SPECJALISTA DS. OFERTOWANIA I SPRZEDAŻY USŁUG(NR 0178) Bydgoszcz oferta pracy "MEGAZEC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OFERTOWANIA I SPRZEDAŻY USŁUG(NR 0178)
Wynagrodzenie: od 3 200 PLN
Zakres obowiązków: - prowadzenie procesu ofertowania dla postępowań o udzielenie zamówień niepublicznych,- praca w systemie informatycznym wspomagającym platformy zakupowe obsługujące procesy udzielania zamówień,- udział w negocjacjach handlowych, w tym obsługa platformy aukcyjnej,- archiwizacja dokumentacji prowadzonych postępowań ofertowych o udzielenie zamówień,- wystawianie faktur sprzedaży usług w systemie informatycznym,- sporządzanie wybranej dokumentacji związanej z Systemem Zarządzania Jakością,- współpraca z komórkami organizacyjnymi spółki, Grupy Kapitałowej PGE, podmiotami zewnętrznymi
Data publikacji: 2019-01-09
Lokalizacja: Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Pracodawca: "MEGAZEC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Energetyczna 6, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- prowadzenie procesu ofertowania dla postępowań o udzielenie zamówień niepublicznych,- praca w systemie informatycznym wspomagającym platformy zakupowe obsługujące procesy udzielania zamówień,- udział w negocjacjach handlowych, w tym obsługa platformy aukcyjnej,- archiwizacja dokumentacji prowadzonych postępowań ofertowych o udzielenie zamówień,- wystawianie faktur sprzedaży usług w systemie informatycznym,- sporządzanie wybranej dokumentacji związanej z Systemem Zarządzania Jakością,- współpraca z komórkami organizacyjnymi spółki, Grupy Kapitałowej PGE, podmiotami zewnętrznymi
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OFERTOWANIA I SPRZEDAŻY USŁUG(NR 0178)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: kujawsko-pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bydgoszcz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bydgoszcz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Obsługa pakietu MS OFFICE z wykorzystaniem internetu
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Inne] : Wykształcenie: preferowana administracja lub pokrewne, kierunki techniczne
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy:
"MEGAZEC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Adres pracodawcy:
Energetyczna 6, 85-950 Bydgoszcz, powiat: m. Bydgoszcz, woj: kujawsko-pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt osobisty:"MEGAZEC" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄul. Energetyczna 685-950 Bydgoszczlubdokumenty należy przesłać na adrese-mail: marzena.zuchowska (at) megazec.pllubkontakt tel. 52 372-87-30 - p. Marzena ŻuchowskaKlauzula informacyjna dla Kandydata, w tym klauzula zgody na przetwarzanie danych osobowychZgodnie z art. 13 ust. 1-2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej RODO) informujemy, że: I.Administratorem Twoich danych osobowych jest MEGAZEC sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy przy ul. Energetycznej 6 II.W sprawie ochrony swoich danych osobowych możesz skontaktować się z Inspektorem Ochrony Danych pod adresem email: rodo (at) megazec.pl; lub pisemnie na adres naszej siedziby wskazany w punkcie I powyżej. III.Cele i podstawy przetwarzania. Będziemy przetwarzać Twoje dane:1.w celu przeprowadzenia i zamknięcia procesu rekrutacji na podstawie Twojej zgody (podstawa z art. 6 ust 1 lit. a RODO). Zgodę możesz wyrazić lub odmówić jej wyrażenia po zapoznaniu się z informacjami tu zawartymi w pkt. X2.w celach archiwalnych (dowodowych) będących realizacją naszego prawnie uzasadnionego interesu zabezpieczenia informacji na wypadek prawnej potrzeby wykazania faktów (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO) 3.w celu ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO)4.w celach analitycznych (lepszego doboru usług do potrzeb naszych Klientów, ogólnej optymalizacji naszych produktów, optymalizacji procesów obsługi, budowania wiedzy o naszych Klientach, analizy finansowej naszej spółki itp.) będącego realizacją naszego prawnie uzasadnionego w tym interesu (podstawa z art. 6 ust. 1 lit. f RODO).IV.Prawo do sprzeciwu1.W każdej chwili przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych, przetwarzanych w celu i na podstawie wskazanych powyżej. Przestaniemy przetwarzać Twoje dane w tych celach, chyba że będziemy w stanie wykazać, istnieją ważne, prawnie uzasadnione podstawy, które są nadrzędne wobec Twoich interesów, praw i wolności lub Twoje dane będą nam niezbędne do ewentualnego ustalenia, dochodzenia lub obrony roszczeń.2.W każdej chwili przysługuje Ci prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Twoich danych w celu marketingu bezpośredniego. Jeżeli skorzystasz z tego prawa zaprzestaniemy przetwarzania danych w tym celu.V.Okres przechowywania danych. 