SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Wrocław oferta pracy Opstalent Spółka z o.o. sp.k.


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Wynagrodzenie: od 4 000 PLN

Zakres obowiązków: Poszukujemy wyłącznie osób niepełnosprawnych zdolnych do obsługi telefonu i komputera (pisanie na klawiaturze).-Mailowa i telefoniczna obsługa klienta na wysokim poziomie (obsługa posprzedażowa)-Odpowiadanie na zapytania i problemy klientów dotyczące produktów-Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi klientów.Kontakt e-mail: hr (at) opstalent.com

Data publikacji: 2016-11-28

Lokalizacja: Wrocław (dolnośląskie)

Pracodawca: Opstalent Spółka z o.o. sp.k.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Krakowska 29D, 50-424 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Poszukujemy wyłącznie osób niepełnosprawnych zdolnych do obsługi telefonu i komputera (pisanie na klawiaturze).-Mailowa i telefoniczna obsługa klienta na wysokim poziomie (obsługa posprzedażowa)-Odpowiadanie na zapytania i problemy klientów dotyczące produktów-Kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi klientów.Kontakt e-mail: hr (at) opstalent.com

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wrocław

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Wrocław

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wrocław

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Dokładniejszy opis oferty pracy:
praca stała, pracodawca szczególnie zainteresowany zatrudnieniem obywateli UE/EOG i Szwajcarii

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 15.12.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
ZAANGAŻOWANIE I ZDOLNOŚĆ SAMOORGANIZACJI PRACY I ODPOWIEDZIALNOŚĆ ZA POWIERZONE OBOWIĄZKI

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie, obsługa komputera, język angielski + język obcy (Szwedzki/Norweski/Niemiecki/Francuski/Włoski), zaangażowanie i zdolność samoorganizacji pracy i odpowiedzialność za powierzone obowiązki.

Nazwa pracodawcy: Opstalent Spółka z o.o. sp.k.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Adres pracodawcy:
Krakowska 29D, 50-424 Wrocław, powiat: m. Wrocław, woj: dolnośląskie

Język aplikacji o pracę: angielski, szwedzki, francuski, niemiecki

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak danych.

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: dolnośląskie

Powiat pracodawcy: m. Wrocław

Gmina pracodawcy: Wrocław

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Wrocław

Ulica pracodawcy: Krakowska

Numer budynku pracodawcy: 29D

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy we Wrocławiu

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 5

Zawód wykonywany przez pracownika:
pracownik centrum obsługi telefonicznej (pracownik call center)

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.11.2016

Data dodania oferty pracy: 26.11.2016

Oferta pracy ważna do: 28.12.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 28.11.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 25.11.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ PIELĘGNIAREK - od 420 PLN

przyjmowanie i ocena zgłoszeń kandydatów, obsługa w systemie SMK, przygotowanie pomieszczeń, sprzętu i materiałów do zajęć dydaktycznych, prowadzenie dokumentacji szkoleń/ w tym w systemie SMK/
kontakt przez PUP - 2017-12-18 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS SYSTEMÓW ALARMOWYCH I TELEWIZJI DOZOROWEJ - DORADCA KLIENTA - od 2 500 PLN

Wsparcie działu sprzedaży w zakresie systemów ochrony, głównie systemów alarmowych i systemów telewizji dozorowej.Sprzedaż urządzeń i systemów poprzez nawiązywanie kontaktów biznesowych oraz budowanie i utrzymywanie stałych relacji z klientami w branży Security. Uczestniczenie i współdziałanie z innymi działami w procesie sprzedaży rozwiązań przez przygotowywanie ofert handlowych i wycen, prowadzenie negocjacji handlowych z klientami, organizowanie akcji marketingowych wspierających sprzedaż. Rozwiązywanie bieżących problemów technicznych klientów oraz doradzanie klientom w zakresie modelu urządzenia, sposobu kompletowania urządzeń i ich instalacji oraz harmonogramu dostaw i montażu.
SAWEL Sp.z o.o. Spółka Komandytowa - 2016-03-11 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA W ZAKRESIE SUCHARÓW HINDUSKICH - od 2 500 PLN

