SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH Bolesławiec oferta pracy Gerresheimer Bolesławiec S.A.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Współpraca z bankami, nadzorowanie spraw bankowych, dokonywanie platności, księgowanie f-r transportowych, za zakup paliwa i materialow, f-r płatnych gotówką oraz kartą Visa i Amex. Księgowanie i nadzorowanie spraw związanych z ZFŚS. Rozliczanie i księgowanie kosztów podróży służbowych.Pierwsza umowa n aokres próbny. Wynagrodzenie 2800 brutto do negocjacji w zależności od posiadanych kompetencji.
Data publikacji: 2016-08-05
Lokalizacja: Bolesławiec (dolnośląskie)
Pracodawca: Gerresheimer Bolesławiec S.A.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:B.Chrobrego 15, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Współpraca z bankami, nadzorowanie spraw bankowych, dokonywanie platności, księgowanie f-r transportowych, za zakup paliwa i materialow, f-r płatnych gotówką oraz kartą Visa i Amex. Księgowanie i nadzorowanie spraw związanych z ZFŚS. Rozliczanie i księgowanie kosztów podróży służbowych.Pierwsza umowa n aokres próbny. Wynagrodzenie 2800 brutto do negocjacji w zależności od posiadanych kompetencji.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto do negocjacji
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW FINANSOWO-KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bolesławiecki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Bolesławiec
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: Znajomość SAP
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne lub kierunki pokrewne. Kurs z zakresu księgowości. Minimum 3 lata doświadczenia w pracy w dziale księgowości. Znajomość przepisów podatkowych z zakresu Cit i Vat. Znajomość pakietu biurowego. Znajomość programu SAP lub innego programu finansowo-księgowego. Mile widziana średnia znajomość języka angielskiego.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: Gerresheimer Bolesławiec S.A.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Adres pracodawcy:
B.Chrobrego 15, 59-700 Bolesławiec, powiat: bolesławiecki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CV proszę zostawiać na recepcji w firmie lub wysłać na adres e-mail: d.stuczynska (at) gerresheimer.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: bolesławiecki
Gmina pracodawcy: Bolesławiec
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Bolesławiec
Ulica pracodawcy: B.Chrobrego
Numer budynku pracodawcy: 15
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bolesławcu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 05.08.2016
Oferta pracy ważna do: 05.09.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 05.08.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 05.08.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nadzór nad pracami serwisowymi w zakresie napędów niskiego i średniego napięcia, konfiguracja napędów u klientów, przeprowadzanie napraw i przeglądów prewencyjnych, współpraca przy doskonaleniu produktów serwisowych, wsparcie techniczne secjalistów ds. sprzedaży usług serisowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
tworzenie ofert handlowych, promowanie działań usprawniających sprzedaż, pozyskiwanie nowych klientów, utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi klientami, prowadzenie kartotek klientów, przyjnowanie i ewidencja zamówień, sporządzenie zleceń produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2018-01-25 - Kowalewo Pomorskie (kujawsko-pomorskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2017-05-24 - Grodzisk Mazowiecki (mazowieckie)
zakupy, remonty, logistyka
Przedsiębiorstwo Robót Inżynieryjnych "PRINŻ-1" Sp. z o.o. - 2016-04-26 - Katowice (śląskie)
Organizacja transportu, obsługa zamówień, nadzór nad pracą kierowców
"AGROCHEM Puławy"Sp. z o.o. w Człuchowie - 2016-10-11 - Człuchów (pomorskie)
rozwijanie sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów indyjskich, kontaktowanie się z kontrahentami i klientami z Indii
kontakt przez PUP - 2018-07-27 - Jabłonowo (mazowieckie)
Kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników. Przygotowywanie dokumentów; obsługa procesów związanych z zatrudnieniem. Sporządzenie sprawozdań, deklaracji PERON, przygotowywanie umów. Tworzenie regulaminów organizacyjnych. Współpraca przy opracowywaniu budżetu finansowego szkoły.
Zespół Szkół Nr 3 w Legionowie - 2016-08-10 - Legionowo (mazowieckie)
organizacja pracy magazynu, kontrola wyjścia i wejścia towarów, pakowanie towarów, współpraca z firmami transportowymi i kurierskimi
"ADVERTPACK POLSKA" Sp. z o.o. - 2017-09-05 - Myszków (śląskie)
przygotowywanie ofert handlowych bieżąca obsługa klientapozyskiwanie nowych klientów przyjmowanie i wprowadzanie zamówieńkształtowanie dobrego wizerunku firmy stała współpraca z innymidziałami stała współpraca z przedstawicielami handlowymi. Praca w godzinach 6-14
HUTA MAŁAPANEW SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-06-28 - Ozimek (opolskie)
obsługa klienta, obsługa zapytań transakcyjnych, wsparcie klienta
kontakt przez PUP - 2017-10-03 - Kraków (małopolskie)
obsługa klientów w sklepie akwarystycznym
kontakt przez PUP - 2016-11-18 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
obsługa strony www, allegro,
kontakt przez PUP - 2016-05-25 - Gdynia (pomorskie)
praca w internacie
kontakt przez PUP - 2018-05-08 - Białystok (podlaskie)
reprezentowanie interesów firmy na terytorium republiki Białorusi,. pozyskiwanie nowych klientów z terenu Biaolorusi. Sprzedaż produktów odbiorcom z Białorusi. Nadzorowani9e realizowanych kontraktów w kontrahentami z Republiki Białorusi.
