SPECJALISTA DS. OSOBOWYCH Wrocław oferta pracy Dolnośląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OSOBOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie, rejestrowanie urlopów wypoczynkowych, ewidencja czasu pracy pracowników, praca w programie Płatnik. Rozpatrywanie bieżących spraw osobowych. Kontakt z pracodawcą: kadry.dolnoslaska (at) ohp.pl lub 713444770.
Data publikacji: 2016-04-25
Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)
Pracodawca: Dolnośląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wybrzeże Juliusza Słowackiego 9, 50-413 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie, rejestrowanie urlopów wypoczynkowych, ewidencja czasu pracy pracowników, praca w programie Płatnik. Rozpatrywanie bieżących spraw osobowych. Kontakt z pracodawcą: kadry.dolnoslaska (at) ohp.pl lub 713444770.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę w zastępstwie
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OSOBOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw kadr
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Kadry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe, obsługa komputera, 2 letnie doświadczenie w pracy jako pracownik działu kadr.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
Dolnośląska Wojewódzka Komenda Ochotniczych Hufców Pracy
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Adres pracodawcy:
Wybrzeże Juliusza Słowackiego 9, 50-413 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: m. Wrocław
Gmina pracodawcy: Wrocław
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wrocław
Ulica pracodawcy: Wybrzeże Juliusza Słowackiego
Numer budynku pracodawcy: 9
Profil działalności pracodawcy: RP.II.411-514/06
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 26.04.2016
Oferta pracy ważna do: 04.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 26.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 25.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Gromadzenie archiwalnych zbiorów historycznych poprzez prowadzenie poszukiwań i badań na terenie gminy Zielonki; systematyczne, naukowe opracowywanie zbiorów IR, prowadzenie dokumentacji powierzonych zbiorów tj. inwentarzy, katalogów, księgi ruchu muzealiów, kartotek obiektów, baz danych, itp.; znakowanie zbiorów zgodnie z obowiązującymi przepisami IR; wykonywanie podstawowych opisów muzealiów; archiwizowanie i przechowywanie dokumentacji zgodnie z obowiązującymi przepisami; kompleksoa obsługa zwiedzających, udzielanie informacji o wydarzeniach organizowanych przez IR w zakresie wystawienniczym i edukacyjnym; inicjowanie i organizowanie wydarzeń muzealnych i imprez związanych z upowszechnianiem i popularyzacją wiedzy o kulturze ludowej i historii gminy Zielonki na bazie prezentowanych wystaw stałych i czasowych, posiadanych zbiorów oraz prowadzenie szczegółowej ich dokumentacji; pomoc przy digitalizacji-cyfryzacji zbiorów oraz rejestrowanie wywiadów z najstarszymi mieszkańcami gminy; bieżące pisanie tekstów i zamieszczanie foto-relacji, zaproszeń na stronę www biblioteki oraz portal społecznościowy; pomoc w przygotowaniu dokumentacji aplikacyjnej na pozyskiwanie dodatkowych środków oraz sponsorów na działalność IR. Dwie zmiany w godz. 8-16, 12-20.
Biblioteka Publiczna w Zielonkach - 2018-04-18 - Zielonki (małopolskie)
wysłanie zapytań ofertowych dla materiałów z zaopatrzenia firmy do dostawców, - tworzenie cenowych analiz porównawczych do zebranych ofert, - komunikatywność, - współpraca z dostawcami krajowymi oraz zagranicznymi oraz poszukiwanie nowych; - prowadzenie negocjacji handlowych; - kontrola stanów magazynowych; - kontrola dokumentacji związanej z dostawą oraz wysyłką materiałów w złożonych zamówieniach; -organizowanie oraz nadzór nad realizacją transportu materiałów; - dobra organizacja pracy; - znajomość wiedzy elektryczne , technicznej, metalurgicznej.
ENERGOMONTAŻ- PÓŁNOC BEŁCHATÓW Sp z o.o. - 2018-06-22 - Rogowiec (łódzkie)
Przygotowywanie dokumentacji zgodnie z proceduramiaktualizowanie opisu procesów, stały kontakt z klientami drogą telefoniczną, e-mailową odpowiadanie na zapytania z zakresu HR, przygotowywanie dziennych raportów/zestawień, praca w systemie SAP.
