SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM PIERSKIM Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM PIERSKIM
Wynagrodzenie: do 2 500 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klienta bezpośrednia i pośrednia, prowadzenie zestawień sprzedaży i inne (narzędzia do pracy komputer+telefon)
Data publikacji: 2017-09-14
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klienta bezpośrednia i pośrednia, prowadzenie zestawień sprzedaży i inne (narzędzia do pracy komputer+telefon)
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 8h/ dzień
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM PIERSKIM
Data rozpoczęcia pracy: 15.10.2017
Data zakończenia pracy: 14.10.2020
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie minimum średnie ogólnokształcące, minimum 2 lata doświadczenia w pracy przy sprawach biurowych, bezpośrednia obsługa klienta, bardzo dobra znajomość pakietu Ms Office
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 14.09.2017
Oferta pracy ważna do: 26.09.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 14.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 14.09.2017
Podobne oferty pracy
wypałnianie arkuszy Excel i Word, składanie ofert, wniosków, wysyłanie pism, prowadzenie dokumentacji komputerowej prowadzonych budów
"MARAD ENERGIA" Sp. z o.o. Spółka Komandytowa - 2017-08-28 - Sosnowiec (śląskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-09-26 - Gorzewo (wielkopolskie)
obsługa biurowa Uczelni:organizowanie i nadzorowanie obiegu dokumentów, przyjmowanie i ekspedycja poczty, przesyłek, paczek, obsługa telefonu, ksero, faksu, maszynopismo w zakresie korespondencji kierownictwa Uczelni obsługa interesantów,prowadzenie spraw hotelowych, archiwizacja,
Państwowa Wyższa Szkoła Teatralna im. L. Solskiego - 2016-08-05 - Kraków (małopolskie)
praca jako specjalista ds. reklamy
BUSWIFI Sp. z o.o. - 2017-03-13 - Poznań (wielkopolskie)
Zakres obowiązków: dobór i sprzedaż części do samochodów ciężarowych, dobór i sprzedaż akcesoriów, pozyskiwanie nowych klientów.
SUDER PLUS Sp. z o.o. - 2016-02-23 - Siedlce (mazowieckie)
Doradztwo w zakresie sprzedaży oferowanych towarów, przygotowanie, załadunek, nadzór nad wysyłką towarów
kontakt przez PUP - 2016-03-07 - Stary Sącz (małopolskie)
praca w dziale importu
Abisal Sp. z o.o. - 2016-10-04 - Bytom (śląskie)
Prace związane z transportem wewnętrznym produktów , obsługa poszczególnych maszyn linii produkcyjnej / kuter, mieszałka, willk ,zamykarka do puszek, autoklaw/.Przygtowanie farszu mięsnego.
Trust in food Sp.z o.o. - 2018-06-07 - Władysławowo (pomorskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie : średnie lub wyższe; znajomość obsługi komputera; znajomość branży budowlanej; prawo jazdy kat.B; zakres obowiązków: obsługa programu Subiekt; sporządzanie ofert handlowych; analiza ekonomiczo-finansowa; ciągła inwentaryzacja; jedna zmiana; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Gliwice (śląskie)
Prowadzenie służby bhp, praca na terenie szpitala, jeden dzień w tygodniu (do uzgodnienia) w godz. 7.00-14.35.
CENTRUM PULMONOLOGII I TORAKOCHIRURGII W BYSTREJ - 2016-02-24 - Bystra (śląskie)
wprowadzanie pracowników tymczasowych do realizacji zadań, nadzorowanie i kontrolowanie pracowników tymczasowych, zapewnienie przepływu informacji pomiędzy pracownikami tymczasowymi
kontakt przez PUP - 2016-05-31 - Tuchola (kujawsko-pomorskie)
Brak danych
TRANS EXPERT - spółka cywilna - 2017-05-26 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Umieszczanie oferowanych produktów w serwisie internetowym i weryfikacja ich poprawności, sprzedaż produktów, wystawianie faktur, realizacja zamówień, kontrola cen produktów w odniesieniu do wartości rynkowych.
