SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA Bielsko-Biała oferta pracy MATEJA CONSULTING Łukasz Mateja
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: 2 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Opieka nad Klientami, telefoniczne potwierdzanie ofert, obsługa poczty elektronicznej, weryfikacja dokumentów. Praca dwuzmianowa w godz. pomiędzy 10.00 a 20.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
Data publikacji: 2016-04-13
Lokalizacja: Bielsko-Biała (śląskie)
Pracodawca: MATEJA CONSULTING Łukasz Mateja
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Podwale 33, 43-300 Bielsko-Biała, powiat: m. Bielsko-Biała, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Opieka nad Klientami, telefoniczne potwierdzanie ofert, obsługa poczty elektronicznej, weryfikacja dokumentów. Praca dwuzmianowa w godz. pomiędzy 10.00 a 20.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Bielsko-Biała
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bielsko-Biała
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: telemarketer
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 13.04.2016
Data zakończenia pracy: 12.07.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie średnie (kierunek bez znaczenia), mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku. Konieczna podstawowa znajomość obsługi komputera (pakiet Office + Internet).
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 0, miesiące: 6
Nazwa pracodawcy: MATEJA CONSULTING Łukasz Mateja
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Adres pracodawcy:
Marii Konopnickiej 3/2/1, 44-120 Pyskowice, powiat: gliwicki, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV przesłać na adres e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: gliwicki
Gmina pracodawcy: Pyskowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Pyskowice
Ulica pracodawcy: Marii Konopnickiej
Numer budynku pracodawcy: 3/2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 4
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: telemarketer
Data dodania oferty pracy: 13.04.2016
Oferta pracy ważna do: 13.05.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.04.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.04.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
-osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiadać za telefoniczną sprzedaż publikacji branżowych dla klientów biznesowych i sektora publicznego. nie kontaktujemy się z osobami prywatnymi. podstawowymi obowiązkami jest utrzymanie przyjaznych stosunków z Klientami oraz budowani edobrego wizerunku.
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Sopot (pomorskie)
Rozliczanie dostaw, transportów, prowadzenie dokumentacji związanej z magazenem Praca w logistyce
WORK TEMP SERVICE - 2016-05-18 - Kielce (świętokrzyskie)
zapozanie ze strukturą zakładu, regulaminem pracy, przepisami bhp i p.poż., działności spółki, jej profilem produkcyjnym, strukturą ogrganizacyjną,regulaminem pracy, CSR, wydziałmi produkcji i innymi komórkami organizacyjnymi, planowanie przebiegu staży i omówienie jego programu,organizacja pracy na stanowisku asystenta ds. sprzedazy produkcji krajowej,pogłębienie i utrwalenie wiedzy o praktycznych zasadach zastosowania przepisów prawa w funkcjonowaniu jednostki,poszukiwanie i nawiązywanie kontaktów handlowych przez działania telemarketingowe i kontakt osobisty, aktywna sprzedaż produktów na rynku,monitorowanie rynku oraz poszukiwanie i identyfikowanie szns rynkowych w zakresie rozwoju sprzedaży,budowanie pozytywnego wizerunku firmy,bezpośrednia obsługa klienta,przygotowanie towaru do sprzedaży, obsługa kasy fiskalnej,zapoznanie z obsługą programów komputerowych:simple.erp, zakładanie i uzupełnianie kartotek.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Łazy (lubelskie)
Budowa i montaż konstrukcji stalowych, prace przy obróbce metalu: szlifowanie, wiercenie, spawanie, naprawy.Budowa schodów, poręczy, wytwórstwo części stalowych na zamówienie.
