SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA SERBSKIM/CHORWACKIM Nowy Sącz oferta pracy LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA SERBSKIM/CHORWACKIM

Wynagrodzenie: 2 000 - 2 200 PLN

Zakres obowiązków: Manager ds. sprzedaży z j. serbskim/chorwackim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka serbskiego/chorwackiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com

Data publikacji: 2017-12-18

Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)

Pracodawca: LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kraszewskiego 6, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Manager ds. sprzedaży z j. serbskim/chorwackim - Nowy Sącz Firma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka serbskiego/chorwackiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: 2 000 - 2 200 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: netto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA SERBSKIM/CHORWACKIM

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Sącz

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 2 000 - 2 200 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 18.01.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
chorwacki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry

Nazwa pracodawcy:
LINEMEDIA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Sądecki Urząd Pracy

Adres pracodawcy:
Kraszewskiego 6, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: małopolskie

Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz

Gmina pracodawcy: Nowy Sącz

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz

Ulica pracodawcy: Kraszewskiego

Numer budynku pracodawcy: 6

Oferta zgłoszona przez: Sądecki Urząd Pracy

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data dodania oferty pracy: 18.12.2017

Oferta pracy ważna do: 18.01.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 18.12.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 18.12.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

- nawiązywanie kontaktu telefonicznego i mailowego z klientami; obsługa klientów, urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Starachowice (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACJI I ROZWOJU SPRZEDAŻY - 997,4 PLN

wycena i kalkulacja zleceń, obsługa systemów komputerowych, sporządzanie zamówień
kontakt przez PUP - 2016-06-21 - Kościan (wielkopolskie)

SPECJALISTA W DZIALE FINANSOWO KSIĘGOWYM - od 2 500 PLN

PRACA W SYSTEMIE KADROWO PŁACOWYM, FINANSOWO KSIĘGOWYM, PROWADZENIE I KSIĘGOWANIE RAPORTÓW KASOWYCH, WYCIĄGÓW BANKOWYCH I POZOSTAŁYCH DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH, SPORZĄDZANIE DOKUMENTACJI ROZLICZENIOWEJ Z ZUS I US, ANALIZA KONT ANALITYCZNYCH Z GŁÓWNĄ KSIĘGOWĄ, SPORZĄDZANIE SPRAWOZDAŃ (MIESIĘCZNYCH, KWARTALNYCH, ROCZNYCH), SPORZĄDZANIE PROJEKTÓW PISM WYCHODZĄCYCH NA ZEWNĄTRZ (W RAMACH ZAKRESU CZYNNOŚCI), PROWADZENIE KASY W ODDZIALE ZGODNIE Z OBOWIĄZUJACYMI ZASADAMI PROWADZENIA KASY;WYMAGANIA:WYKSZTAŁCENIE WYŻSZE (RACHUNKOWOŚĆ, FINANSE), OBSŁUGA KOMPTERA (PAKIET BIUROWY), UMIEJĘTNOŚĆ PRACY W ZESPOLE, ZDOLNOŚĆ PODEJMOWANIA DECYZJI, UMIEJĘTNOŚĆ SPORZĄDZANIA DOKUMENTÓW I WYCIĄGANIA WNIOSKÓW, ZNAJOMOŚC ZAGADNIEŃ Z ZAKRESU USTAWY O REHABILITACJI ZAWODOWEJ I SPOŁECZNEJ ORAZ ZATRUDNIANIU OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH, USTAWY O FINANSACH PUBLICZNYCH, USTAWY O RACHUNKOWOŚCI, ORDYNACJI PODATKOWEJ, USTAWY O ODPOWIEDZIALNOŚCI ZA NARUSZENIE DYSCYPLINY FINANSÓW PUBLICZNYCH, USTAWY O PODATKU DOCHODOWYM OD OSÓB FIZYCZNYCH, USTAWY O PODATKU DOCHODOWYM OD OSÓB PRAWNYCH, USTAWY O SYSTEMIE UBEZPIECZEŃ SPOŁECZNYCH I INNYCH PRZEPISÓW REGULUJĄCYCH WYPŁATĘ ŚWIADCZEŃ Z UBEZPIECZENIA SPOŁECZNEGO, USTAWY PRAWO ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH, STAŻ PRACY 2 LATA , 1 ROK W SEKTORZE FINANSÓW PUBLICZNYCH;WYMAGANE DOKUMENTY: C.V, LIST MOTYWACYJNY, DOKUMNETY POTWIERDZAJĄCE POZIOM I KIERUNEK WYKSZTAŁCENIA, STAŻ PRACY, DOŚWIADCZENIE WYMAGANE NA DANYM STANOWISKU PRACY, INNE DOKUMNETY, KTÓRE KANDYDAT UZNA ZA ISTOTNE NALEŻY ZŁOŻYĆ OSOBIŚCIE, PRZESŁAĆ NA ADRES MAIL szczecin (at) pfron.org.pl LUB POCZTĄ TRADYCYJNĄ NA ADRES ODDZIAŁU
PAŃSTWOWY FUNDUSZ REHABILITACJI OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH - 2016-07-21 - Szczecin (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

