SPECJALISTA DS. OBSŁUGI BIUROWEJ I SPRZEDAŻY Borów Wielki oferta pracy Agronomik Polska Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI BIUROWEJ I SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Bieżący kontakt z biurem rachunkowym, organizowanie dokumentacji kadrowo- płacowej, fakturowanie, wnioskowania do ZUS, US, Urząd Celny, załatwianie spraw związanych z naliczaniem koncesji, uzyskaniem zezwoleń.Załatwianie spraw związanych z naliczeniem koncesji na sprzedaż alkoholu.
Data publikacji: 2016-08-10
Lokalizacja: Borów Wielki (lubuskie)
Pracodawca: Agronomik Polska Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:67-125 Borów Wielki 57E, powiat: nowosolski, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżący kontakt z biurem rachunkowym, organizowanie dokumentacji kadrowo- płacowej, fakturowanie, wnioskowania do ZUS, US, Urząd Celny, załatwianie spraw związanych z naliczaniem koncesji, uzyskaniem zezwoleń.Załatwianie spraw związanych z naliczeniem koncesji na sprzedaż alkoholu.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. OBSŁUGI BIUROWEJ I SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Borów Wielki
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowosolski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowe Miasteczko
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, inne
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: francuski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa kasy fiskalnej
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: prawo jazdy kat. B
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - słaby
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Dobra znajomość j. francuskiego lub angielskiego, znajomość prawa pracy, podstaw rachunkowości, obsługa urządzeń biurowych.
Nazwa pracodawcy: Agronomik Polska Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli
Adres pracodawcy:
67-125 Borów Wielki 57E, powiat: nowosolski, woj: lubuskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV+skierowanie z PUP
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: osobiście poniedziałek-piątek, Godziny : 8-16
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubuskie
Powiat pracodawcy: nowosolski
Gmina pracodawcy: Nowe Miasteczko
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Borów Wielki
Numer budynku pracodawcy: 57E
Profil działalności pracodawcy: rolnictwo
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowej Soli
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 11.08.2016
Oferta pracy ważna do: 30.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 11.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 10.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
przyjmowanie towarów do magazynu, załadunek towarów na samochód, rozładunek i układanie towarów na magazynie, sporządzanie dokumentacji magazynowej, dbanie o porzadek i czystość na magazynie
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Pastwiska (warmińsko-mazurskie)
Tworzenie dokumentacji sprzedażowej i wysyłkowej, organizacja i nadzór nad wysyłkami i dostawami, dokonywanie czynności związanych z odprawami celnymi w procedurze uproszczonej, prowadzenie Rejestru Zgłoszeń Celnych oraz WIT.
BADER Polska Spółka z o.o. - 2017-07-27 - Bolesławiec (dolnośląskie)
zabawa z dziećmi na festynie rodzinnym
kontakt przez OHP - 2017-06-02 - Iława (warmińsko-mazurskie)
jw.
Centrum Kształcenia i Rehabilitacji Sp z o.o. - 2016-11-18 - Warszawa (mazowieckie)
STAŻ ORGANIZOWANY PRZEZ GDAŃSKI URZĄD PRACY. KONTAKT OSOBISTY W SIEDZIBIE URZĘDU W POK. 28, 122, 123.Redagowanie wpisów na portalach społecznościowych. Odpowiadania na pytania klientów firmy. Przedstawianie ofert firmy. Reklamowanie produktów firmy na stronach internetowych.
kontakt przez PUP - 2018-04-04 - Gdańsk (pomorskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2018-06-06 - Gniezno (wielkopolskie)
Współpraca z bankami, nadzorowanie spraw bankowych, dokonywanie platności, księgowanie f-r transportowych, za zakup paliwa i materialow, f-r płatnych gotówką oraz kartą Visa i Amex. Księgowanie i nadzorowanie spraw związanych z ZFŚS. Rozliczanie i księgowanie kosztów podróży służbowych.Pierwsza umowa n aokres próbny. Wynagrodzenie 2800 brutto do negocjacji w zależności od posiadanych kompetencji.
Gerresheimer Bolesławiec S.A. - 2016-08-05 - Bolesławiec (dolnośląskie)
prowadzenie spraw związanych z zaopatrzeniem w surowce spożywcze, dodatki do żywności oraz spraw związanych z zaopatrzeniem w opakowania (kartony, etykiety), zamawianie transportu, wystawianie dokumentów eksportowych
ETOILA SP. Z O.O. - 2018-01-18 - Szadów Pański (wielkopolskie)
pozyskiwanie nowych klientów, realizacja planów sprzedażowych, nauka nowej branży uczestnictwo w badaniach u klientów
Zakład Usług Technicznych "EKOCHEM" Jolanta Milewska Laboratorium Badawcze - 2018-05-11 - Białystok (podlaskie)
współprowadzenie portalu picodi.com/id w tym dbanie o kontent ruch i monetyzację.
International Coupons SA - 2016-08-12 - Kraków (małopolskie)
obsługa kadrowo - płacowa pracowników firmy
ADZ DOMINIK GRUSZCZYŃSKI - 2016-02-12 - Kalisz Pomorski (zachodniopomorskie)
Współpraca z klientami w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, współpraca z działami: administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-02-26 - Kalisz (wielkopolskie)
praca na produkcji
Firma "Frankiewicz" Jarosław Frankiewicz - 2016-09-15 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
koordynowanie procesów zaopatrzenia dystrybucji, zarzadzanie środkami technicznymi
WOJCIECH THIEL PRZEDSIĘBIORSTWO INŻYNIERYJNE - BUDTRANS - 2016-10-28 - Nowa Ruda (dolnośląskie)
Rozliczanie bieżące firm pod kątem kadr, płac, ZUS.
