SPECJALISTA DS. ODSZKODOWAŃ Lubin oferta pracy HADES FINANSE SP. Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ODSZKODOWAŃ
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta w zakresie wszelkiego rodzaju odszkodowań, w dziedzinie wynajmu pojazdów, kompletowanie dokumentacji medycznej, prowadzenie spraw na drodze polubownej oraz sądowej
Data publikacji: 2016-07-07
Lokalizacja: Lubin (dolnośląskie)
Pracodawca: HADES FINANSE SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Armii Krajowej 10, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klienta w zakresie wszelkiego rodzaju odszkodowań, w dziedzinie wynajmu pojazdów, kompletowanie dokumentacji medycznej, prowadzenie spraw na drodze polubownej oraz sądowej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowo-prowizyjny
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ODSZKODOWAŃ
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lubin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: lubiński
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lubin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca do spraw odszkodowań
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wymagane wykształcenie średnie lub w trakcie studiów, wymagane doświadczenie w dziedzinie odszkodowań, obsługa komputera, prawo jazdy kat. B, odporność na stres, komunikatywność
Nazwa pracodawcy: HADES FINANSE SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Adres pracodawcy:
Armii Krajowej 10, 59-300 Lubin, powiat: lubiński, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: lubiński
Gmina pracodawcy: Lubin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lubin
Ulica pracodawcy: Armii Krajowej
Numer budynku pracodawcy: 10
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Lubinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca do spraw odszkodowań
Data dodania oferty pracy: 07.07.2016
Oferta pracy ważna do: 21.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 07.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 07.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
planowanie i organizacja transportu, dbanie o terminowość dostaw, komunikacja z BOK, zapoznanie z procesami wystepującymi w dziale magazynu i transportu
kontakt przez PUP - 2018-02-06 - Leszcze (świętokrzyskie)
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych,realizowanie założonych planów sprzedażowych, pozyskiwanie nowych członków Kasy, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-10-16 - Lędziny (śląskie)
dozór ekspozycji na salach wystawowych, pomoc przy organizacji wystaw
kontakt przez PUP - 2017-10-02 - Biskupin (kujawsko-pomorskie)
Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów i użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych grup wsparcia I.M.; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy.
kontakt przez PUP - 2017-04-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Przygotowywanie receptór mieszania wyrobów gotowych według sciśle podanych parametrów, zarządzanie ruchami magazynowymi, koordynacja i ustalenie planów pracy , tworzenie i rozliczanie zleceń produkcyjnych
ALPEX SP. Z O.O. - 2017-12-14 - Łęczeszyce (mazowieckie)
Sprzątanie hali sportowej przy III LO w Krakowie (w godz. 13.30-17.30)
III LICEUM OGÓLNOKSZTAŁCĄCE - 2018-07-16 - Kraków (małopolskie)
FIRMA NARZĘDZIOWY24.EU DZIAŁAJĄCA W BRANŻY TECHNICZNEGO ZAOPATRZENIA ZAKŁADÓW PRODUKCYJNYCH POSZUKUJE OSOBY NA STANOWISKO SPECJALISTA DS. E-MARKETINGU/GRAFIK.OSOBA ZATRUDNIONA NA STANOWISKU SPECJALISTY DS. E-MARKETINGU POWINNA POSIADAĆ DOŚWIADCZENIE W OBSZARZE MARKETINGU INTERNETOWEGO ORAZ LEGITYMOWAĆ SIĘ WYKSZTAŁCENIEM INFORMATYCZNY LUB MARKETINGOWYM. W TRAKCIE REKRUTACJI BRANE SĄ RÓWNIEŻ POD UWAGĘ TAKIE CZYNNIKI JAK ZNAJOMOŚĆ NARZĘDZI MARKETINGU ONLINE (FACEBOOK, YOUTUBE, VIMEO, GOOGLE+) CZY ZNAJOMOŚĆ ZASAD SEO I NARZĘDZIA GOOGLE ANALITICS. SPECJALISTA DS. E-MARKETINGU MUSI RÓWNIEŻ POSIADAĆ “LEKKIE PIÓRO” GWARANTUJĄCE TWORZENIE SKUTECZNYCH MATERIAŁÓW MARKETINGOWYCH. KONIECZNA JEST BARDZO DOBRA ZNAJOMOŚĆ PROGRAMÓW GRAFICZNYCH (COREL, PHOTOSHOP, INNE).
