SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC Zator oferta pracy SUBADOM Spółka z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Wynagrodzenie: od 3 100 PLN
Zakres obowiązków: Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy); sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców; sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczenie umów o dzieło i umów zlecenie; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON; ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich; nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników; organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP; wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach; udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych; sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
Data publikacji: 2018-07-20
Lokalizacja: Zator (małopolskie)
Pracodawca: SUBADOM Spółka z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:32-640 Zator, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Prowadzenie szczegółowej dokumentacji pracowniczej (teczki personalne, karty wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, ewidencja czasu pracy); sporządzanie umów o pracę, wypowiedzeń, wystawianie świadectw pracy; sporządzanie umów cywilnoprawnych (umowy o dzieło, umowy zlecenie) dla zleceniobiorców; sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych; rozliczenie umów o dzieło i umów zlecenie; sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego, GUS, PFRON; ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych; ewidencja zwolnień lekarskich; nadzór nad lekarskimi badaniami okresowymi pracowników; organizowanie i nadzór nad szkoleniami z zakresu BHP; wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i zarobkach; udzielanie pracownikom informacji z zakresu prawa pracy i ubezpieczeń społecznych; sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 100 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: wynagrodzenie do negocjacji
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zator
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zator
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw kadr
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 100 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2018
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw kadr (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa programów komputerowych
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie średnie bądź wyższe kierunkowe, minimum 3 lata doświadczenia, znajomość Kodeksu Pracy i umiejętność śledzenia zmian w tym zakresie oraz biegła znajomość przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych oraz podatku dochodowego od osób fizycznych (PIT), obsługa programów komputerowych (przede wszystkim pakietu Office czyli Word, Excel i baz danych) a także programów kadrowo-płacowych, przede wszystkim programu Płatnik; mile widziana znajomość programu FAKT; doświadczenie w zatrudnianiu obcokrajowców
Nazwa pracodawcy: SUBADOM Spółka z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Adres pracodawcy:
Patria 4, 34-123 Chocznia, powiat: wadowicki, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: wadowicki
Gmina pracodawcy: Wadowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Chocznia
Ulica pracodawcy: Patria
Numer budynku pracodawcy: 4
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wadowicach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw kadr
Data dodania oferty pracy: 23.07.2018
Oferta pracy ważna do: 31.08.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 23.07.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 20.07.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
FWS Fabryka Wyrobów Styropianowych Sp. z o.o. - 2018-03-22 - Żyrardów (mazowieckie)
Wykształcenie średnie lub wyższe kierunkowe (administracja, rachunkowość, finanse); doświadczenie zawodowe: mile widziane; znajomość prawa pracy, wiedza z zakresu ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fiz., obsługa programu Office; zakres obowiązków: załatwianie spraw prowadzonych przez Dział Spraw Pracowniczych, Rachuby i Ubezp. Społ. - związanych z zatrudnieniem, wynagrodzeniem, ubezpieczeniami i podatkiem; jedna zmiana; miejsce pracy: Kotlarnia;
KOPALNIA PIASKU "KOTLARNIA" SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-29 - Kotlarnia (opolskie)
realizacja projektow prowadzonych przez fundację
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Kraków (małopolskie)
pozyskiwanie klientów, sprzedaż, reklama produktu
kontakt przez PUP - 2018-01-24 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
- monitorowanie występujących klęsk żywiołowych i prognozowanie rozwoju sytuacji, - realizowanie rozwoju sytuacji,- realizowanie procedur i programów reagowania w czasie stanu klęski żywiołowej,- współdziałanie z centrami zarządzania kryzysowego organów administracji publicznej,- nadzór nad systemem wykrywania i alarmowania oraz systemem wczesnego ostrzegania ludności,- dokumentowanie działań podejmowanych przez centrum zarządzania kryzysowego.