1.Będziemy przechowywać Twoje dane przez okres 12 miesięcy od zakończenia rekrutacji2.Jeżeli wyrazisz zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach, będziemy przechowywać Twoje dane przez okres 24 miesięcy, tj. 12 miesięcy od przekazania nam danych w celu umożliwienia udziału w przyszłych rekrutacjach i 12 miesięcy w celu określonym w punkcie III.2, III.3, i III.VI.Odbiorcy danych Twoje dane osobowe mogą zostać przekazane podmiotom z Grupy PGE, naszym partnerom, czyli firmom, z którymi współpracujemy łącząc produkty lub usługi, zaangażowanych w proces rekrutacji.VII.Prawa osób, których dane dotyczą:Zgodnie z RODO, przysługuje Ci prawo do:a)dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopiib)sprostowania (poprawiania) swoich danychc)usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzaniad)przenoszenia danych e)wniesienia skargi do organu nadzorczego VIII.Informacja o dobrowolności podania danych Podanie Twoich danych jest dobrowolne, choć niezbędne, aby wziąć udział w rekrutacji.IX.Zautomatyzowane podejmowanie decyzji.Nie będziemy wykorzystywać Twoich danych w procesach zautomatyzowanego podejmowania decyzji oraz profilowania.X.Zgoda oraz informacja o możliwości wycofania zgodyBieżąca rekrutacjaCzy wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych zamieszczonych w dokumentach rekrutacyjnych przez: MEGAZEC sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko: Specjalista ds. ofertowania i sprzedaży usług TAK NIEBieżąca rekrutacja i rekrutacja na inne stanowiska Czy wyrażasz zgodę na przetwarzanie Twoich danych osobowych zamieszczonych w dokumentach rekrutacyjnych przez: MEGAZEC sp. z o.o. z siedzibą w Bydgoszczy w celu przeprowadzenia rekrutacji na stanowisko: Specjalista ds. ofertowania i sprzedaży usług oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych prowadzonych przez MEGAZEC sp. z o.o. TAK NIEW każdej chwili przysługuje Ci prawo do wycofania zgody na przetwarzanie Twoich danych osobowych, ale cofnięcie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie Twojej zgody przed jej wycofaniem.Data _________________Podpis: ________________________
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: kujawsko-pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Bydgoszcz
Gmina pracodawcy: Bydgoszcz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bydgoszcz
Ulica pracodawcy: Energetyczna
Numer budynku pracodawcy: 6
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bydgoszczy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw zamówień publicznych
Data dodania oferty pracy: 09.01.2019
Oferta pracy ważna do: 31.01.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 09.01.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 09.01.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2017-08-28 - Warszawa (mazowieckie)
kontroler jakości
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Sławno (zachodniopomorskie)
kontrola poszczególnych etapów procesu technologicznego, kontrola jakości wyrobów gotowych, opracowanie, weryfikacja, aktualizacja, wdrażanie i nadzór nad dokumentacją systemową
ZAKŁADY MIĘSNE PEKLIMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-08-04 - Uniszki-Cegielnia (mazowieckie)
j.w
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-05-27 - Warszawa (mazowieckie)
dział zakupów
Uni- Bis Group spółka z o.o. - 2018-01-04 - Lębork (pomorskie)
Zgodny zprogramem stażu
kontakt przez PUP - 2017-03-16 - Puławy (lubelskie)
sprzedaż samochodów
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Konin (wielkopolskie)
Wyszkatłcenie: wyższe specjalność BHP; min. 3 lata stażu pracy w służbie BHP; zakres obowiązków: nadzór i kontrola warunków pracy, przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny oraz warunków p.poż, wykonywanie zadań określonych w sprawie służby BHP; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; wynagrodzenie do ustalenia indywidualnie z pracodawcą
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-07-16 - Gliwice (śląskie)
Oficjalny Dystrybutor kserokopiarek Konica-Minolta specjalizujący się w sprzedaży oraz serwisie kserokopiarek zatrudni na rynek rzeszowski i woj. podkarpackiego Handlowca/specjalistę ds. sprzedaży sprzętu biurowego/drukującego.ZADANIA:- Sprzedaż urządzeń biurowych/kserokopiarek/drukarek oraz innych produktów/usług serwisowych będących w ofercie firmy - Umawianie spotkań handlowych z klientami biznesowymi oraz przeprowadzanie rozmów handlowych- Aktywne pozyskiwanie nowych Klientów- Posprzedażowa obsługa klientów - Przygotowywanie planu pracy i realizacja założonych celów sprzedaży- Raportowanie - Utrzymywanie korzystnych relacji handlowych z obecnymi klientami- Budowanie długofalowych relacji z potencjalnymi klientami w oparciu o partnerstwo handlowe i oferowanie alternatywnych rozwiązań-Dbanie o wizerunek firmy i zapewnienie jak najwyższej jakości świadczonych usług- Nastawienie na przekraczanie celów stawianych przez firmę.
