SPECJALISTA DS. FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (OFERTA KONKURSOWA) Tarnowskie Góry oferta pracy MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.BOLESŁAWA LUBOSZA W TARNOWSKICH GÓRACH
Stanowisko: SPECJALISTA DS. FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (OFERTA KONKURSOWA)
Wynagrodzenie: od 1 300 PLN
Zakres obowiązków: przygotowywanie i prowadzenie postępowań i dokumentacji związanej z pozyskiwaniem zewnętrznych środków finansowych oraz zamówieniami publicznymi, całościowy nadzór nad w/w procedurami,
Data publikacji: 2016-12-12
Lokalizacja: Tarnowskie Góry (śląskie)
Pracodawca: MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.BOLESŁAWA LUBOSZA W TARNOWSKICH GÓRACH
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Zamkowa 5, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
przygotowywanie i prowadzenie postępowań i dokumentacji związanej z pozyskiwaniem zewnętrznych środków finansowych oraz zamówieniami publicznymi, całościowy nadzór nad w/w procedurami,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 0.5
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 20
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 300 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. FUNDUSZY ZEWNĘTRZNYCH I ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH (OFERTA KONKURSOWA)
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: tarnogórski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Tarnowskie Góry
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 300 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.01.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser) (wymagany staż - lata: 3)
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko:
wyższe (w tym licencjat), kierunek: administracja, ekonomia, finanse i rachunkowość, prawo, zarządzanie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
zgodnie z http://bip.biblioteka.tarnowskiegory.pl/, praktyczna znajomość procedur związanych z zamówieniami publicznymi i pozyskiwaniem środków zewnętrznych, bardzo dobra znajomość pakietu office: word, excel,
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 3
Nazwa pracodawcy:
MIEJSKA BIBLIOTEKA PUBLICZNA IM.BOLESŁAWA LUBOSZA W TARNOWSKICH GÓRACH
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Adres pracodawcy:
Zamkowa 5, 42-600 Tarnowskie Góry, powiat: tarnogórski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Szczgółowe informację pod adresem: http://bip.biblioteka.tarnowskiegory.pl/ , w zakładce oferty pracy. W razie dodatkowych pytań, kontakt telefoniczny do godz. 12:00.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: tarnogórski
Gmina pracodawcy: Tarnowskie Góry
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Tarnowskie Góry
Ulica pracodawcy: Zamkowa
Numer budynku pracodawcy: 5
Profil działalności pracodawcy: DZIAŁALNOŚĆ BIBLIOTEK
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowskich Górach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw pozyskiwania funduszy (fundraiser)
Data dodania oferty pracy: 13.12.2016
Oferta pracy ważna do: 27.12.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.12.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.12.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- organizacja i nadzór pracy konserwatorów, - organizacja i uczestnictwo w przeglądach budynków, instalacji i ich wyposażenia technicznego, - nadzór nad robotami remontowymi, - prowadzenie książek obiektu budownanego, - przyjmowanie i załatwianie zgłoszeń / interwencji / od mieszkańców
Międzyzakładowa Górnicza Spółdzielnia Mieszkaniowa - 2017-08-07 - Jaworzno (śląskie)
Szycie z dzianiny odzieży damskiej oraz dziecięcej. Wymagana umiejętność obsługi stębnówki i overlocka lub stębnówki i dwuigłówki.
kontakt przez PUP - 2017-09-14 - Łódź (łódzkie)
kontrola nad ważnością dokumentów związanych z transportem, rozliczanie faktur, rozliczanie i kontrola zużycia paliwa oraz stanów liczników samochodów cięzarowych, obsługa systemów monitorujących, obsługa programu 4Trans, analiza spójności danych z kartami czasu pracy; wykształcenie min. średnie kierunkowe; doświadczenie pracy związane z działalnością spedycyjną lub transportową; znajomość języka angielskiego, bardzo dobra znajomość programu EXCEL, prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność, odpowiedzialność.
