SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I PŁAC Czerwieńsk oferta pracy LFC Spółka z o.o.

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I PŁAC

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: dekretowanie i księgowanie dokumentów; potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami; przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych; przestrzeganie prawidłowego obiegu dokumentów księgowych; analiza i kontrola kosztów oraz ich optymalizacja w Spółce; pomoc w sporządzaniu sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości oraz standardami MSSF; prowadzenie dokumentacji podatkowej, na którą składają się: ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, ewidencja wyposażenia, ewidencja dokumentów zakupu i sprzedaży VAT, karty przychodów pracowników - zwane dalej "Ewidencjami"; bieżące śledzenie zmian w przepisach dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych i ZUS, dopracowanie do nich programu płacowo - kadrowego. Obsługa programu PC Biznes Kadry i Płace Streamsoft; Obliczanie wynagrodzeń pracowników i innych należności wynikających z Kodeksu Pracy oraz sporządzanie listy płac; prowadzenie spraw związanych ze świadczeniami z ubezpieczenia społecznego(zasiłki chorobowe, opiekuńcze, macierzyńskie, wychowawcze, rehabilitacyjne) oraz sporządzanie miesięcznych zestawień wypłaconych świadczeń na kartach zasiłkowych; obliczanie oraz sporządzanie miesięcznych zestawień potrąconego podatku dochodowego od osób fizycznych i przekazywanie do Urzędu Skarbowego zaliczki na podatek dochodowy, wykonywanie innych, powierzonych przez przełożonych zadań

Data publikacji: 2016-04-19

Lokalizacja: Czerwieńsk (lubuskie)

Pracodawca: LFC Spółka z o.o.

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Składowa 5B, 66-016 Czerwieńsk, powiat: zielonogórski, woj: lubuskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
dekretowanie i księgowanie dokumentów; potwierdzanie i uzgadnianie sald z kontrahentami; przygotowywanie przelewów bankowych i księgowanie wyciągów bankowych; przestrzeganie prawidłowego obiegu dokumentów księgowych; analiza i kontrola kosztów oraz ich optymalizacja w Spółce; pomoc w sporządzaniu sprawozdań finansowych zgodnie z Ustawą o Rachunkowości oraz standardami MSSF; prowadzenie dokumentacji podatkowej, na którą składają się: ewidencja środków trwałych i wartości niematerialnych i prawnych, ewidencja wyposażenia, ewidencja dokumentów zakupu i sprzedaży VAT, karty przychodów pracowników - zwane dalej "Ewidencjami"; bieżące śledzenie zmian w przepisach dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych i ZUS, dopracowanie do nich programu płacowo - kadrowego. Obsługa programu PC Biznes Kadry i Płace Streamsoft; Obliczanie wynagrodzeń pracowników i innych należności wynikających z Kodeksu Pracy oraz sporządzanie listy płac; prowadzenie spraw związanych ze świadczeniami z ubezpieczenia społecznego(zasiłki chorobowe, opiekuńcze, macierzyńskie, wychowawcze, rehabilitacyjne) oraz sporządzanie miesięcznych zestawień wypłaconych świadczeń na kartach zasiłkowych; obliczanie oraz sporządzanie miesięcznych zestawień potrąconego podatku dochodowego od osób fizycznych i przekazywanie do Urzędu Skarbowego zaliczki na podatek dochodowy, wykonywanie innych, powierzonych przez przełożonych zadań

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I PŁAC

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Czerwieńsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: zielonogórski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Czerwieńsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 19.04.2016

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
preferowane wyższe lub średnie ekonomiczne - ekonomia, finanse i rachunkowość, preferowane - 1 rok doświadczenia zawodowego, kreatywność, terminowość, dokładność, skrupulatność

Nazwa pracodawcy: LFC Spółka z o.o.

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

Adres pracodawcy:
Kożuchowska 41, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: Cv na adres e-mail

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubuskie

Powiat pracodawcy: m. Zielona Góra

Gmina pracodawcy: Zielona Góra

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Zielona Góra

Ulica pracodawcy: Kożuchowska

Numer budynku pracodawcy: 41

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw księgowości i rachunkowości

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 19.04.2016

Data dodania oferty pracy: 19.04.2016

Oferta pracy ważna do: 31.05.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 19.04.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 19.04.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ - 1 017,4 PLN

zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Nowa Brzeźnica (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW EKSPORTU - od 4 100 PLN

