SPECJALISTA DS. ANALIZ I STRATEGII MARKETINGOWYCH Lublin oferta pracy SMB Consulting Sebastian Bochyński
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ANALIZ I STRATEGII MARKETINGOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 600 PLN
Zakres obowiązków: • Tworzenie strategii i planów marketingowych, wdrażanie i pomiar efektywności • Tworzenie biznesplanów na potrzeby instytucji biznesowych i finansowych • Tworzenie analiz marketingowych oraz badań rynkowych • Współudział w tworzeniu nowych koncepcji biznesowych • Tworzenie koncepcji akcji promujących i reklamowych
Data publikacji: 2020-04-28
Lokalizacja: Lublin (lubelskie)
Pracodawca: SMB Consulting Sebastian Bochyński
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:SŁOMKOWSKIEGO 6/87, 20-492 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
• Tworzenie strategii i planów marketingowych, wdrażanie i pomiar efektywności • Tworzenie biznesplanów na potrzeby instytucji biznesowych i finansowych • Tworzenie analiz marketingowych oraz badań rynkowych • Współudział w tworzeniu nowych koncepcji biznesowych • Tworzenie koncepcji akcji promujących i reklamowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
warunkiPracyIPlacy_kodRodzajuZatrudnienia: RPs005|13
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
warunkiPracyIPlacy_kodZmianowosci: RPd058|1
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 600 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Ryczałtowy
warunkiPracyIPlacy_kodSystemuWynagradzania: RPd050|8
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ANALIZ I STRATEGII MARKETINGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Lublin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
warunkiPracyIPlacy_kodWojewodztwa: 06
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Lublin
warunkiPracyIPlacy_kodPowiatu: 0663
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Lublin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
warunkiPracyIPlacy_nrLokalu: 87
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 600 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 04.05.2020
Data zakończenia pracy: 03.08.2020
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
wymagania_wymaganiaKonieczne_zawodySzczegoly_0: Array
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), brak
wymagania_wymaganiaKonieczne_wyksztalceniaSzczegoly_0: Array
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: Prawo jazdy kat. B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: Umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: PRACA POD PRESJĄ CZASU
wymagania_wymaganiaKonieczne_uprawnieniaSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_0: Array
wymagania_wymaganiaKonieczne_umiejetnosciSzczegoly_1: Array
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
[Umiejętność 2] : Umiejętności ustalania priorytetów, dyspozycyjność i terminowość, doświadczenie w obszarze marketingu.[Umiejętność 1] : Doskonała znajomość narzędzi marketingowych – umiejętne posługiwanie się nimi w praktyce, umiejętność tworzenia strategii działań marketingowych,[Inne] : Możliwość udziału w szkoleniach.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy: SMB Consulting Sebastian Bochyński
danePracodawcy_nip: 7122190672
danePracodawcy_regon: 430832800
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Adres pracodawcy:
ANTONIEGO SŁOMKOWSKIEGO 6/87, 20-492 Lublin, powiat: m. Lublin, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
danePracodawcy_kodWojewodztwa: 06
Powiat pracodawcy: m. Lublin
danePracodawcy_kodPowiatu: 0663
Gmina pracodawcy: Lublin
Kraj pracodawcy: Polska
danePracodawcy_kodKraju: RPd016|134
Miejscowość pracodawcy: Lublin
danePracodawcy_kodMiejscowosci: 0954700
Ulica pracodawcy: ANTONIEGO SŁOMKOWSKIEGO
Numer budynku pracodawcy: 6
danePracodawcy_nrLokalu: 87
Oferta zgłoszona przez: Miejski Urząd Pracy w Lublinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
pozostaleDane_kodZawodu: RPd057|243190
Zawód wykonywany przez pracownika:
pozostali specjaliści do spraw reklamy i marketingu
pozostaleDane_kodKategoriiOferty: RPd011|211
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 28.04.2020
Data dodania oferty pracy: 28.04.2020
Oferta pracy ważna do: 31.05.2020
Data udostępnienia oferty pracy: 28.04.2020
Data przyjęcia oferty pracy: 28.04.2020
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
kodJezyka: pl
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?fd217cb202cb459c25b2d24a7e121d6a
Podobne oferty pracy
prowadzenie doradztwa technologicznego w zakresie produkcji rolniczej, ze szczególny uwzględnieniem produkcji roślinnej oraz doradztwa w zakresie płatności obszarowych (zasady zazielenienia i wzajemnej zgodności), organizacja i prowadzenie szkoleń w zakresie produkcji rolnej, upowszechnianie wiedzy na temat Dobrej Praktyki Rolniczej
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego w Barzkowicach - 2020-06-25 - Koszalin (zachodniopomorskie)
Prezes Sądu Okręgowego w Słupsku ogłasza konkurs na 2 wolne stanowiska specjalisty w zakresie psychologii (w wymiarze pełnego etatu lub niepełnego etatu 0,75; 0,5) w II Opiniodawczym Zespole Sądowym Specjalistów w Sądzie Okręgowym w Słupsku z siedzibą w Chojnicach.Zakres zadań: - wykonywanie zadań w oparciu o obowiązujące zasady specjalisty, zgodnie ze standardami metodologii opiniowania w opiniodawczych zespołach sądowych specjalistów oraz zgodnie z zasadami etyki zawodowej,- przeprowadzanie badań i wydawanie opinii na zlecenie sądu lub prokuratury zgodnie z tezą sądu (prokuratury), analiza akt sprawy,- realizacja procesu diagnostycznego w obszarze posiadanej specjalności, adekwatnie do problemu diagnostycznego - w terminie wcześniej ustalonym przez Kierownika OZSS, sporządzanie części opinii wraz z wnioskami w zakresie posiadanych kompetencji zawodowych - zakres opinii ujmuje wyniki badań, które specjalista uznaje za niezbędne, omawianie z pozostałymi członkami zespołu opiniującego całokształtu opinii - szczegółowe informacje na stronie www.slupsk.so.gov.pl/ zakładka oferty pracy.Okres zatrudnienia 1 rok z możliwością przedłużenia. Godz. pracy 7.30-15.30.
