SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH W ZESPOLE DS. KSIĘGOWOŚCI I ANALIZ FINANSOWYCH Iława oferta pracy Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o


Największy wybór odzieży

Stanowisko: SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH W ZESPOLE DS. KSIĘGOWOŚCI I ANALIZ FINANSOWYCH

Wynagrodzenie: do 2 600 PLN

Zakres obowiązków: wystawianie faktur sprzedaży, księgowanie faktur kosztowych i bieżących zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych, bieżąca analiza i kontrola kont księgowych pod kątem zgodności zapisów z przepisami podatkowymi i rachunkowymi, sporządzanie analiz finansowych, udział w sporządzaniu deklaracji VAT, CIT

Data publikacji: 2018-06-22

Lokalizacja: Iława (warmińsko-mazurskie)

Pracodawca: Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Lubawska 3, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
wystawianie faktur sprzedaży, księgowanie faktur kosztowych i bieżących zdarzeń gospodarczych w księgach rachunkowych, bieżąca analiza i kontrola kont księgowych pod kątem zgodności zapisów z przepisami podatkowymi i rachunkowymi, sporządzanie analiz finansowych, udział w sporządzaniu deklaracji VAT, CIT

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: do 2 600 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 2.600 zł brutto

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DS. FINANSOWO-KSIĘGOWYCH W ZESPOLE DS. KSIĘGOWOŚCI I ANALIZ FINANSOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Iława

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: iławski

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Iława

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: do 2 600 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagania: wykształcenie ekonomiczne (ukończenie technikum, studiów o specjalności rachunkowość i finanse), znajomość przepisów rachunkowych i podatkowych, staż w księgowości mile widziany, umiejętność przygotowywania analiz finansowych, znajomość programów księgowych, znajomość pakietu MS Office, sumienność, umiejętność analitycznego myśleniaOferujemy: stałą pracę w stabilnej firmie budowlanej, możliwość rozwoju zawodowego, atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności CV prosimy przesłać drogą e-mailowąfz (at) ipbilawa.com.pl Prosimy o dopisanie do aplikacji następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dni 29-08-1997 roku o ochronie Danych osobowych Dz. Ust. Nr 133 poz. 883)

Nazwa pracodawcy:
Iławskie Przedsiębiorstwo Budowlane IPB Sp. z o.o

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

Adres pracodawcy:
Lubawska 3, 14-200 Iława, powiat: iławski, woj: warmińsko-mazurskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie

Powiat pracodawcy: iławski

Gmina pracodawcy: Iława

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Iława

Ulica pracodawcy: Lubawska

Numer budynku pracodawcy: 3

Profil działalności pracodawcy: Posiada profil na stronie

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Iławie

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 22.06.2018

Data dodania oferty pracy: 21.06.2018

Oferta pracy ważna do: 31.07.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 21.06.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 21.06.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 4 000 PLN

Wysyłanie ofert, pozyskiwanie klientów oraz budowanie trwałych relacji z Klientami samodzielne prowadzenia całego procesu sprzedaży, realizacja targetów sprzedażowych, dbanie o wizerunek firmy i reprezentowanie jej na rynku
P.P.H.U. " KAMPOL" - 2017-12-18 - Rusiec (łódzkie)

AUDYTOR INWENTARYZACJI - od 14 PLN

liczenie asortymentu na magazynie bądź w sklepie za pomocą skanera elektronicznego
kontakt przez OHP - 2018-07-30 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA W DZIALE RACHUBY (1/2 ETATU) - 1 250 - 1 500 PLN

/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie, naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach.- Wynagrodzenie: 1250-1500 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas zastępstwa. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od 1 lipca 2017- Praca: 7:30-15:30 - wg harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy średnim 4 lata pracy w tym co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych, a przy wyższym 2 lata pracy w tym co najmniej półroczne doświadczenie zawodowe przy prowadzeniu spraw płacowych. Umiejętności: znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracyznajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-06-12 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS. ROSZCZEŃ - 997,4 PLN

rejestracja zgłoszeń, prowadzenie korespondencji z urzędami celnymi
kontakt przez PUP - 2017-07-21 - Biała Podlaska (lubelskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - do 1 750 PLN

Praca w salonie samochodowym na stanowisku specjalisty do spraw sprzedaży.
HYUNDAI AUTORYZOWANY DEALER HMP AUTO-SERVICE R. B BEDNARCZYK RYSZARD BEDNARCZYK - 2015-11-25 - Zabrze (śląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI - do 4 500 PLN

