SPECJALISTA DS. NADZORU INWESTORSKIEGO W SPECJALNOŚCI ROBÓT BUDOWLANYCH Piastów oferta pracy SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W PIASTOWIE
Stanowisko: SPECJALISTA DS. NADZORU INWESTORSKIEGO W SPECJALNOŚCI ROBÓT BUDOWLANYCH
Wynagrodzenie: od 3 400 PLN
Zakres obowiązków: planowanie, przygotowywanie organizacyjne i przeprowadzanie przeglądów technicznych budynków pod kątem potrzeb remontowych i komernacyjnych, stały nadzór nad pracami powierzonymi wykonawcom zewnętrznym, przygotowywanie kosztorysów inwestorskich i wycen dokumentacji technicznej na potrzeby przetargów prac remontowych i komernacyjnych, odbiór dokumentacji powykonawczej, przygotowywanie sprawozdań, podejmowanie działań w przypadkach awarii, przygotowywanie postępowań przetargowych. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach :poniedziałek 8-18; wtorek-czwartek 8-16; piątek 8-14. CV można przesyłać poprzez e-mail , pocztą na adres Spółdzielni lub składać osobiście. Umowa na czas próbny z możliwością ewentualnego przedłużenia.
Data publikacji: 2017-11-28
Lokalizacja: Piastów (mazowieckie)
Pracodawca: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W PIASTOWIE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ks. Skorupki 2, 05-820 Piastów, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
planowanie, przygotowywanie organizacyjne i przeprowadzanie przeglądów technicznych budynków pod kątem potrzeb remontowych i komernacyjnych, stały nadzór nad pracami powierzonymi wykonawcom zewnętrznym, przygotowywanie kosztorysów inwestorskich i wycen dokumentacji technicznej na potrzeby przetargów prac remontowych i komernacyjnych, odbiór dokumentacji powykonawczej, przygotowywanie sprawozdań, podejmowanie działań w przypadkach awarii, przygotowywanie postępowań przetargowych. Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach :poniedziałek 8-18; wtorek-czwartek 8-16; piątek 8-14. CV można przesyłać poprzez e-mail , pocztą na adres Spółdzielni lub składać osobiście. Umowa na czas próbny z możliwością ewentualnego przedłużenia.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 400 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. NADZORU INWESTORSKIEGO W SPECJALNOŚCI ROBÓT BUDOWLANYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Piastów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: mazowieckie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: pruszkowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Piastów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 400 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.12.2017
Data zakończenia pracy: 28.02.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
zasadnicze zawodowe, pedagogiczne, kierunek: psychologia
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie kierunkowe- budownictwo ogólne, minimum 3 lata stażu pracy, posiadane uprawnienia budowlane, przynależność do Okręgowej Rady Inżynierów Budownictwa, pozwolenie od lekarza Medycyny Pracy na prace powyżej 3 m., znajomość zagadnień w robotach remontowych.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy: SPÓŁDZIELNIA MIESZKANIOWA W PIASTOWIE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Adres pracodawcy:
Ks. Skorupki 2, 05-820 Piastów, powiat: pruszkowski, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, poczta, Godziny : pon.8-18 ; wt-czw.8-16 ; piątek 8-14
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: pruszkowski
Gmina pracodawcy: Piastów
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Piastów
Ulica pracodawcy: Ks. Skorupki
Numer budynku pracodawcy: 2
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Pruszkowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali urzędnicy państwowi do spraw nadzoru gdzie indziej niesklasyfikowani
Data dodania oferty pracy: 28.11.2017
Oferta pracy ważna do: 29.12.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 28.11.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 28.11.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
S
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Rzeszów (podkarpackie)
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:•Prowadzenie dokumentacji pracowniczej•Rozliczanie czasu pracy i urlopów pracowniczych•Wprowadzanie danych do SIO•Sporządzenie i wydawanie zaświadczeń oraz innych dokumentów dotyczących zatrudnienia i wynagrodzeń pracowników, do których wydawania pracodawca zobowiązany jest przepisami prawa•prowadzenie wszelkiej dokumentacji ubezpieczeniowej - zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych pracowników i członków ich rodzin, jak również świadczeniobiorców, a także sporządzanie i przesyłanie drogą elektroniczną wszelkich dokumentów rozliczeniowych, deklaracji, raportów do ZUS dotyczących comiesięcznego rozliczania składek społecznych oraz ubezpieczenia zdrowotnego wszystkich prac.Oferty należy przesłać drogową mailową na adres: sekretariat (at) zpmrozy.pl lub na adres ul. Leśna 8, 05-320 Mrozy, w kopercie z dopiskiem Oferta Spec.ds.kadr do dnia 23.04.2017r.
Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich w Mrozach - 2017-04-07 - Mrozy (mazowieckie)
prowadzenie dokumentacji personalnej oraz selekcja kandydatów do pracy, w tym pochodzenia rosyjskiego, przeprowadanie testów psychologicznych, badań ankietowych wśród rosyjskojęzycznych kantydatów do pracy i pracowników, śledzenie i poszukiwanie ofert pracy na rynku
kontakt przez PUP - 2016-10-11 - Piaseczno (mazowieckie)
- koordynacja działań związanych ze sprzedaża zleceń bieżących i kontraktowych, bieżące prowadzenie raportów sprzedaży,- prowadzenie centralnego rejestru przyjętych do realizacji zleceń i złożonych zamówień u podwykonawcóworaz analiza porównawcza związanych z realizacją kosztów rzeczywistych z kosztami normatywnymi,- analiza zgodnośco stanu faktycznego zrealizowanych zamówień u podwykonawców z otrzymanymi fakturami,- udział w tworzeniu rzeczowych planów produkcji i harmonogramów produkcji,- współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi w zakresie opracowania planów techniczno-ekonomicznych Spółki, - udział w bieżącej analizie stosowanych rozwiązań organizacyjnych i techniczno-technologicznych oraz wdrażanie zmian i postępu technicznego, zapewniających obniżenie kosztów produkcji,- udział w przygotowaniu budżetów i okresowych planów kosztów produkcji wydziałów produkcyjnych i przychodów ze sprzedaży oraz bieżąca kontrola ich realizacji
Jastrzębskie Zakłady Remontowe Spółka z o.o. - 2018-10-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-03-03 - Warszawa (mazowieckie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą,codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym
Promedica24 Care Team De Sp. z o.o. Sp. komandytowa - 2016-07-28 - Opole (opolskie)
podtrzymywanie kontaktów na serwisach społecznościowych typu Tweeter, Facebook itp., dokonywanie wpisów na serwisy w zakresie działań i produktów jakie wykonuje firma a także obsługa klientów zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2016-01-22 - Mysłowice (śląskie)
1.Aktualizowanie planu płatności na podstawie harmonogramu rzeczowego i harmonogramu rzeczowo-finansowego.2.Tworzenie i aktualizowanie harmonogramu rzeczowego, rzeczowo-finansowego.3.Bieżąca aktualizacja harmonogramu w cyklu dwutygodniowym i przekazywanie go do nadzoru inwestorskiego oraz zamawiającego.4.Sporządzanie raportów dziennych z przebiegu prac.5.Sporządzanie raportów dwutygodniowych tj. 15 i 30 każdego miesiąca i doręczanie ich Zamawiającemu.6.Sporządzanie innych raportów na wniosek Zamawiającego.7.Nadzór na przekazywaniem raportów od podwykonawców.8.Stały kontakt z wykonawcą oraz podwykonawcami w sprawach dotyczących postępu prac oraz ich planowania.9.Sporządzanie raportów różnicowych na narady koordynacyjne i rady budowy
kontakt przez PUP - 2017-12-27 - Krosno (podkarpackie)
bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmieznajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutemumiejętności analitycznedoświadczenie w branży FMCGodpowiedzialność i samodzielność w działaniułatwość nawiązywania kontaktówprawo jazdy kat. BObowiązki:bieżąca współpraca z klientamimiejsce pracy: Odolanówwynagrodzenie do uzgodnienia
PPUH WOSEBA Sp.zo.o - 2015-12-03 - Odolanów (wielkopolskie)
jw.
