SPECJALISTA DS. JAKOŚCI Ząbkowice Śląskie oferta pracy M I K SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. JAKOŚCI
Wynagrodzenie: od 2 800 PLN
Zakres obowiązków: Kontrola jakości półproduktów i produktów końcowych, na wszystkich etapach procesu produkcyjnego, tj. od momentu wejścia towaru na magazyn, poprzez kontrolę zestawów spakowanych, kończąc na kontroli wyjściowej towaru przygotowanego do wysyłkiBieżące analizowanie i monitorowanie wyników jakościowych wyrobów w celu ich ciągłego doskonaleniaKompleksowe prowadzenie reklamacji jakościowych zgłaszanych przez KlientówProwadzenie analizy brakowościZatwierdzanie wyrobów/materiałów do produkcjiPrzygotowywanie i zarządzanie dokumentacją jakościowąOpracowywanie analiz ryzyka (FMEA)Prowadzenie audytów wewnętrznych oraz działań korygującychWsparcie w nadzorowaniu zdolności produkcyjnych maszynWystawianie świadectw jakościowych dla wyrobów gotowychNadzorowanie zdolności narzędzi i przyrządów pomiarowychWdrażanie działań korygujących w razie koniecznościWspieranie Działu Produkcji oraz Magazynu w ciągłym dążeniu do poprawy jakości.Wspieranie działu handlowego w zakresie jakości
Data publikacji: 2017-07-24
Lokalizacja: Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Pracodawca: M I K SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:MELIORACYJNA 6, 57-200 Ząbkowice Śląskie, powiat: ząbkowicki, woj: dolnośląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Kontrola jakości półproduktów i produktów końcowych, na wszystkich etapach procesu produkcyjnego, tj. od momentu wejścia towaru na magazyn, poprzez kontrolę zestawów spakowanych, kończąc na kontroli wyjściowej towaru przygotowanego do wysyłkiBieżące analizowanie i monitorowanie wyników jakościowych wyrobów w celu ich ciągłego doskonaleniaKompleksowe prowadzenie reklamacji jakościowych zgłaszanych przez KlientówProwadzenie analizy brakowościZatwierdzanie wyrobów/materiałów do produkcjiPrzygotowywanie i zarządzanie dokumentacją jakościowąOpracowywanie analiz ryzyka (FMEA)Prowadzenie audytów wewnętrznych oraz działań korygującychWsparcie w nadzorowaniu zdolności produkcyjnych maszynWystawianie świadectw jakościowych dla wyrobów gotowychNadzorowanie zdolności narzędzi i przyrządów pomiarowychWdrażanie działań korygujących w razie koniecznościWspieranie Działu Produkcji oraz Magazynu w ciągłym dążeniu do poprawy jakości.Wspieranie działu handlowego w zakresie jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 6 00-14 00
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. JAKOŚCI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ząbkowice Śląskie
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: dolnośląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ząbkowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Ząbkowice Śląskie
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 24.07.2017
Data zakończenia pracy: 23.10.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Znajomość norm oraz narzędzi związanych z jakością (ISO, APQP, PPAP, FMEA, MSA, SPC)Dobra znajomość technik jakościowychUmiejętności interpersonalne: komunikatywność, umiejętność współpracy i budowania relacjiSamodzielność w działaniu oraz bardzo dobra organizacja pracyGotowość do uczenia się i podnoszenia własnych kwalifikacjiDobra znajomość pakietu MS Office (World, Excel, Power Point)Umiejętność przeprowadzania audytu wewnętrznego Gotowość do wyjazdów służbowychMinimum roczne doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnejDobra znajomość języka angielskiego na poziomie min. B1 - Intermediate współpraca z klientami zagranicznymi
Nazwa pracodawcy:
M I K SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śląskich
Adres pracodawcy:
MELIORACYJNA 6, 57-200 Ząbkowice Śląskie, powiat: ząbkowicki, woj: dolnośląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
CVProsimy o zawarcie w CV klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji prowadzonego przez Alda S.A. z siedzibą w Ząbkowicach Śląskich zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. Dz. U. z 2014 r. poz. 1182, 1662).
