SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW Kraków oferta pracy INSTYTUT FIZJOLOGII ROŚLIN IM.F.GÓRSKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK

Stanowisko: SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: -prowadzenie rozliczeń finansowych projektów badawczych -sporządzanie raportów okresowych i wniosków o płatność do instytucji finansującej projekty-uczestniczenie w prowadzeniu dokumentacji księgowej jednostki -praca w dziale księgowościAplikacje zawierające CV oraz list motywacyjny należy przesyłać do dnia 10.11.2016 na adres: rekrutacja (at) ifr-pan.edu.pl
Data publikacji: 2016-10-19
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: INSTYTUT FIZJOLOGII ROŚLIN IM.F.GÓRSKIEGO POLSKIEJ AKADEMII NAUK
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:30-239 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
-prowadzenie rozliczeń finansowych projektów badawczych -sporządzanie raportów okresowych i wniosków o płatność do instytucji finansującej projekty-uczestniczenie w prowadzeniu dokumentacji księgowej jednostki -praca w dziale księgowościAplikacje zawierające CV oraz list motywacyjny należy przesyłać do dnia 10.11.2016 na adres: rekrutacja (at) ifr-pan.edu.pl
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. PROJEKTÓW
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2016
Data zakończenia pracy: 28.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe kierunkowe, minimum 2 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku w pełnej księgowości , dobra znajomość Ms Excel,samodzielność, rzetelność, zaangażowanie w wykonywaną pracę , znajomość zagadnień związanych z wnioskami o realizację projektów i ich rozliczaniem będzie dodatkowym atutem
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 19.10.2016
Oferta pracy ważna do: 10.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.10.2016
Podobne oferty pracy
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-03-22 - Częstochowa (śląskie)
kontrola należności, prowadzenie bieżącej administracji: rozliczanie faktur i kosztów, analiza i kontrola należności, raportowanie, prowadzenie korespondencji przychodzącej i wychodzącej, udzielanie odpowiedzi na zapytania ofertowe
kontakt przez PUP - 2017-03-24 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej, prowadzenie ewidencji urlopów pracowniczych, zwolnień lekarskich, naliczanie wynagrodzeń, prowadzenie rozliczeń z ZUS, Urzędem Skarbowym, GUS, PFRON, rozliczanie zajęć komorniczych i prowadzenie korespondencji w tym zakresie, tworzenie raportów i zestawień na potrzeby wewnętrzne
Eurocent Spółka Akcyjna - 2016-10-17 - Kraków (małopolskie)
Zakładanie kanalizacji deszczowej i ściekowej na terenie całej Polski.Dojazd zapewniony.
kontakt przez PUP - 2017-06-30 - Wieprz (małopolskie)
rozładunek, załadunek sprzętu wykorzystywanego w salach np. stoły, krzesła
kontakt przez PUP - 2018-06-22 - Brok (mazowieckie)
Analiza i integracja zamówień w systemie, zamawianie wyrobów gotowych na podstawie zamówienia klientów w zakładach produkcyjnych, organizowanie dostaw do klienta, kontakt z klientem i zakładem.
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Kraków (małopolskie)
sprzedaż produktów firmy (materiały do produkcji rolnej), wystawianie faktur, przyjmowanie zleceń.
Rolmix Mirosław Gwóźdź - 2016-12-28 - Psary Witowskie (łódzkie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Zawisty Nadbużne (mazowieckie)
nadzór nad magazynem narzędzi specjalnych w dziale utrzymania ruchu, inwentaryzacja i zakupy narzędzi
SUWARY S.A. - 2018-05-14 - Pabianice (łódzkie)
organizowanie stanowiska pracy zgodnie z przepisami i zasadami BHP, ochrony ppoż., ergonomii i ochrony środowiska; analizowanie rynku i ofert konkurencji; pozyskiwanie nowych klientów; utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi; analizowanie wyników sprzedaży; tworzenie ofert handlowych; negocjowanie umów i warunków handlowych; realizowanie planów sprzedażowych; reprezentowanie firmy w wydarzeniach branżowych; proponowanie działań usprawniających sprzedaż; sporządzanie dokumentacji dotyczącej sprzedaży.