koordynacja sprzedaży, sporządzanie ofert handlowych, pozyskiwanie nowych kontrahentów, podpisywanie umów, nadzór nad pracą przedstawicieli handlowych
Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowo-Usługowe "PEKLOPOL" -Jerzy Budzyński - 2017-10-04 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS PŁAC - od 2 137,5 PLN

Obsługa płacowa jednostkiUmowa na czas określony z możliwością podpisania umowy na czas nieokreślony - 3/4 etatuMiejsce pracy: ul. Ludwika Solskiego 13, 52-401 Wrocławkontakt z pracodawcą: tel. 71 798 69 32Sala E, A
Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 9 - 2017-11-24 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU - 2 500 - 4 000 PLN

Odpowiedzialność za całokształt zagadnień marketingowych, promocyjnych Banku.Nadzór nad zgodnością wszelkich materiałów promocyjnych z wytycznymi Banku i Grupy,przygotowywanie zapytań ofertowych oraz negocjowanie cen z dostawcami usług i produktów w obszarze marketingu.Przygotowywanie oraz nadzór nad realizacją rocznych planów i budżetów marketingowych.Monitorowanie konkurencji w zakresie produktów, usług i adekwatności na lokalnym rynku.Projektowanie, przygotowywanie oraz nadzór nad realizacją wszelkich akcji, materiałów, informacji promocyjnych firmy.
kontakt przez PUP - 2016-09-29 - Pruszcz Gdański (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - 1/2 ETATU - od 1 500 PLN

Przygotowywanie i prowadzenie postępowań o udziale zamówień publicznych. Praca jednozmianowa godzziny pracy do uzgodnienia.
ZESPÓŁ SZKÓŁ OGRODNICZYCH im. Stanisława Szumca w Bielsku-Białej - 2017-09-26 - Bielsko-Biała (śląskie)

PRACOWNIK FIZYCZNY - 2 000 - 3 000 PLN

Prace pomocnicze przy budowie sieci wodociągowej, sieci kanalizacyjnej oraz przy budowie dróg.
Duda Andrzej PHU Technika Grzewcza i Sanitarna - 2017-05-26 - Gołkowice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

aktywne pozyskiwanie klientów poprzez aktywne i skuteczne oferowanie produktów firmy, negocjowanie warunków umów, utrzymywanie dotychczasowych relacji handlowych, budowanie i rozwijanie pozytywnych relacji nowopozyskanych klientów
J. Chodacki, A. Misztal Medica Spółka Jawna - 2017-02-21 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY STOLARKI - do 1 850 PLN

wycena i sprzedaż stolarki
"ALLUX" spółka cywilna - 2016-11-17 - Konin (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. PERSONALNYCH - od 2 500 PLN

- samodzielne prowadzenie dokumentacji personalnej związanej z nawiązaniem, przebiegiem oraz rozwiązaniem stosunku pracy- kompleksowe naliczanie wynagrodzeń i zasiłków z ubezpieczenia społecznego;- sporządzanie i weryfikacja list płac;- sporządzanie dokumentacji zgłoszeniowej i rozliczeniowej do ZUS (Płatnik) - bieżąca obsługa programu płacowego i Płatnika;- współpraca z ZUS, US, GUS;- wystawianie zaświadczeń dla pracowników;- monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń społecznych.
Spółdzielnia Inwalidów "NAPRZÓD" w Krakowie - 2016-03-07 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 200 PLN

obsługa klienta, w tym wyceny produktowe
kontakt przez PUP - 2018-01-16 - Kluczbork (opolskie)

SPECJALISTA DS. ZAKUPÓW - od 1 850 PLN

realizacja procesów administracyjnych związanych z zakupami towarów i usług, stosowanie procedur zakupów obowiązujących w firmie, utrzymywanie kontaktów z dostawcami, negocjowanie cen i warunków zakupów
Delitissue Sp. z o.o. - 2016-10-10 - Ciechanów (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SZKOLEŃ - od 2 000 PLN