1. Współpraca z klientami (kontakt telefoniczny i mailowy)-przygotowanie ofert handlowych i negocjowanie warunków-wstępne ustalenia handlowe-przyjmowanie i realizacja zamówień klientów oraz ich kontrola-obsługa klientów w zakresie doboru produktów-potwierdzania cen wyrobów oraz udzielania innych informacji dotyczących produktów i warunków współpracy-przygotowani dystrybucja próbek produktów-obsługa i utrzymywanie relacji partnerskich z istniejącymi klientami-pozyskiwanie nowych klientów i nawiązywanie z długotrwałej współpracy -przygotowanie dodatkowej dokumentacji wymaganej prze z klienta(oświadczenia, dokumentacja fotograficzna itp. )2 Planowanie produkcji (wystawienia zlec produkcyjnych, zgłaszanie zapotrzebowania do sekcji logistyki)-monitorowanie stanów magazynowych-tworzenie dokumentów magazynowych np. dekompletacja3. Obsługa sprzedażowa klienta-wystawianie faktur(FP,FE, FV, FZAL, przygotowanie dokumentacji eksportowej-organizacja procesu logistycznego związanego z eksportem-przygotowanie kontraktów w języku rosyjskim-organizacja procesu ubezpieczenia transakcji handlowych-działania związane z certyfikacją produkcji-monitoring i kontrola jakości4. Kompleksowe przygotowanie delegacji zagranicznych (wyszukiwanie potencjalnych klientów, umawianie spotkań z klientami, dokonywanie wszelkich niezbędnych rezerwacji, ubezpieczeń)-aktywne wspieranie przedstawicieli firmy w trakcie odbywania przez nich podróży zagranicznych5. Obsługa sklepu internetowego ( aktualizowanie oferty, współpraca z informatykiem dotycząca zmian w ofercie, realizacja zamówień z panelu "hurt")6. Kompleksowa organizacja targów zagranicznych7. przygotowanie oraz zlecenie odprawy celnej -udział w odprawie w agencji celnej8. podróże krajowe i zagraniczne związane z obsługą klientów lub udziałem w imprezach wystawienniczych9. Przygotowanie miesięcznych raportów sprzedażowych.
kontakt przez PUP - 2017-09-27 - Ruda Śląska (śląskie)

SPECJALISTA DS WODNO KANALIZACYJNYCH - do 2 000 PLN

monitoring jakości wody
kontakt przez PUP - 2016-05-17 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. PŁAC (CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH) - 5 000 - 6 000 PLN

dbanie o poprawność procesów płacowych dla różnych krajów, odpowiedzialność za przygotowanie listy płac poprzez przesyłanie do dostawcy płac wszystkich niezbędnych danych w sposób terminowy, koordynacja i finalizowanie płac poprzez zatwierdzanie płatności, zarządzanie funduszem płac i / lub płatnościami dla pracowników, przygotowanie miesięcznych rozliczeń list płac, dodawanie wpisów do dziennika płac na koniec miesiąca, w oparciu o informacje otrzymane od zewnętrznego dostawcy, dbanie o przestrzeganie specyficznych dla danego kraju wymogów, utrzymywanie kontaktu z lokalnymi działami finansów, bliska współpraca nad miesięcznymi/kwartalnymi/rocznymi sprawozdaniami, a także przy audytach, odpowiedzialność za kontakty zarówno z dostawcą list płac jak i księgowością GL, raportowanie informacji dotyczących czasu wolnego pracowników, udzielanie pracownikom informacji na temat wynagrodzeń.
MicroStrategy Poland Sp. z o. o. - 2016-07-29 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 2 000 PLN

-nadzór nad jakością pruduktów, tworzenie rysunków produktu, tworzenie dokumentacji produktu, nadzór nad jakością produktu
FISCHER AUTOMOTIVE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-03-22 - Mroczków (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 2 000 PLN

prowadzenie kadr i ZUS w programie PŁATNIK
kontakt przez PUP - 2017-02-28 - Raciborowice Górne (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. OFERTOWANIA I PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI - od 2 800 PLN

wycena aluminiowych konstrukcji fasadowych, okiennych oraz drzwiowych, przygotowywanie rysunków produkcyjnych
ALUMIC S.A. - 2018-05-10 - Bielsk Podlaski (podlaskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI Z JĘZYKIEM FRANCUSKIM - 2 775 - 3 490 PLN

