SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI ORAZ KADR I PŁAC Lublin oferta pracy FRUX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI ORAZ KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: 2 000 - 4 000 PLN
Zakres obowiązków: •prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami•obsługa płac i kadr zgodnie z obowiązującymi przepisami•koordynacja działań związanych z zamknięciem miesiąca oraz raportowania•przygotowywanie raportów i bieżących analiz finansowych dla Zarządu spółki•organizacja pracy biura rachunkowego •optymalizacja procesów •utrzymywanie bieżących kontaktów z Klientami biura
Data publikacji: 2017-03-10
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: FRUX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zana 1, 20-601 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
•prowadzenie pełnej księgowości zgodnie z obowiązującymi przepisami•obsługa płac i kadr zgodnie z obowiązującymi przepisami•koordynacja działań związanych z zamknięciem miesiąca oraz raportowania•przygotowywanie raportów i bieżących analiz finansowych dla Zarządu spółki•organizacja pracy biura rachunkowego •optymalizacja procesów •utrzymywanie bieżących kontaktów z Klientami biura
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 4 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI ORAZ KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 20.03.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: rachunkowe, finansowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Obsługa komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: OBSŁUGA PROGRAMU EXCEL
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Znajomość języków obcych
Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Znajomość przepisów podatkowych oraz ustawy o rachunkowości
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: KSIĘGOWOŚĆ Z OBSŁUGĄ KOMPUTERA
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
systematyczność, dokładność, dobra organizacja pracy, umiejętność podejmowania decyzji i samodzielnego rozwiązywania spraw, co najmniej dwuletnie doświadczenie w pracy, praktyczna znajomość przepisów, Oferujemy: współpracę w oparciu o umowę o pracę / kontrakt, wynagrodzenie adekwatne do osiąganych wyników pracy, możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji przy prowadzeniu różnorodnych spraw z różnych dziedzin, dobrą atmosferę pracy,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: FRUX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
Smolna 32/16, 00-375 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV na adres mailowypraca (at) frux.org.pl
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: Smolna
Numer budynku pracodawcy: 32
Profil działalności pracodawcy: Działalność rachunkowo-księgowa
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 10.03.2017
Data dodania oferty pracy: 10.03.2017
Oferta pracy ważna do: 09.04.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 10.03.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 10.03.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Kontakt z klientem zagranicznym, bieżąca obsługa biura. Praca w godz.: 8-16.Oferta dostępna w sali C. Kontakt z pracodawcą - tel.: 881 492 223, e-mail: kadry (at) globalpp.pl. Rozmowy kwalifikacyjne będą sie odbywały we Wrocławiu, firma jest poszukiwania biura we Wrocławiu.
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-06-27 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie wyższe II st.: Automatyka, Inżynieria materiałowa i metalurgia; znajomość budowy i zasad działania układów pomiarowych stosowanych w aparaturze laboratoryjnej; znaj. j. angielskiego na poziomie średniozaawansowanym; praktyczna znajomość obsługi urządzeń warsztatowych; mile widziane doświadczenie w pracy w laboratorium akredytowanym; prowadzenie badań laboratoryjnych bezpieczeństwa użytkowania wyrobów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
INSTYTUT TECHNIKI GÓRNICZEJ KOMAG - 2016-06-27 - Gliwice (śląskie)
-Bieżąca obsługa nieruchomości,-Prezentacja, sprzedaż, pozyskiwanie nieruchomości,-Pośrednictwo finansowe,-Osoby zainteresowane proszone sa o przesłanie CV na adres:tczew (at) metrohouse.pl
SWS INVEST sp. z o.o. - 2017-04-12 - Tczew (pomorskie)
- Rekrutujemy, zatrudniamy i delegujemy opiekunki osób starszych do pracy w Niemczech. Jesteśmy zespołem specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w branży opiekuńczej. Ponieważ przez lata gromadziliśmy wiedzę na temat rynku opiekuńczego pracując dla największych agencji pracy w Polsce możemy dzisiaj podzielić się swoim doświadczeniem z Tobą!- Obecnie do naszego zespołu w Katowicach poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista / Specjalistka ds. rekrutacji (OD ZARAZ).- Zakres obowiązków: przeprowadzanie rozmów kwalifikacyjnych z kandydatkami oraz weryfikacja językowa; przedstawianie warunków zatrudnienia oraz odpowiadanie na pytania kandydatek; analizowanie ofert w języku niemieckim; przedstawianie profili kandydatek koordynatorom z Niemiec; koordynacja procesu rekrutacyjnego; Prace administracyjno - biurowe; organizowanie przejazdów opiekunek na ofertę oraz do kraju.- Firma oferuje: umowę o pracę, pracę w kreatywnym zespole, zdobycie doświadczenia w branży HR, premia po okresie próbnym.- Wynagrodzenie: od 2000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 lub 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 6 miesięcy na podobnym stanowisku. Wymagana podstawowa znajomość obsługi komputera oraz sprzętu biurowego. Wymagana komunikatywna znajomość języka niemieckiego. Wymagane wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne.
