SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC ORAZ KSIĘGOWOŚCI Kraków oferta pracy LIGA PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC ORAZ KSIĘGOWOŚCI

Wynagrodzenie: od 2 500 PLN

Zakres obowiązków: Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem, przebiegiem i ustawaniem zatrudnienia oraz umów cywilnoprawnych pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy (listy obecności, urlopy, zwolnienia), zakładanie i prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji pracowniczej zgodnie z przepisami prawa pracy, obsługa systemu kadrowo - płacowego, przygotowywanie dokumentów płacowych, naliczanie wynagrodzeń, obliczanie miesięcznych zobowiązań podatkowych z tyt. PIT-4, sporządzanie sprawozdań, deklaracji i raportów do instytucji zewnętrznych, sporządzanie DRA i innych dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych do ZUS, sporządzanie dokumentów Rp-7 do ZUS, wystawianie zaświadczeń dla pracowników, monitorowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP, ubieganie się o różne formy wsparcia z Urzędu Pracy na zatrudnianie pracowników, bieżąca obsługa księgowa spółki w ramach wewnętrzengo zespołu księgowego, prowadzenie ewidencji środków trwałych, uczestniczenie w sporządzaniu raportów i sprawozdań finansowych, księgowanie wyciągów bankowych, faktur, rodzielników kosztowych i płac.

Data publikacji: 2018-02-15

Lokalizacja: Kraków (małopolskie)

Pracodawca: LIGA PLUS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Zachodnia, 30-350 Kraków, powiat: m. Kraków, woj: małopolskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem, przebiegiem i ustawaniem zatrudnienia oraz umów cywilnoprawnych pracowników, prowadzenie ewidencji czasu pracy (listy obecności, urlopy, zwolnienia), zakładanie i prowadzenie akt osobowych oraz dokumentacji pracowniczej zgodnie z przepisami prawa pracy, obsługa systemu kadrowo - płacowego, przygotowywanie dokumentów płacowych, naliczanie wynagrodzeń, obliczanie miesięcznych zobowiązań podatkowych z tyt. PIT-4, sporządzanie sprawozdań, deklaracji i raportów do instytucji zewnętrznych, sporządzanie DRA i innych dokumentów rozliczeniowych i zgłoszeniowych do ZUS, sporządzanie dokumentów Rp-7 do ZUS, wystawianie zaświadczeń dla pracowników, monitorowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP, ubieganie się o różne formy wsparcia z Urzędu Pracy na zatrudnianie pracowników, bieżąca obsługa księgowa spółki w ramach wewnętrzengo zespołu księgowego, prowadzenie ewidencji środków trwałych, uczestniczenie w sporządzaniu raportów i sprawozdań finansowych, księgowanie wyciągów bankowych, faktur, rodzielników kosztowych i płac.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy jest to praca tymczasowa?: 1

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. KADR I PŁAC ORAZ KSIĘGOWOŚCI

Data rozpoczęcia pracy: 19.02.2018

Data zakończenia pracy: 05.03.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), inne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe (mile widziane administracyjne, ekonomiczne lub prawne), min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w dziale księgowości, praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, samodzielność i umiejętność organizacji pracy, znajomość ustawy o rachunkowości, przepisów podatkowych (PDOP, VAT), mile widziana znajomość programu kadrowo - płacowego, znajomość programu PŁATNIK, umiejętność pracy z systemami informatycznymi, biegła obsługa komputera, Ms Office, mile widziana znajomość języka niemieckiego.