kontakt przez PUP - 2017-06-19 - Kraków (małopolskie)
przygotowywanie i realizacja projektów w zakresie funduszy unijnych, pisanie wniosków;
SMB Consulting - 2017-07-03 - Lublin (lubelskie)
bieżące śledzenie na wszystkich platformach medialnych programów azjatyckich, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaż programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2016-08-01 - Piaseczno (mazowieckie)
- Obsługa zgłoszeń Visa/VOE - Obsługa zgłoszeń pracowników poprzez różnenarzędzia, min. telefon i system zarządzania złoszeniami - Wprowadzanie danych i przygotowywanie dokumentacji, takich jak listy z informacją o zwolenianiu ilistów ofertowych w narzędziu HR - Współpraca z wszystkimi zainteresowanymistronami w procesie w celu zapewnienia dokładnej i szybkiej odpowiedzi na zapytania pracowników. - Wprowadzanie danych osobowych nowo zatrudnionych pracowników przy użyciu HRMS - Badanie produktywności pracowników
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Kraków (małopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-14 - Końskie (świętokrzyskie)
Zakres obowiązków:Tworzenie strategii komunikacji w mediach społecznościowychWspółpraca z Klientem na poszczególnych etapach realizacji projektuPrzygotowanie ofert przy współpracy z działem handlowymRaportowanie wyników działańTelemarketing (Aktywne pozyskiwanie klientów)
TRANS EXPERT - spółka cywilna - 2017-08-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa telefoniczna i mailowa klientów, doradztwo w zakresie termoizolacji obiektów, obsługa sprzedaży, redagowanie ofert i ulotek
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Biała Podlaska (lubelskie)
sprzedaż internetowa przez platformy handlowe, wdrażanie metod e-handlu
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Jawor (dolnośląskie)
Pozyskiwanie odbiorców wyprodukowanych lakierów i odżywek do paznokci, rozmowy handlowe, przygotowywanie towarów odbiorcom. Praca na pełny etat, od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17.
RC TRADING Sp. z o.o. - 2016-11-22 - Raszyn (mazowieckie)
bieżące śledzenie programów azjatyckich na wszystkich platformach medialnych, analiza możliwości akwizycji, przygotowywanie umów dotyczących praw redystrybucji, sprzedaży programów odbiorcom na całym świecie
kontakt przez PUP - 2016-12-06 - Piaseczno (mazowieckie)
Opracowywanie technologii dla produktu, przygotowywanie dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Kraków (małopolskie)
tworzenie ofert handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, kontakt z klientem, pozyskiwanie nowych klientów
kontakt przez PUP - 2018-03-24 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
projektowanie nowoczesnych rozwiązań konstrukcyjnych i technologicznych, przygotowywanie dokumentacji technicznej, wsparcie techniczne procesu produkcyjnego, zarządzanie produktem seryjnym po względem kosztowym, nadzór technologiczny nad normowaniem procesów technologicznych oraz procesów produkcji pod katem jakości i terminowości, analiza zdolności technologicznych, konstrukcja i wdrażanie nowych wyrobów, tworzenie i nadzór nad dokumentacja technologiczną
Odlewnia Żeliwa S.A.Zawiercie - 2016-07-04 - Zawiercie (śląskie)
wpsarcie funkcjonowania działu logistyki firmy, ukierunkowanie na przygotowanie wysyłek zgodnie z harmonogramem oraz wymaganiami klienta, komunikacja z klientem w zakresie obsługi logistycznej (awizacja wysyłek, zmiany w harmonogramie dostaw), przygotowywanie dokumentacji sprzedażowej, zamawianie transportów, monitorowanie dostaw komponentów
KLIPPAN SAFETY POLSKA Sp. z o.o. - 2016-10-21 - Stargard (zachodniopomorskie)
Obsługa hurtowych kontrahentów zagranicznych.Pozyskiwanie Klientów i dostawców na rynkach zagranicznych.Budowanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami i Dostawcami.Realizacja procesu zakupu i sprzedaży.Prowadzenie korespondencji handlowej i komunikacji telefonicznej z kontrahentami zagranicznymi.Analiza rynku i potencjalnych Klientów.
KAMINSKI & PARTNERS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-27 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
-bieżąca obsługa klientów - sprzedaż stopów aluminium na rynek krajowy i zagraniczny -zakup złomu aluminium-kontakt telefoniczny oraz mailowy z kontrahentami firmy-pozyskiwanie nowych klientów oraz budowanie długotrwałych relacji z odbiorcami-dbanie o prawidłowy obieg dokumentów w firmie
PMN "BOBREK" SPÓŁKA JAWNA KRZYSZTOF I MACIEJ KLESZCZ, BRONISŁAW KOŹBIAŁ - 2016-09-09 - Bobrek (małopolskie)