Sąd Okręgowy w Słupsku - 2019-01-22 - Chojnice (pomorskie)
kontakty handlowe z kontrahentami z Rosji, Ukrainy, Białorusi, Mołdawii
kontakt przez PUP - 2018-07-18 - Poznań (wielkopolskie)
Rozliczanie transakcji z dostawcami i odbiorcami, weryfikacja przepływu gotówki, przygotowanie tygodniowych, miesiecznych i rocznych raportów.
kontakt przez PUP - 2018-04-13 - Grójec (mazowieckie)
sprawdzanie poprawności dokumentów firmowych, tłumaczenie podczas spotkań biznesowych z j.ukraińskiego na polski
"GOLDEN GATE BUSINESS" Sp. z o.o. - 2016-10-17 - Sosnowiec (śląskie)
Pozyskiwanie kontrahentów,nawiązywanie współpracy z kontrahentami z Rosji,Ukrainy oraz ze Szwecji,dbanie o dobre relacje z kontrahentami.
kontakt przez PUP - 2020-09-07 - Jarosław (podkarpackie)
Prowadzenie spraw płacowych, prowadzenie spraw związanych z wydatkami budżetowymi, rozliczanie delegacji pracowniczych, ZUSY
Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna - 2018-06-06 - Koszalin (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-11-15 - Warszawa (mazowieckie)
-tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta,– udział w targach, wystawach i konferencjach,– realizowanie planów sprzedażowych,– pozyskiwanie nowych klientów – identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów,– utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami,– negocjowanie umów i warunków handlowych,
kontakt przez OHP - 2016-03-03 - Ogrodzieniec (śląskie)
Realizacja strategii marketingowej firmy.Przygotowanie materiałów reklamowych.Nadzór nad stroną ww i social media.
NOWATERMIA NOWAK SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-03-20 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
zgodnie ze stanowiskiem; praca w godz.7.00-15.00
PHU ABIMET - 2017-07-01 - Słupsk (pomorskie)
pomoc w prowadzeniu księgowości, kadr, sekretariatu. Praca na pełny etat, w dni robocze . Oferta pracy skierowana do osób z orzeczeniem o stopniuniepełnosprawności.
kontakt przez PUP - 2017-06-24 - Raszyn (mazowieckie)
sporządzanie umów o pracę oraz oświadczeń o ich rozwiązaniu, wypełnianie świadectw pracy, obliczanie wymiaru urlopu, prowadzenie ewidencji czasu pracy pracowników, prowadzenie akt osobowych pracowników,opracowywanie raportów, analiz i statystyk dotyczących zatrudnienia w firmie, nadzór nad wykonywaniem wymaganych dla danego stanowiska pracy badań wstępnych, okresowych i kontrolnych przez pracowników,monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy,informowanie kierownictwa o zmianach dotyczących przedsiębiorstwa i opracowanie wymaganych przez nie działań.
WIRELAND Spółka z o.o. - 2017-11-13 - Bytów (pomorskie)
Przygotowywanie, układanie, zagęszczanie mieszanek betonowych.