INSTYTUT CERAMIKI I MATERIAŁÓW BUDOWLANYCH - 2016-10-13 - Warszawa (mazowieckie)
·bieżąca obsługa klienta, prowadzenie zamówień klientów przez wszystkie etapy realizacji,·dbałość o relacje ze stałymi klientami oraz pozyskiwanie nowych,·doradztwo handlowe, analiza potrzeb klientów oraz wsparcie klienta w poszukiwaniu najlepszych rozwiązań,·informowanie klientów o nowościach, promocjach ·realizowanie celów sprzedażowych,·dbanie o wizerunek firmy.
Panda Trzebnica Sp. z o.o. - 2017-08-02 - Trzebnica (dolnośląskie)
kontakt z klientem, zarzadzanie sprzedaż a, zaopatrzenie sklepu w towar
kontakt przez PUP - 2016-03-24 - Kiczyce (śląskie)
Księgowanie dokumentów źródłowych.Windykacja należności w opłatach.Rozliczanie mediów na budynkach.Dekretacja dokumentów.
CENTRUM ADMINISTRACJI I ZARZĄDZANIA NIERUCHOMOŚCIAMI BEKAZET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-18 - Gdynia (pomorskie)
Wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Kłodzko (dolnośląskie)
jw
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-10-26 - Warszawa (mazowieckie)
SPRZEDAŻ OKULARÓW KOREKCYJNYCH ORAZ PRZECIWSŁONECZNYCH W SALONIE OPTYCZNYM
Agencja Pośrednictwa Handlowego i Usług "KWAŚNIAK" Kwaśniak Wiesław - 2016-11-14 - Rzeszów (podkarpackie)
prace porządkowe na terenie gminy
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Miedźno (śląskie)
Obsługa klienta w biurze ubezpieczeniowym
K&G Sp. z o.o. - 2017-08-28 - Tenczynek (małopolskie)
zarządzanie bazą danych klientów (wyszukiwanie nowych rekordów klientów, przygotowywanie klientów do inicjacji działań sprzedażowych przez konsultantów Saleswise), budowanie bazy danych klientów firmy, organizacja mini warsztatów dla firmy szkoleniowej - wykonanie telefonów, zapraszanie klienta, wysyłanie maila z zaproszeniem i koordynować jego przybycie na mini warsztat, dbanie o kontakt po mini warsztatach - kontynuacja w postaci umawiania konsultantów firmy na spotkania z Klientami, obsługa bazy CRM, obsługa sekretariatu: administracyjna obsluga biura w tym obsługa sekretariatu i recepcji, prowadzenie kalendarza spotkań, organizowanie wyjazów służbowych, spotkań oraz konferencji, koordynacja obiegu dokumentów i zapewnienie właściwego przepływu informacji, ewidencja korespondencji przychodzącej i wychodzącej, przesyłek kurierskich, nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem biura i sprzętów biurowych, zaopatrzenie biura w materiały biurowe i eksploatacyjne
kontakt przez PUP - 2017-06-01 - Poznań (wielkopolskie)
wykonywanie obowiązków pracownika bhp
"Ochrona Pracy" Sp. z o.o. - 2015-12-10 - Wadowice (małopolskie)
Znajomość zagadnień sprzedaży wyrobów i usług, identyfikacja potencjalnych klientów i ich pozyskiwanie, tworzenie i efektywne wdrażanie strategii sprzedaży wyrobów i usług, weryfikacja działań konkurencji, dbałość o wysoki poziom relacji z obecnymi i przyszłymi kontrahentami.