Obsługa biura, telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientem, przygotowywanie ofert, organizacja i obsługa szkoleń. Wymagania: wykształcenie wyższe, znajomość j. angielskiego i j. niemieckiego, prawo jazdy kat.B, znajomość pakietu Microsoft Office.
Agencja Szkolenia i Promocji Kadr "SUPRA" - 2016-08-29 - Lębork (pomorskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - od 3 400 PLN

Nawiązywanie relacji biznesowych i bieżąca obsługa klientów firmy, pozyskiwanie nowych klientów, realizacja założonych planów sprzedażowych, nadzór nad realizacją zamówień sprzedaży, monitorowanie działań konkurencji, udział w spotkaniach handlowych, praca nad budowaniem pozytywnego wizerunku firmy i oferowanych produktów.
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2018-04-09 - Stoisław (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW WYCEN I OFERTOWANIA - od 4 200 PLN

przygotowanie ofert przetargowych, analiza dokumentacji przetargowej (SIWZ) oraz dokumentacji technicznej, przygotowanie kosztorysów w zakresie robót drogowych i sieci sanitarnych, wykonywanie obmiaru, wyceny robót, przygotowanie zapytań ofertowych, analiza ofert
KRUSZ-BET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-14 - Uniszki Zawadzkie (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - do 3 000 PLN

wysyłanie zapytań ofertowych, zamówień; kontakt z dostawcą; współpraca z innymi działami w firmie; praca w godzinach 08.00-16.00, I umowa na okres próbny 3 miesiące;
UNIMOULD SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-12-13 - Pieńsk (dolnośląskie)

Specjalista ds. zaopatrzenia i Logistyki - -

Lars Laj Osoba zatrudniona na w/w stanowisku odpowiedzialna będzie za: przyjmowanie i ewidencję zamówień, organizację dostaw/transportów, sporządzanie dokumentacji wysyłkowej, realizację zaopatrzenia spółki, zakup materiałów i usług, negocjacje cen i warunków dostaw, poszukiwanie nowych surowców i nowych dostaw, przygotowywanie kalkulacji cenowych i kosztowych. Wymagania: - znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację, - wykształcenie średnie, preferowane te
Lars Laj - 2017-12-08 - Dobra (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SZKOLEŃ - od 2 100 PLN

specjalista do spraw szkoleń
kontakt przez PUP - 2018-02-07 - Lipno (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. REFUNDACJI - od 2 100 PLN

-wprowadzanie wniosków refundacyjnych do systemu QNT-sporządzanie sprawozdań do Komendy Głównej-uzgadnianie kont analitycznych-sporządzanie przelewów-księgowanie wyciągów bankowych
Łódzka Wojewódzka Komenda OHP w Łodzi - 2016-07-18 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. KOOPERACJIE-MAIL: REKRUTACJA (at) TRANSSYSTEM.PL - od 3 500 PLN

- nadzorowanie stanu realizacji zamówień i dostaw od dostawców- pozyskiwanie nowych dostawców- kontakt z dostawcami, wysyłanie zapytań ofertowych- wystawianie dokumentów magazynowych oraz kompletowanie dokumentów zakupu- ustalenie i negocjowanie warunków handlowych, warunków jakościowych i terminów wykonania- opracowywanie zamówień zakup i umów handlowych- nazdór nad warunkami wykonania (technicznymi, jakościowymi i terminowymi) określonymi w zamówieniu lub umowie- organizacja dostaw, rozliczanie budżetu
"TRANSSYSTEM" SP. Z O.O. W WOLI DALSZEJ - 2015-12-09 - Wola Dalsza (podkarpackie)

