SPECJALISTA DS. JAKOŚCI KLIENTA Zielona Góra oferta pracy HDS TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Stanowisko: SPECJALISTA DS. JAKOŚCI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 4 200 PLN
Zakres obowiązków: stała komunikacja z klientem oraz rozwój relacji z klientem, udział w procesie rozwiązywania problemów, koordynacja przeoływu informacji w zakresie wynikających z problemów jakościowych, przygotowanie i zatwierdzenie dokumentacji PPAP w zakresie wymaganym przez klienta, udział w zespołach
Data publikacji: 2017-05-30
Lokalizacja: Zielona Góra (lubuskie)
Pracodawca: HDS TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Żeromskiego 4, 65-001 Zielona Góra, powiat: m. Zielona Góra, woj: lubuskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
stała komunikacja z klientem oraz rozwój relacji z klientem, udział w procesie rozwiązywania problemów, koordynacja przeoływu informacji w zakresie wynikających z problemów jakościowych, przygotowanie i zatwierdzenie dokumentacji PPAP w zakresie wymaganym przez klienta, udział w zespołach
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 200 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. JAKOŚCI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubuskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zielona Góra
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zielona Góra
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 200 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 26.06.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
wykształcenie wyższe - marketing, 3 lata doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, znajomość norm ISO 9001, ISOI TS 16949 oraz VDA6Z, znajomość SAP prawo jazdy kat B, biegła znajomość języka angielskiego, gotowość do podróży służbowych, znajomość narzędzi jakościowych, praca pod presją czasu
Nazwa pracodawcy:
HDS TRADE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Adres pracodawcy:
UL. WSPÓLNA 50 35, 00-514 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Ulica pracodawcy: UL. WSPÓLNA 50
Numer budynku pracodawcy: 35
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zielonej Górze
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 10
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data dodania oferty pracy: 30.05.2017
Oferta pracy ważna do: 30.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 30.05.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 30.05.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca w biurze na stanowisku komputerowym. Praca 9-17. Wykształcenie średnie lub wyższe, doświadczenie w pracy biurowej.
kontakt przez PUP - 2017-08-10 - Katowice (śląskie)
Utrzymywanie stałych kontaktów handlowych z aktualnymi klientami i partnerami handlowymi firmy. Bieżąca obsługa nowych klientów, przygotowywanie ofert handlowych, negocjacje handlowe, koordynacja zakontraktowanych realizacji - współpraca z działem produkcji logistyki i księgowości. Praca od pn do pt. w salonie firmowym Massoni w B-B.
Massoni Sp. z o.o. - 2016-07-20 - Bielsko-Biała (śląskie)
modernizacje i konserwacje wind osobowych i towarowych w przydzielonym rejonie
PRZEDSIĘBIORSTWO ORGANIZACJI BUDOWNICTWA POBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-07-21 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Sprzątanie hali, dyspozycyjność w godz. 16-21, umowa zlecenie, około 100 h w m-cu.Oferta dla osób z orzeczeniem o stopniu niepełnosprawności lub pełnosprawnych.Kontakt z pracodawcą: 660 567 125.
Clar System S.A. - 2018-10-03 - Wrocław (dolnośląskie)
Specjalista do spraw sprzedaży, RefDo30lat, profil pomocy II, Specjalista do spraw sprzedaży, RefDo30lat, profil pomocy II, pozyskiwanie klientów, obsługa bieżących klientów, prowadzenie dokumentacji, jedna zmiana, umowa na czas określony,
Sabio Dankowski Sebastian - 2016-03-08 - Września (wielkopolskie)
OCENA USTEREK POJAZDÓW CIĘŻAROWYCH SCANIA, ZLECENIE NAPRAW, EWIDENCJA NAPRAW, OBSŁUGA KOMPUTERA
BATIM-TRANSPORT MIĘDZYNARODOWY I SPEDYCJA SPÓŁKA JAWNA BARBARA EDELMULLER-GENERAUX I JANUSZ REMBILAS W STARYM SĄCZU - 2017-03-23 - Tomaszów Mazowiecki (łódzkie)
Koordynacja przyjazdów pracowników. Bieżące rozwiązywanie problemów pracowników, stały kontakt z pracownikami, monitorowanie przyjazdów, dbałość o najwyższą jakość udzielanych informacji.
