SPECJALISTA DS. BRC Jaworze oferta pracy All Taste Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DS. BRC
Wynagrodzenie: od 4 000 PLN
Zakres obowiązków: Tworzenie dokumentacji systemu jakości bezpieczeństwa żywnosci BRC dla firmy, kontrola istniejącej już dokumentacji HACCP. Jednorazowa umowa - zlecenie na okres około 2 miesięcy, za wykonanie zlecenia proponowane wynagrodzenie brutto 4000 zł.
Data publikacji: 2017-01-25
Lokalizacja: Jaworze (śląskie)
Pracodawca: All Taste Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:TURYSTYCZNA 144, 43-384 Jaworze, powiat: bielski, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Tworzenie dokumentacji systemu jakości bezpieczeństwa żywnosci BRC dla firmy, kontrola istniejącej już dokumentacji HACCP. Jednorazowa umowa - zlecenie na okres około 2 miesięcy, za wykonanie zlecenia proponowane wynagrodzenie brutto 4000 zł.
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 4 000 PLN
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. BRC
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Jaworze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: bielski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Jaworze
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista kontroli jakości
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 4 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.02.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie wyższe (najlepiej technolog żywności ale nie jest to warunek konieczny). Niezbędna najomość systemu BRC (może być kurs), doświadczenie w sporządzaniu dokumentacji systemu BRC.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2
Nazwa pracodawcy: All Taste Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Adres pracodawcy:
TURYSTYCZNA 144, 43-384 Jaworze, powiat: bielski, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV wysłać na ww. adres e-mail.
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: bielski
Gmina pracodawcy: Jaworze
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Jaworze
Ulica pracodawcy: TURYSTYCZNA
Numer budynku pracodawcy: 144
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Bielsku-Białej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista kontroli jakości
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 25.01.2017
Data dodania oferty pracy: 25.01.2017
Oferta pracy ważna do: 31.01.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 25.01.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 25.01.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-06 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymywanie kontaktów handlowych i telefonicznych z kontrahentami ze wschodu (głównie Rosja i Ukraina)
kontakt przez PUP - 2017-12-20 - Aleksandrów Łódzki (łódzkie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
sprawdzanie poprawności otrzymanych dokumentów księgowych pod względem merytorycznym i formalnym, nadzór nad obiegiem dokumentów kosztowych, weryfikacja dokumentów kosztowych z zamówieniami, nadzorowanie obiegu dokumentów, prowadzenie dokumentacji kadrowo-placowej oraz ZUS,wystawianie faktur, przygotowanie przelewów bankowych, monitorowanie płatności należności
kontakt przez PUP - 2015-11-30 - Kraków (małopolskie)
Sprzedaż i doradztwo w zakresie sprzętu elektrycznego, diagnozowanie sprzętu komputerowego/naprawa usterek, przygotowywanie ofert handlowych
kontakt przez PUP - 2016-04-11 - Pińczów (świętokrzyskie)
wykonywanie inwentaryzacji budowlanych, koordynowanie przygotowywania audytów ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2016-12-05 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowanych bądź kwalifikujących się do II profilu pomocy.Wykształcenie niepełne wyższe lub wyższe; obsługa komputera oraz urządzeń biurowych; komunikatywność; Zakres obowiązków: telefoniczny kontakt z klientem; przygotowywanie ofert szkoleniowych; reprezentowanie firmy na szkoleniach; przygotowywanie dokumentacji szkoleniowej; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
kontakt przez PUP - 2016-06-30 - Knurów (śląskie)
tworzenie materiałów promocyjnych firmy, osbługa strony internetowej, uczestniczenie w organizacji akcji promocyjnych
Pracowniczy Ośrodek Maszynowy w Augustowie Sp. z o.o. - 2018-07-13 - Augustów (podlaskie)