Pertec GmbH - 2017-10-02 - Niemcy (Niemcy)
22. Charakterystyka lub rodzaj wykonywanej pracy: Kontakt kandydatów z pracodawcą: 71 7986924 w. 100a) w oparciu o otrzymane dokumenty kadrowe naliczanie wynagrodzenia zasadniczego, premie, dodatki stażowe, funkcyjne, godziny nadliczbowe, dodatki za prace w godzinach nocnych, za specjalizacje, wychowawstwo itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami,b) naliczanie zasiłków na zagospodarowanie dla nauczycieli, odprawy pośmiertne, emerytalne, rentowe, nagrody jubileuszowe, ekwiwalenty za urlopy wypoczynkowe, średnie wakacyjne, dodatki wyrównawcze do najniższego wynagrodzenia w gospodarce narodowej,c) naliczanie w oparciu o otrzymane dokumenty odszkodowania z tytułu wypadków przy pracy i chorób zawodowych, d) naliczanie pracownikom zasiłków z ubezpieczenia społecznego tj. chorobowe, rodzinne, pielęgnacyjne, macierzyńskie, wychowawcze, pogrzebowe zgodnie z obowiązującymi przepisami,e) naliczanie rocznego dodatkowego wynagrodzenia dla pracowników sfery budżetowej zgodnie z zobowiązującymi przepisami,f) naliczanie wynagrodzenia pracowników zatrudnionych na podstawie umowy zlecenia i o dzieło,g) wyliczanie wynagrodzenia do wniosków emerytalno rentowych zgodnie z obowiązującymi przepisami,h) dokonywanie potrąceń z wynagrodzeń tj. składek związkowych, składek PZU, składek i pożyczek z KZP, pożyczek mieszkaniowych oraz sporządzanie ich wykazów,i) w ustalonych terminach sporządzanie listy płac, zasiłków, nagród, nadgodzin itp.,j) sporządzanie listy płac i rozliczanie wpłaty świadczeń z ZFŚS przyznanych zatrudnionym pracownikom,k) przygotowywanie przelewów potrącanych kwot oraz przelewów wynagrodzeń na konta osobiste pracowników,l) w obowiązujących terminach naliczanie zobowiązania wobec ZUS przygotowywanie dokumentacji rozliczeniowej oraz przelewów naliczonych składek zgodnie z obowiązującymi przepisami,m) w obowiązujących terminach naliczanie, potrącanie i rozliczanie z urzędem skarbowym zaliczki podatku dochodowego zatrudnionych pracowników w oparciu o obowiązujące przepisy,n) w obowiązującym terminie przygotowywanie do ZUS-u deklaracje IWA dotyczące ustalenia rocznej składki % na ubezpieczenie wypadkowe,o) w obowiązujących terminach sporządzanie deklaracji rozliczeniowych dotyczących przekazanych kwot podatku dochodowego PIT- 4,p) sporządzanie sprawozdań GUS dotyczących zagadnień objętych zakresem obowiązków,q) we współpracy z innymi pracownikami prowadzenie sprawozdawczości w SIO, r) udział obok głównej księgowej i innych pracowników w tworzeniu planu finansowego placówki (PABS),s) dokonywanie rocznego rozliczenia podatku dochodowego zatrudnionych pracowników PIT-11, PIT-40, PIT-8B,t) prowadzenie kartoteki wynagrodzeń wypłacanych zasiłków, wypłat z tytułu absencji pracowników,u) prowadzenie ewidencje wypłat z ZFŚS,v) wystawianie zaświadczenie o wysokości zarobków,w) wystawianie