Gremi Personal Sp. z o.o. - 2019-01-24 - Gdańsk (pomorskie)
Wykształcenie: brak wymagań; 2 lata doświadczenia zawodowego; mile widziane badania wysokościowe; zakres obowiązków: tynkowanie, malowanie, sufity, gładzie, wylewki itp.; umowa zlecenie z możliwością podpisania umowy o pracę; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
Pro Future Magdalena Szymanowska-Cichoń - 2016-02-23 - Gliwice (śląskie)
- przegląd i przetwarzanie pytań od klientów- projektowanie sprężarek odśrodkowych- opracowywanie ofert technicznych i handlowych- przegląd i weryfikacja ofert od poddostawców- koordynacja i udział w spotkaniach z klientami- koordynacja harmonogramów projektów
kontakt przez PUP - 2018-02-13 - Łódź (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-02-12 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa maszyn produkcyjnych, sterowanych komputerowoNadzór i kontrola procesu pakowania leków
kontakt przez OHP - 2017-01-02 - Warszawa (mazowieckie)
staż
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
- obsługa Klienta drogą telefoniczną (połączenia przychodzące i wychodzące), e-mailową, za pośrednictwem narzędzia czat i mediów społecznościowych
- udzielanie informacji oraz edukowanie Klientów o oferowanych produktach
- wsparcie procesu sprzedaży produktów firmy od momentu rejestracji Klienta w serwisie
- dbałość o budowanie długotrwałych relacji z Klientami
- dbałość o budowanie reputacji firmy
- zapewnienie wsparcia technicznego
Boldmind Sp. z o.o. - 2017-05-10 - Gdynia (pomorskie)
wystawianie zleceń na produkcję
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Piła (wielkopolskie)
WARUNKI PRACY:- zadania realizowane w siedzibie Biura oraz na terenie budowy Zbiornika, współpraca z jednostkami i firmami zewnętrznymi, praca pod presją czasu, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, obsługa innych urządzeń biurowych, praca na I piętrze budynku, poruszanie się po budynku - brak wind, podjazdów, toalety nieprzystosowane dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich, wyjazdy służbowe.ZAKRES ZADAŃ :1. przygotowanie założeń w części formalnoprawnej do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia do postępowań o udzielenie zamówienia publicznego i współpraca w tym zakresie z Wydziałem Zamówień Publicznych RZGW Gliwice, sporządzanie okresowych planów zamówień publicznych BWP;2. przygotowanie materiałów przetargowych, organizacja oraz udział w postępowaniach przetargowych realizowanych w oparciu o procedury Banku Światowego;3. nadzór nad prawidłową realizacją procedur przetargowych zgodnie z wytycznymi Banku Światowego oraz współpracą z Biurem Koordynacji Projektu w tym zakresie;4. sporządzanie raportów okresowych z postępu zadań realizowanych w ramach stanowiska pracy;5. uczestnictwo w komisjach przetargowych rozstrzygających przetargi w oparciu o ustawę-Prawo zamówień publicznych oraz procedury Banku Światowego;6. prowadzenie procesów zawierania umów i współpraca w tym zakresie z Konsultantem (Kancelarią Prawną);7. monitorowanie realizacji zawartych umów i przekazywanie informacji Kierownikowi BWP, udział w przygotowaniu stosownych aneksów do umów;8. przygotowanie zleceń analiz i opinii prawnych dla potrzeb BWP, dokonywanie odbioru zamówień usług, bezpośrednio lub poprzez udział w zespołach i komisjach wyborczych;9. organizowanie działań kontrolnych w ramach swoich obowiązków oraz obsługa kontroli działań nadzorczych prowadzonych w BWP przez jednostki zewnętrzne, sporządzanie pokontrolnych zestawień nieprawidłowości i przekazywanie ich Kierownikowi BWP;10. kompletowanie dokumentacji i korespondencji w zakresie prowadzonych spraw oraz terminowe sporządzanie wymaganych sprawozdań;11. współpraca z Biurem Koordynacji Projektu we Wrocławiu.WYMAGANIA NIEZBĘDNE:1. Wykształcenie: wyższe techniczne, prawo, administracja, ekonomia.2. 3 -letnie ogólne doświadczenie w pracy.3. Znajomość i umiejętność stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.4. Znajomość zasad tworzenia umów, ogólna znajomość prawa w tym zakresie.5. Umiejętność redagowania pism.6. Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej i współpracy z zespołem.7. Znajomość obsługi komputera: bardzo dobra obsługa programów Word , Excel oraz Power Point.8. Obsługa sprzętu biurowego.9. Znajomość języka angielskiego w stopniu bardzo dobrym.10. Ogólna wiedza na temat zasad współfinansowania dużych kontraktów budowlanych przez międzynarodowe instytucje finansowe.11. Prawo jazdy kategorii B. 12. Posiadanie obywatelstwa polskiego.13. Korzystanie z pełni praw publicznych.14. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe.WYMAGANIA DODATKOWE:1. Rzetelność, systematyczność, terminowość;2. Dyspozycyjność, komunikatywność; 3. Odporność na stres, asertywność.
Regionalny Zarząd Gospodarki Wodnej z siedzibą w Gliwicach - 2017-03-01 - Racibórz (śląskie)
Koordynowanie sprzedaży, zarządzanie logistyczne, koordynowanie dystrybucji, zaopatrzenia, transportu.
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Kraków (małopolskie)
- Rejestracja klientów, informowanie klientów o terminach realizacji zamówień. Informowanie o cenach, warunkach technicznych i wykonaniu. Prowadzenie wstępnych rozmów na temat ralizacji zleceń. Opracowywanie atestów.- Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na zastępstwo na 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godzinach: 07:00-15:00. Wymagania: wykształcenie wyższe (ekonomiczne, techniczne). Doświadczenie nie jest wymagane. Mile widziani absolwenci. Prawo jazdy kat. B. Znajomość obsługi systemu Symfonia. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (32-244-70-48, 602-493-786) w godzinach: 07:00-15:00.
OCYNKOWNIA POKÓJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-08-25 - Ruda Śląska (śląskie)
Wykształcenie: mile widziane wyższe; doświadczenie zawodowe: 2 lata; uprawnienia VT,MT,PT mile widziane, dodatkowym atutem będą uprawnienia UT; zakres obowiązków: kontrola geometryczna i wizualna MDT; przygotowywanie dokumentacji jakościowej oraz protokołów; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
MOSTOSTAL - ENERGOMONTAŻ GLIWICE SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-01-13 - Gliwice (śląskie)
- tworzenie bazy klientów,- przygotowanie ofert dla klienta,- wysyłanie ofert dla klientów,- podtrzymywanie kontaków z klientem,- nawiązywanie kontaktów(osobistych,telefonicznych).
kontakt przez PUP - 2018-04-24 - Świebodzin (lubuskie)
komunikacja z działem planowania produkcji, współtworzenie i realizacja planów produkcyjnych zgodnie ze strategią firmy, maksymalizacja wykorzystania zdolności produkcyjnych maszyn i urządzeń, prowadzenie statystyki produkcji i zamówień, wspólpraca z dostawcami, monitorowanie sprawności technicznej maszyn, wdrażanie rozwiązań mających na celu zwiększenie wydajności produkcyjnej (m.in. wybór sprzętu, dobór kadry), przygotowanie planów realizacji procesów produkcji (określanie norm materiałowych, struktur montażowych), analiza zapotrzebowania na materiały technologiczne, kontrola poprawności przebiegu produkcji z uwzględnieniem jakości produktukońcowego, kosztów jego wytworzenia, zgodności z przyjętymi normami technologicznymi, raportowanie do przełożonego, gotowość do odbywania odróży służbowych
JOBHOUSE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-28 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
reprezentowanie firmy oraz budowanie długofalowych relacji biznesowych z klientami, aktywne pozyskiwanie klientów i ich bieżąca obsługa: prowadzenie prezentacji i ustalanie warunków współpracy z klientami, tworzenie i zarządzanie bazą danych aktualnych i potencjalnych klientów, rozwój sprzedaży i realizacji załozonych celów, bieżące monitorowanie rynku i konkurencji
"ICOMP" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-04-06 - Zielona Góra (lubuskie)
Udział w budowaniu strategii marketingowej, pozytywnego wizerunku firmy w terenie. Organizacja i aktywna promocja biura i ofert firmy wśród środowisk lokalnych. Przeprowadzanie rekrutacji i spotkań dla osób zainteresowanych współpracą.