PERSONEL GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-27 - Katowice (śląskie)
obsługa i sprzedaż ubezpieczeń majątkowych i życiowych
kontakt przez PUP - 2016-01-27 - Lubin (dolnośląskie)
prowadzenie spraw pracowniczych pracowników Oddziału; prowadzenie spraw szkoleniowych pracowników Oddziału; prowadzenei dokumentacji związanej z przygotowaniem umów zleceń zawieranychw Oddziale oraz czynności związanych z ich sporządzaeniem; prowadzenie rejestrów oraz przygotowywanie upoważnień i pełnomocnitw
KASA ROLNICZEGO UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO - 2016-04-29 - Poznań (wielkopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-25 - Warszawa (mazowieckie)
zarządzanie oraz emisję dokumentacji techniczno-ruchowej (DTR),koordynacja przepływu dokumentacji techniczno-ruchowej na projekcie,nadzór nad terminowym przekazywaniem dokumentacji techniczno-ruchowej,sprawdzanie dokumentacji techniczno-ruchowej pod względem kompletności, z uwzględnieniem standardów i procedur przyjętych na projekcie,archiwizację dokumentacji w systemie Project Wise,koordynację opracowywania poszczególnych instrukcji eksploatacji oraz pozostałych dokumentacji wchodzących w zakres dokumentacji eksploatacyjnych
E003B7 Sp. z o.o. - 2018-04-04 - Jaworzno (śląskie)
jw.
ZWIĄZEK REWIZYJNY SPÓŁDZIELNI MIESZKANIOWYCH RP - 2017-02-23 - Warszawa (mazowieckie)
- Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów ze strategicznymi klientami z chin. Bezpośrednia bieżąca obsługa wybranej grupy kluczowych klientów (negocjacje, ustalanie szczegółowych warunków współpracy, nadzór nad właściwym przebiegiem współpracy). Realizacja założonych budżetów sprzedaży. - Wymagany język chiński w stopniu zaawansowanym ze względu na liczne kontakty z klientami z chin. - Miejsce wykonywania pracy: główne-siedziba firmy i teren województwa śląskiego. Możliwe delegacje do Chin.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00, 13:00-21:00 + soboty, niedziele. Wymagane wykształcenie wyższe ekonomiczne (kierunek zarządzanie i marketing). Min. 2,5 roku udokumentowanego doświadczenia na w.w. stanowisku. Wymagane umiejętności negocjacyjne, duża wiedza z zakresu kultury chińskiej. Wymagana znajomość j. chińskiego w stopniu zaawansowanym w mowie i piśmie.
kontakt przez PUP - 2016-02-16 - Katowice (śląskie)
-gromadzenie i aktualizacja danych o gospod. wodami polegająca na rejestrowaniu i wprowadzaniu do arkusza xls danych z wpływających do katastru pozwoleń wodnopr.,-wyszukiwanie informacji w zasobach katastru wodnego,-przygotowanie informacji do udostępnienia,-przygotowanie projektów pism,-realizacja wniosków o udostępnienie informacji o środowisku,-współpraca z jednostkami organizacyjnymi RZGW we Wrocławiu,-obsługa systemu informacji przestrzennej, w szczególności oprogramowania ArcGIS.
REGIONALNY ZARZĄD GOSPODARKI WODNEJ WE WROCŁAWIU - 2016-05-25 - Wrocław (dolnośląskie)
jw.
INSTYTUT BADAWCZY LEŚNICTWA - 2017-01-18 - Sękocin Stary (mazowieckie)
Obsługa klienta oraz dobór i sprzedaż artykułów medycznychOsoby zainteresowane ofertą pracy proszone są o kontakt telefoniczny 533 303 559 lub o wysyłanie dokumentów aplikacyjnych na adres e-mail: patrycja (at) lemar.olsztyn.pl
Lemar E.Czyża, P.Bieleń Sp.j. - 2017-02-09 - Płońsk (mazowieckie)
Projektowanie układów elektrycznych oraz układów automatyki maszyn i urządzeń oraz aparatury kontrolno - pomiarowej, przygotowywanie dokumentacji technicznej, kontrola stanu technicznego systemów elektrycznych, opracowywanie algorytmów sterowania, tworzenie i wdrażanie aplikacji w sterownikach PLC, diagnozowanie i dokonywanie napraw systemów elektrycznych oraz wykonywanie zmian parametrów pracy sterowników.WYMAGANIA: wykształcenie wyższe - elektryczne/ elektromechaniczne.