Specjalista ds. ochrony informacji niejawnych realizuje przedsięwzięcia związane z zapewnieniem ochrony informacji niejawnych w obszarze bezpieczeństwa osobowego: 1. Udział w prowadzeniu zwykłych postepowań sprawdzających zgodnie z nadanymi uprawnianiami przez pełnomocnika ds. OIN, 2. Opracowywanie dokumentacji i pism w zakresie zatrudnienia osób z dostępem do informacji niejawnych, 3. Prowadzenie analizy dostępu do informacji niejawnych na podstawie prowadzonych wykazów, przedstawianie kwartalnych meldunków w tym zakresie do Pełnomocnika ds. OIN, 4. Analiza potrzeb szkoleniowych, opracowanie planu szkolenia podstawowego, uzupełniającego oraz dla osób funkcjonujących z POIN. Nadzór nad terminowością ich realizacji. Wydawanie stosowanych zaświadczeń oraz archiwizowanie dokumentacji szkoleniowej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 5. Opracowanie i nadzór nad realizacją planu kontroli bieżących oraz kontroli oceny stanu zabezpieczenia informacji niejawnych, udział w przeprowadzanych kontrolach. 6. Prowadzenie dokumentacji z obszaru informacji niejawnych: Wykaz osób zatrudnionych lub pełniących służbę w 4 RBLog albo wykonujących czynności zlecone, które posiadają uprawnienia do dostępu do informacji niejawnych oraz osób, którym odmówiono wydania poświadczenia bezpieczeństwa lub je cofnięto, dokumentacji szkoleniowej oraz dokumentacji kontrolnej zgodnie z obowiązującymi przepisami. 7. Prowadzenie postepowań wyjaśniających okoliczności naruszania przepisów ochronie informacji niejawnych,. 8. Przygotowanie analiz, ocen, sprawozdań oraz wniosków dotyczących przestrzegania przepisów o ochronie informacji niejawnych w zakresie sowich kompetencji. 9. Monitorowanie przestrzegania przepisów określających sposób i tryb przetwarzania informacji niejawnych oraz zapewnia bezzwłoczne wdrożenie przepisów, wytycznych, zaleceń, instrukcji itp. Dotyczących postepowania z informacjami niejawnymi. 10. Określenie potrzeb materiałowo-finansowych za zabezpieczenie zadań realizowanych przez POIN. 11. Koordynowanie działań pracowników Pionu Ochrony Informacji Niejawnych w zakresie zadań otrzymanych od Pełnomocnika ds. OIN, 12. Terminowe i rzetelne udzielanie informacji, jak również wykonywanie dokumentów sprawozdawczych i analitycznych; 13. Opracowanie pism związanych z bieżącą działalnością Pionu Ochrony Informacji niejawnych. Oferta dostępna w sali E. Kontakt z pracodawcą - tel.: 261 651 055.
4 REGIONALNA BAZA LOGISTYCZNA - 2016-07-05 - Wrocław (dolnośląskie)
Administrowanie obiektami Spółki. Prowadzenie spraw związanych z transportem samochodowym (samochody dostawcze), prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem budów na podstawie realizowanych umów.
POLSKIE PRACOWNIE KONSERWACJI ZABYTKÓW SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W LUBLINIE - 2017-07-14 - Lublin (lubelskie)
- wdrażanie i kontrola przestrzegania zasad dobrej praktyki produkcyjnej i higienicznej,- przeprowadzanie szkoleń stanowiskowych pracowników w zakresie systemu HACCP, HGP, BRC,- tworzenie i aktualizacja dokumentacji dotyczącej systemu HACCP, GHP, BHC,- przygotowanie i uczestniczenie w audytach wewnętrznych dla sprawdzenia poprawności działania systemu,- nadzór nad dokumentacją w zakresie HACCP, GHP, BRC,- aktualizacja dokumentacji zgodnie z obowiązującymi aktualnie przepisami,- obsługa klienta w zakresie dokumentacji jakościowej, - obsługa audytów wewnętrznych i zewnętrznych,- kontrola obiektów produkcyjnych i magazynowych wg zasad HACCP, GHP, BRC.
FZL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-25 - Kruszynek (kujawsko-pomorskie)
Wskazany w ofercie o naborze na stronie www.bip.pcpr.slupsk.pl w zakładce nabory. Przewidywany okres zatrudnienia 01.07.2018-30.06.2020. Godz. pracy 7.30-15.30.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE w SŁUPSKU - 2018-06-11 - Słupsk (pomorskie)
reprezentowanie interesów firmy na terytorium republiki Białorusi,. pozyskiwanie nowych klientów z terenu Biaolorusi. Sprzedaż produktów odbiorcom z Białorusi. Nadzorowani9e realizowanych kontraktów w kontrahentami z Republiki Białorusi.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Łaszczów (lubelskie)
planowanie i prowadzenie szkoleń tematycznych, ścisła współpraca z działem HR
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-10-12 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Prace związane z produkcją ogrodzeń betonowych, układanie kostki brukowej i inne; miejsce wykonywania pracy: Złotów i okolice, możliwość wspólnego dojazdu do firmy z pracownikiem z gminy Łobżenica, dojazd do miejsca wykonywania pracy gwarantuje pracodawca
TRANSBET - Andrzej Skiba - 2017-08-31 - Złotów (wielkopolskie)
zgodny z programem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-14 - Wielka Wola (łódzkie)
Prowadzenie dokumentacji kadrowej i płacowej, obsługa procesów zwiazanych z zatrudnieniem oraz rozwiązywanie umów o pracę
HMG CONSULTING SP. Z O.O. - 2017-02-23 - Turek (wielkopolskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-11-17 - Katowice (śląskie)
przygotownie i sprzedaż ofert turystycznych, pozyskiwanie klientó, prowadzenie działań promocji i marketingu
kontakt przez PUP - 2016-03-02 - Piła (łódzkie)