Zakres obowiązków obejmuje:sporządzanie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracownikówprowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, sporządzanie dokumentów kadrowych: zaświadczenia, umowy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy, karty zasiłkowe, rozliczenie nadgodzin, praca zmianowa, zadaniowy czas pracy, )przygotowanie list płac dla naszych pracowników (umowy o pracę, cywilnoprawne, sporządzanie deklaracji: ZUS, PIT, PFRON, GUStworzenie raportów oraz zestawień na potrzeby zakładu
"VICTORIA CYMES" SP. Z O. O. WAŁCZ - 2017-10-31 - Wałcz (zachodniopomorskie)
praca biurowa w magazynie, ewidencja i kontrola dokumentów magazynowych, przygotowywanie, sporządzanie dokumentów magazynowych; godz. pracy 7-15; wynagrodzenie miesięczne, płaca zasadnicza premia
PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH PLAST-BOX SA - 2017-06-14 - Słupsk (pomorskie)
Wykształcenie: wyższe; 2 lata doświadczenia zawodowego; komunikatywna znajomość języka angielskiego; prawo jazdy, znajomość Ms Office; mile widziana znajomość programów graficznych; zakres obowiązków; organizacja pracy biura-nadzór nad korespondencją i zapewnienie prawidłowego obiegu dokumentów, współpraca z księgowością, przygotowywanie dokumentów; działania marketingowe: przygotowywanie materiałów reklamowych, aktualizacja strony internetowej, kampanie e-marketingu, współpraca z agencjami reklamowymi, wsparcie zewnętrznej sieci sprzedaży; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
COMMLED SOLUTIONS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-06-21 - Gliwice (śląskie)
rekrutacja pracowników na stanowisko opiekun/ka osób starszych w Niemczech.Reprezentowanie firmy na rynku pracy.
INTERKADRA SP.ZO.O - 2017-10-06 - Szczecinek (zachodniopomorskie)
- ustalanie okoliczności i przyczyny wypadków przy pracy oraz chorób zawodowych, prowadzenie wymaganej dokumentacji w tym zakresie w celu określenia środków i wniosków profilaktycznych; przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby w celu zapewnienia przestrzegania warunków bezpieczeństwa i higieny pracy w Oddziale; udział w przekazywaniu do użytkowania nowo budowanych lub przebudowywanych obiektów, budynków i urządzeń oraz w czynnościach odbiorczych po wykonaniu robót budowlanych w celu nadzoru nad przestrzeganiem zasad i warunków bezpieczeństwa i higieny pracy; opracowywanie sprawozdań i analiz z zakresu stanu przestrzegania przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy w celu przekazania dla Państwowej Inspekcji Sanitarnej MSW, KGSG i Komendanta Oddziału; informowanie Komendanta Oddziału o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych i przedstawianie wniosków dotyczących sposobu usunięcia tych zagrożeń w celu zminimalizowania ryzyka zawodowego; uczestniczenie w opracowywaniu wewnętrznych zarządzeń, regulaminów, instrukcji, planów modernizacji obiektów i pomieszczeń w celu koordynacji pracy w zakresie zgodności z przepisami BHP; udział w opracowywaniu analizy ryzyka na stanowiskach pracy w celu realizacji obowiązku ustawowego i dokonania oceny ryzyka zawodowego; prowadzenie szkoleń, udzielanie instruktaży z zakresu bezpieczeństwa i higieny pracy funkcjonariuszy i pracowników w celu zapoznawania z zasadami BHP i przestrzegania przepisów w tym zakresieWarunki pracy: warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań: praca administracyjno biurowa, praca w godzinach pomiędzy 7.30 a 15.30, praca przed monitorem; wymuszona pozycja ciała; miejsce i otoczenie organizacyjno techniczne stanowiska pracy: narzędzia i materiały pracy: komputer, urządzenia biurowe; możliwość poruszania się po budynku: brak wind, odpowiednio dostosowana toaleta oraz zachowana odpowiednia szerokość drzwi.Wykształcenie: wyższe z zakresu bhp lub studia podyplomowe w tym zakresie.Wymagania niezbędne: znajomość przepisów prawnych z zakresu BHP (np. rozporządzenie w sprawie ogólnych przepisów BHP) i umiejętność ich stosowania w praktyce; umiejętność pracy w zespole, umiejętność działania w sytuacjach stresowych; umiejętność analitycznego myślenia; rozwiązywania problemów; komunikatywność; umiejętność obsługi komputera; posiadanie 1 roku doświadczenia zawodowego w pracy w służbie bhp; pozytywne zakończenie procedur sprawdzających zakończonych wydaniem poświadczenia bezpieczeństwa osobowego, uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE.Wymagania dodatkowe: posiadanie poświadczenia bezpieczeństwa osobowego; prawo jazdy kat. B; 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy w administracji publicznej.