- Opis stanowiska: Opieka nad funkcjonowaniem biura (odbieranie poczty, maili, telefonów, skanowanie dokumentów). Współpraca oraz stały kontakt z filiami z całej Europy. Wspieranie klienta polskiego w sprawach delegacji odbywających się na terenie Francji : kontakt z klientem, zarządzanie dokumentami dot. delegacji, wspieranie klienta w przypadku kontroli (sporządzanie wyjaśnień, zbieranie dokumentów, itp.). Redagowanie wniosków, sprawdzanie / wypełnianie formularzy dot. delegacji. Drobne tłumaczenia.- Firma oferuje: Ciekawą pracę w szybko rozwijającej się międzynarodowej firmiePraca w młodym i dynamicznym zespole; Stały kontakt z językiem francuskim / angielskim; Bardzo dobre warunki i narzędzia pracy; Atrakcyjne wynagrodzenie.- Wynagrodzenie: 2775 do 3490 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, a następnie umowa na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie zawodowe. Bardzo dobra organizacja czasu pracy, sumienność i dokładność. Motywacja do pracy. Znajomość narzędzi MS Office (Word / Excel) oraz przeglądarki internetowej. Bardzo dobra znajomość języka francuskiego (warunek konieczny). Osoby zainteresowane stanowiskiem prosimy o kierowani aplikacji (CV) na adres e-mail: adolski (at) asd-int.com
A.S.D. WORLD TAX ODDZIAŁ W POLSCE - 2017-04-14 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 13,7 PLN

Pozyskiwanie klientów, dbanie o prawidłową sprzedaż, sporządzanie poprawnie dokumentacji ze sprzedaży.Na początek umowa zlecenie przez okres 3 miesięcy, następnie umowa o pracę.Docelowo umowa na stałe.
Firma Handlowa COSINUS Anna Urbańska - 2018-04-13 - Zabrze (śląskie)

SPECJALISTA DS. UTRZYMANIA RUCHU - 1 850 - 4 000 PLN

Specjalista ds. Utrzymania Ruchu odpowiedzialny będzie za zapewnienie sprawności instalacji i urządzeń koniecznych dla niezakłóconego funkcjonowania przedsiębiorstwa BatEko w Polkowicach. W szczególnościosoba zatrudniona na tym stanowisku realizować będzie wykonywanie podstawowych napraw i konserwacji urządzeń oraz instalacji -wentylacyjnych, elektrycznych, przemysłowych oraz transportowych. Stanowisko podlega bezpośrednio Kierownikowi Zakładu.
BatEko Sp. z o.o. - 2016-05-09 - Polkowice (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC R142/1742-541/16 - od 3 200 PLN

tworzenie i prowadzenie akt osobowych, samodzielne rozliczanie wynagrodzeń pracowników oraz sporządzanie listy płac, prowadzenie dokumentacji personalnej pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami kodeksu pracy, sporządzanie dokumentów z zakresu stosunku pracy oraz umów cywilno-prawnych, rozliczanie i prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie rejestrów z przeprowadzonych szkoleń i badań lekarskich, pilnowanie terminów odczytów danych z kart kierowców oraz tachografów, przygotowywanie raportów i deklaracji podatkowych dla ZUS oraz GUS
BAKALLAND SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-27 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU - od 2 000 PLN

kontakt z klientem zagranicznym, opisy zamówień, przyjmowanie zamówień, konwersacja z zagranicznym klientem, mile widziane pozyskiwanie nowych klientów
P.H.U. "MAGOT" - Jan Bożek - 2017-03-06 - Myszków (śląskie)

KUCHENKOWA - od 1 850 PLN

Transport posiłków na oddziałach, podawanie posilków pacjentom, zbieranie i zmywanie naczyń, utrzymywanie czystości w kuchence oddziałowej. Umowa zlecenie lub umowa o pracę na okres próbny, praca dwuzmianowa. Oferta dostępna w sali G, B, A. Oferta przeznaczona także dla osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą: osobiście lub telefonicznie z panią Małgorzatą Karbowską w godzinach 7:00-15:00, tel.: 71 327 01 43, 71 327 02 13 lub za pośrednictwem e-mail: niro2014 (at) wp.pl
Niro Sp. z o.o. - 2016-11-23 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY W SKLEPIE INTERNETOWYM - od 2 000 PLN

