SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI Rzeszów oferta pracy BIZNES SERWIS Sp . z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: PROWADZENIA KPIR, KH, SPORZĄDZANIA LIST PŁAC I DEKLARACJI DO US I ZUS.
Data publikacji: 2017-03-24
Lokalizacja: Rzeszów (podkarpackie)
Pracodawca: BIZNES SERWIS Sp . z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:ZOFII CHRZANOWSKIEJ 8/U-1, 35-020 Rzeszów, powiat: m. Rzeszów, woj: podkarpackie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
PROWADZENIA KPIR, KH, SPORZĄDZANIA LIST PŁAC I DEKLARACJI DO US I ZUS.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy wymagana jest praca w dni wolne od pracy?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Rzeszów
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: podkarpackie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Rzeszów
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rzeszów
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca w wolne dni
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.04.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 1] : SPRAWNE PORUSZANIE SIĘ W ŚRODOWISKU WINDOWS, MS OFFICE[Inne] : OCZEKUJEMY DOKŁADNOŚCI, ODPOWIEDZIALNOŚCI, SUMIENNOŚCI, SAMODZIELNOŚCI, ZAANGAŻOWANIA W PRACĘ I LOGICZNEGO MYŚLENIA.
Nazwa pracodawcy: BIZNES SERWIS Sp . z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Adres pracodawcy:
Świętochowskiego 12, 20-467 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Lublin
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Lublin
Ulica pracodawcy: Świętochowskiego
Numer budynku pracodawcy: 12
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rzeszowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data dodania oferty pracy: 24.03.2017
Oferta pracy ważna do: 23.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Budowa i nadzór nad systemem informatycznym do sprzedaży na terenie PL i UE. Znajomość i obsługa systemu informatycznego w tym programu WF MAG, b2b, b2c. Obsługa klientów b2b oraz b2c.
Del Sport Sp. z o.o. - 2017-12-12 - Blizne Łaszczyńskiego (mazowieckie)
Specjalista zastosowań informatyki
kontakt przez PUP - 2017-05-26 - Lesko (podkarpackie)
szpachlowanie, malowanie, układanie glazury i regipsów - praca na terenie kraju
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Gorlice (małopolskie)
- Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy obejmuje: wydruk opracowanej dokumentacji projektowej, skompletowanie i złożenie wydrukowanej dokumentacji projektowej, opisanie dokumentacji projektowej, dostarczenie dokumentacji do zamawiającego.- Wynagrodzenie: 2000-2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbbny do 3 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagana bardzo dobra znajomość i umiejętność obsługi komputera, pakietu MS Office, AutoCAD oraz innych programów niezbędnych do pracy w biurze, umiejętność planowania i organizacji pracy. Kontakt telefoniczny (tel.: 32-735-20-55) w godz.: 8:00-15:00 lub e-mail: biuro (at) autostradaii.pl
"AUTOSTRADA II" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-24 - Katowice (śląskie)
Obsługa procesów logistycznych. Współpraca z dostawcami i odbiorcami oraz przewoźnikami i spedytorami.
kontakt przez PUP - 2016-06-15 - Gdańsk (pomorskie)
Obsługa operacyjna procesów dystrybucji, organizacja transportu materiałów oraz wyrobów, współpraca z firmami spedycyjnymi i transportowymi oraz z dostawcami pozostałych usług logistycznych w kraju i za granica. generowanie dokumentów z magazynu
kontakt przez PUP - 2017-06-16 - Łódź (łódzkie)
Zapewnienie sprzętu / oprogramowania / diagnostyka problemów w sieci / rozwiązywanie problemów przez telefon dla klientów i użytkowników; Przekazywanie problemu do wewnętrznych grup wsparcia I.M; Koordynacja i zarządzanie relacjami z dostawcami i personelem pomocniczym, którzy dostarczają sprzęt / software / rozwiązywania problemów sieciowych; Administrowanie i zapewnienie użytkownikom dostępu i kontroli; Korzystanie z funkcji Tracking System dokumentowania i zarządzania problemami i wnioskami w pracy.