KSEROTEX ANDRZEJ KRÓL - 2016-03-04 - Rzeszów (podkarpackie)
układanie płytek
KRZYSZTOF BUT FIRMA HANDLOWO-REMONTOWA "HANKA" - 2018-07-04 - Ruda Śląska (śląskie)
sprawowanie kontroli nad jakością wykonywanych robót, wybudowanymi elementami i stosowanymi materiałami w celu prawidłowego wykonania inwestycji;sprawowanie kontroli nad zgodnością wykonywanych robót z projektem budowlanym, pozwoleniem na budowe, aktualnymi przepisami techniczno-budowlanymi oraz umowami i harmonogramami, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadań;sprawdzenie 8i opiniowanie dokumentacji technicznej wykonywanej w trybie zleconym, w celu zapewnienia prawidłowej realizacji zadania;kontrolowanie ilości i wartości materiałów uzyskanych z rozbiórki, w celu ich prawidłowego zagospodarowania i rozliczenia;dokonywanie okresowych kontroli budynków i obiektów budowlanych zgodnie z aktualnymi przepisami, w celu zapewnienia bezpieczeństwa ich użytkowania;opracowywanie wniosków i kompletowanie dokumentacji niezbędnych do uzyskania pozwolenia na budowę, zgłoszenia zakończenia robót lub uzyskania pozwolenia na użytkowanie obiektów w celu prawidłowego przebiegu procesu inwestycyjnego;opracowywanie wniosków i kompletowanie dokumentów niezbędnychdo Europejskich Funduszy, w celu uzyskania dodatkowych środków finansowych na inwestycje;udział w planowaniu, opracowywaniu i przygotowaniu dokumentacji niezbędnej do przeprowadzenia procedury zamówienia publicznego oraz w pracach komisji przetargowej, w celu przygotowania prawidłowego zakresu postępowań przygotowawczych oraz oceny złożonych ofert
NADODRZAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ KROSNO ODRZ. - 2018-01-05 - Krosno Odrzańskie (lubuskie)
efektywna obsługa i pozyskiwanie klientów , osiąganie założonych celów, budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami firmy, inicjowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży
KELS Sp. z o.o. - 2018-06-22 - Kicin (wielkopolskie)
wykształcenie min. średnie, biegłość w obsłudze komputera, internetu, chęć i gotowość do rozwijania swoich umiejętności pozyskiwania klientów, zaangażowanie i determinacja w działaniu, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, realizacja planów sprzedażowych.Zakres obowiązków: Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, wsparcie i rozwój sprzedaży produktów poprzez telemarketing, aktualizację bazy klientów,
A2HM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-03 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
1.Podstawowe obowiązki:1)pełnienie funkcji zastępcy Pełnomocnika ds. Ochrony Informacji Niejawnych;2)zapewnienie ochrony fizycznej informacji niejawnych, w tym stosowanie środków ochrony fizycznej w Zarządzie;3)prowadzenie szkoleń podstawowych i uzupełniających w zakresie ochrony informacji niejawnych;4)opracowanie oceny stanu ochrony informacji niejawnych w Zarządzie;5)prowadzenie postępowań wyjaśniających okoliczności naruszenia przepisów o ochronie informacji niejawnych;6)realizowanie zadań związanych z ochroną informacji niejawnych podczas wykonywania umów lub zadań przez przedsiębiorców:prowadzenie wykazu umów i zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych realizowanych przez przedsiębiorców na rzecz Zarządu,udział w opracowywaniu umów i instrukcji bezpieczeństwa przemysłowego dotyczących zlecania przedsiębiorcy wykonania umów lub zadań związanych z dostępem do informacji niejawnych,opiniowanie minimalnych wojskowych wymagań organizacyjno-użytkowych w zakresie bezpieczeństwa fizycznego pomieszczeń przeznaczonych do przetwarzania informacji niejawnych- wynagrodzenie zasadnicze plus dodatek za staż pracy, dodatkowe wynagrodzenie roczne tzw. "13", wypłacamy nagrody jubileuszowe
REJONOWY ZARZĄD INFRASTRUKTURY - 2018-08-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
obsługa maszyn i urządzeń przemysłowych, naprawy i konserwacje
PIEKARNIA ROBAK RYSZARD I WSPÓLNICY SPÓŁKA JAWNA - 2017-09-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Specjalista ds. zarządzania zasobami ludzkimi zobowiązany będzie do nawiązywania kontaktów z osobami o odpowiednich kwalifikacjach na Ukrainie (email, tel.) według znajomości rynku pracy. Pozyskiwanie osób o odpowiednich kwalifikacjach i umiejetnościach zgodnie z oczekiwaniami polskiego rynku pracy, analizy i szkolenie ludzi do zmiany kwalifikacji pod potrzeby rynku. Posiadanie wiedzy o rynkach pracy zarówno w Polsce jak ii na Ukrainie, pomoc w przebranżowieniu osób pod potrzeby zachodnich rynków pracy, szkolenia na Ukrainie i w Polsce w ramach programów UE
kontakt przez PUP - 2017-10-17 - Częstochowa (śląskie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami, aktywna sprzedaż oferowanych produktów, wsparcie techniczne klienta w zakresie oferowanych produktów, przygotowywanie ofert dla klientów, podejmowanie działań w celu zwiększenia sprzedaży, współpraca z dostawcami towarów, udział w targach, dokonywanie zamówień towarów, prowadzenie ewidencji dokumentacji w zakresie w/w czynności, wprowadzanie danych do sytemu komputerowego, raportowanie sprzedaży.