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, Termin: OD PONIEDZIAŁKU DO PIĄTKU, Godziny : PO UPRZEDNIM KONTAKCIE TELEFONICZNYM
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: dolnośląskie
Powiat pracodawcy: ząbkowicki
Gmina pracodawcy: Ząbkowice Śląskie
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ząbkowice Śląskie
Adres strony pracodawcy: www.mikfirma.com.pl
Ulica pracodawcy: MELIORACYJNA
Numer budynku pracodawcy: 6
Profil działalności pracodawcy:
Sprzedaż hurtowa wyrobów porcelanowych, ceramicznych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ząbkowicach Śląskich
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 5
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data dodania oferty pracy: 24.07.2017
Oferta pracy ważna do: 31.10.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
rekrutacja pracowników
HWASUNG CORPORATION SP. Z O.O. - 2016-08-02 - Cieszyn (śląskie)
obsługa projektów marketingowych, współpraca z klientami, dostawcami, prowadzenie korespondencji, przygotowywanie zestawień w tematach dotyczących obsługiwanych projektów
kontakt przez PUP - 2017-06-28 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
obsługa telefoniczna klientów i dłużników, prowadzenie windykacji, obsługa biura, prowadzenie dokumentacji związanej z wynajmem samochodów
HADES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2018-07-04 - Lubin (dolnośląskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2016-05-09 - Poznań (wielkopolskie)
Prace biurowe, wystawianie faktur, przetwarzanie dokumentów
MAKO TSL Błażej Makurat - 2019-02-14 - Lębork (pomorskie)
Planowanie, realizacja i kontrola procesów pedagogicznych zgodnie z zasadami prawa ośwatowego, obsługa sekretariatu
FIRMA USŁUGOWO-PRODUKCYJNO-HANDLOWA "KASIA" S.C. M.KORBUT, K. JAŁOCHA - 2019-02-22 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie dokumentacji w zakresie ISO oraz Ochrony Danych Osobowych RODO
KAOTECH MARINE SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-19 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
Osoby zarejestrowane w PUP Zabrze z II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2019-01-03 - Gliwice (śląskie)
- analiza rynku i ofert konkurencji - prowadzenie pierwotnych i wtórnych badań rynku,- tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta,- realizowanie planów sprzedażowych, - pozyskiwanie nowych klientów,- monitorowanie stanów magazynowych.Umowa zlecenie, ilość godzin miesięcznie ok. 110.Dyspozycyjność w godzinach: 9:00 - 15:00Proponowany okres zatrudnienia: 3 lataMiejsce wykonywania pracy: Wrocław ul.Grabskiego + według zleceń.
kontakt przez PUP - 2019-07-26 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż części i akcesoriów do samochodów i jednośladów/skutery,motorowery/
POLMO-ZBYT Sp. J. Andrzej Standarski -Pochoryłko Jan. - 2017-02-08 - Iława (warmińsko-mazurskie)
nauczyciel wspomagający
Szkoła Podstawowa nr 22 - 2016-08-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
zarządzanie personelem, organizacja dostaw do sklepu
TESCO (POLSKA) Sp. z o. o. - 2016-10-25 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego
kontakt przez PUP - 2017-09-18 - Sosnowiec (śląskie)
zgodny ze stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2019-09-26 - Wolbrom (małopolskie)
obsługa klienta na rynkach wschodnich
JRP Sp. z o.o. - 2016-08-22 - Przyłęki (kujawsko-pomorskie)
Kontakt z klientami im pracodawcą, poszukiwanie nowych pracodawców i pracowników, kontrola procesu rekrutacji. Praca na pełny etat, w godzinach 7-16.
