SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I RAPORTOWANIA Kraków oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I RAPORTOWANIA
Wynagrodzenie: od 4 500 PLN
Zakres obowiązków: Wykonywanie rezerwacji i bilansów finansowych; Wykonywanie różnych czynności związanych z zamknięciem, w tym: przeszacowanie walutowe, podatek dochodowy odroczony, przegrupowanie, bilans walutowy; Dostarczanie raportowania grupowego; Dostarczanie zewnętrznego raportowania; Dostarczanie bilansów między przedsiębiorstwami; Wsparcie / współpraca w różnych projektach, takich jak analiza i wdrażanie zmian ; Poprawianie/aktualizacja procedur pulpitu, jeśli jest to wymagane.
Data publikacji: 2018-03-20
Lokalizacja: Kraków (małopolskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Wykonywanie rezerwacji i bilansów finansowych; Wykonywanie różnych czynności związanych z zamknięciem, w tym: przeszacowanie walutowe, podatek dochodowy odroczony, przegrupowanie, bilans walutowy; Dostarczanie raportowania grupowego; Dostarczanie zewnętrznego raportowania; Dostarczanie bilansów między przedsiębiorstwami; Wsparcie / współpraca w różnych projektach, takich jak analiza i wdrażanie zmian ; Poprawianie/aktualizacja procedur pulpitu, jeśli jest to wymagane.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie nie mniej niż 4500 pln brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I RAPORTOWANIA
Data rozpoczęcia pracy: 09.04.2018
Data zakończenia pracy: 08.04.2021
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wyksztalcenie wyższe, preferowane kierunki: księgowość, controlling, audyt, co najmniej 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy w zakresie księgowości (znajomość zagadnień księgi głównej) w międzynarodowej firmie - doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku, obsługa komputera i znajomość pakietów Microsoft Office, -umiejętności i praktyczne doświadczenie w księgowości, m.in. zarządzanie systemami danych, raportowanie, analiza danych -doświadczenie w sektorze związanym z ubezpieczeniami lub bankowością będzie atutem -wiedza z zakresu międzynarodowych standardów księgowych będzie atutem, praca w grupie -praca pod presją czasu -analityczne myślenie, - zaawansowana znajomość języka angielskiego min. poziom B2 (zarówno w mowie jak i w piśmie), w szczególności w odniesieniu do terminologii z obszaru wykonywanego zawodu; główny język komunikacji w firmie
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie
Data dodania oferty pracy: 20.03.2018
Oferta pracy ważna do: 06.04.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 20.03.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.03.2018
Podobne oferty pracy
przygotowywanie dań wg. zaleceń szefa kuchni, dbanie o czystość w miejscu pracy, obróbka wstępna warzyw, owoców, pomoc w porcjowaniu posiłków.
SEALAND TRAVEL AND LOCATIONS SP. Z O.O. TRYGORT - 2017-02-20 - Trygort (warmińsko-mazurskie)
Obsługa administracyjna, współpraca z wykonawcami zleceń.