Zakład Techniki Próżniowej "TEPRO" S.A. - 2017-08-11 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zamówienia lusterek partii CKD;-zamówienia z SL Lighting dotyczące kończącego się projektu lamp (JC project);-zamówinia lamp partii CKD z serwis Hella Słowacji (HSKF,HSKS);-zarządzanie dostawcami lamp A/S i wysyłka statusu do Mobis RDC;-odpowiedzi na zapotrzebowanie z Mobis RDC dotyczące części A/S lamp.
SL Poland Sp z o.o. - 2016-02-12 - Żory (śląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-22 - Warszawa (mazowieckie)
OBSŁUGA KLIENTÓW SKLEPU INTERNETOWEGO, NADZÓR NAD REALIZACJĄ ZAMÓWIEŃ,NADZOROWANIE I TWORZENIE AUKCJI INTERNETOWYCH, UTRZYMYWANIE DOBRYCH RELACJI Z KLIENTAMI
PTM Sp. z o.o. - 2017-03-14 - Oświęcim (małopolskie)
- sporządzanie deklaracji podatkowych- przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych- obsługa rachunków klientów angielsko i afrykanerskojęzycznych- kontkat z klientem ( e-mail, telefon )- przygotowywanie faktur dla klientów
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Łódź (łódzkie)
Sprzedaż produktów (przyczepy samochodowe) do klientów biznesowych na rynek krajowy, aktywne poszukiwanie partnerów biznesowych - tworzenie struktury dilerskiej, codzienny kontakt z dedykowaną grupą klientów, utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami, udział w targach branżowych, realizacja zamówień
NOWIM Mariusz Nowicki - 2018-01-05 - Jarocin (wielkopolskie)
PRACUJĄC Z NAMI BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ SIĘ: przygotowywaniem i wdrażaniem strategii marketingowej na rynek lokalny, planowaniem i organizacją kompleksowych akcji marketingowych i sprzedażowych, realizacją planów wsparcia sprzedaży zgodnie z określonymi celami, współpracą przy planowaniu budżetu marketingowego, monitorowaniem i analizą wyników sprzedaży, monitorowaniem skuteczności prowadzonych działań promocyjnych, zarządzaniem i aktualizacją strony internetowej, prowadzeniem prezentacji produktu, monitorowaniem działań konkurencji, koordynowaniem udziału firmy w wydarzeniach branżowych.
CENTRUM NAUKI I BIZNESU "ŻAK" Sp. z o.o. - 2015-12-02 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
kompleksowa obsługa kadrowa spółki, zatrudnienie i zwalnianie pracowników, prowadzenie dokumentacji kadrowej, bieżąca aktualizacja, kontrola i archiwizacja, zgłoszenia i wyrejestrowania z ubezpieczeń społecznych pracowników, sporządzanie zestawień na potrzeby PFRON, sprawozdań GUS oraz zaświadczeń o zatrudnieniu pracowników, sporządzanie raportów i zestawień kadrowych, prowadzenie ewidencji czasu pracy, monitorowanie nieobecności pracowników, przygotowanie i konsultacje w zakresie zagadnień prawnych zw. Z zatrudnieniem pracowników we współpracy z radcą prawnym, obsługa umów cywilnoprawnych; Szpital Powiatowy w Zambrowie, tel.862763604
SZPITAL POWIATOWY W ZAMBROWIE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-10-17 - Zambrów (podlaskie)
rozwój nowych produktów,przygotowanie i aktualizacja opisów produktów oraz związanych z produkcją instrukcji technicznych,stała orientacja na aktualne tendencje i możliwości fabryki w obszarze odpowiedzialności, aktywne uczestnictwo w prezentacjach produktów dla klientów we współpracy ze sprzedażą,koordynacja zadań i informacji pomiędzy rozwojem produktów, jakości i produkcji,
kontakt przez OHP - 2017-03-23 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie klientów z rynków wschodnich; budowanie relacji biznesowych; przygotowywanie ofert handlowychw językach obcych; analiza rynku i zapytań ofertowych; współpraca z klientami zagranicznymi
kontakt przez PUP - 2016-07-22 - Łódź (łódzkie)