"DANREX SERVICE " S.C. - 2018-11-09 - Jarosław (podkarpackie)
obsługa sieci dystrybucyjnej na rynkach zagranicznych, przygotowanie kontraktów eksportowych, realizacja wysyłek towarów
ALVO Sp. z o.o. Sp.K. - 2016-06-02 - Śmigiel (wielkopolskie)
Rozliczenia finansowe, wprowadzanie danych do bazy, dostarczanie polis do klientów.
kontakt przez PUP - 2016-11-04 - Zamość (lubelskie)
wg harmonogramu
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Kraków (małopolskie)
wg programu stażu.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Poznań (wielkopolskie)
Firma poszukuje dwóch wykwalifikowanych pracowników z doświadczeniem przy układaniu posadzek kamiennych.
BBM Golv & Kakel - 2016-12-16 - Szwecja (Szwecja)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Warszawa (mazowieckie)
przygotowywanie dokumentacji przetargowej, wyszukiwanie produktów
"AKTIN" Sp. z o.o. - 2017-05-09 - Sosnowiec (śląskie)
praca w weekendy przy obsłudze szkoleń finansowanych ze środków publicznych, organizacja szkoleń oraz ich rozliczanie zgodnie z wymogami stron zamawiających
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Poznań (wielkopolskie)
-Pozyskiwanie klientów i zamówień - tworzenie struktur odbiorców - podejmowanie działań w celu rozszerzenia rynku zbytu i zwiększnie sprzedaży wyrobów lakiernicznych - utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi stałymi odbiorcami.
PRZEDSIĘBIORSTWO FARB PRZEMYSŁOWYCH "PROCHEM" SPÓŁKA Z O.O. W KŁOMNICACH - 2015-10-30 - Kłomnice (śląskie)
odbieranie i wykonywanie telefonów, wystawianie faktur, (miejsce pracy 500m. od pętli autobus. (103)
WYDAWNICTWO RADA MARIUSZ DROZDOWICZ - 2016-11-28 - Karnin (lubuskie)
Specjalista ds. sprzedaży - sprzedaż powierzchni reklamowych. Praca stacjonarna - sporadczyne wyjazdy do klienta
kontakt przez PUP - 2018-08-20 - Poznań (wielkopolskie)
Pozyskiwanie nowych klientów zagranicznych, obsługa obecnych klientów, budowanie bazy danych klientów, praca z oprogramowaniem CRM, monitorowanie rynku w poszukiwaniu odbiorców, kontakty z klientem drogą telefoniczną i mailową, przygotowanie ofert, realizowanie planów sprzedażowych, nadzorowanie wysyłek do klienta
EUROSTOCKER TOMASZ BRONIKOWSKI - 2017-07-24 - Lublin (lubelskie)
edycja opisów produktów; - zarządzanie zawartością strony, w tympublikacja materiałów, artykułów, opisów i zdjęć produktowych,banerów reklamowych itp.; - zarządzanie katalogiem produktów; -copywriting - opracowywanie treści artykułów i materiałówpromocyjnych, praca w godz. 8-16
LATEX Opony SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-12 - Opole (opolskie)
Praca w organizacji pozarządowej. Praca dodatkowa lub stała. Możliwość doszkolenia i zdobycia doświadczenia na stanowisku pracy. Możliwość pracy zdalnej/w domu (w ramach możliwości danego projektu). Przygotowywanie projektów szkoleniowych i ofert instytucji i dokumentacji od klientów, kontakt z klientami, analiza dokumentacji, przygotowywanie założeń projektów, obsługa klientaów projektowych. Wynagrodzenie prowizyjne 500zł brutto od projektu.
Polskie Towarzystwo Psychopedagogiczne - 2017-10-24 - Bolesławiec (dolnośląskie)
DO UZGODNIENIA
PREFAB VERANDA POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-03 - Rogoźnica (podkarpackie)
- obsł. klientów: bezpośrednia i tel.,- obsł. komputera,- aktualziacja baz danych,- wystawainie umów, faktur,- sprzedaż poprzez str. rezerwacyjne,- rozliczanie imprez.
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Łódź (łódzkie)