ELBET ZENON MATUSZEWSKI, MATEUSZ MATUSZEWSKI SPÓŁKA CYWILNA - 2019-06-03 - Konieczno (świętokrzyskie)
przyjmowanie i realizacja zamówień, kontakt z klientem
MOP SERWIS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-03-21 - Kwidzyn (pomorskie)
Zarządzanie i koordynacja akcji promocyjnych, zbieranie informacji o potencjalnych klientach. Realizacja planów sprzedażowych. Kontakt z kontrahentami z turcji.
kontakt przez PUP - 2018-09-14 - Rzgów (łódzkie)
-bieżąca obsługa sekretariatu i kadr,-obsługa korespondecji przychodzącej i wychodzącej,-przygotowywanie pism, maili oraz innych dokumentów,-dbanie o obieg dokumentów w fimie
Zakład Poprawczy i Schronisko dla Nieletnich - 2016-09-05 - Świdnica (dolnośląskie)
przeprowadzania analiz kosztów, przygotowywanie danych do budżetów, planowanie finansowe, wsparcie procesów z zakresu kontroli finansowej i kosztowej, opracowywanie analiz rentowności, kalkulacje cenowe, sprawozdawczośc (w tym także zarządcza); nadzór nad systemem ERP (SAP SPRINT)
kontakt przez PUP - 2017-07-31 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
prezentowanie produktów i usług firmy klientom w językach rosyjskim, gruzińskim. Udzielanie informacji, analiza potrzeb i oczekiwań klientów, uzupełanianie i rezerwacja oferty grupowej, znajomość geografii i branży turystycznej.
kontakt przez PUP - 2016-06-23 - Piaseczno (mazowieckie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-09-14 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Koordynowanie oraz nadzór pracy kierowców i ładowaczy, realizacja i monitoring zleceń (obsługa BDO), Codzienne ustalanie harmonogramu prac na warsztacie, bieząca analiza kosztów taboru samochodowego, dbałość o porządek na terenie bazy.Okres próbny - umowa zlecenie, potem umowa o pracę
Przedsiębiorstwo Komunalne Agora Sp. z o.o. - 2020-05-12 - Kąpino (pomorskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Białystok (podlaskie)
j/w
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2016-06-06 - Gdańsk (pomorskie)
Mile widziane doświadczenie w pozyskiwaniu funduszy uniknych, wykształcenie min. średnie, umiejętność pracy w zespole.
REDGREY Andrzej Ochman - 2017-06-06 - Krzyżanowice (śląskie)
Nawiązywanie i budowanie relacji handlowych z Klientami.Stała komunikacja z Klientem na każdym etapie procesu.
RIMASTER POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-19 - Czaplinek (zachodniopomorskie)
•AKTYWNE PROWADZENIE REKRUTACJI BENEFICJENTÓW PROJEKTU;•WERYFIKACJĘ POPRAWNOŚCI ZGROMADZONYCH DOKUMENTÓW;•PRZYGOTOWYWANIE I GROMADZENIE DOKUMENTÓW REKRUTACYJNYCH (FORMULARZE ZGŁOSZENIOWE);•PRZYGOTOWANIE KAMPANII INFORMACYJNEJ;•PROWADZENIE DOKUMENTACJI PROJEKTOWEJ WYMAGANEJ NA TYM STANOWISKU;•GROMADZENIE NIEZBĘDNYCH DANYCH ORAZ KOMPLETOWANIE POTRZEBNEJ DOKUMENTACJI DLA PROJEKTU;•ŚCISŁA WSPÓŁPRACA Z ZESPOŁEM;
ISOFT GRZEGORZ LASEK - 2017-08-03 - Rzeszów (podkarpackie)
SPRZEDAWCA/KASJEROBSŁUGA KLIENTÓW SKLEPU, WYKŁADANIE TOWARU, OBSŁUGA KASY FISKALNEJ ITP.DELIKATESY CENTRUM UL. RZESZOWSKA 131, PRACA W GODZINACH OD 6.30 DO 14.30 ORAZ 14.30 DO 22.30
FHC-2 SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2020-05-29 - Dębica (podkarpackie)
Specjalista do spraw marketingu i handlu
kontakt przez PUP - 2018-04-17 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Rozliczanie międzyokresowe kosztów, księgowanie i dekretowanie dokumentów księgowych, uzgadnianie ZFSŚ, księgowanie wynagrodzeń osobowych, rozliczanie projektów unijnych ze źródeł zewnętrznych.
Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy im. Jana Długosza - 2018-10-19 - Częstochowa (śląskie)
- Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych. Realizowanie założonych planów sprzedażowych. Pozyskiwanie nowych członków Kasy. Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym. Praca w Katowicach.- Wynagrodzenie: 2000 - 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy, potem umowa na czas określony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w godz.: 06:15-14:15. Wymagania: wykształcenie min. średnie. Doświadczenie związane ze sprzedażą oraz obsługą Klienta. Dobra umiejętności obsługi MS Office (w szczególności Excel). Komunikatywność oraz wysoka kultura osobista, upór i nastawienie na realizację celów. Duże zaangażowanie i motywacja do pracy, dobra organizacji pracy własnej. Mile widziane: Doświadczenie zawodowe w innych instytucjach finansowych, Znajomość produktów finansowych. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny w godzinach: 08:00-16:00 (tel.: 32-323-44-94, 32-323-45-45) lub e-mail: rekrutacja (at) skokpiast.pl
SKOK PIAST - 2017-06-07 - Katowice (śląskie)