SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I ADMINISTRACJI (O) Mikołajowice oferta pracy CONTROL PROCESS IT sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I ADMINISTRACJI (O)
Wynagrodzenie: do 2 500 PLN
Zakres obowiązków: księgowanie faktur, dokumentów kasowych, wyciągów bankowych, wystawianie faktur, obsługa umów cywilno-prawnych, obsługa kontraktów, umów ubezpieczeniowych i kredytów bankowych
Data publikacji: 2016-12-14
Lokalizacja: Mikołajowice (małopolskie)
Pracodawca: CONTROL PROCESS IT sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:-, 33-121 Mikołajowice, powiat: tarnowski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
księgowanie faktur, dokumentów kasowych, wyciągów bankowych, wystawianie faktur, obsługa umów cywilno-prawnych, obsługa kontraktów, umów ubezpieczeniowych i kredytów bankowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: prośba
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Czy pracodawca zapewnia zakwaterowanie?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KSIĘGOWOŚCI I ADMINISTRACJI (O)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Mikołajowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnowski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Wierzchosławice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: asystent do spraw księgowości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.12.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie wyższe ekonomiczne, doświadczenie na podobnym stanowisku, prawo jazdy kat. B, mile widziana znajomość programu księgowego Enova, dobra organizacja pracy, znajomość zasad prowadzenia księgowości w spółkach z o.o., znajomość pakietu MS Office, umiejętność pracy pod presją czasu, samodzielność i inicjatywa w działaniu, komunikatywność. Praca w Mikołajowicach w godz. 7.30-15.30. Zakres obowiązków: księgowanie faktur, dokumentów kasowych, wyciągów bankowych, wystawianie faktur, obsługa umów cywilno-prawnych, obsługa kontraktów, umów ubezpieczeniowych i kredytów bankowych; wynagrodzenie 2500 zł brutto - do negocjacji. Kontakt: CONTROL PROCESS IT Spółka z o.o., tel.: 14 692 29 00, CV przesłać na e-mail: it (at) controlprocess.pl
Nazwa pracodawcy: CONTROL PROCESS IT sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Adres pracodawcy:
-, 33-121 Mikołajowice, powiat: tarnowski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
skierowanie lub bezpośrednio do pracodawcy, CV na e-mail
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: tarnowski
Gmina pracodawcy: Wierzchosławice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Mikołajowice
Ulica pracodawcy: -
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.12.2016
Data dodania oferty pracy: 12.12.2016
Oferta pracy ważna do: 26.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
wg programu stażu. Staż ze środków unijnych PO WER skierowany dla osóbponiżej 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Dobroń Duży (łódzkie)
Przewóz towarów po Polskce lub na trasie Polska- Finalandia (dla osób chętnych możliwe także trasy: Polska- Rosja)
Usługi Transportowo-Dźwigowe Zbigniew Chmielewski - 2017-04-18 - Wyszków (mazowieckie)
Pozyskiwanie kontrahentów, prowadzenie rozmów handlowych, sporządzanie umów i ofert w zakresie windykacji. Praca na terenie Białegostoku i okolic (praca w terenie). pracodawca zapewnia telefon, komputer, samochód
MAGNA ERA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-08 - Białystok (podlaskie)
kontakty handlowe z kontrahentami z Rosji, Ukrainy, Białorusi, Mołdawii
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Poznań (wielkopolskie)
Koordynacja i nadzór nad bieżącymi zadaniami realizowanymi przez pracowników Wydziału Marketingu, udział w tworzeniu i wdrażaniu strategii marketingowej Spółki, realizacja operacyjnego planu działań marketingowych (kampanie reklamowe, reklama w mediach, www itp.) zgodnie z założeniami budżetu marketingowego, reprezentacja firmy w wyznaczonych przez Zarząd przedsięwzięciach biznesowych firmy, badanie satysfakcji klientów wraz z tworzeniem raportów i analiz dla Zarządu Spółki, analiza rynku klientów i konkurencji - opracowywanie raportów, kompleksowe przygotowanie firmy do udziału w targach zewnętrznych poprzez określenie wstępnych kosztów, wyboru wielkości i lokalizacji stoiska, zlecenie przygotowania ekspozycji i materiałów reklamowych, ustalenia zaplecza organizacyjnego. Sporządzenie harmonogramu działań, koordynacja działań przy projektowaniu i aktualizowaniu materiałów reklamowych i promocyjnych, przygotowywanie propozycji kampanii sezonowych i ich przeprowadzenie np. świąteczne akcje promocyjne, nadzór nad prowadzeniem firmowych serwisów internetowych, przygotowywanie i nadzór nad komunikacją z mediami.