kontakt przez PUP - 2017-03-29 - Wrocław (dolnośląskie)
-administrowanie budynkami-realizacja remontów, zgłoszeń awarii i napraw-obsługa najemców-przygotowywanie umów dot. dzierżawy oraz najmu majątku-stała kontrola kosztów, dokonywanie analiz ekonomicznych-poszukiwanie konkurencyjnych dostawców mediów i usług, negocjowanie umów-prowadzenie rejestrów i ewidencji w zakresie spraw związanych z zarządzaniem majątkiem trwałym-sporządzanie raportów i analiz, usprawnienie procesu raportowania-współpraca z firmami zewnetrznymi- prowadzenie księgi inwentarzowej, w szczególności prawidłowe ewidencjonowanie środków trwałych oraz wartości niematerialnych i prawnych.
Zakłady Mechaniczne WIROMET Spółka Akcyjna - 2016-03-24 - Mikołów (śląskie)
j.w.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-05-05 - Warszawa (mazowieckie)
nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami,rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klientów oraz sprzedaż produktów firmy dopasowanych do indywidualnych potrzeb,przygotowanie oraz prezentacja ofert handlowych,fakturowanie i obsługa dokumentów sprzedaży,budowanie pozytywnego wizerunku firmy i dobrych relacji z Klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi.
KARENA S.A. - 2016-08-05 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
Realizacja spraw związanych z gospodarowaniem nieruchomościami i zasobami mieszkaniowymi pozostającymi w trwałym zarządzie lub posiadaniu zależnym Centrum Szkolenia Policji.ZADANIA PODSTAWOWE1)prowadzenie gospodarki finansowej związanej z: gospodarką nieruchomościami pozostającymi w trwałym zarządzie jednostki oraz gospodarką mediami;2)inicjowanie, przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań o udzielenie zamówień publicznych na dostawę oleju opałowego;3)inicjowanie i prowadzanie dokumentacji związanej z: opłacaniem podatku rolnego, leśnego i podatku od nieruchomości oraz ponoszonymi opłatami za trwały zarząd;4)prowadzenie dokumentacji związanej z ponoszonymi opłatami za korzystanie ze środowiska;5)inicjowanie i realizowanie zadań mających na celu zapewnienie dostaw energii elektrycznej, energii cieplnej, gazu wody oraz odprowadzania ścieków.
CENTRUM SZKOLENIA POLICJI W LEGIONOWIE - 2017-09-07 - Legionowo (mazowieckie)
analiza inf. o dostępnych dostawcach, pozyskiwanie nowych produktów
KADRY - SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-13 - Łozienica (zachodniopomorskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-15 - Poznań (wielkopolskie)
według programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Czerwonak (wielkopolskie)
wykształcenie min. średnie, biegłość w obsłudze komputera, internetu, chęć i gotowość do rozwijania swoich umiejętności pozyskiwania klientów, zaangażowanie i determinacja w działaniu, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne,realizacja planów sprzedażowychZakres obowiązków: aktywne pozyskiwanie nowych klientów, wsparcie i rozwój sprzedaży produktów poprzez telemarketing, aktualizację bazy klientów.
A2HM TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-21 - Koźmin Wielkopolski (wielkopolskie)
( PRACODAWCA ZAPEWNIA ZAKWATEROWANIE, WYŻYWIENIE, PODRÓŻE)ANALIZA ROZWIĄZAŃ SYSTEMÓW ERP, IT ORAZ ICH WDRAŻANIE W POLSCE- PROJEKT ZASTOSOWAŃ INFORMATYKI. ANALIZA I OCENA PROJEKTÓW PRZETWARZANIA INFORMACJI. EKSPERTYZY SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH. PRACE ANALITYCZNE, BADAWCZE I WDORŻENIOWE. DIAGNOZA PROBLEMÓW. MODERNIZACJA PROJEKTÓW I PROCESU.
kontakt przez PUP - 2017-03-17 - Zabierzów (małopolskie)
- nadzór nad parkiem maszyn i urządzeń od strony elektrycznej, elektromechanicznej oraz instalacji pneumatyki oraz automatyki przemysłowej.