Śląski Oddział Straży Granicznej z siedzibą w Raciborzu - 2018-01-24 - Racibórz (śląskie)
-obsługa dotychczasowych klientów i aktywne pozyskiwanie nowych klientów w krajach byłego bloku wschodniego -administracja zamówień klientów-monitorowanie potrzeb klientów-sporządzanie ofert i kalkulacji
kontakt przez PUP - 2016-09-13 - Ruda Śląska (śląskie)
utrzymywanie kontaktu z dotychczasowymi klientami, raportowanie powierzonych zadań, tworzenie umów, tworzenie baz danych, oferta przeznaczona dla oósb bezrobotnych do 30 roku życia
kontakt przez PUP - 2018-02-26 - Sosnowiec (śląskie)
ZAŁADUNEK I ROZŁADUNEK, PAKOWANIE WYROBÓW GOTOWYCH, KONTROLA ILOŚCIOWA TOWARÓW
"ARLEN" S.A. WARSZAWA - 2018-08-07 - Opoczno (łódzkie)
Obsługa klientów hurtowych w terenie, pozyskiwanie klientów.
EUROTIME HANDEL HURTOWY - 2016-05-16 - Świdnica (dolnośląskie)
Obsługa komputera, urządzeń biurowych, rekrutacja kandydatów, prowadzenie rozmów telefonicznych.
Nowak Aleksander Good Job - 2016-06-21 - Wodzisław Śląski (śląskie)
- rozliczanie kosztów produkcji podstawowej i pomocniczej- kontrola merytoryczna i formalna dokumentów zewnętrznych i wewnętrznych dotyczących produkcjiopracowywanie analiz ekonomiczno-finansowych- dokonywanie rozliczeń kontraktów oraz bieżąca analiza ich opłacalności
WOJSKOWE ZAKŁADY INŻYNIERYJNE S.A. - 2018-04-10 - Dęblin (lubelskie)
kontrola jakości surowca lub wyprodukowanego towaru
Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe AGRO-TOP Sp. z o.o - 2016-08-19 - Gręzówka-Kolonia (lubelskie)
organizacja i sprzedaż szkoleń, pozyskiwanie klientów, przygotowywanie bazy danych
EDU - CONSULTING SZKOLENIA - DORADZTWO - BHP ANNA WIECHOWSKA - 2017-01-20 - Kwidzyn (pomorskie)
Obsługa systemów alarmowych, konserwacja systemów alarmowych, montaż instalacji niskoprądowych.
P.P.U. CZA-TA NICIAK SPÓŁKA JAWNA - 2015-11-27 - Przeworsk (podkarpackie)
• Realizacja obowiązków służby BHP wynikających z rozporządzenia o służbie BHP,• wsparcie w procesach inwestycyjno-budowlanych,• nadzór nad bieżącą eksploatacją jednostek organizacyjnych poprzez kontrole prowadzone na terenie całej Polski,• przeprowadzanie audytów i kontroli warunków pracy w jednostkach organizacyjnych na terenie całej Polski oraz weryfikowanie zaleceń pokontrolnych,• przeprowadzanie szkoleń wstępnych z zakresu BHP, ppoż. i ochrony środowiska,• koordynowanie i inicjowanie działań mających na celu poprawę warunków BHP.Zatrudnionej osobie oferujemy:- umowę o pracę - szeroki pakiet benefitów
BANK POCZTOWY SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-05-09 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
przygotowywanie ofert techniczno - handlowych, współpraca z klientami firmy, negocjowanie warunków współpracy i stały nadzór nad ich realizacją; nadzór nad realizacją umów handlowych, organizacja wysyłek i odpraw celnych, współpraca z działem produkcji oraz działami projektowania i logistyki; poszukiwanie nowych możliwości rozwoju biznesu, prowadzenie analiz rynku i konkurencji, utrzymanie długotrwałych relacji z klientami
TRACK TEC KOLTRAM SP. Z O.O. - 2017-04-03 - Zawadzkie (opolskie)
-tworzenie ofert sprzedaży -aktywne pozyskiwanie nowych obdiorców-przyjmowanie reklamacji -podejmowanie działąń w celu zwiększenia sprzedaży
kontakt przez PUP - 2017-07-28 - Gdynia (pomorskie)
rekrutacja i szkolenie pracowników na terenie Polski i Ukrainy, częste wyjazdy w delegacje na Ukrainę i do Rosji, koordynacja spraw pracowniczych związanych z zatrudnieniem
kontakt przez PUP - 2016-11-29 - Ukraina (Ukraina)
* kontakt z klientami* dostarczanie materiałów, ulotek, artykułów reklamowych
kontakt przez PUP - 2018-07-06 - Warszawa (mazowieckie)
Prowadzenie biura projektu (obsługa bezpośrednia i pośrednia kandydatów na uczestników), organizacja i prowadzenie działań promocyjno-informacyjnych Projektu zgodnie z jego założeniami, prowadzenie rekrutacji do Projektu, organizacja wsparcia merytorycznego dla uczestników Projektu (m.in. opracowywanie dokumentów związanych z realizacją wsparcia, przygotowywanie zaplecza technicznego i lokalowego, organizacja sal do szkoleń i cateringu, współpraca z trenerami i wykładowcami szkoleniowymi), prawdiłowe prowadzenie i przechowywanie dokumentacji Projektu, monitoring wskaźników Projektu oraz przygotowywanie zbiorczych informacji związanych z prowadzonymi działaniami rekrutacyjnymi i doradczo-szkoleniowymi, bieżąca współpraca z doradcą zawodowym i psychologiem Poszukiwanie staży i pracy dla 50 uczestników projektu absolwentów do 24 r. ż. (staż z obowiązkiem zatrudnienia), nawiązywanie współpracy z pracodawcami oraz pozyskiwanie ofert staży i pracy, pośrednictwo w kontaktach uczestników projektu z pracodawcami, indywidualne kontakty i spotkania uczestnikami projektu w celu przedstawienia ofert stażu oraz pracy, przygotowania do rozmów z pracodawcami, utrzymywanie stałego kontaktu z uczestnikami (tel, osobisty, mailowy), bieżąca współpraca z doradcą zawodowym oraz psychologiem, monitoring wskaźników oraz przygotowywanie zbiorczych informacji związanych z prowadzonymi działaniami, przestrzeganie zestawienia standardu i cen rynkowych (załącznik nr 1 do dokumentcji konkursowej w ramach naboru nr POWER 01.02.-IP.25-05-KO2/16) w zakresie działań pośrednictwa pracy, promocja uczestników projektu na portalu emodelarnia
COMPETENCE - TRAINING & COACHING BARBARA JAŚKIEWICZ - 2017-07-11 - Zielona Góra (lubuskie)
- nawiązywanie kontaktu telefonicznego i mailowego z klientami; obsługa klientów, urządzeń biurowych
kontakt przez PUP - 2017-05-12 - Starachowice (świętokrzyskie)
obsługa magla, sortowanie prania czystego
kontakt przez PUP - 2017-11-22 - Kraków (małopolskie)