SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Złotoryja oferta pracy Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: 2 000 - 2 500 PLN
Zakres obowiązków: aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych; realizowanie założonych planów sprzedażowych; pozyskiwanie nowych członków kasy; współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Data publikacji: 2017-06-13
Lokalizacja: Złotoryja (dolnośląskie)
Pracodawca: Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rynek 13, 59-500 Złotoryja, powiat: złotoryjski, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych; realizowanie założonych planów sprzedażowych; pozyskiwanie nowych członków kasy; współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
umowa na okres próbny 3 miesiące z możliwością przedłużenia
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Złotoryja
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: złotoryjski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Złotoryja
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: doradca klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 19.06.2017
Data zakończenia pracy: 18.09.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane wykształcenie dla kandydatów: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: znajomosc pakietu MS OFFICE
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
doświadczenie zawodowe związane ze sprzedażą oraz obsługą klienta, wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów, zaangażowanie i motywacja do pracy, dobra organizacja pracy własnej, umiejętność obsługi MS Office w szczególności EXCEL, mile widziane doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, znajomość produktów finansowych
Nazwa pracodawcy:
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Złotoryi
Adres pracodawcy:
Nowokościelna 35, 43-100 Tychy, powiat: m. Tychy, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
wykształcenie minimum średnie, doświadczenie zawodowe związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta, komunikatywność, wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów, duże zaangażowanie i motywacja do pracy, dobra organizacja własnej, dobra umiejętność obsługi MS OFFICE (w szczególności EXCEL), mile widziane doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, znajomość produktów finansowych
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: spotkanie po wcześniejszym kontakcie telefonicznym
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Tychy
Gmina pracodawcy: Tychy
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tychy
Adres strony pracodawcy: www.skokpiast.pl
Ulica pracodawcy: Nowokościelna
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Złotoryi
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: doradca klienta
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 13.06.2017
Data dodania oferty pracy: 12.06.2017
Oferta pracy ważna do: 12.07.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.06.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.06.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
NADZÓR NAD PRODUKCJĄ
"RAVENT ZAKŁAD KONSTRUKCJI STALOWYCH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-09 - Skierniewice (łódzkie)
jw.
YOURCHOICE PROPERTY Sp. z o.o. - 2016-08-18 - Warszawa (mazowieckie)
Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z klientami - dostawcami i innymi kontrahentami firmy z terenu Chin. Wyjazdy służbowe, udział w targach. Doświadczenie w dystrybucji artykułów Kuchni Świata.
kontakt przez PUP - 2015-12-21 - Pieńków (mazowieckie)
Staż w firmie: PH ACM AGROCENTRUM. Program stażu do zapoznania w pokoju nr 48.
kontakt przez PUP - 2017-01-26 - Kielce (świętokrzyskie)
Prowadzenie bieżących i szczegółowych rozpoznań bazy pobytowej, wczasowej, wykonywanie bieżących prac związanych z wdrożeniem oferty handlowej obiektu, realizowanie planu sprzedaży, poszukiwanie nowych odbiorców usług, pozyskiwanie Klienta grupowego w terenie z uwzględnieniem wyjazdów służbowych na terenie całego kraju, tworzenie bazy danych obecnych i potencjalnych Klientów, udzielanie informacji oraz obsługaGości w Recepcji w systemie 2-zmianowym, przestrzeganie wymogu noszenia identyfikatora i umundurowania, przyjmowanie rezerwacji indywidualnych, grupowych i sprzedaż pozostałych usług, wydawanie kluczy, kartżywieniowych, przyjmowanie i wydawanie przesyłek dla Gości, sprawdzanie tożsamości Gości przebywających na terenie obiektu, sporządzanie sprawozdań GUS i zestawień, obsługa programu recepcyjnego LSI:wprowadzanie rezerwacji, meldowanie i wymeldowywanie gości, rejestrowanie sprzedaży, przyjmowanie wpłat: gotówkowych i kartą płatniczą, rozliczanie sprzedaży, sporządzanie raportów żywieniowych, obsługa bramywjazdowej obiektu w godzinach pracy Recepcji,
DOMY WCZASOWE WAM Sp. z o. o. - 2016-11-25 - Unieście (zachodniopomorskie)
-
ZAKŁAD AUTOMATYKI I STEROWANIA "AIS" MGR INŻ. ROMAN SUŁOWSKI - 2017-03-09 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
kontakt z klientami z krajów arabskich i Europy w sprawach handlu, marketingu
kontakt przez PUP - 2017-07-26 - Mszczonów (mazowieckie)
reprezentowanie firmy w kontaktach z klientami i dostawcami,sprawdzanie dostępności towaru w magazynie, kompleksowa obsługa postępowania przetargowego,prowadzenie dokumentacji i zamówień publicznych.
"SZPITALE POLSKIE" S.A. - 2016-08-16 - Sztum (pomorskie)
Pozyskiwanie kontrahentów budowlanych oraz budowy gazo i rurociągów na terenie Polski, Ukrainy, Rosji, Rumunii, Węgier i Mołdawii. Sporządzanie i podpisywanie kontraktów. Negocjowanie umów z kontrahentami zagranicznymi.
kontakt przez PUP - 2015-11-26 - Sulechów (lubuskie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym
PROMEDICA24 CARE TEAM DE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-08-22 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert dla klienta, obsługa klienta, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej
PPHU ROLETEX Dominik Majka - 2018-07-06 - Dobczyce (małopolskie)
-Obsługa biura -kontakt z klientem-przygotowywanie ofert-obsługa poczty el.-wystawianie faktur-kontrola płatności
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "EMAR" SPÓŁKA JAWNA EWA ORECHWO, MAREK PIŁAT - 2017-08-07 - Koronowo (kujawsko-pomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-07-15 - Krosno (podkarpackie)
Docieplania budynków.Pracodawca oferuje możliwość przyuczenia do stanowiska.Miejsce wykonywania pracy: Mińsk Maz.