KOOPEROL Sp. z o.o. - 2016-07-27 - Zduny (pomorskie)
obsługa klientów sklepu internetowego , 1 zmiana : 10.00-18.00
Multi-Trade Joanna Lehmann - 2016-01-07 - Zasutowo (wielkopolskie)
-udział w tworzeniu i aktualizacji bazy danych klientów-udział w tworzeniu ofert dla klientów-nauka prowadzenia rozmów handlowych z klientami-nauka obsługi posprzedażowej-udział w działaniach promocyjnych-nauka udzielania podstawowych informacji o produktach-podstawowa obsług asprzedawanych produktów-prace biurowe związane z obsługą dokumentów-wykonywanie zadań realizowanych w ramach projeków przez firmę
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Gdynia (pomorskie)
Specjalista do spraw rekrutacji pracowników buduje bazę danych kandydatów do podjęcia pracy, korzysta z niej oraz nieustannie ją uaktualnia i poszerza. We współpracy z innymi jednostkami organizacyjnymi sporządza opis stanowiska pracy jako podstawę procesu na wakujące stanowisko, opracowuje profil pożądanego kandydata do pracy. Specjalista do spraw rekrutacji pracowników rozpowszechnia informacje o poszukiwaniu pracowników. Gromadzi nadesłane aplikacje, dokonuje selekcji kandydatów w oparciu o kryteria zawarte w profilu stanowiska stosując w tym celu powszechnie używane metody (wywiady, testy), dostosowując je do badanego obszaru. Ocenia kwalifikacje formalne i praktyczne predyspozycje kandydata na dane stanowisko.
JASNO GROUP SP. Z O.O. - 2017-11-28 - Gdańsk (pomorskie)
praca na stanowisku kontroli jakości
TABOR DĘBICA Sp. z o.o. - 2017-04-13 - Trzebinia (małopolskie)
Kalkulacja podatku według danych otrzymanych od klientów, dokonywanie rozliczeń podatku z Holandii w holenderskich programie księgowym, obsługa w zakresie świadczeń socjalnych w Holandii
TIME2WORK Sp. z o.o. - 2016-10-12 - Opole (opolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-05-14 - Sokołów Podlaski (mazowieckie)
utrzymanie porządku, uzupełnianie artykułów higienicznych w pomieszczeniach sanitarnych
Urząd Kontroli Skarbowej w Poznaniu - 2016-02-15 - Poznań (wielkopolskie)
Zapewnienie klientom najwyższego standardu obsługi klienta, doradztwo w zakresie produktu i oferty, systematyczne i dokładne wprowadzenie zamówień do systemu, realizacja działań promocyjnych, udzielanie kompetentnych informacji klientom na bieżące tematy dotyczace współpracy, prowadzenie dokumentacji związanej z obsługą klientów, dbałość o zapewnienie ciągłości sprzedaży, dostępnośći produktów i odpowiedniej wielkości obrotów dzięki monitorowaniu poziomu i struktury zapasów, wsparcie pracy przedstawiciela handlowego - wspólna realizacja ustaleń - podległość obsługiwanych rynków, realizacja założonych celów sprzedaży, raportowanie, dbałość o wyposażenie klientów w niezbędne materiały marketingowe tj. cenniki, katalogi, próbniki, plakaty itp. Monitoring i kontrola należności klientów. Wymagane doświadczenie na podobnym stanowisku. Biegła znajomość języka angielskiego.
"DIG-NET" LENART SP. J. - 2017-08-16 - Mroczeń (wielkopolskie)
Specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Poznań (wielkopolskie)
.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
praca biurowa, wystawianie dokumentów sprzedaży (wz i faktury), wystawianie dokumentów przychodowych (Pz i Pw), wystawianie zamówień, praca od poniedziałku do piątku w godz. 7-15
PRZEMYSŁOWO TECHNICZNA SPÓŁDZIELNIA PRACY "TECHNIPROT" - 2016-10-18 - Pruszków (mazowieckie)
Tworzenie ofert dla klientów, planowanie i przygotowanie działań reklamowych, inne prace biurowe.
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Lublin (lubelskie)