SILVA SP. Z O.O. MIELEC - 2015-10-08 - Strzelce Opolskie (opolskie)
Sprzedaż produktów ubezpieczeniowych w siedzibie firmy.Obsługa klienta przez telefon Obsługa klienta "zza biurka"Prowadzenie korespondencji mailowej i tradycyjnejprzygotowywanie i prezentacja ofert
ABC Broker Rafał Gardocki - 2017-10-11 - Białystok (podlaskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-02-24 - Warszawa (mazowieckie)
kontrola towarów (samochodów) z Niemiec i Francji na eksport do krajów Bliskiego Wschodu, ocena techniczna sytuacji samochodów
kontakt przez PUP - 2017-07-27 - Mroków (mazowieckie)
wykonywanie zadań z zakresu kadr i płac
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe Robac - 2017-07-04 - Paterek (kujawsko-pomorskie)
prace związane z produkcją rolet materiałowych
kontakt przez PUP - 2017-01-10 - Kraków (małopolskie)
Sodowanie karoserii i pozespołów mechanicznych
kontakt przez PUP - 2016-07-20 - Łęgowo (lubuskie)
- profesjonalna obsługa klienta zgodnie ze standardami, - wprowadzanie i potwierdzanie zamówień, kontrolowanie terminów, informowanie klientów o reliazacji zamówień, ustalanie transportów do klienta, - kompleksowa obsługa reklamacji: kontrola realizacji zgloszeń reklamacyjnych, - praca z dokumentami zakupowymi, reklamacyjnymi i logistycznymi, - kreowanie pozytywnego doświadczenia zakupowego oraz dbanie o satysfakcję klientów. Oferta dostępna w sali G. Kontakt z pracodawcą - e-mail: rekrutacja (at) brwsa.pl, tel.: 734-409-799 - Joanna Mucha.
MEBLE-BLACK RED WHITE Sp. z o.o. - 2018-08-03 - Bielany Wrocławskie (dolnośląskie)
Kontakt z klientami ukraińskojęzycznymi, praca w zespole ukraińskojęzycznym
kontakt przez PUP - 2018-08-29 - Łódź (łódzkie)
- ZAPEWNIANIE DOSKONAŁEJ OBSŁUGI KLIENTA, - ZAPEWNIENIE WSPARCIA W TEMATYCE USTAWOWEJ, - ZAPEWNIENIE WSPARCIA W ODNIESIENIU DO ROZWIĄZYWANIA ZAGADNIEŃ, - POMOC W ROZWIĄZYWANIU PROBLEMÓW LUB ZAPYTANIACH OD LOKALNYCH FINANSÓW, - PRZYGOTOWANIE RAPORTÓW FINANSOWYCH I ANALIZ, - PRZYGOTOWANIE I ANALIZA UZGODNIEŃ KONT KSIĘGOWYCH, - KOORDYNOWANIE I PLANOWANIE WYCENY FAKTYCZNYCH WARTOSCI ZAPASÓW ZGODNIE Z WYTYCZNYMI, - PRZYGOTOWANIE I ANALIZA MIESIĘCZNEGO KOSZTU WASNEGO SPRZEDAŻY PRODUKTÓW.
kontakt przez PUP - 2016-10-04 - Wrocław (dolnośląskie)
sprzedaż studiów podyplomowych i wynajem sal, obsługa telefoniczna i osobista słuchaczy, przyjmowanie dokumentów, rekrutacja, czynności administracyjne
KRAFC CONSULTING Radosław Ciaś - 2017-05-22 - Tychy (śląskie)
1. Poszukiwanie i monitorowanie źródeł finansowania działalności i inwestycji SPSZOZ w Lęborku w ramach projektów do funduszy UE i innych,2. Realizacja projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej i innych,3. Realizacja działań w zakresie wdrażanych projektów pomiędzy SPSZOZ w Lęborku, a innymi partnerami projektów,4. Organizowanie oraz uczestniczenie w spotkaniach, konferencjach oraz seminariach w imieniu SPSZOZ w Lęborku w ramach projektów, a także organizacja wyjazdów pracowników SPSZOZ w Lęborku, uczestniczących w projekcie, na spotkania partnerów projektu,• Uczestnictwo w spotkaniach mających na celu skoordynowanie prac związanych z aplikowaniem do funduszy UE i innych,• Współpraca z kierownikami komórek organizacyjnych w zakresie przygotowania projektów
Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej - 2017-07-27 - Lębork (pomorskie)
Obsługa klenta, kasy fiskalnej
kontakt przez PUP - 2016-02-24 - Gołdap (warmińsko-mazurskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Warszawa (mazowieckie)
opracowywanie kolekcji zbiorów BWA; autorska realizacja wystaw; oprowadzanie po wystawach; dzialalność edukacyjna; organizacja spotkań autorskich; wykładów itd.; współpraca z artystami; ośrodkami wystawienniczymi; nadzór nad magazynem dział sztuki; utrzymywanie kontaktów z nauczycielami i ośrodkami kształcenia
Biuro Wystaw Artystycznych - 2018-03-06 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa klienta, sporządzanie ofert, pomiary.
Artur Brose "OKNO-BROS" EKSPORT-IMPORT - 2016-01-18 - Chodzież (wielkopolskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
w/g potrzeb
INNOWATOR Sp. z o.o. Chęciny - 2018-01-23 - Kielce (świętokrzyskie)
Sprawdzanie deklaracji podatkowych, przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych, współpraca z klientami rosyjsko języcznymi
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Łódź (łódzkie)
znajomość przepisów podatku VAT i podatku dochodowego, znajomość programu Comarch OPTIMA.