Kuhn Biuro Rachunkowe Sp. z o.o. - 2017-12-07 - Wodzisław Śląski (śląskie)
wz
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Warszawa (mazowieckie)
1. Nadzór nad utrzymaniem w pełnej sprawności eksploatacyjnej nieruchomości i obiektów w tym podległych dozorowi UDT2. Nadzór nad prowadzoną dokumentacją administracyjno-techniczną
AMW REWITA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-11-20 - Solina (podkarpackie)
Pozyskiwanie nowych klientów, raportowanie wyników sprzedaży.
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe KOPSTAL Marta Koper - 2016-12-01 - Płock (mazowieckie)
udzielanie kredytów bakowych dla firm, osób prywatnych + dodatkowo praca w biurze
INEKCJA Sp. z o.o. - 2017-05-23 - Wieliczka (małopolskie)
Dbanie o dobre relacje z kontrahentami, utrzymanie optymalnego stanu zaopatrzenia magazynu, poszukiwanie nowych dostawców na rynku, zamawianie surowców i materiałów do produkcji
KOSPEL S.A. - 2017-05-22 - Koszalin (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
Wykonywanie prac załadunkowych i wyładunkowych zgodnie z obowiązującymi procedurami (w tym BHP)Codzienna obsługa wózka (w tym sprawdzanie stanu technicznego)Zabezpieczanie przewożonego towaru przed zniszczeniem i uszkodzeniem podczas załadunku, wyładunku oraz transportu, praca w godz.6-14/14-22/22-6. Wynagorodzenie 2200 zł brutto+20% premii uznaniowej
Stora Enso Wood Products Sp. z o.o. - 2016-06-16 - Murów (opolskie)
Sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy oraz umów cywilnoprawnych, naliczanie wynagrodzenia oraz zasiłków, prowadzenie rozliczeń ZUS, PEFRON, SODKontakt telefoniczny 41 341-20-30 lub e-mail: rekrutacja (at) karabelack.pl
PW KARABELA - CK Sp. z o. o. - 2016-02-16 - Kielce (świętokrzyskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-06-14 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie ze stanowiskiem; godziny pracy: 7.00- 15.00; miejsce pracy: Duninowo; wysokość wynagrodzenia: 3500- 4000 zł brutto
RAGN- SELLS TECHNOLOGY Sp. z o. o. - 2018-06-26 - Duninowo (pomorskie)
kompletowanie i rospatrywanie reklamacji,współpraca z działem handlowym.
kontakt przez PUP - 2017-05-17 - Wojkowice (śląskie)
• kompleksowa obsługa płacowa osób zatrudnionych na podstawie umowy o pracę i umów cywilnoprawnych, • naliczanie wynagrodzeń i świadczeń z ubezpieczenia społecznego• sporządzanie deklaracji ZUS, PFRON• odprowadzanie do Urzędu Skarbowego zaliczek na podatek dochodowy osób fizycznych • przygotowywanie rocznych informacji o dochodach oraz pobranych zaliczkach na podatek dochodowy od osób fizycznych PIT-11• sporządzanie rocznych deklaracji PIT 4R, PIT 8ARKontakt z pracodawcą: edukacja (at) edukacja.wroc.pl lub (071) 37 72 122
Ośrodek Kształcenia i Doskonalenia Zawodowego "Edukacja" sp. z o.o. - 2017-02-21 - Wrocław (dolnośląskie)
Kalkulacja podatku wg danych otrzymanych od klienta dokonywanie rozliczeń podatku zNiemiec obsługę w zakresie świadczeń socjalnych w Niemczech Praca w godz.8-16.
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-11-08 - Opole (opolskie)
sprzedaż usług edukacyjnych, kontakt telefoniczny z klientami, badania rynku, tworzenie baz na potrzeby firmy, prace administracyjne związane z organizacją szkoleń, marketing w mediach społecznościowych.
Alsa - CENTRUM OBSŁUGI BIZNESU Sabina Cywka - 2017-08-07 - Świdnica (dolnośląskie)
Realizacja wystaw zagranicznych (koordynacja) realizacja autorskich lub zleconych przez dyrektora wystaw artystów z Polski (koordynacja), autorska realizacja programu edukacyjnego PGS (dzieci, młodzież, dorosli), nawiązywanie kontaktów artystycznych,współpraca przy realizacji wydawnictw PGS, stałła współpraca z innymi samodzielnymi pracownikami PGS w zakresie zadań statutowych, bieżąca współpraca z gł. specjalistą ds. technicznych w zakresie realizacji wystaw oraz programu edukacyjnego, prowadzenie rejestru wydatków bieżących w zakresie udzielanych zamówień, konsultowanych każdorazowo z bezpośrednim przełozonym,systematyczne prowadzenie rozliczeń z zakupów gotówkowych i pobranych na ten cel zaliczek.
Państwowa Galeria Sztuki w Sopocie - 2017-01-09 - Sopot (pomorskie)