ZIELEŃ PLAN Zbigniew Wolański - 2016-07-26 - Bolesławiec (dolnośląskie)
Szlifowanie ręczne elementów drewnianych.
WILROBI SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-13 - Łomża (podlaskie)
praca wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Legnica (dolnośląskie)
jw
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2017-04-18 - Warszawa (mazowieckie)
Znajomość prawa pracy, obsługa pełnej dokumentacji kadrowo - płacowej, obsługa kadrowa pracowników, przygotowanie danych do list płac, obsługa biura, centrali telefonicznej, zarządzanie korespondencją przychodzącą i wychodzącą, wystawianie faktur. Wykształcenie wyższe, 3 lata doświadczenia zawodowego, komunikatywna znajomość języka angielskiego, specjalista do spraw kadrowych.
Przedsiębiorstwo Budowlane "Rybak" - 2016-05-10 - Luzino (pomorskie)
prowadzenie korespondencji; przygotowywanie umów; obsługa spotkań i szkoleń; obsługa urządzeń biurowych; przygotowywanie materiałów szkoleniowych; planowanie i organizacja szkoleń
kontakt przez PUP - 2018-05-10 - Kokotów (małopolskie)
ogólny nadzór nad prawidłowością na kontach księgowych, spporządzanie i uzgadnianie rejestrów VAT naliczonego i należnego, sporządzanie deklaracji podatku VAT, nadzór nad windykacją należności, kontrola i rozliczanie inwestycji, środków trwałych, wykonywanie innych prac zleconych przez Głownego Księgwego
DKB Inwestycje Sp. z o.o. - 2016-05-13 - Białystok (podlaskie)
analiza rynku i otoczenia konkurencyjnego,zajmowanie się wszelką formą reklamy produktów Firmy: projektowanie ulotek, banerów, gadżetów reklamowych, redagowanie i zlecanie reklamy radiowej i telewizyjnej, współpraca z agencjami reklamowymi itp.,projektowanie katalogów z produktami firmy,organizacja szkoleń branżowych dla kontrahentów,pomoc w dziale handlowym: odbieranie telefonów, przedstawianie oferty klientom, wystawianie FV, listów przewozowych itp.,udział w wydarzeniach branżowych,dbałość o utrzymanie pozytywnego wizerunku Firmy na rynku.
PPHU "STALMARK" MAREK KUŹMA - 2016-06-07 - Oświęcim (małopolskie)
Koordynowanie pracy magazynu i zaopatrzenia, odpowiedzialność za działania firmy w zakresie importu lub eksportu materiałów , surowców i części zamiennych
kontakt przez PUP - 2017-06-23 - Wacławów (wielkopolskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-04-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Zapoznanie się z lokalizacją zakładu i rozmieszczeniem hal produkcyjnych. zapoznanie się z charakterystyką maszyn i urządzeń.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
Rozliczanie pracy kierowcy,kontrola kosztów,czas pracy kierowców
TRAMEX Sp. z o.o - 2017-04-19 - Sochaczew (mazowieckie)
przygotowywanie i uaktualnianie dokumentacji związanej z procesami kontroli;- tworzenie komponentów oraz funkcji aplikacji; samodzielne rozwiązywanie problemów, testowanie oraz debugowanie; praca z innymi członkami zespołu w celu sprawdzenia i implementacji decyzji; budowanie długotrwałych relacji z klientem opartych na zaufaniu.
kontakt przez PUP - 2017-12-14 - Wrocław (dolnośląskie)
- obsługa kadrowa,- prowadzenie płac, składek ZUS, podatków, PFRON
Spółdzielnia Ogrodniczo-Pszczelarska "Sopex" - Krosno - 2018-07-25 - Krosno (podkarpackie)