Praca biurowa przed monitorem ekranowym, praca w dziale HR.
kontakt przez PUP - 2016-11-08 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 3 000 PLN

obsługa kadrowo-płacowa, sporządzanie list płac, obsługa ewidencji czasu pracy, urlopów, sporządzanie dokumentów pracowniczych, naliczanie podatków i ZUS, sporządzanie deklaracji
BIURO RACHUNKOWE SALDO.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-10-13 - Hażlach (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI Z J.ANGIELSKIM - od 2 488,42 PLN

Realizacja projektów rekrutacyjnych na Holandię (nie zajmujesz sięsprzedażą naszych usług a wyłącznie rekrutacją na stanowiska stałe): -rekrutacja i selekcja kandydatów (zamieszczanie ogłoszeń o pracę, analizaCV, prowadzenie rozmów rekrutacyjnych, selekcja, tworzenie raportówrekrutacyjnych i prezentacja kandydatów Zleceniodawcy) - obsługasystemu rekrutacyjnego - wyszukiwanie nowych kanałów dotarcia dokandydatów - ścisła współpraca z oddziałami/siedzibą firmy i partneramifirmy - tworzenie i stosowanie standardów obsługi procesówrekrutacyjnych - reprezentowanie firmy na targach, wydarzeniachzewnętrznych - obsługa klientów w biurze Raportowanie wynikówprzełożonemu. Praca w godz.8-16
TIMETAX sp. z o.o. - 2018-02-20 - Opole (opolskie)

SPECJALIŚCI DO SPRAW ADMINISTRACJI I ROZWOJU - nieodpłatny

•przyjmowanie oraz rozdysponowywanie wpływającej i wypływającej z Biura korespondencji•przekazywanie korespondencji wewnętrznej do poszczególnych komórek organizacyjnych w Agencji•przygotowywanie projektów pism oraz innych dokumentów •wsparcie audytorów wewnętrznych w ramach zadań audytowych•wsparcie w zakresie utrzymania systemu zarządzania•wykonywanie zadań związanych z organizowaniem i doskonaleniem systemu kontroli zarządczej
AGENCJA REZERW MATERIAŁOWYCH - 2015-10-05 - Warszawa (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I SPRZEDAŻY - od 2 300 PLN

nawiązaywanie nowych relacji z klientami, utrzymanie pozytywnych kontaktów biznesowych, wdrażanie własnych pomysłów rozwijających sprzedaż, prowadzenie działań marketingowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, tworzenie treści na potrzeby mediów społecznościowych, aktualizacja strony internetowej
ATC S.C. Wojciech Kaczmarek, Irena Kaczmarek, Daniel Kaczmarek - 2016-08-22 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA - 2 200 - 3 000 PLN

Aktywna współpraca z klientem w zakresie realizacji zamówień, obsługa programu magazynowego Subiekt, wystawianie faktur i innych dokumentów obowiązujących na stanowisku pracy, współpraca z pozostałymi działami firmy w zakresie realizacji zamówień
Eko-Pak s.c. Wytwórnia Opakowań Tekturowych Sylwia Kwiatkowska - 2017-02-22 - Drezdenko (lubuskie)

SPECJALISTA DS. KSIĘGOWYCH I PŁAC - 4 000 - 5 000 PLN

ewidencja sprzedaży, realizacja zadań z zakresu obsługi finansowo-księgowej, sporządzanie list płac, oraz naliczanie świadczeń z ubezpieczenia społecznego, sporządzanie deklaracji PIT, ZUS, realizacja zadań z zakresu rozliczenia ZFŚS, naliczanie ZFŚS, rozliczanie i refundacja wydatków
Lasy Państwowe Leśny Bank Genów Kostrzyca - 2017-03-31 - Miłków (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. TRANSPORTU - od 2 500 PLN

rozliczanie kierowców z podróży służbowych,- nadzór i prowadzenie dokumentacji operacyjnej,- analiza oraz raportowanie powierzonych zadań,- kontakt z przewoźnikami i kierowcami w celu zapewnienia właściwej koordynacji dostaw.
DOBROPLAST FABRYKA OKIEN SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-09 - Zambrów (podlaskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KSIĘGOWOŚCI I ROZLICZEŃ PŁAC - od 1 850 PLN

wg zakresu czynności
kontakt przez PUP - 2016-09-18 - Grodków (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU OFPR/16/1339 - od 2 344 PLN

Wdrażanie i opracowywanie strategii firmy; opracowywanie materiałów reklamowych oraz przygotowywanie akcji promocyjnych; ocena szans rynkowych związanych ze sprzedażą towarów; analiza działań marketingowych prowadzonych przez konkurencję; rozwijanie wartości marki firmy
Józef Kurek "KARPOL" Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Handlowe - 2016-05-09 - Zamieście (małopolskie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY MIĘDZYNARODOWEJ - od 2 800 PLN