NARZĘDZIOWY24.EU KRZYSZTOF DEPA - 2016-06-30 - Rzeszów (podkarpackie)
Prowadzenie księgowości dla klientów biura rachunkowego.
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Wodzisław Śląski (śląskie)
produkcja konstrukcji stalowych
INSTAL KRAKÓW SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-05-08 - Oświęcim (małopolskie)
specjalista sprzadazy internetowej
kontakt przez PUP - 2018-08-03 - Złotoryja (dolnośląskie)
Do Twoich zadań należeć będzie:Wycena pracy maszyn dla klientów zewnętrznych spółki Budimex Kolejnictwo,Rozliczenie maszyn pracujących na budowach kolejowych-przygotowanie dokumentów,-weryfikacja poprawności dokumentacji oraz sporządzanie zestawień.Praca w godz.8-16.
Budimex S.A. - 2018-07-04 - Pruszków (mazowieckie)
Ewidencja dokumentów księgowych, współpraca z instytucjami zewnętrznymi oraz wykonywanie innych zleconych obowiązków.
PRO-INHUT Sp. z o.o. - 2018-06-26 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Białystok (podlaskie)
kontakt telefoniczny i mailowy z dłużnikami
GCP SP. JAWNA Instytut Doskonalenia Wiedzy Prawno - Ekonomicznej - 2016-06-13 - Kraków (małopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2018-03-01 - Białystok (podlaskie)
wprowadzanie i rozlczanie faktur, redagowanie pism, analiza, obsługa korespondencji.
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Kraków (małopolskie)
prognozowanie popytu rynkowego, koordynowanie procesów sprzedażowych, przygotowanie ofert handlowych, fakturowanie, udział w wydarzeniach branżowych - targach, jarmarkach itp., nazwiązywanie bezpośrednich kontaktów i utrzymywanie pozotywnych relacji z klientami, negocjowanie warunków współpracy
ECONATUR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-07 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-12-28 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
YOURCHOICE PROPERTY Sp. z o.o. - 2016-06-22 - Warszawa (mazowieckie)
pełen zakres prac związanych z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników, deklaracje ZUS, PFRON, podatek dochodowy, znajomość przepisów w kwestii zatrudnienia cudzoziemców, naliczanie wynagrodzeń, sporządzanie i rozliczanie umów zleceń, umów o dzieło;
Bel-Pol Sp. Z o.o .Świdnica - 2018-01-08 - Świdnica (dolnośląskie)
- zapoznanie się ze statutem, regulaminem organizacyjym oraz regulaminem pracy Regionalnej Dyrekcji Ochrony Środowiska w Katowicach,- przeszkolenie z zakresu BHP i p.poż,- zapoznanie z przepisami o ochronie informacji niejawnych i ochronie danych osobowych,- zapoznanie z ustawą Prawo zamówień publicznych oraz regulaminem wewnętrznym dot. zamówień publicznych,- udział w przygotowaniu oraz prowadzeniu postepowania o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z aktualnie obowiązującymi regulacjami prawnymi i przepisami wewnętrznymi, w tym przygotowywanie dokumentów niezbędnych do przeprowadzania postępowań, sporządzanie pism i prowadzenie korespondencji z wykonawcami, badanie i ocenianie wniosków oraz ofert składanych w postępowaniach, przeprowadzanie procedur zawierania umów z wykonawcami, prowadzenie działań w zakresie procedur odwoławczych, dokumentowanie przebiegu postępowanie, kompletowanie dokumentacji,- udział w analizowaniu i opiniowaniu wniosków o udzielenie zamówienia publicznego pod względem zgodności z ustawą Prawo zamówień publicznych i wewnętrznymi przepisami regulującymi udzielanie zamówień w RDOŚ,- prowadzenie rejestru zamówień publicznych RDOŚ,- przygotowanie korespondencji do wysyłki, - pomoc w przygotowywaniu dokumentów do archiwizacji,- bieżące czynności związane z funkcjonowaniem Wydziału,- wykonywanie innych prac zleconych przez opiekuna.