zaświadczenia do ZUS-u o wysokości dochodów osiąganych przez emerytów i rencistów,x) w obowiązującym terminie zgłaszanie, wyrejestrowywanie i nanoszenie zmian personalnych pracowników do ubezpieczeń społecznych za pomocą programu Płatnik ZUS,y) sporządzanie meldunków płacowych oraz współuczestniczenie w sporządzeniu sprawozdań finansowych dotyczących wydatków płacowych,z) uzgadnianie z Głównym Księgowym naliczenia wydatków płacowych, współuczestniczenie w opracowywaniu planów finansowych dotyczących wydatków płacowych,
ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY NR 18 - 2016-08-25 - Wrocław (dolnośląskie)
Nadzorowanie przygotowywanie raportów dla członków zarządu. Nadzorowanie wypłat pracowników bezpośredni kontakt z klientem ukraińskojezycznym
kontakt przez PUP - 2016-10-21 - Łódź (łódzkie)
PRACA W AUTORYZOWANYM SERWISIE SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH MAN
PP PKS SP. Z O.O. - 2018-03-08 - Rzeszów (podkarpackie)
znajomość procesów obróbki skrawaniem
"Promotech" Sp. z o.o. - 2016-06-24 - Białystok (podlaskie)
PRZYGOTOWYWANIE I PROWADZENIE PEŁNEJ DOKUMENTACJI KADROWO-PŁACOWEJ, NALICZANIE WYNAGRODZEŃ I SPORZĄDZANIE LIST PŁAC, PROWADZENIE EWIDENCJI CZASU PRACY, ROZLICZANIE URLOPÓW ORAZ ZWOLNIEŃ LEKARSKICH, SPORZĄDZANIE DEKLARACJI DO ZUS,US,GUS, PFRON, PRZYGOTOWYWANIE RAPORTÓW I ANALIZ Z ZAKRESU KADROWO-PŁACOWEGO
HR OPTICENTER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-01 - Rzeszów (podkarpackie)
pielęgnacja krzewów - Dębu czerwonolistnego, Clonu kanadysjkiego
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Suchy Las (wielkopolskie)
Sporządzanie list płac, rozliczanie płac, obsługa programu Płatnik, ZUS, Urzędy Skarbowe (PIT-Y). Kontakt tel. 695 738 458.
ROKA Zakład Pracy Chronionej Sp. z o.o. - 2016-03-21 - Kielce (świętokrzyskie)
przygotowywanie akt osobowych pracowników, list płac i deklaracji ZUS oraz dokumentów na potrzeby ZUS, GUS, PIP.
FACTOR SME ADVISORY GROUP SP. Z O.O. - 2018-01-05 - Starachowice (świętokrzyskie)
SPRZĄTANIE POMIESZCZEŃ BIUROWYCH;WYMAGANIA: SCHLUDNY WYGLĄD, DOŚWIADCZENIE
DIPV DEUTSCHES INSTITUT FUR PFLEGE UND VERSORGUNG SP. Z O. O. - 2016-07-05 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o rysunki techniczne elementów prefabrykowanych (żelbet)
Burkle Sp. z o.o. Rakowice Małe - 2016-02-19 - Rakowice Małe (dolnośląskie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Kraków (małopolskie)
Samodzielne prowadzenie dokumentacji kadrowo-płacowej pracowników Spółki,Sporządzanie i rozliczanie umów cywilnoprawnych, Rozliczanie czasu pracy,Przygotowywanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, GUS, US, PFRON), Wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach dla pracowników, Wyjaśnianie spraw komorniczych, Kontrolowanie obiegu dokumentacji pomiędzy pracodawcą a pracownikiem Sporządzanie raportów i analiz na potrzeby Spółki.