PRZYGOTOWYWANIE SUCHARÓW HINDUSKICH, CZYNNOŚCI POMOCNICZE W KUCHNI TJ. PRZYGOTOWYWANIE PÓŁPRODUKTÓW I MIESZANEK PRZYPRAW DO SUCHARÓW HINDUSKICH, KONSULTACJE Z PRACODAWCĄ W ZAKRESIE RECEPTURY SUCHARÓW HINDUSKICH
kontakt przez PUP - 2017-10-26 - Otyń (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I OBSŁUGI KLIENTA (REF. WYNAGRODZENIA ZA ZATR. OSÓB DO 30 ROKU ŻYCIA - od 1 850 PLN

ref. wynagrodzenia za zatr. osób do 30 roku życiaobsługa klientów Przedsiębiorstwa, nawiązywanie nowych relacji biznesowych, przygotowywanie ofert reklamowych, organizacja biura, przygotowywanie harmonogramów, umawianie spotkań, rozliczanie podwykonawców, projektowanie materiałów reklamowych, zarzadząnie strona internetową wymagania:znajomość języka angielakiego min. w stopniu B2, umiejetność obsługi stron www (cms, dr upal), pakiet Office, FB i Media Społecznosciowe, umiejetność planowania działań marketingowych
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBUDÓW BETONOWYCH - od 2 800 PLN

znajomość technologii wytwarzania prefabrykatów betonowych i żelbetonowych, znajomość normy europejskiej PN-EN 2016-1 BETON; umiejętność czytania rysunków konstrukcyjnych prefabrykatów betonowych, podstawowa znajomość pracy konstrukcji betonowych, mile widziane uprawnienia budowlane wykonawcze świadczące o doświadczeniu zawodowym potrzebnym podczas wizyt reklamacyjnych dotyczących stacji na budowach; przynależność do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa;
"ELEKTROMONTAŻ- LUBLIN" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2019-02-12 - Lublin (lubelskie)

ARCHITEKT WNĘTRZ "C" - od 1 800 PLN

projektowanie wnętrz budynków, nadzór i doradztwo podczas wykonywania projektów
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Marki (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU HANDLOWEGO - od 3 500 PLN

przygotowanie działu promocji do sprzedaży, obsługa klienta, sprzedaż odzieży. Miejsce pracy: Rzgów
kontakt przez PUP - 2016-06-03 - Łask (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I ZAKUPÓW - od 1 850 PLN

Pozyskiwanie klientów, realizacja zamówień u dostawców.
kontakt przez PUP - 2015-11-25 - Pruszków (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA RUCHU - od 3 900 PLN

HARMONOGRAMOWANIE, ORGANIZACJA I NADZOROWANIE PRAC ZWIĄZANYCH Z KALIBRACJĄ APARATURY KONTROLNO -POMIAROWEJ, KALIBROWANIE I LEGALIZOWANIE URZĄDZEŃ,NADZÓR NAD REMONTAMI I PRZEGLĄDAMI MASZYN PRODUKCYJNYCH ORAZ SYSTEMÓW POMOCNICZYCH, UDZIAŁ I NADZOROWANIE PROCESÓW REWALIDACYJNYCH URZĄDZEŃ PRODUKCYJNYCH , UDZIAŁ W PROJEKTACH MODERNIZACYJNYCH, WDRAŻANIU NOWYCH ROZWIĄZAŃ TECHNICZNYCH I URZĄDZEŃ, TWORZENIE DOKUMENTACJI WEWNĄTRZZAKŁADOWEJ (PROCEDURY,INSTRUKCJE) ZGODNYCH ZE STANDARDAMI GMP, WSPÓŁPRACA Z SERWISAMI ZEWNĘTRZNYMI, NADZÓR NAD DOKUMENTACJĄ .
CHEMA-ELEKTROMET SPÓŁDZIELNIA PRACY - 2017-12-28 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH - od 2 800 PLN

- Kompleksowa obsługa oddziału firmy i prowadzenie spraw administracyjno-księgowych w tym: sporządzanie pism i dokumentów, przyjmowanie i wysyłka korespondencji krajowej i zagranicznej. Obsługa telefonicznych urządzeń biurowych (drukarek, skanerów, fax etc.). Nadzór nad obiegiem dokumentów wewnętrznych i zewnętrznych oraz ich archiwizowanie. Administracyjne wsparcie działów firmy. Wystawianie i kontrola faktur. Przygotowanie faktur kosztowych/sprzedażowych dla działu księgowego. Wprowadzanie faktur zakupowych do systemu. Utrzymywanie urządzeń biurowych w należytym stanie (nadzór terminów przeglądów, zamawianie napraw itp). Organizowanie i nadzór nad właściwym przepływem informacji pomiędzy oddziałami firmy i ich komórkami organizacyjnymi.- Firma oferuje: możliwość dalszego rozwoju zawodowego, pracę w międzynarodowym środowisku, umowa o pracę, pełny etat.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 - do uzgodnienia. Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe. Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku. Dobra znajomość :a) języka angielskiegob) bardzo dobra znajomość: Excel, World wymóg koniecznyc) znajomość oprogramowania Adobe Reader Professionald) obsługi urządzeń biurowych. Umiejętności:*Organizacja czasu pracy; Koordynacji powierzonych zadań, Kreatywnego i konstruktywnego myślenia, Szybkiej adaptacji w strukturze firmy, otwartość na poznanie nowej wiedzy, Zdolności w rozwiązywaniu bieżących problemów, *Komunikatywność i umiejętność współpracy z ludźmi, *Sumienność, konsekwencja, rzetelność i zaangażowanie*Samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań
LENMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-04-09 - Katowice (śląskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 2 500 PLN