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Grodzki Urząd Pracy w Krakowie

Data dodania oferty pracy: 15.02.2018

Oferta pracy ważna do: 15.03.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 15.02.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 15.02.2018

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW TECHNICZNYCH I TRANSPORTU - od 2 800 PLN

Układanie harmonogramu prac i rozliczanie pracy kierowców, rozliczanie tras skupowych mleka w zakresie zużycia paliwa
Spóldzielnia Mleczarska "MLECZWART" - 2017-09-11 - Wartkowice (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW ORGANIZACYJNO-FINANSOWYCH - 997,4 PLN

prowadzenie dokumentacji finansowej i organizacyjnej, sporządzanie planów i rozliczeń finansowych poszczegolnych zadań, opracowywanie i sporządzanie sprawozdań merytorycznych projektów zwiazanych z organizacją zadań dla osób niepełnosprawnych
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Zielona Góra (lubuskie)

NAUCZYCIEL EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ - od 2 000 PLN

Wyposażanie uczniów w umiejętności z zakresu: mówienia, słuchania, czytania, opracowywania tekstu, pisania, sięgania do różnych źródeł informacji i technologii informacyjnej, pisania swobodnych tekstów, orientacji przestrzennej, cech wielkościowych figur geometrycznych, zbiorów, liczenia, mierzenia, dodawania, odejmowania, mnożenia, dzielenia, podstaw wiedzy o środowisku społeczno-przyrodniczym, bezpiecznego poruszania sie po drogach, bezpiecznego użytkowania urządzeń technicznych. Kształtowanie u uczniów podstawowych umiejętności intelektualnych i praktycznych określonych w podstawach programowych przedmiotu. Realizowanie programów nauczania początkowego według zasad współczesnej dydaktyki i z zastosowaniem nowoczesnych metod nauczania i środków dydaktycznych; aktualizowanie treści kształcenia w związku z rozwojem nauk psychologiczno-pedagogicznych.
SZKOŁA PODSTAWOWA Nr 2 im. Kornela Makuszyńskiego w Chojnie - 2017-10-27 - Chojna (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - do 3 100 PLN

Wykształcenie wyższe (techniczne lub ekonomiczne, transport i logistyka); min. 4 lat doświadczenia w dziale transportu w firmie koreańskiej; obsługa komputera, w tym pakietu Office, znajomość programów informatycznych wspierających planowanie i logistykę transportu, doświadczenie zawodowe na stanowisku koordynacyjnym w Dziale Dystrybucji lub w Dziale Transportu/ Logistyki; biegła znajomość języka koreańskiego oraz języka angielskiego; umiejętność nawiązywania i utrzymywania kontaktów z klientami, umiejętności negocjacyjne, kreatywność, zdolności organizacyjne; zakres obowiązków: organizowanie i nadzorowanie działalności dystrybucyjno-logistycznej na podległym terenie; kontrola kosztów zbytu i eksportu; odpowiedzialność za stan floty transportowej; nadzorowanie gospodarki magazynowej, koordynowanie przepływu towarów na podległym terenie; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-05-18 - Gliwice (śląskie)

ŚLUSARZ GALANTERII METALOWEJ - od 1 508 PLN

Wykonywanie ozdobnej galanterii metalowej:kraty, lampy, rygle, zawiasy. Naprawianie i rekonstrukcja metalowych obiektów i ich elementów z wykorzystaniem uniwersalnych narzędzi i przyrządów ślusarskich oraz spawalniczych.
kontakt przez PUP - 2017-07-11 - Rędziny (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ (1/2) - od 1 000 PLN

- Kontakt z klientami ( bezpośredni oraz telefoniczny ) przygotowanie bazy klientów, sprzedaż bezpośrednia ubezpieczeń. Praca w siedzibie firmy + sporadyczne wyjazdy do klienta.- Wynagrodzenie: 1000 zł/brutto + prowizja. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Kolejna umowa na 3 miesiące. Docelowo praca na stałe. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Przed rozpoczęciem pracy pracodawca zapewnia bezpłatne obowiązkowe szkolenie w Katowicach.- Praca w godzinach: 9:00-17:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Doświadczenie zawodowe NIE jest wymagane -> pracodawca zapewnia szkolenia. Wymagana niekaralność. Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu podstawowym w mowie i piśmie. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (9:00-16:00) (Tel. 504-239-180) lub e-mail: opracy (at) o2.pl
FURGOŁ RYSZARD Usługi Finansowe Furgoł Ryszard - 2017-06-01 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - 997,4 PLN