Uroda Polska Sp. Z.O.O. - 2016-04-25 - Kamień Duży (warmińsko-mazurskie)
budowanie relacji z klientem, rozpatrywanie reklamacji klientów, przygotowywanie pisemnych odpowiedzi, kontakt telefoniczny i mailowy z klientami oraz współpracownikami (przedstawicielami handlowymi, pracownikami serwisu); wymagania: wykształcenie min.średnie, sprawna obsługa komputera-pakietu MS Office, przedsiębiorczość i samodzielność w działaniu, odpowiedzialność, zaangażowanie, umiejętność pracy w zespole, umiejętność redagowania pism, odporność na stres, komunikatywnośćkontakt: osobisty lub tel.52-391 11 29 lub 882 026 601 lub rekrutacja (at) astor.info.pl
ASTOR Marek Plewa - 2017-02-24 - Kowalewo (kujawsko-pomorskie)
Prace biurowe, rejestracja korespondencji.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Kalisz (wielkopolskie)
jw
Nadwiślański Oddział Straży Granicznej w Warszawie - 2016-09-29 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, bieżąca obsługa oraz budowanie długofalowych relacji z istniejącymi klientami, opracowywanie ofert handlowych, ustalanie i negocjowanie warunków współpracy z klientami, ustalanie zapotrzebowania rynku na okreslony typ silnika, badania rynku, aktywny udział w tworzeniu nowych produktów i budowanie strategii marketingowych, współpraca z działem technicznym i działem produkcji.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe Meblomark - 2017-10-06 - Ostrzeszów (wielkopolskie)
bezpośredni kontakt z klientami oraz kontrachentami arabskojęzycznymi, pozyskuwanie nowychkontrachentów
kontakt przez PUP - 2017-05-24 - Łódź (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-11 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie postępowań administracyjnych związanych bezpośrednio z użytkowanymi wodami,wnioskowanie do organów administracji publicznej o pozwolenie np.budowa pomostów,wycinka drzew,itp.,realazacja zadań biurowych związanych z gospodarką rybacko-wędkarską,opracowywanie operatów rybackich oraz przygotowywanie ofert konkursowych na obwody,prowadzenie dokumentacji rybackiej,przygotowywanie planów zarybień wód użytkowych przez Okręg i udział w zarybianiach,planowanie i udział w odłowach kontrolnych i gospodarczych na użytkowanych przez Okręg wodach,udział w innych zadaniach związanych z funkcjonowaniem Zespołu Zagospodarowania Wód i Ochrony Wód
Okręg Polskiego Związku Wędkarskiego - 2017-03-08 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zgodnie z zprogranen
kontakt przez PUP - 2017-02-09 - Białobrzegi (mazowieckie)
organizowanie sieci sprzedaży, także w Chinach, analizowanie rynku, sporządzanie umów, zamawianie towaru w języku chińskim, wykonywanie prac zleconych przez zarząd, zastępowanie innych pracowników w razie ich choroby lub nieobecności
kontakt przez PUP - 2016-08-19 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
-załadunek i rozładunek samochodu dostawczego, dostarczanie towaru do klientów spółki na terenie Polski
DROZD Spółka jawna - 2017-05-29 - Lubartów (lubelskie)
- Kontrola jakości wyrobów gotowych, przygotowanie detali do malowania (tworzywa sztuczne np. do pralek, automatów, odkurzaczy). - Wynagrodzenie: 1800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00 + czasami soboty. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane Prawo jazdy kat. B. Mile widziane doświadczenie zawodowe na produkcji. Praca: 6:00-14:00, 14:00-22:00, 22:00-6:00 + czasami soboty. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane Prawo jazdy kat. B. Mile widziane doświadczenie zawodowe na produkcji. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: iza.bochynek (at) biacolor.pl ---lub--- biuro.katowice (at) biacolor.pl
BIACOLOR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-12-02 - Katowice (śląskie)
sporządzanie dokumentacji kadrowej, listy płac, dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, prowadzenie ewidencji czasu pracy, sporządzanie deklaracji ZUS oraz PIT-4
EUBRIDGE SP. Z O.O. - 2017-05-22 - Hucisko (mazowieckie)
Staż z PO WER na 6 miesięcy dla osób do 30 roku życia (- dla osób do 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone w okresie 4 miesięcy od daty rejestracji - dla osób powyżej 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone od momentu przystąpienia do projektu)MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: KOLUMBA 86GODZ.PR.: 8.00-16.00WYMAGANIA ORGANIZATORA: WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE, OBSŁUGA KOMPUTERA, KOMUNIKATYWNOŚĆ, MILE WIDZIANE DOŚWIADCZENIE W KONTAKCIE Z KLIENTEM.
kontakt przez PUP - 2018-02-08 - Szczecin (zachodniopomorskie)
wykonywanie dociepleń budynków
kontakt przez PUP - 2017-02-20 - Wężerów (małopolskie)