AGBUD Roboty Budowlane - 2017-04-27 - Starogród (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Warszawa (mazowieckie)
Wprowadzanie do produkcji nowych produktów oraz zmian inżynieryjnych, tworzenie i utrzymywanie dokumentacji technicznej.Praca w godzinach 7-14, 15-22.
Bader Polska Sp. z o.o. - 2016-05-10 - Bolesławiec (dolnośląskie)
- zapewnienie niezbędnych działań wszystkich funkcji logistycznych w firmie,- koordynowanie pracy magazynu i zaopatrzenia - zapewnienie, organizacja, nadzór nad środkami i procesami transportowymi w firmie
kontakt przez PUP - 2017-07-18 - Rokocin (pomorskie)
Brak danych
Stowarzyszenie Wdzydzko – Charzykowska Lokalna Grupa Rybacka „Mòrénka” - 2017-03-24 - Chojnice (pomorskie)
je.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-10-04 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Poznań (wielkopolskie)
planowanie koordynacja i optymalizacja procesów logistycznych, koordynowanie procesów zaopatrzenia, współraca z dostawcami i odbiorcami firmy, monitorowanie czasu pracy kierowców, nadzór nad prawidłowym przebiegiem planowania tras
Radosław Furmańczyk FURMANCZYK.COM - 2017-11-21 - Szczekociny (śląskie)
Zarządzanie i organizacja prac z zakresu gospodarki leśnej
kontakt przez PUP - 2015-11-18 - Niechcice (łódzkie)
pozyskiwanie i obsługa klientów, utrzymywanie trwałych relacji handlowych z klientami firmy, branża kosmetyczna - urządzenia kosmetyczne, wymagana wiedza techniczna o urządzeniachpraca na umowę na czas określony, praca jednozmianowaoferta dostępna w sali C
"ELZET" Andrzej Sierżęga - 2018-03-26 - Wrocław (dolnośląskie)
pozyskiwanie i obsługa klienta zagranicznego
Sabio Dankowski Sebastian - 2016-05-05 - Września (wielkopolskie)
Kompletowanie i prowadzenie dokumentacji handlowej, sporządzanie ofert handlowych, kampani marketingowych nastawionych na efekty sprzedażowe. korespondencja ( email, tel) z kooperantami i klientami, udział w realizacji projektów inwestycyjnych i rozwojowych zgodnie z opracowanymi planami sprzedaży, uczestnictwo wraz z opiekunem spotkaniach z kontrahentami, szkoelniach i targach.
kontakt przez PUP - 2016-01-19 - Katowice (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-04-22 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
- Prowadzenie procesu rekrutacji pracowników z Rosji i Ukrainy. Prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji kandydatów na rożne stanowiska. Nadzór nad dokumentami firmowymi z którymi pracownik ma styczność oraz ich odpowiednie zabezpieczenie, organizacja własnej pracy w celu prawidłowego funkcjonowania biura, budowanie odpowiedniego wizerunku firmy podczas kontaktu z klientami. - Miejsce wykonywania pracy: Katowice + delegacje na terenie całego kraju.- Wynagrodzenie: 1000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na 2 lata. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%).- Praca na 2 zmiany w godzinach: 8:00-12:00, 12:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 3 lata. Wymagane umiejętności: sumienność i dokładność , komunikatywność, umiejętności analityczne, umiejętność pracy zespołowej i partnerskiej, otwartość. Wymagana znajomość języka rosyjskiego i/lub ukraińskiego w stopniu komunikatywnym w mowie.
kontakt przez PUP - 2017-11-06 - Katowice (śląskie)
przyjmowanie wyrobu gotowego na magazyn, przestrzeganie i stosowanie się do przepisów BHP i PPOŻ, dostarczanie pustych palet i odbiór palet z gotowym wyrobem z linii pakowania, przygotowywanie wyrobu gotowego do wysyłki, udział w inwentaryzacjach, odwożenie elementów z Kontroli Jakości do magazynu wyrobów gotowych, załadunek i rozładunek samochodów dostawczych, dbanie o prawidłowe ładowanie baterii, dbanie o prawidłową wymianę baterii, kontrola stanu technicznego wózków, koordynowanie przepływu produktów wyrobu gotowego, współpraca z sieciami w zakresie potwierdzania sald paletowych i ustalania terminów odbioru palet współpraca z działem sprzedaży, zakupu, jakości oraz działem produkcji w zakresie działań logistycznych, prowadzenie pliku paletowego, prowadzenie pełnej niezbędnej dokumentacji (dokumenty wewnętrzne i zewnętrzne)
EPICOM SP. Z O.O. - 2016-07-05 - Bogumiłów (łódzkie)
obsługa kadrowo-płacowa klientów biura
Abak S.A. - 2017-03-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Specjalista do spraw programów- stażysta.Pełna informacja o ofercie pracy w załaczniku: http://www.bip.wrzesnia.powiat.pl/179,ogloszenia-i-komunikaty.html?tresc=3032
Powiatowy Urząd Pracy we Wrześni - 2016-08-18 - Września (wielkopolskie)