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Milówka (śląskie)
Zarządzanie wprowadzaniem, utrzymaniem i wycofaniem komponentów w systemach planowania i realizacji. Zapewnienie, że ceny dostarczanych komponentów są aktualizowane w systemie. Zapewnienie, że plan zaopatrzenia w komponenty jest realizowany w sposób skuteczny i efektywny.
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Kraków (małopolskie)
PROWADZENIE PROCESÓW REKRUTACYJNYCH.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Wrocław (dolnośląskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów bengalskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Bangladeszu
kontakt przez PUP - 2018-07-25 - Jabłonowo (mazowieckie)
dbanie o relacje z klientami z chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich firm
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Magdalenka (mazowieckie)
Obsługa szlifierek przy produkcji metalowych opakowań. Praca na terenie Brzeska.
PAYROLL 360 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-04 - Brzesko (małopolskie)
Obsługa klienta
kontakt przez OHP - 2016-07-21 - Wałcz (zachodniopomorskie)
składanie miesięcznych informacji do PEFRON,obsługa programu SODIR realizacja zapotrzebawań materiałowych,kompletowanie i sporządzanie dokumentacji na potrzeby rozliczeń czasu pracy i sporządzanie kart pracy
CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH - INOVA SP. Z O.O. - 2016-05-05 - Lubin (dolnośląskie)
do uzgodnienia
Eureka Zespół Szkół - 2016-11-16 - Rzeszów (podkarpackie)
1. Obsługa i koordynacja umów zawartych z dostawcą amerykańskim w programie Foreign Military Sales (FMS).2. Współpraca z instytucjami krajowymi i zagranicznymi w sprawach dotyczących realizacji umów FMS.3. Udział w wytwarzaniu dokumentów niezbędnych do realizacji czynności celno-spedycyjnych.4. Organizacja i udział w spotkaniach podsumowujących poszczególne etapy realizacji umów FMS (PMR Project Management Review).5. Opracowywanie wystąpień oraz tłumaczeń w języku angielskim.Wynagrodzenie brutto: 2.853 zł + premia regulaminowa 25%.Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy).
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2018-04-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
j.w.
Instytut Technologii Materiałów Elektronicznych - 2016-04-06 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa obecnych klientów oraz pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjacje ofert handlowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-10-12 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
jw.
DATABROKER S.A. - 2017-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
- obsł. korespond. przych i wych.,- obsł. poczty elektronicznej,- obsł. urządzeń biur.,- sporządzanie ofert i promocji,- wyszukiwanie i wstępna obsł. klienta,- składanie zapytań ofert cenowych do firm.
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Łódź (łódzkie)
Obsługa klienta mailowo, klienci obcojęzyczni.
kontakt przez PUP - 2017-08-11 - Kraków (małopolskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów chińskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Chin
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
wywoływanie klientów na egzaminy,informowanie gdzie i jak można załatwić daną sprwę,sprawdzanie azaświadczeń dot.egzaminów,prowadzenie recepcji-informacji
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
refundacja 30 art. 150 f
kontakt przez PUP - 2017-09-20 - Karlino (zachodniopomorskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
Koordynacja obiegu dokumentów finansowych, kontrola dokumentów pod względem formalno-rachunkowym czyli sprawdzenie czy dokument został wystawiony w sposób technicznie prawidłowy i zgodny z obowiązującymi w tym zakresie przepisami, czy operacja gospodarcza została poddana kontroli merytorycznej oraz czy dowód wpłaty jest wolny od błędów rachunkowych, składanie i wypełnianie wniosków o płatność projektu, przygotowanie sprawozdań finansowych projektu, składanie raportów do kierownika projektu, wykonywanie innych poleceń zleconych przez kierownika projektu.
Powiatowe Centrum Edukacji i Kształcenia Kadr - 2016-12-01 - Bolesławiec (dolnośląskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Nowy Targ (małopolskie)