kontakt przez OHP - 2017-07-07 - Łódź (łódzkie)

*SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI (PRACE INTERWENCYJNE) - od 2 000 PLN

obsługa biura, przyjmowanie klientów
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 2 100 PLN

wsparcie działu HR w prowadzeniu rekrutacji - nauka zawodu
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Gdynia (pomorskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA - od 2 100 PLN

Wykonywanie bieżących spraw administracyjnych, współpraca z działem finansów w zakresie sporządzania dokumentów finansowych dla księgowości, prowadzenie kasy gotówkowej, przygotowywanie okresowych statystyk, raportów, zestawień, prowadzenie archiwum wykonywanych placów zabaw w celach informacyjnych i marketingowych. Wynagrodzenie 2100 brutto + premia uznaniowaWYMAGANIA: wykształcenie wyższe, znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanymKONTAKT Z PRACODAWCĄ TELEF. 731 100 351 lub e-mail: ewa.pazera (at) architekciedukacji.pl
APIS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-07-07 - Jarosław (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. PROGRAMÓW-STAŻYSTA - od 2 000 PLN

Prowadzenie całokształtu zadań w oparciu o obwoiązujące przepisy oraz wewnętrzne uregulowania, spraw dotyczących: refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy ze środków Funduszu Pracy i PFRON ( Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych).
Powiatowy Urząd Pracy w Lubaniu - 2017-11-03 - Lubań (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - od 400 PLN

realizacja szkolenia specjalizacyjnego w dziedzinie pielęgniarstwa rodzinnego dla pielęgniarek, tworzenie dokumentów w pakiecie Office, stron internetowych, obsługa programów bazodanowych
Okręgowa Izba Pielęgniarek i Położnych - 2016-10-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 17,2 PLN

Aktywna sprzedaż wskazanych produktów, kontakt telefoniczny (wychodzący i przychodzący) z klientami, również w sprawach obsługowych i reklamacyjnych.
TVO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-27 - Gdynia (pomorskie)


Wybierz powiat