HLT sp. z o.o. - 2017-06-22 - Głuchołazy (opolskie)
Profesjonalna i kompetentna obsługa klienta, opracowywanie zleceń, nadzór nad dokumentami związanymi ze świadczonymi usługami, praca na dedykowanych systemach logistycznych, współpraca z różnymi działami firmy, przygotowywanie analiz na potrzeby firmy i klientów
"SPEDIMEX" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-09 - Sosnowiec (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-03-14 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie szkoleńdla firm z zakresu eksportu polskich towarów do krajów byłego WNP, praca w godz. 8-16 od poniedziałku do piątku
kontakt przez PUP - 2016-07-12 - Pruszków (mazowieckie)
Prowadzenie akt osobowych i dokumentacji związanej z zatrudnieniem, opracowywanie wymaganych sprawozdań z US,MZ i innych, wypisywanie świdectw pracy, zaświdczen o zatrudnieniu, sporzadzanie uwmów o pracę oraz umów cywilno- prawnychz personelem medycznym i niemedycznym
Szpitale Polskie S.A. Drawskie Centrum Specjalistyczne - 2018-05-08 - Drawsko Pomorskie (zachodniopomorskie)
- Organizacja i dokumentowanie procesów logistycznych, stały kontakt z Klientami i Podwykonawcami, Sporządzanie zestawień, tabel, rozliczeń itp., Sporządzanie i wysyłka zleceń transportowych, upoważnień itd., Monitorowanie i kontrola realizacji zleceń transportowych, Dbanie o dobre imię i prestiż firmy.- Wynagrodzenie: 3486 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny (19-06-2018 do 18-09-2018). Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 8:00-16:00. Wymagania: wykształcenie wyższe. Mile widziane doświadczenie w logistyce. podstawowa znajomość obsługi Microsoft Word i Excel. Umiejętność budowania i utrzymywania relacji z klientem. Biegła znajomość j. angiellskiego w mowie i piśmie. Zaangażowanie, dyspozycyjność, odpowiedzialność, samodzielność, umiejętność logicznego myślenia. Bardzo dobra organizacja pracy, szybkie uczenie się, umiejętność pracy po presją, dynamizm i konsekwencja w działaniu, dbałość o szczegóły. Kontakt telefoniczny (730-002-870) lub e-mail: biuro (at) ecco-wood.eu
ECCO WOOD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Katowice (śląskie)
Wspieranie doradców klienta w zapewnianiu wsparcia przedofertowego, ofertowego i zarządzania kontraktami; pomoc w przygotowywaniu i utrzymaniu kontraktów standardowych i niestandardowych zgodnie z wytycznymi zawartymi w Księdze ofert.Czuwanie nad realizacją wymogów prawnych i fiskalnych, współpraca z lokalnymi punktami kontaktowymi ds. prawnych.Bezpośredni kontakt z klientami, gdy zachodzi potrzeba uzupełnienia dokumentacjiDopilnowanie, aby zawieranie i przechowywanie kontraktów odbywało się zgodnie z krajowymi przepisamiOcena poprawności realizacji kontraktów w ramach procesu SCM.
kontakt przez PUP - 2017-04-04 - Kraków (małopolskie)
Obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych; realizacja zadań sprzedazowych, obsługa ofert
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-07-04 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Aktualizowanie zamieszczanych informacji promujących firmę, markę, produkt; sporządzanie analiz i raportów w zakresie efektywności prowadzonych kampanii
AIDEM MEDIA SP. Z O.O. - 2018-04-03 - Gdańsk (pomorskie)
wykonywanie prac porządkowo - czystościowych
kontakt przez PUP - 2017-04-20 - Braniewo (warmińsko-mazurskie)
j.w
Sąd Okręgowy w Płocku - 2017-04-10 - Płock (mazowieckie)
Kontakt telefoniczny z bazą klientów biznesowych, informowanie odostępnych usługach i produktach sieci Orange, przenoszenienumerów z innych sieci do Orange, sprzedaż nowych numerówtelefonicznych i internetowych.