Obsługa klientów zagranicznych, koordynowanie sprzedaży i prowdzenie korespondencji z klientami, negocjowanie warunków handlowych.
PPHU SZKŁO-LUX - 2016-02-08 - Puławy (lubelskie)

OPEATOR PRODUKCJI - MONTAŻ - od 2 400 PLN

Montaz manualny siedzeń samochodowych
TBAI Poland Sp. z o.o. - 2016-03-31 - Wykroty (dolnośląskie)

SPECJALISTA DS. ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - do 3 000 PLN

- kalkulowanie cen,- przygotowywanie ofert przetargowych,- monitorowanie przebiegu postępowania przetargowego,- kontrola składanych ofert,- opracowywanie raportów,
P.U. JAREXS Sp. z o.o. - 2017-10-10 - Legnica (dolnośląskie)

REFERENT DS. MARKETINGU ( OS.NIEPEŁNOSPRAWNE) - od 1 850 PLN

Zgłoszenia kandydatów telefoniczne 42 676 23 27 w. 45 lub osobiste do pracodawcy ul. Częstochowska 38/52 - kadry I piętro.
LASER sp. z o.o., sp. komandytowa ZPCh - 2016-06-13 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA W CALL CENTER - od 2 000 PLN

Telefoniczna obsługa klientów, wykonywanie zlecenia , zgodnie z wewnętrznymi standardami, utrzymywanie dobrych relacji z klientami.
Bit CC - 2017-07-20 - Września (wielkopolskie)

SPECJALISTA KONTROLI JAKOŚCI - od 1 200 PLN

Kontrola jakości technikamipomiarowymi gotowych wyrobów na róznych etapach procesu produkcji
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. FINANSOWO-BIUROWYCH - od 2 000 PLN

-nadzór nad prowidłowym obiegiem dokumentów i korenspondencji, prowadzenie rozmów telefonicznych oraz przyjmowanie interesantów, terminowe wprowadzenie sprawozdań, wspomaganie pracy księgowości, wykonywanie poleceń przełożonego wynikających z bieżących potrzeb, redagowanie pism, prowadzenie kontroli terminów
Drogowiec -PL Sp. z o.o. - 2016-08-19 - Kielce (świętokrzyskie)

SAMODZIELNY/A KSIĘGOWY/A - od 2 000 PLN

- samodzielne prowadzenie pełnej księgowości spółek zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa ( Spółki z o.o., Fundacje, Stowarzyszenia) oraz KPIR- rozliczanie dotacji z UP, UE- rozliczanie transakcji, rachunków zagranicznych- kompleksowy nadzór nad całokształtem zagadnień księgowo-finansowych w firmie- nadzór nad obiegiem dokumentacji księgowej- sporządzanie kalkulacji i deklaracji podatkowych (VAT, CIT, PIT)- sporządzanie sprawozdań finansowych (Bilans, RZiS), statystycznych (GUS, NBP) oraz raportów okresowych- ewidencja czynnych i biernych rozliczeń międzyokresowych kosztów- prowadzenie ewidencji środków trwałych i WNiP- prowadzenie i kontrola rozrachunków- terminowe wprowadzanie transakcji do systemu bankowegoWykształcenie min. średnie. Doświadczenie min. 3 lata na podobnym stanowisku. Umiejętności księgowości z obsługą programu Płatnik i Rachmistrz GT. Obsługa programu Rewizor GT. Bardzo dobra znajomość przepisów z zakresu ustawy o rachunkowości oraz prawa podatkowego, problematyki PIT/CIT/VAT. Bardzo dobra znajomość programów grupy INSERT. Umiejętność samodzielnej weryfikacji efektów własnej pracy. Zaangażowanie, otwartość na zmiany i pozytywne podejście do pracy. Doskonała organizacja pracy, wysoka skuteczność i terminowość w realizacji zadań.
IN PLUS Katarzyna Mazur - 2015-12-02 - Lublin (lubelskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY R33/1868-589/16 - od 2 000 PLN

budowanie rynku, organizowanie sprzedaży profesjonalnej chemii gospodarczej i motoryzacyjnej
CREO JAN DOBOSZ - 2016-05-09 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)

PRZEDSTAWICIEL HANDLOWY - od 1 200 PLN

obsługa kontrahentów z Chin
kontakt przez PUP - 2017-11-29 - Wólka Kosowska (mazowieckie)

SPECJALISTA DS.PARAMETRYZACJI RACHUNKÓW-WPROWADZANIE DANYCH - 2 500 - 2 700 PLN

zapewnienie najwyższej jakości obsługi Klientów poprzez terminowe i poprawne wprowadzanie instrukcji Klientów oraz danych statystycznych do systemów bankowych obsługiwanych w ramach danego zespołu
PEOPLE Sp. z o.o. Agencja Zatrudnienia - 2016-02-11 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)


Wybierz powiat