SPECJALISTA DS. MARKETINGU I SPRZEDAŻY 1/2 ETATU Stargard oferta pracy MIVINO SP. Z O.O.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I SPRZEDAŻY 1/2 ETATU
Wynagrodzenie: do 1 300 PLN
Zakres obowiązków: praca w godzinach od 10.00 - 17.00 (do ustalenia), obsługa zleceń, fakturowanie, obsługa kasy fiskalnej
Data publikacji: 2017-09-11
Lokalizacja: Stargard (zachodniopomorskie)
Pracodawca: MIVINO SP. Z O.O.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Podmiejska 3, 73-110 Stargard, powiat: stargardzki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
praca w godzinach od 10.00 - 17.00 (do ustalenia), obsługa zleceń, fakturowanie, obsługa kasy fiskalnej
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 1 300 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. MARKETINGU I SPRZEDAŻY 1/2 ETATU
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Stargard
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: stargardzki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Stargard
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw marketingu i handlu
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 12.09.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy: Specjalista do spraw marketingu i handlu
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat.B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Mile widziany staz pracy.Mile widziana znajomość języka angielskiego
Nazwa pracodawcy: MIVINO SP. Z O.O.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie
Adres pracodawcy:
REYMONTA 55, 73-110 Stargard, powiat: stargardzki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail, Godziny : od 8.00 do 16.00
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: stargardzki
Gmina pracodawcy: Stargard
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Stargard
Ulica pracodawcy: REYMONTA
Numer budynku pracodawcy: 55
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa napojów alkoholowych - dodatwkowe PKD 4634A, 7490Z, 9329Z
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Stargardzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw marketingu i handlu
Data dodania oferty pracy: 11.09.2017
Oferta pracy ważna do: 10.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 11.09.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 11.09.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Oczekiwania pracodawcy:•znajomość zasad sporządzania budżetów oraz kalkulacji kosztów,•umiejętne posługiwanie się komputerem w tym biegła obsługa pakietu MS Office a w szczególności Excela•orientacja w przepisach prawa podatkowego,•umiejętności analityczne , dobra organizacja pracy ,samodyscyplina z naciskiem na terminowość i jakość realizowanych zadań,•rzetelność i odpowiedzialność•efektywna praca w zespole•samodzielność w działaniu i zaangażowanie. Godz. pracy 7-15. Wysokość proponowanego wynagrodzenia od 3500 zł brutto, premia. Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę - pełny etat,Praca w młodym, aktywnym zespoleCiekawa praca w dynamicznie rozwijającej się firmiePakiet medycznyAtrakcyjny pakiet socjalnystabilna praca w firmie o ugruntowanej pozycjiProfesjonalne szkolenia podnoszące posiadane umiejętności
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej Sp.z o.o. - 2017-12-19 - Słupsk (pomorskie)
Obsługa komputera i kasy fiskalnej, wystawianie faktur i dokumentów bankowych, obsługa klienta, zarządzanie zespołem. Równoważny system czasu pracy.
PHU MONA Wiesław Kusiak - 2017-01-18 - Kraków (małopolskie)
kompleksowe prowadzenie akt osobowych pracowników,przygotowywanie dokumentów związanych z zatrudnieniem,opracowywanie sprawozdań GUS,raportów,analiz i statystyk dot.zatrudnienia,ustalanie spraw związanych z czasem wolnym od pracy,urlopami i zwolnieniami lek.opracowywanie planów urlopowych,nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych,okresowych i kontrolnych przez pracowników,uczestnictwo w opracowywaniu regulaminów w zakresie spraw kadrowych,prowadzenie ewidencji :czasu pracy,emerytów i rencistów,prowadzenie zakładowego archiwum,przygotowywanie wskaźników do projektu budżetu z zakresu kadr,prowadzenie dokumentacji awansu zawodowego nauczycieli
Zespół Szkół Mechaniczno-Energetycznych w OLSZTYNIE - 2016-03-21 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Renowacja posadzek kamiennych, przyjmowanie i wydawanie towaru.