-obsługa systemu sprzedaży internetowej, implementacja szablonów HTML, praktyczna obróbka i tworzenie zdjęć produktów- praca w środowisku e-commerce, aktualizacja danych i informacji w systemie sklepu internetowego- obsluga systemu sprzedaży w internecie na platformie integrującej kilka różnych systemów w tym allegro, ebay,WooCommerce- obsługa klienta, analiza stanów magazynowych, analiza rotacji cen i trendów
kontakt przez PUP - 2016-03-16 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - do 4 400 PLN

Obsługa zamówień, obsługa wierzytelności, rozwiązywanie sporów, obsługa skarg klientów, lubricant service, zarządzanie elementami procesu DFOA, wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS ZAKUPÓW I LOGISTYKI - od 2 000 PLN

organizacja wysyłek, zakupy produkcyjne, wsparcie pozostałych działów.
NEOTOSEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-13 - Bełchatów (łódzkie)

SPECJALISTA DS. ELEKTRONICZNYCH SYSTEMÓW SAMOCHODOWYCH. - 2 800 - 3 800 PLN

Tworzenie i opracowywanie baz danych i oprogramowania.
Axes System sp. z o. o. - 2017-05-13 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY INTERNETOWEJ - od 2 000 PLN

obsługa sklepu internetowego i konta allegro, wystawianie towarów w sklepie internetowym, pakowanie paczek i wysyłanie ich do klientów
kontakt przez PUP - 2017-09-22 - Ełk (warmińsko-mazurskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 2 800 PLN

Wymagane wyształcenie wyższe, kierunek- mechanika i budowa maszyn, półroczne doświadczenie, umiejętnośc czytania rysunku technicznego. Charakterystyka pracy: przygotowywanie ofert przetargowych, rozeznanie w rynkach producentów, przygotowanie i prowadzenie aukcji elektronicznych, tworzenie dokumentacji sprzedażowej. Aplikacje nadsyłać na adres kadry (at) artech-rybnik.com.pl
ARTECH RYBNIK SP. Z O.O. - 2018-04-25 - Rybnik (śląskie)

PRACOWNIK SKLEPU - od 10 PLN

Obsługa klienta, wykładanie towaru, utrzymanie porządku. Praca w systemie dwuzmianowym od poniedziałku do soboty w godz. 06.00-22.00, a w niedziele w godz. 09.00-19.00. Praca na umowę zlecenie z wynagrodzeniem w wysokości 10 zł/godz. brutto.
P.H.U. CUBA Krystyna Przygucka - 2016-04-19 - Zabrze (śląskie)

SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA SYSTEMAMI INFORMATYCZNYMI - od 2 600 PLN

administrowanie siecią informatyczną WWK OHP i gospodarowanie sprzętem WWK OHP, wprowadzanie nowoczesnych rozwiązań informatycznych, dbałość o rozwój systemu informatycznego, prowadzenie kontroli właściciwego wykorzytstania i użytkowania sprzętu teleinformatycznego, oprogramowania oraz jego legalności, prowadzenie Biuletynu Informacji Publicznej, bieżące aktualizowanie BIP, pomoc dydatktyczna
Wielkopolska Wojewódzka Komenda OHP - 2017-10-09 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - 2 000 - 2 500 PLN

Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Wpółudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.
SPÓŁDZIELCZA KASA OSZCZĘDNOŚCIOWO-KREDYTOWA PIAST - 2017-10-02 - Kęty (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ZATRUDNIANIA CUDZOZIEMCÓW - do 3 000 PLN

Przygotowywanie oświadczeń o zamierze powierzenia wykonywania pracy, przygotowywanie wniosków do uzyskania zezwoleń na pracę, wsparcie merytoryczne rekruterów oraz oddziałów firmy w Polsce i na Ukrainie, administrowanie dokumentami związanymi z zatrudnieniem i pobytem cudzoziemców na terenie RP. Prace biurowe w dziale, raportowanie do kierownika.niezbędne prace biurowe w dziale
Progres HR Sp. z o.o. - 2017-08-22 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW POZYSKIWANIA FUNDUSZY (STAŻ) - 997,4 PLN

Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2017-01-31 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS ADMINISTRACYJNO-TECHNICZNYCH - od 2 200 PLN