kontakt przez PUP - 2017-06-07 - Łaszczów (lubelskie)
operator walca
Firma Transportowo - Handlowa Józef Gajda - 2018-07-13 - Wesołów (małopolskie)
- obsługa klientów, doradztwo w sprawie wyboru kursów językowych, - prowadzenie zapisów i ewidencji kursów, wystawianie faktur, - prowadzenie bazy kursantów w programie komputerowym (wpisywanie danych, drukowanie list uczestników), - koordynacja kursów (kontakty z grupami, lektorami), - sprzedaż kolonii i obozów, - obsługa rezerwacji obozów i kontakty z biurami podróży. Wynagrodzenie: pensja podstawowa, bezpłatny kurs językowy, szkolenia. Godziny pracy: od poniedziałku do piątku od 10.00 do 18.00. Forma zatrudnienia: umowa zlecenie na okres próbny (1 m-c), po sprawdzeniu się umowa o pracę (8-godzinny etat).Oferta dostępna w sali C, E. Kontakt z pracodawcą - CV wyłącznie w PDF przesyłać na adres: praca (at) lektor.com.pl
SZKOŁA JĘZYKÓW OBCYCH LEKTOR WIESŁAWA MYSZKOWSKA, ROMAN MYSZKOWSKI SPÓŁKA JAWNA - 2017-02-01 - Wrocław (dolnośląskie)
• Prowadzenie kompleksowej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy, itp.)• Sporządzanie list płac• Naliczanie wynagrodzeń dla pracowników etatowych, tymczasowych, umów cywilo-prawnych• Samodzielne sporządzanie i korygowanie dokumentów zgłoszeniowych i rozliczeniowych w programie Płatnik• Współpraca z urzędami i organami kontroli ZUS, PIP, US,• Tworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby wewnętrzne firmy
SGP - Sorting Group Poland Sp. z o.o. - 2018-03-29 - Częstochowa (śląskie)
obsluga klienta zagranicznego ze Wschodu, pozyskiwanie nowych klientów, przygotowanie ofert handlowych w jęz. rosyjskim, ukrainsim, tłumaczenie dokumentów sprzedażowych, umów, nawiązywanie kontaktów biznesowych, reprezentowanie firmy na targach branżowych, praca w delegacji
kontakt przez PUP - 2017-04-05 - Hryniewicze (podlaskie)
Przygotowanie i realizacja programu terapii, terapia grupowa, psychoedukacja pacjentów. Praca na dwie zmiany w godz.: 07:00-14:35, 14:00-21:35. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce, po okresie próbnym umowa o pracę na czas określony. Praca na oddziale Terapii Uzależnienia od Alkoholu. Kontakt z pracodawcą osobisty poprzedzony kontaktem telefonicznym lub CV wysłać na adres e-mail: szpital (at) szpital.info.pl
Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Andrychowie - 2017-10-06 - Andrychów (małopolskie)
Projektowanie i tworzenie stron internetowych
kontakt przez PUP - 2017-02-16 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Wynagrodzenie do uzgodnienia. Planowanie i koordynowanie działań marketingowych. tworzenie oraz nadzorowanie kampanii reklamowej "Adventure Team". Analiza aktualnych działań marketingowych w branży oświetleniowej. Współpraca z działem handlowym w zakresie obsługi marketingowej inwestycji. Współpraca z czasopismami w zakresie koncepcji reklam oraz wspólnych akcji promocyjnych. Koordynacja prac grafików i agencji reklamowych. Marketing internetowy - regularna obsługa stron internetowych, bieżące wpisy na portalach społecznościowych. Tworzenie prezentacji, koncepcji materiałów reklamowych.
LIRA Sp. z o.o. - 2015-12-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
- aktywne pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami biznesowymi,- przeprowadzanie spotkań handlowych,- profesjonalna obsługa klientów,- budowanie pozytywnego wizerunku Spółki.
REA Elektronik Sp. z o.o. - 2016-08-01 - Kawczyn (wielkopolskie)
poszukiwania nowych klientów, pracodawców, zarządzania procesem rekrutacji. Praca na pełny etat w godzinach 9-17
kontakt przez PUP - 2017-02-02 - Piastów (mazowieckie)
Wykształcenie techniczne budowlane; 5 lat doświadczenia zawodowego; mile widziane uprawnienia budowlane; bieżąca kontrola budynków; zamawianie towaru; przyjmowanie i realizowanie zleceń; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA ADS "SOŚNICA" - 2016-03-02 - Gliwice (śląskie)
zgodny ze stanowiskiem
PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANO MONTAŻOWE LUBTECH SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-27 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym
PROMEDICA24 CARE TEAM DE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-10-24 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedawca
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Ostrowiec Świętokrzyski (świętokrzyskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta, utrzymanie trwałych relacji handlowych z dotychczasowymi klientami firmy, aktywny wklad w tworzenie dobrego wizerunku firmy na rynkach polskich/zagranicznych, analiza skuteczności prowadzonych dzialań marketingowych, zawieranie umów oraz prowadzenie dokumentacji sprzedażowej.
Pezal Product Line Sp. z o.o. - 2017-12-08 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu, 7-18 w soboty.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2017-08-23 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
- Gromadzenie, walidacja, konsolidacja i kontrola danych biznesowych oraz operacji biznesowych. Przygotowywanie okresowych analiz, reportów, statystyk, założeń oraz planów. Współpraca z ekspertem ds. systemu w celu rozwiązania problemów i zwiększenia wydajności. Codzienny kontakt w języku angielskim biznesowym z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.- Wynagrodzenie: nie mniej niż 5650 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na umowę o pracę na czas określony do trzech lat. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00, 16:00-24:00, 24:00-8:00 + soboty, niedziele, święta zgodnie z grafikiem. Wymagane wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenie zawodowe min 4 lata doświadczenia w branży IT. Wymagana umiejętność zarządzania infrastrukturą IT, biegła znajomość pakietu Office, aplikacji SAP. Wymagana biegła znajomość języka angielskiego mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Katowice (śląskie)