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Kielce (świętokrzyskie)
zarządzanie zamówieniami klientów, - przygotowywanie raportów zgodnie z potrzebami klientów - współpraca z innymi działami firmy: transportu, zaopatrzenia, fabrykami, produkcji - ustalanie strategii i współpraca z działem sprzedaży - odpowiadanie na zapytania ofertowe w języku angielskim nowym i stałym klientom i utrzymywanie z nimi dobrych relacji - praca w godzinach 14.00-23.00
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Kraków (małopolskie)
staż
kontakt przez PUP - 2017-10-11 - Wrocław (dolnośląskie)
organizowanie, dokumentowanie, archiwizowanie zajęć i wydarzeń kulturalnych, promocja działań Rzeszowskiego Domu Kultury w środowisku lokalnym, a w szczególności przygotowywanie i wprowadzanie materiałów na stronę internetową, ,współpraca z instytucjami oraz organizacjami społecznymi w zakresie kształtowania życia kulturalnego,pozyskiwanie pozabudżetowych środków finansowych oraz materiałów potrzebnych do prowadzenia działalności kulturalnej od sponsorów, fundacji i innych podmiotów.współorganizacja imprez zamkniętych oraz plenerowych
RZESZOWSKI DOM KULTURY - 2017-11-21 - Rzeszów (podkarpackie)
wystawiane faktur sprzedazy, kontakty handlowe z klientami, ogólne prace biurowe
P.P.H.U. "Poj-Met" Kazimierz Przybylski - 2017-02-13 - Orchów (łódzkie)
wg stanowiska
Przedsiębiorstwo Produkcyjno - Budowlane "Zetbeer" sp. z o. o. Orzeszkowo - 2016-08-26 - Orzeszkowo (wielkopolskie)
przygotowywanie dokumentacji przetargowej, wyszukiwaniesprzętów
"AKTIN" Sp. z o.o. - 2017-09-12 - Sosnowiec (śląskie)
Nadzór nad pracami instalacji i pracami budowlano-remontowymi.
Nauczycielska Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2016-11-10 - Sopot (pomorskie)
Obsługa zaopatrzenia, Sporządzenie zestawień miesięcznych wykonywanej produkcji, przygotowywanie miesięcznych i rocznych zestawień obrotów magazynowych, prowadzenie samoachodu służbowego, wystawianie kart drogowych oraz sporządzenie miesięcznych rozliczneń paliwa kierowcy, wystawianie faktur VAT, wykonywanie typowych prac kancelaryjnych i biurowych wg zaistniałych potrzeb.
Powiatowe Centrum Edukacyjne- Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych - 2016-11-18 - Lębork (pomorskie)
Sprzątanie pokoi
Hotel "MONIKA" Monika Kopczyńska - 2017-07-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2015-12-07 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2017-01-19 - Warszawa (mazowieckie)
Oferta subsydiowana - oferta przeznaczona dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy. Oferta subsydiowana - oferta przeznaczona dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy.
kontakt przez PUP - 2017-04-28 - Gdańsk (pomorskie)
Aktualizowanie zamieszczanych informacji promujących firmę, markę, produkt; sporządzanie analiz i raportów w zakresie efektywności prowadzonych kampanii
AIDEM MEDIA SP. Z O.O. - 2018-04-03 - Gdańsk (pomorskie)
Specjalista ds technicznych, nadzór i utrzymanie linii, produkcjnych w ruchu, bieżąca naprawa usterek, prowadzenie czynności konserwacyjnych, prowadzenie dokumentacji technicznej, przeprowadzanie przeglądów technicznych, szkolenie operatorów maszyn, wynagrodzenie 3000 - 4000zł brutto, dwie zmiany, praca Gutowo Małe
PANI TERESA MEDICA S. A. - 2016-11-02 - Gutowo Małe (wielkopolskie)
kierowanie biurem, prowadzenie spraw finansowo-księgowo-kadrowo-płacowych
kontakt przez PUP - 2015-12-02 - Kwidzyn (pomorskie)
pisanie wniosków
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-05-12 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
obsługa klienta, sprzedaż tkaniny, pozyskiwanie nowych klientów z kraju i z zagranicy
kontakt przez PUP - 2016-04-15 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
zapewnienie właściwego funkcjonowania firmy i biura
kontakt przez PUP - 2016-01-21 - Kraków (małopolskie)
Przystosowanie firmy do bieżących wymogów prawnych w zakresie BHP oraz ochrony środowiska. Utrzymanie ciągłości procesu produkcji poprzez zapewnienie pełnej sprawności technicznej urządzeń technologicznych. Przeprowadzanie szkoleń pracowników w wymienionym zakresie obowiązków. Tworzenie wewnętrznych regulaminów BHP.
KFM-FURNITURE SP. Z O.O. - 2017-07-10 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Aktywizowanie sprzedaży online poprzez planowanie, wdrażanie i monitorowanie kampanii w branży spożywczej (produkt: jabłka) w krajach arabskich. Poszukiwanie nowych partnerów i rozwiązań w ramach marketingu efektywnościowego. Tworzenie nowych, niestandardowych działań w celu pozyskania Klientów końcowych Projektowanie i wdrażanie innowacyjnych projektów, analiza i ocena ich efektywności.