FIRMA AUDYTORSKA INTERFIN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-04 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż szkoleń BHP
kontakt przez PUP - 2016-09-22 - Zabrze (śląskie)
zgodny z charakterystyką pracy
FPH PAULA Parzew Sp. z o.o. - 2017-01-18 - Kotlin (wielkopolskie)
analiza cen konkurencji, przeceny produktów, edycje produktów, realizacja zamówień, praca w godz. 8-16
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2018-01-25 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
przestrzeganie i kontrolowanie spełniania wymogów higieniczno-sanitarnych w gabinetach szkoleniowych
SERVICE MEDICUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-09-06 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
sprzedaż produktów firmy na wyznaczonym obszarze, realizacja wyznaczonych celów sprzedażowych, utrzymywanie profesjonalnych relacji z klientami, rozwój współpracy z obecnymi klientami i zozyskiwanie nowych .Osoby zainteresowane prosimy o przesłanie szczegółowego CV na e-mail : s.popek (at) ehoryzont.com w tytule proszę wpisać PRACA, proszę również o załączenie zgody na przetwarzanie danych osobowych. Zastrzegamy sobie prawo do kontaktu tylko z wybranymi kandydatami
HORYZONT AGENCJA REKLAMOWA POPEK SŁAWOMIR - 2016-02-17 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa urządzeń ,obsługa asortymentu/garderoby klientów
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Kraków (małopolskie)
zgodnie ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2018-08-06 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
nawiązywanie nowych relacji z klientami, utrzymywanie pozytywnych kontaktów biznesowych, wdrażanie własnych pomysłów rozwijających sprzedaż, prowadzenie działań marketingowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, tworzenie treści na potrzeby mediów społecznościowych, bieżąca aktualizacja strony internetowej, aktualizacja intranetu w zakresie działań marketingowych, PR oraz aktualności dotyczących rozwoju firmy, wsparcie przy bieżących działaniach organizacyjnych
ATC S.C. Wojciech Kaczmarek, Irena Kaczmarek, Daniel Kaczmarek - 2017-01-20 - Poznań (wielkopolskie)
rekrutacja pracowników, telefonicze rozmowy, spotkania z pracownikami, wyjazdy, media, reklama
kontakt przez PUP - 2017-04-25 - Legnica (dolnośląskie)
Ogólna charakterystyka: Realizowanie zadań merytorycznych polegających na administrowaniu systemami informatycznymi.Ważniejsze zadania:- pełnienie obowiązków Administratora Systemów Informatycznych użytkowanych w Urzędzie Miejskim w Słupsku;- wsparcie użytkowników sieci lokalnej i obsługa zgłoszeń o wsparcie dla użytkowników (Help Desk);- administracja systemami informatycznymi funkcjonującymi w ramach Urzędu Miejskiego w Słupsku ze szczególnym uwzględnieniem bezpieczeństwa zgromadzonych danych oraz sprzętu;- zapewnienie bezpieczeństwa danych cyfrowych przechowywanych w ramach infrastruktury teleinformatycznej Urzędu Miejskiego w Słupsku;- zapewnienie ciągłości działania krytycznych systemów informatycznych utrzymywanych przez Urząd Miejski w Słupsku;- pomoc pracownikom Urzędu Miejskiego w Słupsku w zakresie eksploatacji sprzętu i oprogramowania;- konfigurowanie serwerów i stacji roboczych oraz urządzeń i programów niezbędnych do realizowania usług sieciowych;- administrowanie siecią teleinformatyczną Urzędu Miejskiego w Słupsku;- analizowanie i usuwanie usterek w systemach informatycznych Urzędu Miejskiego w Słupsku;- nadzorowanie wykonania kopii bezpieczeństwa danych oraz zabezpieczanie nośników z kopiami zapasowymi;- współpraca z dostawcami sprzętu komputerowego, opiekunami serwisowymi itp.; - zarządzanie, monitorowanie oraz rozwój sieci teleinformatycznej;- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania sprzętu komputerowego, urządzeń peryferyjnych, oprogramowania na stanowiskach pracy Urzędu Miejskiego w Słupsku;- dokumentowanie procedur zarządzania usługami realizowanymi przez systemy teleinformatyczne;- prowadzenie dokumentacji inwentaryzacyjnej oprogramowania;- prowadzenie analizy ryzyka bezpieczeństwa informacji;- zarządzanie incydentami w obszarze bezpieczeństwa informacji;- nadzór nad ewidencją sprzętu i oprogramowania eksploatowanego w Urzędzie Miejskim;- współpraca z jednostkami zależnymi i spółkami w zakresie rozwoju systemu IT i elementów koncepcji Smart City.Wynagrodzenie " od 2400,00 zł brutto- w zależności od posiadanych kwalifikacji i kompetencji"
Urząd Miejski w Słupsku - 2017-05-10 - Słupsk (pomorskie)
Sprzedaż detaliczna asortymentu, obsługa i doradztwo klientowi indywidualnemu, obsługa programu sprzedażowego.