KUJAWSKO-POMORSKI URZĄD WOJEWÓDZKI W BYDGOSZCZY - 2016-02-17 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowanie miejsca pracy, montaż- orurowania do instalacji CO i CWU, ocieplenie ruociągów, wycinanie, wiercenie otworów
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Trzebunia (małopolskie)
odpowiadanie na zapytania klientów (e-mail, telefon, czat,skype), pozyskiwanie i obsługa klientów, kontakty z partnerami, prowadzenie korespondencji z klientami i firmami współpracującymi, koordynacja procesu realizacji zamówień
Kinguin Poland Sp. z o.o. - 2015-11-13 - Poznań (wielkopolskie)
kontakty z klientami, wyjazdy na targi, dbanie i budowanie wizerunku firmy
BUNASTA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-27 - Porosły (podlaskie)
specjalista ochrony środowiska
kontakt przez PUP - 2016-02-01 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Współpraca z inspektorami nadzoru, przygotowywanie materiałów dotyczących bieżących potrzeb inwestycyjnych, kalkulowanie stawek czynszowych w oparciu o rozliczenia kosztów, przygotowywanie przetargów i umów o prace inwestycyjne i remonty, prowadzenie korespondencji z lokatorami, kontrola rozliczeń z dostawcami mediów, organizowanie i koordynowanie przeglądów i odbioru prac budowlanych, remontowych i modernizacyjnych. Praca w godz.: 7-15. Oferta dostępna w sali B, D. Kontakt z pracodawcą - e-mail: m.tuchowska (at) energetyk.wroc.pl
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa ENERGETYK - 2017-08-09 - Wrocław (dolnośląskie)
przyjmowanie zleceń i zamówień, opracowywanie materiałów reklamowych i akcji promocyjnych
kontakt przez PUP - 2016-02-22 - Krzeszyce (lubuskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: szycie odziezy; WYMAGANIA: wykształcenie zawodowe, średnie, mile widziane doświadczenie lub do przyuczenia
"Ledapol" Dariusz Krawczyk - 2017-07-24 - Lubliniec (śląskie)
Przewóz towarów po terenie kraju, UE WYMAGANIA: wykształcenie zasadnicze zawodowe, prawo jazdy kat. C+E, pozwolenie na przewóz rzeczy, karta kierowcyKONTAKT Z PRACODAWCĄ TEL. 602 657 700
Grzegorz Gałęza - 2018-03-13 - Ostrów (podkarpackie)
Przyjmowanie zgłoszeń o wypadkach przy pracy rolniczej, prowadzenie postępowania dowodowego w sprawach okoloczności i przyczyn wypadków przy pracy rolniczej, analizowanie przyczyn i okoliczności zaistniałych wypadków przy pracy rolniczej i chorób zawodowych rolników, analizowanie terminowości zgłoszeń wypadków, upowszechnianie wśród rolników wiedzy o zagrożeniach wypadkami przy pracy rolniczej i rolniczymi chorobami zawodowymi, zasadach zapobiegania im oraz podstawowych zasadach postępowania w razie wypadku, współpraca z instytucjami, organizacjami i związkami zawodowymi zainteresowanymi problemami bhp w rolnictwie indywidualnym, podejmownie regionalnych inicjatyw zorganizowania środowiskowego nadzoru nad warunkami pracy, propagowanie wśród rolników stosowania maszyn i urządzeń zwiększających bezpieczeństwo pracy oraz sprzętu i odzieży ochronnej, spełniających wymogi bhp, udział w opracowywaniu wniosków o zwrot od producentów oraz dostawców usług wydatków ponoszonych na świadczenia z tytułu następstw wypadku, informowanie rolników o możliwości nieodpłatnego korzystania z rehabilitacji leczniczej realizowanej za pośrednictwem KRUS oraz przyjmowanie wniosków o skierowanie ubezpieczonego na rehabilitację leczniczą, przeprowadzanie wizytacji w gospodarstwie rolnika.Miejsce wykonywania pracy: Placówka Terenowa KRUS w Nowym Tomyślu, ul. Długa 18, 64-300 Nowy Tomyśl.
Kasa Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego Oddział Regionalny w Poznaniu - 2018-03-09 - Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Sprzedaż art. spożywczych
Przedsiębiorstwo Handlowe Smyk Leszek Busz - 2018-05-07 - Leszno (wielkopolskie)
Realizacja procesów zakupowych, pozyskiwanie nowych dostawców , pozyskiwanie klientów w przetargach w branży meblarskiej oraz remontowej
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Zabrze (śląskie)
POMOC W OBSŁUDZE PRASY MEMBRANOWEJ
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Aleksandrów Kujawski (kujawsko-pomorskie)
Organizacja i prowadzenie szkoleń, reklana i promocja firmy
JAROSŁAW KACZYŃSKI AGROEXPERT - 2018-08-21 - Rosochate Kościelne (podlaskie)
Sprzedaż ubezpieczeń
kontakt przez PUP - 2016-05-23 - Jerka (wielkopolskie)
Specjalista administracji publicznej
kontakt przez PUP - 2017-06-13 - Częstochowa (śląskie)
Manager ds. sprzedaży z j. serbskim/chorwackim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka serbskiego/chorwackiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-18 - Nowy Sącz (małopolskie)
W zakresie ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (t.j. Dz. U. z 2015 r. poz. 520 z późn. zm.). 1. Prowadzenie i udostępnianie Powiatowego Zasobu Geodezyjnego i Kartograficznego w tym: - sprzedaż map ewidencyjnych, glebowych i sytuacyjno-wysokościowych, - przyjmowanie zgłoszeń robót od jednostek wykonawstwa geodezyjnego, - przygotowanie warunków technicznych, - utrzymanie w aktualnym stanie zasobu, - dbałość o estetykę i stan techniczny zasobu, - odnawianie zniszczonych materiałów. 2. Powszechna taksacja nieruchomości oraz opracowanie i prowadzenie map i tabel taksacyjnych dotyczących nieruchomości (art. 7d, pkt.5). 3. Ochrona znaków geodezyjnych, grawimetrycznych i magnetycznych (art.7d, pkt.6) - przyjmowanie zawiadomień o zniszczeniu znaków geodezyjnych, urządzeń zabezpieczających te znaki oraz budowli trangulacyjnych, ich uszkodzeniu, przemieszczaniu lub zagrażaniu przez nie bezpieczeństwu życia lub mienia (art.l5,ust.3), - przejecie w zarząd nieruchomości państwowych, wydzielonych w związku z usytuowaniem na nich znaków geodezyjnych, grawimetrycznych, magnetycznych urządzeń zabezpieczających te znaki i budowli triangulacyjnych (art.53).