PHU i P "MARKETING" Jerzy Stachurka - 2018-02-16 - Sosnowiec (śląskie)
Obsługa zamówień, obsługa wierzytelności, rozwiązywanie sporów, skargi klientów, lubricant service, zarządzanie elementami procesu DFOA, wsparcie automatyzacji procesów
kontakt przez PUP - 2017-04-06 - Kraków (małopolskie)
WARUNKI PRACY:- zadania realizowane w siedzibie Biura oraz na terenie budowy Zbiornika, współpraca z jednostkami i firmami zewnętrznymi, praca pod presją czasu, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, obsługa innych urządzeń biurowych, praca na I piętrze budynku, poruszanie się po budynku - brak wind, podjazdów, toalety nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, wyjazdy służbowe.ZAKRES ZADAŃ :1. przygotowanie założeń w części formalnoprawnej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i współpraca w tym zakresie z Wydziałem Zamówień Publicznych RZGW Gliwice, sporządzanie okresowych planów zamówień publicznych BWP;2. przygotowanie materiałów przetargowych, organizacja oraz udział w postępowaniach przetargowych realizowanych w oparciu o procedury Banku Światowego;3. nadzór nad prawidłową realizacją procedur przetargowych zgodnie z wytycznymi Banku Światowego oraz współpracą z Biurem Koordynacji Projektu w tym zakresie;4. sporządzanie raportów okresowych z postępu zadań realizowanych w ramach stanowiska pracy;5. uczestnictwo w komisjach przetargowych rozstrzygających przetargi w oparciu o ustawę-Prawo zamówień publicznych oraz procedury Banku Światowego;6. prowadzenie procesów zawierania umów i współpraca w tym zakresie z Konsultantem (Kancelarią Prawną);7. monitorowanie realizacji zawartych umów i przekazywanie informacji Kierownikowi BWP, udział w przygotowaniu stosownych aneksów do umów;8. przygotowanie zleceń analiz i opinii prawnych dla potrzeb BWP, dokonywanie odbioru zamówień usług, bezpośrednio lub poprzez udział w zespołach i komisjach wyborczych;9. organizowanie działań kontrolnych w ramach swoich obowiązków oraz obsługa kontroli działań nadzorczych prowadzonych w BWP przez jednostki zewnętrzne, sporządzanie pokontrolnych zestawień nieprawidłowości i przekazywanie ich Kierownikowi BWP;10. kompletowanie dokumentacji i korespondencji w zakresie prowadzonych spraw oraz terminowe sporządzanie wymaganych sprawozdań;11. współpraca z Biurem Koordynacji Projektu we Wrocławiu.WYMAGANIA NIEZBĘDNE:1. Wykształcenie: wyższe techniczne, prawo, administracja, ekonomia.2. 3 -letnie ogólne doświadczenie w pracy.3. Znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.4. Znajomość zasad tworzenia umów, ogólna znajomość prawa w tym zakresie.5. Umiejętność redagowania pism.6. Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i współpracy z zespołem.7. Znajomość obsługi komputera: bardzo dobra obsługa programów Word , Excel oraz Power Point.8. Obsługa sprzętu biurowego.9. Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym.10. Ogólna wiedza na temat zasad współfinansowania dużych kontraktów budowlanych przez międzynarodowe instytucje finansowe.11. Prawo jazdy kategorii B. 12. Posiadanie obywatelstwa polskiego.13. Korzystanie z pełni praw publicznych.14. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.WYMAGANIA DODATKOWE:1. Rzetelność, systematyczność, terminowość;2. Dyspozycyjność, komunikatywność; 3. Odporność na stres, asertywność.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej z siedzibą w Gliwicach - 2017-03-01 - Racibórz (śląskie)
- ZARZĄDZANIE TREŚCIĄ STRONY INTERNETOWEJ,- TWORZENIE I PROWADZENIE KAMPANII W SOCIAL MEDIA,- WSPÓŁPROJEKTOWANIE I ZAMAWIANIE MATERIAŁÓW MARKETINGOWYCH I REKLAMOWYCH,- SAMODZIELNA KOORDYNACJA EVENTÓW,- WSPÓŁPRACA Z AGENCJAMI MARKETINGOWYMI ORAZ DRUKARNIAMI,- ANALIZA SPRZEDAŻY ONLINE,- WSPARCIE W ROZWIJANIU ORAZ OPTYMALIZACJI SYSTEMÓW ORAZ NARZĘDZI ANALITYCZNYCH,
Metkom Sp. z o.o. - 2017-03-16 - Pogwizdów Nowy (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Warszawa (mazowieckie)
* czuwanie nad prawidłową realizacją zamówienia * kontakt mailowy itelefoniczny z klientami firmy, praca w godz. 8-16
Fundacja Football Academy Group - 2016-10-24 - Opole (opolskie)
sporządzanie listy płac, odprowadzanieskładek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych, sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON, rozliczanie umów o dzieło i umów zlecenie, sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów, analizy płacowe
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Konin (wielkopolskie)