Sprzedaż internetowa opon, felg, akcesoriów motoryzacyjnych, obsługa zamówień złożonych w sklepie internetowym oraz na portalach sprzedażowych, tworzenie ofert na portalach sprzedażowych oraz stronie internetowej, budowanie dobrego wizerunku firmy, realizowanie planów sprzedaży i celów poza sprzedażowych, monitorowanie działań konkurencji w e-sprzedaży oraz optymalizacja cenowa oferty, przygotowywanie dokumentów i obsługa około sprzedażowa klienta. Wymagane wykształcenie średnie, mile widziany staż pracy, znajomość języka angielskiego oraz niemieckiego, konsekwencja, rzetelność i terminowość w wykonywaniu zadań, gotowość do uczenia się i podnoszenia swoich kwalifikacji, obsługa komputera i programów biurowych, dyspozycyjność i zaangażowanie w pracy, doświadczenie w obsłudze klienta, doświadczenie w sprzedaży internetowej i prowadzeniu sklepu internetowego, posiadanie doświadczenia w promocji produktów za pomocą internetu. Wynagrodzenie podstawa + premie uznaniowe. Kontakt z pracodawcą osobisty, telefoniczny lub e-mailowy: mw (at) e-widerski.pl
FIRMA WIDERSKI MICHAŁ WIDERSKI - 2017-03-02 - Nędza (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW HANDLU - od 2 100 PLN

rozwój sprzedaży poprzez pozyskiwanie nowych klientów;opieka nad obecnymi klientami;identyfikacja potrzeb klienta, dobór rozwiązań i doradztwo z zakresu oferowanego asortymentu;realizacja planu sprzedaży.realizowanie zawartych umów,pozyskiwanie nowych klientów,prowadzenie aktywnej działalności handlowej i promocyjnej,sporządzanie raportów i analiz,prezentacja aktualnych promocji i kampanii sprzedażowychdoradztwo techniczne,
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA B2B - od 2 000 PLN

obsługa klientów B2B, pozyskiwanie klientów B2B, utrzymywanie długofalowych relacji z klientem B2B
kontakt przez PUP - 2017-06-24 - Toporów (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 300 PLN

zgodnie ze stanowiskiem
Cukiernia SOWA Agnieszka Malendowicz - 2015-12-21 - Chojnice (pomorskie)

TECHNIK PRAC BIUROWYCH - 997,4 PLN

w/g programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-02-29 - Mogielnica (mazowieckie)

SPECJALISTA DS SEKRETARIATU - od 2 300 PLN

Prowadzenie sekretariatu, wydawanie zaświadczeń, redagowanie pism urzędowych.
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych CHOJNA - 2016-12-28 - Chojna (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS OBSŁUGI REKLAMACJI ZAGRANICZNYCH - od 2 500 PLN

Obsługa klientów w języku niemieckim, rejestracja reklamacji w systemie. Doświadczenie w telefonicznej obsłudze klienta.
Armatura Kraków S.A. - 2017-09-20 - Nisko (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 100 PLN

Specjalista ds. sprzedaży
NORDPOL TREES SP. Z O.O. - 2018-01-16 - Czaplin Mały (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 6 565 PLN

Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ROZLICZEŃ GOSPODARKI MATERIAŁOWEJ - od 3 200 PLN

rozliczanie zakupu i sprzedaży materiałów do produkcji i wyrobów gotowych (branża metalowa) kalkulacja i rozliczanie ofert handlowychrozliczanie magazynu
Zakład Mechaniki Precyzyjnej "KRYZBYT" Sp. z o.o - 2018-04-26 - Bieruń (śląskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU - od 3 000 PLN

zgodny ze stanowiskiem
EXPOM SA - 2017-09-04 - Kurzętnik (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DS. ELEKTRONIKI I AUTOMATYKI - do 2 000 PLN

Praca na terenie województwa śląskiego oraz Polski.
DEMETRIX Sp. z o.o. Sp K. - 2017-10-02 - Piekary Śląskie (śląskie)

SPECJALISTA DS. SANITARNYCH - od 5 700 PLN

zgodnie ze stanowiskiem; praca w godz. 7.25-15.00
Wojewódzki Szpital Specjalistyczny im. J. Korczaka w Słupsku Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMY - 997,4 PLN

Obsługa klientów, wykonywanie prostych projektów graficznych, drukowanie
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Grójec (mazowieckie)

MECHANIK POJAZDÓW SAMOCHODOWYCH - 2 500 - 3 000 PLN

Mechanika samochodowa pojazdów samochodowych osobowych i dostawczych
Andrzej Gawroński - "BUS" Przewozy Osobowe - 2018-03-05 - Uniejów (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW EWIDENCJI I ROZLICZEŃ - od 2 775 PLN

prowadzenie sekretariatu, wprowadzanie faktur do systemu bankowego, tworzenie zestawień miesięcznych dotyczacych surowca do produkcji, obsługa komputera itp.
GAMAWIND Sp. z o.o. - 2016-11-09 - Piaszczyna (pomorskie)