SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH Wieluń oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: obsługa biura, prowadzenie dokumentacji, obsługa klienta
Data publikacji: 2016-07-28
Lokalizacja: Wieluń (łódzkie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy: