SPECJALISTA DS PRZYGOTOWANIA DESERÓW Kołobrzeg oferta pracy Firma Handlowo-Usługowa "WIKTORIAII" s.c. Janusz Macioszek, Małgorzta Karolewska
Stanowisko: SPECJALISTA DS PRZYGOTOWANIA DESERÓW
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: specjalista ds przygotowania deserów
Data publikacji: 2016-05-11
Lokalizacja: Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
Pracodawca: Firma Handlowo-Usługowa "WIKTORIAII" s.c. Janusz Macioszek, Małgorzta Karolewska
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Rodziewiczówny 1a/2, 78-000 Kołobrzeg, powiat: kołobrzeski, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: specjalista ds przygotowania deserów
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS PRZYGOTOWANIA DESERÓW
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kołobrzeski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Kołobrzeg
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali kucharze
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.07.2016
Nazwa pracodawcy:
Firma Handlowo-Usługowa "WIKTORIAII" s.c. Janusz Macioszek, Małgorzta Karolewska
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Adres pracodawcy:
Kombatantów Polskich 3B/8, 78-300 Świdwin, powiat: świdwiński, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: świdwiński
Gmina pracodawcy: Świdwin
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Świdwin
Ulica pracodawcy: Kombatantów Polskich
Numer budynku pracodawcy: 3B
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kołobrzegu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali kucharze
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 11.05.2016
Data dodania oferty pracy: 11.05.2016
Oferta pracy ważna do: 09.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 11.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 10.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
prowadzenie szkoleń , techniczne przygotowywanie ofert, fachowe doradztwo
KO-NEXT POLAND - 2016-11-03 - Rzeszów (podkarpackie)
obsługa klienta,obsługa komputera,wykonywanie biżuterii
kontakt przez PUP - 2018-01-09 - Węgrzce Wielkie (małopolskie)
wyk. wyższe kier. związany z meblarstwem, 15 lat doświadczenia w branży meblarskiej , znajomość tureckiej branży meblowej, biegła znajomość j. tureckiego w mowie i piśmie, kontakty z dostawacami mebli w j. tureckim.
kontakt przez PUP - 2017-02-21 - Kania (wielkopolskie)
Obsługa kasy fiskalnej, kart płatniczych - obsługa klienta wykładanie towaru.Praca w systemie dwuzmianowym w godz. 6.00 - 21.00
Firma "ROGALA" sp. z o.o. - 2016-12-28 - Lipnica Murowana (małopolskie)
Zainteresowane osoby z profilem II powinny zgłosić się do swojego doradcy klienta po skierowanie do pracodawcy. Oferta pracy w ramach refundacji kosztów wyposażenia lub doposażenia stanowiska pracy. Wymagane wykształcenie wyższe, mile widziane kierunkowe lub specjalizacja zarzadzanie i ekonomika w ochronie środowiska lub kursy z ochrony środowiska.
kontakt przez PUP - 2018-07-03 - Rybnik (śląskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta, konsultacja dokonywania transkacji poszukiwanie nowych producentów, bezpośredni kontakt z klientem szwedzkojęzycznym
kontakt przez PUP - 2017-04-18 - Łódź (łódzkie)
Wprowadzanie towarów na stan magazynowy. Obsługa programu Return Client.
kontakt przez PUP - 2017-01-04 - Świebodzin (lubuskie)
Brak danych
PER-SALDO Sp. z o.o. - 2018-01-24 - Ostrów Wielkopolski (wielkopolskie)
Praca biurowa
NEXTKOM s.c. K.Kieres-Witkowska , A. Torbicki - 2017-05-10 - Lębork (pomorskie)
prace w dziale logistycznym, transportowym, organizacj atransportu zewnętrznego i własnego
LUMIKO Sp. z.o.o - 2016-04-01 - Łuków (lubelskie)
sporządzanie dokumentów sprzedażowych, logistycznych, magazynowych, dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji, rozliczanie róznic gazu LPG, przygotowywanie raportów, zestawień, archwizacja dokumentów; doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 rok
UNIMOT S.A. ZAWADZKIE - 2016-08-12 - Zawadzkie (opolskie)
realizacja założonych celów sprzedażowych, , aktywne poszerzanie i prowadzenie bazy klientów butlowych, stałe monitorowanie rynku i działań konkurencji, opieka nad klientami kluczowymi, utrzymywanie wysokich wyników sprzedaży, raportowanie wyników swojej działalności Wymagania: minimum 3 letnie doświadczenie zawodowe w sprzedaży, dodatkowym atutem będzie doświasdczenie w zakresie sprzedaży gazów technicznych, posiadanie prawo jazdy kat.B oraz gotowość użycia własnego samochodu do celów służbowych, wykształcenie średnie z bardzo dobrą znajomością pakietu MS Office, silna motywacja do osiagnięcia wysokich wyników, umiejętności interpersonalne i wysoka kultura osobista, umiejętność organizacji pracy i planowania, samodzielność w rozwiązywaniu problemów, odporność na stres
DragonGaz Sp. z o.o. - 2016-01-29 - Środa Śląska (dolnośląskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-08-04 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-09-02 - Warszawa (mazowieckie)
Wyszkatłcenie: wyższe specjalność BHP; min. 3 lata stażu pracy w służbie BHP; zakres obowiązków: nadzór i kontrola warunków pracy, przestrzeganie zasad bezpieczeństwa i higieny oraz warunków p.poż, wykonywanie zadań określonych w sprawie służby BHP; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; wynagrodzenie do ustalenia indywidualnie z pracodawcą
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-07-16 - Gliwice (śląskie)
Dokonywanie zakupów w imieniu klienta portugalskojęzycznego, konsultowanie transakcji, poszukiwanie nowych producentów, kontakt z klientem portugalskojęzycznym.
kontakt przez PUP - 2017-08-14 - Łódź (łódzkie)
nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z potencjalnymi klientami firmy na rynku krajowym i zagranicznym, reklamy, organizacja eksportu i importu wyrobów i materiałów, nadzór nad procesami produkcyjnymi
DAREKCO PHUP Klaudia Paszkiewicz - 2016-09-07 - Augustów (podlaskie)
prowadzenie dokumentacji dot. remontów cząstkowych nawierzchni asfaltowych i brukowych, sporządzanie kosztorysów, przygotowywanie ofert na usługi, udział w zaopatrzeniu w potrzebne do robót materiały i sprzęty
Zakłady Techniki Komunalnej Sp. z o.o. - 2017-03-01 - Żory (śląskie)
Obsługa załadunku, rozładunku, sortowania i przeważania przesyłek w terminalu międzynarodowym, obsługa zapytań, wyjaśnianie rozbieżności związanych z przesyłkami zagranicznymi, wyjaśnianie przesyłek niekompletnychlub skierowanych na inny kierunek, rozliczanie przesyłek, generowanie danych koniecznych do procesowania przesyłek, wykonywanie i wyjaśnianie raportów obowiązujących w magazynie.
Servisco DHL Express Przesyłki Krajowe i Zagraniczne - 2015-12-08 - Solec Kujawski (kujawsko-pomorskie)
- prowadzenie postępowania egzekucyjnego w administracji- przygotowywanie merytoryczne i formalne decyzji oraz postanowień z prawa budowlanego- sporządzanie sprawozdań
Powiatowy Inspektorat Nadzoru Budowlanego - 2016-03-07 - Sandomierz (świętokrzyskie)
Obsługa klienta Naturhouse: układanie jadłospisu, planu żywieniowego, utrzymywanie stałych kontaktów z klientem, udział w akcjach promocyjnych produktu, prowadzenie punktu dietetycznego.
Góralczyk Anna EQUILIBRIO - 2016-06-27 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
wg progamu stażu
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Fugasówka (śląskie)
Aktywne poszukiwanie klientów, nawiązywanie i utrzymywanie z nimi długotrwałych relacji. Przygotowywanie ofert handlowych, realizacja planów sprzedażowych (branża wózki widłowe), negocjowanie cen oraz sprzedaż produktów.