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Piastów (mazowieckie)
przygotowanie umów i procedur spółki, przygotowanie analiz płatności klientów, realizacja procesu weryfikacji klientów (ustalanie limitów kredytowych), przygotowywanie zabezpieczeń i umów ramowych, nadzorowanie i przygotowanie dokumentów
"Eko-Instal" R.Chabowski spółka jawna - 2019-10-23 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
telefoniczna sprzedaż usług szkoleniowych
Instytut Badania Marki Sp. z o.o. - 2018-10-18 - Sosnowiec (śląskie)
Zadania: - projektowanie rozdzielnic nn, stacji transformatorowych, instalacji elektrycznych,- dobór aparatury dla prowadzonych projektów,- opracowanie dokumentacji technicznej,- udział w uruchomieniach instalacji elektrycznych i automatyki,- współpraca z działami produkcji i uruchomienia,- wprowadzanie poprawek do istniejących dokumentacji i projektów związanych z branżą automatyki oraz elektryczną
INOVA CENTRUM INNOWACJI TECHNICZNYCH SPÓŁKA Z O.O. - 2018-12-07 - Lubin (dolnośląskie)
1. Weryfikowanie dokumentacji dodatkowejdostarczonej przez Klienta z najwyższądokładnością oraz terminowością okresloną wewłaściwych dla danego serwisu Standardachpoziomu obsługi oraz zakresie odpowiedzialności.2. Postępowanie zgodnie ze wszystkimi zasadami,procedurami oraz regulacjami Citi podczasprocesowania zleceń.3. Bieżące zapoznawanie się z nowymi regulacjami lub ze zmianami w obowiązujących regulacjach wewnętrznych,procedurach i zarządzeniach.4. Identyfikacja oraz zgłaszanie przełożonemu wszelkich problemów, spostrzeżeń dotyczących ryzyk operacyjnych w przebiegu procesw lub pracy zespołu.5.Rozwiązywanie problemw związanych zcodziennym procesowaniem i wykraczającychpoza nie (awarie systemw/aplikacji,procesowanie instrukcji wysokiego ryzyka itp.).6.Analiza błędów operacyjnych.7. Wspłpraca z Oddziałami, innymi jednostkami Citi, partnerami biznesowymi w zakresie wykraczającym poza obszar obsługiwanego procesu np. budowanierelacji z Klientami, aktywny udział w telekonferencjach z Klientami, Technologią i pozostałymi partnerami biznesowymi.8.Koordynowanie oraz udział w tworzeniu i weryfikacji procedur operacyjnych, innych regulacji, opisów procesw, map procesu icapacity planw.9. Przygotowanie działań przed i po testowych np. przygotowanie scenariuszy testowych, planów testów, dokumentacji testowej, pomysłów na usprawnienie oraz optymalizację procesu itp.
kontakt przez PUP - 2016-12-29 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-03-06 - Katowice (śląskie)
SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERTY STAŻOWEJ DOSTĘPNE U DORADCY KLIENTA!!!Staż z PO WER na 6 miesięcy dla osób do 30 roku życia (- dla osób do 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone w okresie 4 miesięcy od daty rejestracji - dla osób powyżej 25 roku życia wsparcie zostanie udzielone od momentu przystąpienia do projektu)MIEJSCE ODBYWANIA STAŻU I ZGŁASZANIA KANDYDATÓW: JAGIELLOŃSKA 2/2 GODZ.PR.: 8-16WYMAGANIA ORGANIZATORA: WYKSZTAŁCENIE MIN. ŚREDNIE, ZNAJOMOŚĆ JĘZYKA ANGIELSKIEGO, KOMUNIKATYWNOŚĆ, OBSŁUGA PAKIETU MS OFFICE I URZĄDZEŃ BIUROWYCH
kontakt przez PUP - 2019-02-12 - Szczecin (zachodniopomorskie)
1. Aktywizacja zawodowa uczestników projektu2. Organizacja działań informacyjno-promocyjnych projektu3. Przygotowywanie dokumentów aplikacyjnych z uczestnikami projektu4. Prowadzenie rejestrów dokumentujących realizację projektu5. Przygotowywanie raportów i analiz związanych z realizacją projektu 6. Prowadzenie ewaluacji projektu7. Przygotowywanie danych do sprawozdań okresowych.8. Przygotowanie do archiwizacji wypracowanych dokumentów. 9. Współpraca z Dyrekcją WCI , Koordynatorem oraz kadrą projektu w zakresie realizacji projektu. Wymagane dokumenty:1. Życiorys zawodowy (CV) i list motywacyjny2. INFORMACJA O ZAKRESIE OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH W ZWIĄZKU Z REKRUTACJĄ PRACOWNIKÓW PROWADZONĄ PRZEZ WROCŁAWSKIE CENTRUM INTEGRACJI opatrzone własnoręcznym czytelnym podpisem kandydata - dostępne na stronie bip.wci.wroclaw.pl w zakładce oferty pracy3. Podanie o przyjęcie na stanowisko objęte naborem 4. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganego wykształcenia5. Kserokopie dokumentów potwierdzających posiadanie doświadczenia zawodowego6. 7. Kserokopie dokumentów lub oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa państwa członkowskiego UE8. Oświadczenie o niekaralności9. Oświadczenie o posiadaniu zdolności do czynności prawnych i korzystaniu z pełni praw publicznych10. Oświadczenie o nieposzlakowanej opinii w środowisku11. Kserokopia dokumentów potwierdzających wymagania dodatkowe związane ze stanowiskiem np. kserokopie dokumentów potwierdzających posiadane kwalifikacje i umiejętności niezbędne w pracy, na stanowisku objętym naborem. Forma i termin składania ofert :Wymagane dokumenty należy złożyć osobiście lub przesłać do sekretariatu Wrocławskiego Centrum Integracji przy ul. Strzegomskiej 49 we Wrocławiu. Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: specjalista wsparcia w projekcie Rodzice na start, w terminie do dnia 15.03.2019 r. do godziny 13.00. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Urzędu Miejskiego Wrocławia www.wroclaw.pl oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Wrocławskiego Centrum Integracji. Aplikacje, które wpłyną do WCI po terminie lub będą niekompletne, nie będą rozpatrywane.Inne informacje:Wybrane osoby spełniające kryteria formalne naboru, zostaną powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej telefonicznie. Dane osobowe zbierane w celu realizacji procesu rekrutacji będą przetwarzane przez okres trwania postępowania rekrutacyjnego, nie dłużej jednak niż 2 miesiące (przy czym w przypadku zatrudnienia dane te zostaną włączone do akt osobowych). Po upływnie okresu, o którym mowa w pkt. 2 dokumenty zostaną komisyjne zniszczone. Z czynności tej sporządzony zostanie protokół.Dodatkowych informacji udziela: p. Natasza Marcinkiewicz tel. 71 782 35 16 w godz. 9.00-15.00. Oferta dostępna w sali C, E, A.
Wrocławskie Centrum Integracji - 2019-03-06 - Wrocław (dolnośląskie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2017-02-17 - Katowice (śląskie)
Kompleksowa telefoniczna obsługa klientów. Doradzanie klientom w kwestiach dopasowania oferty produktowej do indywidualnych potrzeb. Badanie potrzeb klientów i dbanie o budowanie pozytywnych relacji. Administrowanie systemem zamówień. Dbanie o dobry wizerunek firmy.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2019-03-15 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
Główny Urząd Nadzoru Budowlanego - 2018-08-02 - Warszawa (mazowieckie)
Bardzo dobra znajomość j Angielskiego w mowie i piśmie Bardzo dobra znajomość obsługi KomputeraPrawo jazdy kat B Terminowośćsolidność
kontakt przez OHP - 2018-04-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
pozyskiwanie nowych oraz profesjonalna obsługa obecnych głównie zagranicznych klientów - budowanie długotrwałej, pozytywnej relacji z klientem - sporządzanie ofert i prezentacji handlowych - prowadzenie negocjacji handlowych - dbanie o pozytywny wizerunek, pozyskiwanie oraz prowadzenie rozmów handlowych z potencjalnymi klientami
"Scatman" - Paweł Regulski - 2015-11-27 - Budy Mszczonowskie (mazowieckie)
telefoniczna i mailowa obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, przygotowywanie ofert sprzedażowych, dbanie o obieg dokumentów, kontrolowanie płatności klientów i nadzorowanie terminów płatności;firma z branży handlowo - usługowej, zajmuje się sprzedażą, montażem i serwisem chipów, głównie z sektora usługowego;
Autotracking PL Sp. z o.o. - 2016-02-02 - Głogów (dolnośląskie)
Planowanie kierunków rozwoju zawodowego w oparciu o diagnozę potrzeb i oczekiwań klientów, organizowanie szkoleń zawodowych zgodnie z potrzebami Rynku Pracy, rekrutacja uczestników na szkolenia. Znajomość zasad organizacji szkoleń.
Ochotnicze Hufce Pracy Wielkopolska Wojewódzka Komenda - 2017-03-10 - Kępno (wielkopolskie)