"PROFIT-TAX" Sp. z o.o. - 2016-01-19 - Stalowa Wola (podkarpackie)
Prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym, w szczególności:- wykonywanie przeglądów technicznych- dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem/zdawaniem lokali, w tym ocena stanu technicznego,ustalenie stopnia zużycia wyposażenia,sporządzenie protokołów i zakresów prac remontowych-sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO- zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz prztgotowywanie projeków umów w powyższym zakresie- nadzorowanie,kontrolowanie,odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości- prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w tym Książki Obiektu budowlanego-przygotowanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-28 - Giżycko (warmińsko-mazurskie)
Stanowisko typowo administracyjne, związanie ze wsparciem w przygotowaniu materiałów na spotkania/szkolenia, rekrutacją, kontaktem z uczestnikami szkoleń, zbieraniem niezbędnej dokumentacji projektowej, weryfikacją ankiet ze szkoleń i spotkań oraz prowadzenie ewaluacji wewnętrznej projektu. Szczegółowy zakres:- rekrutacja uczestników na szkolenia i spotkania (przygotowanie ogłoszeń, wysyłka do bazy organizacji instytucji) min. 10 spotkań/szkoleń w miesiącu;- organizacja techniczna szkoleń: przygotowanie sali, przygotowanie materiałów szkoleniowych, przygotowanie poczęstunku; - dbanie o komfort uczestników spotkań/szkoleń;- zbieranie dokumentów niezbędnych do przetwarzania danych w bazie SL2014 (zebranie dokumentów od uczestników spotkań/szkoleń, weryfikacja poprawności wypełnionych dokumentów);- przygotowanie sprawozdań z realizowanych spotkań;- dokumentowanie realizowanych szkoleń/spotkań (przygotowanie dokumentów do archiwizacji zgodnie z wytycznymi w zakresie oznakowania projektów);- rozliczenie prowadzonych działań w zakresie organizacji spotkań/szkoleń (faktury, rozliczenia z trenerami, karty czasu pracy trenerów);- wykonywanie zadań zleconych przez ekspertkę merytoryczną projektu, ekspertkę ds. rozwoju lokalnego;- współpraca ze zespołem projektu przy realizacji działań projektowych;- prowadzenie ewaluacji projektu na bieżąco;- analiza materiału badawczego;- prowadzenie spotkań focusowych;- opracowanie wyników badania, w tym wniosków i rekomendacji;- przygotowanie raportów, zgodnie ze standardami OWES;- pomoc kadrze OWES we wdrażaniu rekomendacji.
Stowarzyszenie Centrum Promocji i Rozwoju Inicjatyw Obywatelskich PISOP - 2016-03-14 - Leszno (wielkopolskie)
Obsługa klientów w salonie firmowym, prezentacja produktów, przygotowanie projektów oraz wycen produktów firmy, doradztwo w zakresie materiałów i elementów wchodzących w skład oferty firmy,Kontakt telefoniczny 058-762-99-66Adres e-mail: PRACAKOMANDOR (at) KOMANDOR.PL
KOMANDOR POMORZE SA - 2015-12-08 - Tczew (pomorskie)
- kontrola jakości systemów IT;- współpraca z zespołem analityków i programistów przy dostarczaniu rozwiązań IT;- zapewnianie zgodności rozwiązań ze standardami UBS oraz wymogami audytowymi;- dzielenie się wiedzą z globalnym zespołem IT;- współpraca z globalnym zespołem IT. Praca w godz.: 8:00-17:00.
kontakt przez PUP - 2017-10-18 - Wrocław (dolnośląskie)
przygotowywanie ddeklaracji VAT, przetwarzanie not kredytowych, przygotowywanie sprawozdań intrastat, wspieranie zadań w zakresie akcyzy dla klienów ze Szwecji, Rosji, Ukrainy, wprowadzanie danych do systemu ERP, zapewnienie prawidłowego przygotowania wyniku finansowego, weryfikacja, księgowanie dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-11-15 - Poznań (wielkopolskie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-03 - Złotoryja (dolnośląskie)
Wykształcenie średnie techniczne; doświadczenie w pracy w japońskim przedsiębiorstwie produkcyjnym związanym z motoryzacją, znaj. języka japońskiego na poziomie NATIVE SPEAKER; znajomość procesu produkcji filtrów ceramicznych do katalizatorów; udoskonalanie procesu technologicznego, analiza wpływu innowacji na wydajność produkcji, optymalizacja procesu pod kątem kosztów, sporządzanie raportów dla japońskich przełożonych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-03-13 - Gliwice (śląskie)
obsługa sprzedaży internetowej i detalicznej, przygotowywanie ofert
JASON s.c. Andrzej Sokołowski Jerzy Sokołowski - 2016-08-22 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)