Krzysztof Wiecha Firma Handlowa ESPERO - 2018-04-25 - Brzesko (małopolskie)
rozdzielanie zadań dla pracowników,kontrola wykonania przydzielonych zadań, czynności, nadzór nad pojazdami i urządzeniami technicznymi, obsługa programów MS Office oraz ewidencji odpadów, obsługa wagi towarowej, tworzenie harmonogramów pracy kierowcó, pozyskiwanie nowych dostawców/odbiorców, ofertowanie, negocjowanie cen i warunków handlowych, troska o klientów kluczowych, analiza rynku i monitorowanie działań konkurencji.
REMONDIS POLKOWICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-24 - Polkowice (dolnośląskie)
Rozładunek i załadunek towarów oraz ich transport wewnątrz magazynu, kontrola jakości towaru, kompletowanie zleceń zgodnie z zamówieniami, praca zarówno na hali magazynowej jak i produkcyjnej.
kontakt przez OHP - 2018-04-13 - Szczecin (zachodniopomorskie)
obsługa kadrowo-płacowa pracowników, prowadzenie dokumentacji pracowniczej, sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON, PDOF, GUS;
AZYMUT AGENCJA ZATRUDNIENIA sp. z o.o. - 2016-09-14 - Lubin (dolnośląskie)
przyjmowanie zamówień, fakturowanie
Industrial Starter Polska sp. z o.o. - 2016-07-27 - Sosnowiec (śląskie)
realizacja i kontrola wykonywania operacji dot. należności, kontakt z klientem portugalskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2016-08-17 - Konstantynów Łódzki (łódzkie)
-prowadzenie dokumentacji kadrowej-rozliczanie wynagrodzeń-sporządzanie list płac-rozliczanie czasu pracy-sprządzanie deklaracji ZUS, GUS
DROGMAS Przedsiębiorstwo Robót Drogowych Małgorzata Sławińska - 2018-01-10 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
fakturowanieobsługa i realizacja reklamacjiobsługa przedstawicieli handlowychprzyjmowanie zamówieńprzygotowanie katalogów i gazetek
kontakt przez PUP - 2016-03-15 - Leszno (wielkopolskie)
PRZEPROWADZANIE PROCESU WYBORU KANDYDATÓW, STEROWANIE PROCESAMI ADAPTACJI NOWYCH PRACOWNIKÓW, STOSOWANIE WŁAŚCIWYCH TECHNIK, INSTRUMENTÓW ORAZ PROCEDUR WYBORU I DOBORU PRACOWNIKÓW WYKORZYSTUJĄC ICH ZALETY I OGRANICZENIA
kontakt przez PUP - 2018-02-10 - Różankowo (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie analiz wydajności, wdrażanie systemów motywacji, rozwoju ścieżki kariery, prowadzenie rekrutacji
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Nowy Sącz (małopolskie)
montaż instalacji sanitarnych, instalacji wodnych metodą zgrzewania, lutowania, na miękko, montaż instalacji gazowych metodą zaciskania, montaż instalacji wodnych metodą zaciskania i klejenia
kontakt przez PUP - 2016-04-25 - Franciszkowo (kujawsko-pomorskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Zakres obowiązków: sprzedaż towarów, pozyskiwanie nowych klientów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Gliwice (śląskie)
Obsługa klienta w salonie ITAKA, tworzenie ofert; CV wysłać na adres e-mail: praca.itaka (at) gmail.com
Centrum Turystyki "HELIOS" - 2016-07-21 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Sprzedaż i serwisowanie profesjonalnego sprzętu sportowego (rowery, osprzęt rowerowy)
DL - PARTNER S.C. Damian Bednarski Leszek Andura - 2016-03-16 - Gorzyce (podkarpackie)