Contact Center One Sp. z o.o. - 2017-05-04 - Opole (opolskie)
naliczanie wynagrodzeń, odpraw dla pracowników, obsługi bieżącej dokumentacji kadrowo- płacowej, sporządzanie sprawozdań związanych z wynagrodzeniami do GUS, sporządzanie deklaracji podatkowych, rozliczanie dofinansowań do wynagrodzeń osób niepełnosprawnych, sporządzanie raportów i wydruków
Meprozet Kościan S.A. - 2018-01-12 - Kościan (wielkopolskie)
- Prowadzenie i organizacja biura oddziału. Zapewnienie poprawnego przepływu informacji między oddziałem a centralą firmy. Obsługa korespondencji przychodzącej i wychodzącej.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto + 400 zł brutto premii. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 7:00-15:00. Wymagania: wykształcenie minimum średnie. Wymagane 1 rok w administracji. Dyspozycyjność, rzetelność i zaangazowanie. Orzeczenie o stopniu niepełnosprawności. Kontakt telefoniczny (32-201-15-14) w godzinach: 8:00-15:00 lub e-mail: katowice.kadry (at) dozorbud.pl
SEBAN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-03 - Katowice (śląskie)
montaż anten, wifi, budowa sieci LAN, konfiguracja urządzeń sieciowych WLAN i LAN, diagnostyka i usuwanie usterek w sieci
kontakt przez PUP - 2018-02-09 - Radom (mazowieckie)
Organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą, codzienny kontakt z klientem niemieckojęzycznym
Promedica Care Team DE Sp. z o.o. Sp.k. - 2016-08-19 - Łódź (łódzkie)
obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjowanie ofert handlowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2017-08-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Kierowanie grupą budowlaną oraz nadzorowanie jakości wykonywanych robót, kosztorysowanie, rozliczanie materiału
POLKOL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-25 - Pszczew (lubuskie)
Rozliczanie wspólnot mieszkaniowych; windykacja należności; obsługa banków
kontakt przez PUP - 2016-03-17 - Gdynia (pomorskie)
samodzielnie prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej,samodzielne naliczanie wynagrodzeń, przygotowywanie rozliczeń w zakresie ZUS, GUS, PIT
METS sp. z o.o. - 2016-05-20 - Gorzelin (dolnośląskie)
bieżące wspieranie pracowników działu handlowego oraz samodzielna praca w zakresie obsługi klientów indywidualnych i instytucjonalnych
FIRMA AMTECH Sp. z o.o. - 2016-04-19 - Głogów Małopolski (podkarpackie)
prowadzenie rozliczeń kontraktu, sporządzanie wymaganych sprawozdań
MGGP S.A. - 2016-09-09 - Dorotowo (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Warszawa (mazowieckie)
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie: terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostekobliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. - Wynagrodzenie: 2750-3300 zł brutto - płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracęna czas określony do 6 miesięcy. Docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy: po rozstrzygnięciu naboru z 13.10.2017r..- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenia wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, inne umożliwiające wykonywanie zadań doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych, a przy wyższym 2 lata pracy oraz doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych i kadrowych( umowa o pracę , umowy cywilno-prawne. Znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-09-21 - Katowice (śląskie)
Nadzorowanie prac inwestycyjnych, budowlanych i remontowych; prowadzenie dokumentacji technicznej i rozliczanie ww. prac; kontakty z kontrahentami.Wykształcenie średnie/wyższe budowlane, doświadczenie na podobnym stanowisku, niekaralność, prawo jazdy kat. "B".
PAŃSTWOWE PRZEDSIĘBIORSTWO ODZIEŻOWE "RAKON" W RACIBORZU - 2016-11-18 - Racibórz (śląskie)
profesjonalna obsługa klienta, wykładanie towaru, dbanie o porządek na dziale i magazynie, praca dwuzmianowa w godz. 06.00-14.00 i 14.00-22.00, pracodawca zapewnia dojazd do miejsca pracy z Piastowa przez Pruszków na zmianę poranną - godz. 06.00
Auchan Polska Sp. z o.o. - 2016-10-20 - Janki (mazowieckie)