SPECJALISTA DS BHP I P.POŻ - od 1 300 PLN

PROWADZENIE SPRAW ZWIAZANYCH Z BEZPIECZEŃSTWEM I HIGIENA PRACY W ZAKŁADZIE ZGODNIE Z WYMOGAMI ROZPORZĄDZENIA RADY MINISTRÓW W SPRAWIE SŁUZBY BEZPIECZEŃSTWA I HIGIENY PRACY ORAZ WYKONYWANIA CZYNNOŚCI Z ZAKRESU OCHRONY PRZECIWPOŻAROWEJSystematyczna kontrola warunków pracy oraz przestrzegania przez pracowników zasad wynikających z przepisów o bezpieczeństwie i higienie pracy.Dokonywanie rocznych ocen oraz analiz stanu bhp ze szczególnym uwzględnieniem stanowisk, na których występują zagrożenia wypadkowe oraz narażenia na powstawanie chorób zawodowych. Bieżące informowanie pracodawcy o stanie bhp w zakładzie oraz o źródłach zagrożeń zawodowych wraz z wnioskami zmierzającymi do usuwania tych zagrożeń. Opracowanie instrukcji dotyczących bhp na poszczególnych stanowiskach pracy.Udział w opracowywaniu wniosków wynikających z badań przyczyn i okoliczności wypadków przy pracy oraz zachorowań na choroby zawodowe i kontrola realizacji tych wniosków oraz udział w pracach zespołu powypadkowego.Dokonywanie i aktualizacja oceny ryzyka zawodowego na stanowiskach pracy. Współpraca z lekarzem sprawującym profilaktyczną opiekę zdrowotną nad pracownikami, a w szczególności przy organizowaniu okresowych badań lekarskich pracowników.Występowanie do kierowników komórek organizacyjnych z wnioskiem o usunięcie stwierdzonych uchybień w zakresie należącym do kierowników tych komórek oraz informowanie Dyrektora o realizacji tych wniosków.W razie stwierdzenia bezpośrednich zagrożeń dla życia lub zdrowia pracowników, występowanie do kierowników komórek organizacyjnych i Dyrektora z wnioskami o wstrzymanie pracy na stanowisku pracy, grup stanowisk lub w zagrożonym obiekcie.Kontrolowanie ważności szkoleń okresowych w zakresie bhp i p.poż.Wykonywanie czynności z zakresu ochrony przeciwpożarowej.
MIEJSKI ZAKŁAD KOMUNIKACJI W KONINIE - 2016-02-26 - Konin (wielkopolskie)

SPECJALISTA W ODDZIALE GOSPODARKI KOMUNALNEJ I OCHRONY ŚRODOWISKA(NR 2705) - od 3 060 PLN

Zakres obowiązków:1.Udział w procesie planowania budżetowego wydatków na ochronę środowiska oraz zakup usług i mediów komunalnych.2.Udział w przygotowywaniu planów korekt przekazywania do Agencji Mienia Wojskowego odpadów stanowiących mienie niekoncesjonowane oraz opracowaniu harmonogramu zużycia dostaw i usług komunalnych w zakresie potrzeb finansowych.3.Analiza opłat za gospodarcze korzystanie ze środowiska oraz rocznych planów gospodarki komunalnej w zakresie opłat za wodę zużywaną do celów indywidualnych i gospodarczych, wywozu odpadów stałych, odbioru ścieków, wywozu nieczystości płynnych, dezynsekcji i deratyzacji.4.Weryfikowanie i ocena propozycji zarządców i administratorów w zakresie zmian budżetu dotyczących ochrony środowiska oraz gospodarki komunalnej. 5.Opiniowanie wniosków wynalazczych i racjonalizatorskich dotyczących ochrony środowiska oraz gospodarki komunalnej.6.Opiniowanie minimalnych wojskowych wymagań organizacyjno-użytkowych i programów inwestycji dotyczących gospodarki komunalnej i ochrony środowiska.Rodzaj umowy: umowa na okres próbny (docelowo umowa na czas nieokreślony, w pełnym wymiarze czasu pracy.
Inspektorat Wsparcia Sił Zbrojnych - 2017-04-11 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)

ROBOTNIK GOSPODARCZY - od 2 000 PLN

prace porządkowe (koszenie itp.) oraz pomoc w wykonywaniu ogrodzeń
Mariusz Nazim Firma Handlowo-Usługowa MAR-KUB - 2017-04-03 - Skawina (małopolskie)

SPECJALISTA PSYCHOTERAPII UZALEŻNIEŃ - od 3 200 PLN

Przygotowanie i realizacja programu terapii, terapia grupowa, psychoedukacja pacjentów. Praca na dwie zmiany w godz.: 07:00-14:35, 14:00-21:35. Umowa o pracę na okres próbny 3 m-ce, po okresie próbnym umowa o pracę na czas określony. Praca na oddziale Terapii Uzależnienia od Alkoholu. Kontakt z pracodawcą osobisty poprzedzony kontaktem telefonicznym lub CV wysłać na adres e-mail: szpital (at) szpital.info.pl
Wojewódzki Szpital Psychiatryczny w Andrychowie - 2017-10-06 - Andrychów (małopolskie)