Starostwo Powiatowe w Pajęcznie - 2017-06-01 - Pajęczno (łódzkie)
Zapewnienie ciągłości produkcji poprzez realizowanie zamówieńmateriałów zgodnie z zapotrzebowaniem oraz wymogami klientów Utrzymywanie optymalnego poziomu zapasów oraz niwelowaniemateriałów wolnorotujących Dbałość o poprawność danych w systemieSAP Inicjowanie i monitorowanie działań zmierzających dousprawnienia przepływu materiałowego w firmie oraz optymalizacjizapasów Wysyłanie prognoz do kluczowych dostawców zdefiniowanychdla danej grupy produktowej lub zgodnie z podpisanymi kontraktami Współpraca z zespołem Sourcingu nad optymalizacją łańcucha dostaw Dbanie o rozwój współpracy z dostawcami na partnerskich warunkachUmiejętności i uprawnienia: Wykształcenie wyższe (ekonomia, zarządzanie lub pokrewne studia/doświadczenie) Umiejętność pracy pod presją czasu oraz koordynacji wielu zadań jednocześnie Umiejętność współpracy w międzynarodowym zespole Umiejętność analizy i szybkiego rozwiązywania problemów Doskonałe rozwinięte zdolności interpersonalne i komunikacyjne Doskonała znajmość programów MS Office Płynna znajomość języka angielskiego. Dodatkowe wymagania: Znajomość systemu SAP będzie dodatkowym atutem. Znajomość drugiego języka obcego bedzie dodatkowym atutem.
GE POWER CONTROLS POLSKA Sp. z o.o. - 2017-01-25 - Kłodzko (dolnośląskie)
- POZNANIE STRUKTURY ORGANIZACYJNEJ WYDZIAŁU OBSŁUGI KLIENTÓW I KORESPONDENCJI,- ZAPOZNANIE SIĘ Z ZADANIAMI I PROCESAMI REALIZOWANYMI W WYDZIALE,- ZAPOZNANIE SIĘ Z ZASADAMI OBSŁUGI KLIENTÓW ZAKŁADU NA SOK,- ARCHIWIZOWANIE DOKUMENTÓW.
Oddział ZUS w Jaśle - 2017-02-20 - Sanok (podkarpackie)
Opis stanowiska pracy: Tworzenie dokumentacji projektowej, Udział w realizacji projektów automatyki, Programowanie sterowników PLC oraz paneli HMI, Projektowanie systemów BMS Rozruch systemów automatyki u klienta.Oferujemy: Interesującą pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku, Pracę w profesjonalnym i zaangażowanym zespole, Możliwość rozwoju zawodowego
"PROMAR" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-03-20 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
liczenie gotówki - rolowanie bilon - sekcja skarbcowa, przenoszenie worków z pieniędzmi.
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Częstochowa (śląskie)
zgodnie z programem
kontakt przez PUP - 2017-05-05 - Łabiszyn (kujawsko-pomorskie)
Prowadzenie biura,rozliczanie produkcji,kontakt z kontrahentami, wystawianie faktur.
EKO-TEAM Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Rejowiec (lubelskie)
Zakres obowiązków:- obsuga klientów hurtowych - w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- obsuga sklepu internetowego, nadzór nad realizacją zamówień- dbaość o ekspozycję asortymentu w sklepie internetowym - aktualizacja treści oraz grafiki, wprowadzanie nowych produktów do sklepu(praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-04-13 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
tworzenie i realizacja strategii marketingowej, administrowanie i aktualizacja firmowej strony internetowej, przygotowywanie i wdrażanie ofert promocyjnych, organizacja udziału firmy w targach krajowych i zagranicznych, wspieranie działań sprzedażowych
MAXIM CERAMICS Sp. z o.o. Sp. k. - 2018-04-04 - Maksymilianowo (wielkopolskie)