DOŚWIADCZENIA HANDLOWEGO NAJLEPIEJ W SEKTORZE B2B (POPARTEGO SUKCESAMI)UMIEJĘTNOŚCI SAMODZIELNEJ ORGANIZACJI PRACY I PLANOWANIAUMIEJĘTNOŚCI BUDOWANIA I UTRZYMYWANIA RELACJI Z KLIENTAMIZAANGAŻOWANIA I MOTYWACJI DO PRACYWYKSZTAŁCENIA MINIMUM ŚREDNIEGODOBREJ ZNAJOMOŚCI PAKIETU MS OFFICEPRAWA JAZDY KAT. B (Z DOŚWIADCZENIEM W PROWADZENIU SAMOCHODU OSOBOWEGO)OFERUJEMY: PEŁNĄ WYZWAŃ PRACĘ W ROZWIJAJĄCEJ SIĘ FIRMIEMOTYWACYJNY SYSTEM WYNAGRADZANIA (STAŁA + PREMIA) NIEZBĘDNE NARZĘDZIA PRACY W TYM SAMOCHÓD BARDZO DOBRĄ ATMOSFERĘ W PRACYMOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO
SACAR Sławomir Wróbel - 2016-07-20 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - 997,4 PLN

obsługa programu WF-MAG, zamawianie towaru, wprowadzanie towaru na stan, dystrybucja towaru, obsługa e-sklepu
kontakt przez PUP - 2016-07-05 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. TECHNICZNO-EKSPLOATACYJNYCH - 3 900 - 4 000 PLN

odpowiedzialność za bezpieczeństwo użytkowania, stan techniczny i porządkowy osiedla Spółdzielni, przygotowanie przetargów na zadania techniczne i eksploatacyjne, umiejętność kierowania zespołami pracowników, nadzór i koordynowanie realizacji zadań przez firmy zewnętrzne , koordynowania i nadzorowanie pracy konserwatorów,
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA "POŁUDNIE" - 2018-03-29 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

doradztwo, obsługa klienta, przygotowywanie ofert handlowych, sprzedaż materiałów budowlanych i pokryć dachowych
Tomasz Zakrzewski FHUP Euro -Profil 2 - 2017-07-04 - Pelikan (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 1 900 PLN

Obsługa klienta, sporządzanie ofert, zamówień, wycen.
Ekskluzywne okna i drzwi Marcin Kępka - 2016-09-14 - Zawiercie (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - 2 200 - 2 400 PLN

prowadzenie całokształtu spraw organizacyjnych KKZ i Szkoły Zaocznej, prowadzenie dokumentacji personalnej słuchaczy, przyjmowanie interesantów i bezpośrednie załatwianie spraw bieżących.
Centrum Kształcenia Zawodowego i Ustawicznego nr 1 - 2016-11-04 - Gdańsk (pomorskie)

NAUCZYCIEL JĘZYKA OBCEGO ( ANGIELSKIEGO) - od 2 000 PLN

przeprowadzenie szkolenia językowego dla 12 - osobowej grupy
Stowarzyszenie Inicjatyw Społeczno - Gospodarczych im. Króla Zygmunta Augusta - 2017-06-30 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. GOSPODARKI MAGAZYNOWEJ - od 3 000 PLN

obsługa programu IFS w zakresie ewidencji faktur przychodzących i ich księgowania (PW, PZ, RW). generowanie zamówień materiałowych i usługowych w programie IFS. gospodarka narzędziami w wypożyczalni narzędzi (wydawanie i przyjmowanie narzędzi od pracowników) prowadzenie komputerowej ewidencji stanu narzędzi w wypożyczalni. prowadzenie kartotek BHP pracowników wspomaganie działu zaopatrzenia w zakresie transportu.
kontakt przez PUP - 2018-11-19 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS HANDLOWYCH (NR 3791) - 1 900 - 3 500 PLN

przygotowywanie zapytań ofertowych; prowadzenie negocjacji handlowych z dostawcami; obsługa klienta; prowadzenie analiz sprzedaży; pozyskiwanie klientów biznesowych; realizacja celów sprzedażowych; obsługa sklepów internetowych
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2015-11-05 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. TESTOWANIA SYSTEMÓW INFORMATYCZNYCH - od 8 000 PLN