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Zabrze (śląskie)
PRZYGOTOWANIE DOKUMENTÓW KSIĘGOWYCH. WEFYFIKACJA DANYCH. WPROWADZANIE DOWODÓW KSIĘGOWYCH DO SYSTEMU.
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Kłodzko (dolnośląskie)
- WDROŻENIA ROZWIĄZAŃ TELEINFORMATYCZNYCH W ZAKRESIE INSTALACJI I KONFIGURACJI URZĄDZEŃ,- REALIZOWANIE ZLECEŃ INTERWENCYJNYCH U KLIENTÓW (IDENTYFIKOWANIE I ROZWIĄZYWANIE PROBLEMÓW),- PRZEPROWADZANIE SZKOLEŃ Z ZAKRESU OBSŁUGI SYSTEMÓW,- SPORZĄDZANIE INSTRUKCJI I DOKUMENTACJI POWYKONAWCZYCH,- STAŁA OBSŁUGA FIRM I INSTYTUCJIOFERUJEMY:- STABILNE ZATRUDNIENIE NA PODSTAWIE UMOWY O PRACĘ,- PRACĘ W MŁODYM I DYNAMICZNYM ZESPOLE,- MOŻLIWOŚĆ ROZWOJU ZAWODOWEGO,- NIEZBĘDNE NARZĘDZIA DO PRACY (TELEFON, LAPTOP, SAMOCHÓD SŁUŻBOWY),
VEGACOM S.A. - 2017-01-25 - Rzeszów (podkarpackie)
- Realizowanie i koordynowanie działań w zakresie wsparcia sprzedaży. Budowanie wizerunku firmy na rynku. Pozyskiwanie nowych klientów. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji biznesowych z klientami firmy. Budowanie bazy klientów. Realizowanie planów sprzedażowych. Przygotowywanie ofert handlowych. Prowadzenie rozmów handlowych z klientami oraz aktywny udział podczas negocjacji .Uczestniczenie w imprezach, targach i konferencjach branżowych a także szkoleniach oraz certyfikacja z produktów. Przygotowanie raportów z wykonywanych działań. Analizowanie działań konkurencji w celu udoskonalenia oferty handlowej. Prowadzenie szkoleń i prezentacji dla użytkowników końcowych.- Wynagrodzenie: 1850 zł/brutto + premia. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, ale niekoniecznie -> pracodawca zapewnia branżowe szkolenie. Kontakt telefoniczny (8:00-18:00) (Tel. 505-923-713) lub e-mail: biuro (at) ms-it.pl
MS-IT MIŁOSZ SĘKALA - 2016-01-20 - Katowice (śląskie)
- Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania danych dotyczących kont (potwierdzanie sald, monitorowanie spłat należności), opracowywanie planów spłaty należności i wdrażanie stosowanych rozwiązań w tym celu, rozpatrywanie skarg klienta z uwzględnieniem odpowiedniej terminowości. - Wynagrodzenie: 4000-4500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe. - Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godz.między: 8:00-18:00. Wykształcenie min. średnie. Mile widziane doświadczenie zawodowe w obsłudze klienta. Wymagana znajomość obsługi komputera ( pakiet Ms Office). Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (B2). Kontakt wyłącznie telefoniczny (tel.: 665-310-176) w godz.: 9:00-17:00 lub e-mail: joanna.gorka (at) arvato.pl
ARVATO POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ ODDZIAŁ "BPO FINANCE&ACCOUNTING" W KATOWICACH - 2017-12-14 - Katowice (śląskie)
odpowiedzialność za kontrolę procesu produkcyjnego, kontrolę jakości wyrobów, , zarządzanie jakością ISO, prowadzenie dokumentacji związanej z ochroną środowiska
kontakt przez PUP - 2017-09-01 - Kutno (łódzkie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie zajęć dydaktycznych,prowadzenie dokumentacji nauczania,organizacja imprez okolicznościowych dla dzieci
Usługi Oświatowe Agnieszka Głasek - 2017-02-14 - Lipówki (mazowieckie)