kontakt przez PUP - 2017-05-30 - Katowice (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-05-17 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-05-10 - Warszawa (mazowieckie)
zdobycie oraz obsługę klientów zagranicznych,analiza rynku oraz możliwości wzrostu sprzedaży,utrzymanie dobrych relacji z dotychczasowymi klientami,generowanie pomysłów zmierzających do rozwoju firmy,udział w targach międzynarodowych,uczestnictwo w wyjazdach zagranicznych.
OPOLGRAF S.A. - 2016-06-17 - Opole (opolskie)
Praca na terenie gminy Nadarzyn w patrolu pieszym lub zmotoryzowanym związana z ochroną ładu i porządku w miejscach publicznych, zabezpieczanie imprez i uroczystości, prowadzenie pogadanek profilaktycznych.Praca 2 - zmianowa 06.30 - 22.00 Wymagane złożenie aplikacji na stronie: https://bip.nadarzyn.pl/Pierwsza umowa na 6 miesięcy.
STRAŻ GMINNA W NADARZYNIE - 2018-04-07 - Nadarzyn (mazowieckie)
Prowadzenie całokształtu zadań związanych ze sprawami pracowniczymi zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządzanie dokumentów z zakresu prawa pracy i spraw pracowniczych, prowadzenie akt osobowych i wszelkiej dokumentacji z tego wynikającej dla pracowników jednostki, prowadzenie spraw związanych z realizacją zadań i celów ZFŚS, ewidencjonowanie, rozliczanie i kontrolowanie czasu pracy pracowników, prowadzenie rejestru kart czasu pracy, zwolnień lekarskich, urlopów wypoczynkowych i okolicznościowych pracowników, załatwianie spraw emerytalno-rentowych pracowników, przygotowywanie dokumentacji do okresowych ocen kwalifikacyjnych pracowników, przygotowywanie dokumentacji do sporządzania obowiązkowej sprawozdawczości pracowniczej oraz informacji z zakresu zatrudnienia, dokładne wymagania dostępne są w ogłoszeniu na stronie www.dpsrokocin.mojbip.pl w zakładce "wolne etaty".
DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W ROKOCINIE - 2018-03-19 - Rokocin (pomorskie)
- przygotowanie dokumentacji testowej takiej jak plan testów, raporty testów itp.- współpraca z reprezentacją biznesu i kierownictwem IT w celu określenia i uzgodnienia zakresu testowania- identyfikacja i opis odpowiednich technik testowych w celu zapewnienia skutecznych rozwiązań testowych- oszacowanie wysiłku testowania oprogramowania w oparciu o dostarczone wymagania- monitorowanie i kontrola procesu testowego- zarządzanie zespołem testowym- mierzenie wydajności testu i znalezienie sposobów na poprawę- zalecenia dotyczące zmian czasu, zakresu itd. (w oparciu o jakość produktu i wartość biznesową) - koordynacja testu poprawności użytkownika (UAT)/ end to end (E2E) w projekcie- udział w budowaniu dobrych relacji biznesowych- określanie potrzeb kompetencyjnych zespołu testowego
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie dokumentacji kadrowo- płacowej naliczanie płac
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Radomsko (łódzkie)
obsługa kadr, kasy, naliczanie i pobór opłat
Związek Spółek Wodnych - 2018-03-02 - Jarocin (wielkopolskie)
Manager ds. sprzedaży z języskiem rumuńskim/mołdawskimFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka rumuńskiego/mołdawskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Linemedia Sp. z o.o. - 2016-05-12 - Nowy Sącz (małopolskie)