ROZWÓJ OPROGRAMOWANIA I TESTOWANIE PLATFORM TECHNOLOGICZNYCH M.IN. W TAKICH OBSZARACH: STRUKTURY DANYCH, INTERFEJS PLATFORM, PRZECHOWYWANIE W CHMURZE, NARZĘDZIA WSPIERAJĄCE PROGRAMISTÓW, TESTY AUTOMATYZACJI.
kontakt przez PUP - 2018-05-07 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - do 17,6 PLN

Planowanie i realizowanie kampani reklamowychprzygotowywyanie materiałów prezentacyjnych,zarządzanie stroną internetową i kanałem w sieci społecznej,montaż wideo,monitorowanie rynku.Praca na umowę zlecenie około 168h/m-c godziny, okres wykonywania zlecenia około 1 rok
kontakt przez PUP - 2019-02-11 - Wrocław (dolnośląskie)

ELEKTRYK - od 2 000 PLN

utrzymanie maszyn i urządzeń w eksploatacji
RADKOM PPUH Sp.z o.o. - 2017-10-16 - Radom (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (SPRZEDAŻ STALI) - od 3 000 PLN

- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2016-04-21 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA ANALIZY I ROZWOJU RYNKU 210A - od 3 500 PLN

pozyskiwanie i opracowywanie informacji na temat rynku produktów i usług oraz prognoza kierunków jego rozwoju, ocena aktulanej sytuacji rynkowej i opracowanie prognozy funkcjonowania produktu / usługi na rynku poprzez ustalenie przedmiotu, zakresu, narzędzi i formy pomiaru lub analizy
kontakt przez PUP - 2017-11-15 - Żyrardów (mazowieckie)

SPECJALISTA DS UTRZYMANIA RUCHU - od 3 100 PLN

Rozpoznawanie i usuwanie awarii urządzeń produkcyjnych, nadzór nad eksploatacją, konserwacją i remontami maszyn oraz urządzeń, wykonanie przeglądów okresowych.Praca w godzinach 06.00-14.00 oraz 14.00-22.00.
Green Factory Sp. z o.o. - 2018-07-12 - Zdunowo (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY W BRANŻY STALOWEJ - od 4 000 PLN

•aktywne wspieranie sprzedaży produktów i usług znajdujących się w ofercie firmy•pozyskiwanie i obsługa klientów•prowadzenie negocjacji handlowych,•przygotowywanie ofert handlowych•utrzymywanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy•aktywny wkład w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich/ zagranicznych•prowadzenie dokumentacji sprzedażowej;godz. pracy 7-15; rodzaj umowy: umowa o pracę na czas określony, ewentualnie do ustalenia); wynagrodzenie 4000 zł brutto + premia
HYDRO-NAVAL Spółka z o.o. - 2017-09-08 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PROMOCJI - od 1 500 PLN

Tworzenie strategii marketingowej oraz wdrażanie jej w różnych kanałach informacyjnych, zarządzanie treściami na stronie internetowej teatru, odpowiedzialność za proces komunikacji marketingowej, współpraca przy tworzeniu Międzynarodowego Festiwalu Teatralnego Walizka, prowadzenie działań sponsoringowych oraz partnerskich, przygotowywanie ofert do placówek oświatowych, domów kultury oraz teatrów, realizacja polityki marketingowe Teatru, Koordynowanie działań promocyjnych, poszukiwanie nowych rozwiązań dla klientów Teatru, koordynacja działań organizacyjnych Teatru, współpraca i utrzymywanie kontaktów z mediami, planowanie i realizacji imprez oraz innych form uczestnictwa w kulturze, aktualizacja i redakcja strony internetowej oraz profili społecznościowych prace biurowe i administracyjne, udzielanie informacji o działalności instytucji, archiwizacja dokumentacji teatru.
Teatr Lalki i Aktora - 2017-11-24 - Łomża (podlaskie)


Wybierz powiat