kontakt przez OHP - 2017-05-31 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
- przygotowanie specyfikacji dot. przetargów,- konsultacje, pomoc administratorom budynków,- przygotowywanie dokumentacji w zakresie robót budowlanych
Spółdzielnia Budowlano-Mieszkaniowa "Wielkoblokowa" w Białymstoku - 2017-05-18 - Białystok (podlaskie)
zgodnie ze stanowiskiemgodz. 7.00-15.00
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
obsługa klientów Firmy w zakresie organizowania sprzedaży telefonicznie, mail, realizacja określonych planów sprzedażowych, przygotowanie ofert sprzedażowych
DEGA Spółka Akcyjna - 2018-08-27 - Karnieszewice (zachodniopomorskie)
Jesteśmy jedną z najnowocześniejszych firm w branży stolarki okiennej. W związku z rozwojem działu eksportu poszukujemy osoby do naszego zespołu na stanowisko: Specjalista ds. marketingu i handlu z językiem niemieckimMiejsce pracy: Nowy Sącz Opis stanowiska:przygotowywanie ofert dla klienta; mailowa i telefoniczna obsługa partnerów handlowych w języku niemieckim; udzielanie rzetelnej informacji na temat oferowanych produktów (okna i drzwi z PVC oraz aluminium), doradztwo techniczne; pozyskiwanie nowych klientów; Wymagania:bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (warunek konieczny); wykształcenie średnie lub wyższe; komunikatywność; odporność na stres; sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków; bardzo dobra organizacja pracy; umiejętność pracy w zespole; Oferujemy:ciekawą pracę w młodym, dynamicznym zespole; możliwość rozwoju; szkolenia oraz pomoc we wdrożeniu w obowiązki; wynagrodzenie stałe oraz motywacyjne uzależnione od efektów pracy. Zainteresowane osoby zapraszamy do przesyłania aplikacji pocztą elektroniczną na adres: praca (at) tradycja.biz Nadesłanych ofert nie zwracamy. Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.Z wybranymi kandydatami skontaktujemy się telefonicznie. Zapewniamy dyskrecję. Na aplikacji prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).
Tradycja Fabryka Okien Spólka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa, Spółka Komandytowa - 2018-03-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
jw
Bioton S.A. - 2017-07-05 - Ożarów Mazowiecki (mazowieckie)
administracja systemu comarch
Mazurskie Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Budowlane J.W. ŚLEPSK Józef Wiszniewski - 2016-02-11 - Augustów (podlaskie)
- Znajomość rynku, wyszukiwanie potencjalnych klientów- Budowanie portfolio nowych klientów, utrzymywanie relacji biznesowych z dotychczasowymi kontrahentami, regularne wizyty handlowe ( język polski )- Przygotowywanie ofert, realizacja zamówień- Obsługa posprzedażowa, bezpośrednia współpraca z inżynierami ze strony klienta- Wysyłanie sprawozdań i raportów do centrali w Budapeszcie, praca w języku angielskim (lub węgierskim )
kontakt przez WUP - 2018-02-14 - Węgry (Węgry)
realizacja planu sprzedaży, działania podnoszące efektywność sprzedaży
Sosnowieckie Przedsiębiorstwo Handlowe "SURTEX" Sp. z o.o. - 2016-04-29 - Sosnowiec (śląskie)