1. Sporządzanie planów zamówień publicznych, sprawozdań z ich wykonania. 2. Prowadzenie rejestrów zamówień publicznych oraz umów. 3. Prowadzenie procedur z zakresu udzielania zamówień publicznych. 4. Udział w pracach komisji inwentaryzacyjnej. 5. Prowadzenie i rozliczanie zakupów materiałów biurowych, itp. zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy "Prawo zamówień publicznych". 6. Prowadzenie rozliczeń miesięcznych kart drogowych, wydawanych dla transportu własnego oraz rozliczanie zakupionego do transportu paliwa.7. Zastępstwo pod nieobecność pracownika na stanowisku Specjalista ds administracyjnych8. Prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników MPŚ. Praca w godz. 7.30-15.30.
Muzeum Pomorza Środkowego w Słupsku - 2016-08-12 - Słupsk (pomorskie)

SPECJALISTA DS. BHP, PPOŻ - od 4 000 PLN

Nadzór nad BHP, PPOŻ w produkcji.Prowadzenie szkoleń wstępnych, okresowych BHP, PPOŻ
Altercar Tomasz Nawrot - 2018-08-08 - Ryjewo (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI MASZYN POLIGRAFICZNYCH - do 2 000 PLN

Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie średnie; doświadczenie: brak wymagań; obsługa maszyn poligraficznych; jedna zmiana; miejsce pracy: Sośnicowice
kontakt przez PUP - 2017-07-04 - Sośnicowice (śląskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 1 850 PLN

Kontrola jakości wyrobów gotowych z gumy.Pakowanie wyrobów gotowych.Identyfikacja braków w wyrobach.
kontakt przez PUP - 2016-09-05 - Łódź (łódzkie)

POMOCNIK CUKIERNIKA - do 2 100 PLN

przygotowywanie mas ciastowych, dekorowanie ciast, wypiekanie ciast, obsługa maszyny (mieszarka, ubijarka)
kontakt przez PUP - 2018-01-31 - Wilczkowice nad Szosą (łódzkie)

SPECJALISTA DS TECHNICZNYCH - od 3 500 PLN

SPECJALISTA DS TECHNICZNYCH
PHYTOPHARM KLĘKA SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-03-03 - Klęka (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. BHP I OCHRONY ŚRODOWISKA R173/2183-729/16 - od 3 200 PLN

nadzór nad wszystkimi zagadnieniami z obszaru BHP i ochrony środowiska w zakładzie przemysłowym, oraz nad aktualnością posiadanych pozwoleń prawa środowiskowego; przygotowywanie niezbędnych raportów i statystyk; prowadzenie dokumentacji w zakresie ochrony środowiska, prowadzenie kompleksowej dokumentacji i korespondencji w zakresie emisji zanieczyszczeń do powietrza, gospodarki odpadami, ilości i jakości odprowadzanych ścieków, poboru wody, koordynowania tematów związanych z opłatą produktową; przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad BHP; nadzór nad oceną ryzyka zawodowego; przeprowadzanie szkoleń wstępnych i okresowych z zakresu BHP; prowadzenie ciągłych działań związanych z poprawą warunków pracy oraz bezpiecznej organizacji pracy; udział w ustalaniu okoliczności i przyczyn wypadków przy pracy - tworzenie dokumentacji powypadkowej; kontakt z zewnętrznymi organizacjami administracyjnymi i kontrolnymi oraz reprezentowanie firmy podczas kontroli z państwowymi inspekcjami kontrolnymi; opracowywanie oraz opiniowanie instrukcji BHP na stanowiskach pracy, ciągach technologicznych oraz maszyn i urządzeń
D&R DISPERSIONS&RESINS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-31 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 2 300 PLN

zgodny z charakterystyką pracy
Adros Group Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Dobrzyca (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 925 PLN

Przygotowywanie raportów, analiz, zestawień. Tworzenie ofert handlowych. Realizacja planów sprzedażowych.
BAĆ-POL S.A. - 2016-07-25 - Niepołomice (małopolskie)