ewidencja i księgowanie listy płac, przygotowanie i uzgadnianie deklaracji VAT-7, VAT-UE, VAT-27, przygotowanie sprawozdań GUS, przygotowanie deklaracji INTRASTAT, ewidencja i księgowanie operacji gospodarczych dot. środków trwałych, rozliczanie i uzgadnianie inwestycji, rozliczanie inwentaryzacji ciągłychi rocznych, księgowanie, rozliczanie i uzgadnianie rozliczeń międzyokresowych czynnych i biernych, ewidencja i księgowanie faktur kosztowych, ewidencja i księgowanie leasingów, rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, przygotowanie danych na potrzeby Zarządu, czynny udział w zamykaniu okresów obrachunkowych
GSG TOWERS SP. Z O.O. - 2017-11-02 - Gdańsk (pomorskie)
przygotowywanie ofert cenowych na produkty informatyczne
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Kraków (małopolskie)
CEL: Rolą i odpowiedzialnością osoby na stanowisku Specjalisty ds. Zapewnienia Jakości jest zapewnienie klientom bezpieczeństwa produktu, jego wysokiej jakości, a także ciągłe doskonalenie procesu zapewnienia jakości produktu.ZAKRES OBOWIĄZKÓW:1. Zarządzanie Zintegrowanym Systemem Zarządzania, a w tym m.in. - odpowiedzialność za plan i realizację audytów wewnętrznych, w tym higienicznych i jakościowych- przygotowywanie zakładu do audytów korporacyjnych - odpowiedzialność za proces reklamacyjny (w tym za działania korygujące i zapobiegawcze)- zarządzanie procesem nadzoru nad sprzętem kontrolno-pomiarowym- nadzór nad dokumentacją systemową, - nadzór nad działaniem procedur / instrukcji z zakresu bezpieczeństwa produktu i jakości.- znajomość systemów zarządzania ISO 9001, OHSAS 18001, ISO 22716, GMP, HACCP- organizacja i prowadzanie szkoleń w zakresie systemów GMP, HACCP, ISO, OHSAS- przygotowanie / koordynowanie przebiegu audytów zewnętrznych,- koordynowanie procesu zarządzania GMP, HACCP, ISO, OHSAS2. Nadzór nad zapewnieniem jakości produktu- prowadzenie procesu reklamacyjnego- udział procesie postępowania z produktem niezgodnym- nadzór nad specyfikacjami- walidacja procesu - współudział w kwalifikacji i walidacji procesów- zarządzanie bazą danych wskaźników jakościowych KPI3. Wdrażanie nowych produktów- udział w opracowaniu receptur,- koordynacja prób produkcyjnych,- przygotowywanie i wysyłanie próbek produktowych do klienta- koordynowanie projektów 4. Monitorowanie branżowych przepisów prawa w zakresie jakości, produktów kosmetycznych, REACH oraz zapewnienie zgodności procesów w fabryce z w/w przepisami, w tym organizowanie w razie konieczności szkoleń wewnętrznych w w/w zakresie.WYMAGANIA:1. Wykształcenie wyższe chemiczne2. Bardzo dobra znajomość j. angielskiego warunek konieczny 3. Znajomość systemów zarządzania jakością, środowiskiem oraz BHP, GMP, 4. Uprawnienia audytora wewnętrznego wg w/w standardów, 5. Doświadczenie zawodowe min. 2 lata w środowisku laboratoryjno-produkcyjnym6. Biegła obsługa komputera (w szczególności programu Word, Excel, Power Point)7. Znajomość programów SAP / Microsoft Dynamic będzie dodatkowych atutem8. Samodzielność, dokładność, odpowiedzialność oraz umiejętność pracy w zespoleFIRMA OFERUJE: Stabilne zatrudnienie w firmie o międzynarodowym zakresie. Atrakcyjne wynagrodzenie. Szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne. Możliwość wdrażania własnych pomysłów w celu doskonalenia usług i produktów. Przyjazna atmosferę w pracy
VVF Sp. z o. o. - 2015-11-30 - Racibórz (śląskie)
wg stanowsika
BURSZTYN MEDICAL SPA Sp. C. 05-800 Pruszków ul Ołówkowa 27 - 2017-06-19 - Bobolin (zachodniopomorskie)