kontakt przez PUP - 2016-09-07 - Wyszków (mazowieckie)
montaż kleszczy, przygotowanie do hartowania, szlifowanie do szablonu, obsługa szlifierki Metabo
kontakt przez PUP - 2017-05-11 - Radzyń Podlaski (lubelskie)
przyjmowanie zamówień, fakturowanie, obsługa klientów, sprzedaż produktów firmy
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe RAK-BUD Raczkowski i Wspólnicy Spółka Jawna - 2018-04-20 - Księżyno (podlaskie)
układanie okablowania
MYCOMM Sp. z o.o. - 2018-01-12 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klientów zagranicznych, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień
BUGLO PLACE ZABAW SP. Z O.O. SP. K. - 2018-01-04 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prowadzenie projektów inwestycyjnych.Koordynacja działań związanych z uzyskaniem stosownych zezwoleń, przygotowanie i negocjowanie warunków współpracy z podmiotami zewnętrznymi. Kontakt tel. 41 361 97 13
EKOBOX S.A. Wiśniówka 75/gm.Masłów - 2016-02-25 - Wiśniówka (świętokrzyskie)
bezpośrednia oraz telefoniczna obsługa klienbta, sporządzanie ofert oraz wycen
kontakt przez PUP - 2017-08-24 - Oława (dolnośląskie)
sporządzanie i prowadzenie dokumentacji personalnej, sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON, GUS, naliczanie wynagrodzeń i sporządzanie list płac rozliczanie oraz ewidencja czasu pracy- listy obecności, urlopy, zwolnienia, obsługa systemu kadrowo-płacowego, sporządzanie raportów na potrzeby klientów
PODKARPACKA INSTYTUCJA GOSPODARKI BUDŻETOWEJ CARPATIA - 2017-10-12 - Rzeszów (podkarpackie)
odpowiedzi na emaile z zapytaniami o ofertę firmy (również w języku angielskim), przeprowadzanie kalkulacji trasy, składanie ofert turystycznych
Jarosław Czyż JAR-TRANS - 2016-02-05 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
obsługa klienta
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa programu kadrowo-płacowego, naliczanie i rozliczanie urlopów, ewidencja czasu pracy, prowadzenie akt osobowych, list obecności, przygotowywanie umów, świadectw pracy itp.
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W POZNANIU - 2018-03-19 - Poznań (wielkopolskie)
Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania zasad i przepisów dot. bhp.Przeprowadzanie szkoleń wstępnych bhp/instruktaży ogólnych osób przyjmowanych do pracy/służby.Udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy i w służbie oraz sporządzanie dokumentacji powypadkowej.Sporządzanie rocznych analiz stanu bhp. Udział w przekazywaniu do użytku nowo budowanych i przebudowywanych obiektów.Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego związanego z wykonywaną pracą i służbą.Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków przy pracy/w służbie.Doradztwo w zakresie stosowania przepisów oraz zasad bezpieczeństwa i higieny pracy i służby.
Nadbużański Oddział Straży Granicznej w Chełmie - 2016-11-14 - Chełm (lubelskie)
współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych; współpraca z działem marketingu; współpraca z działami: administracji, sprzedaży, obsługi klienta, zarządem
MQX Polska Sp. z o.o. - 2016-02-24 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Oferta stażu dla osób młodych (do 30 roku życia) pozostających bez pracy na regionalnym rynku pracy, zakwalifikowanych do II profilu pomocy (Projekt POWER).Wykształcenie średnie; umiejętność obsługi komputera i Pakietu MS Office; zakres obowiązków: obsługa umów, obsługa klientów wew. B2B, obsługa komputra; miejsce odbywania stażu: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Gliwice (śląskie)
Wymagania: chęci do pracy, zainteresowanie tematyką zwierząt.
"ZOO-MAR" Sklep Zoologiczny Mirosław Machalski - 2016-07-05 - Racibórz (śląskie)
rozkładanie towaru, wprowadzanie na stan towaru, pakowanie towaru, montowanie pucharów
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Gorzyce (podkarpackie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-12-01 - Łódź (łódzkie)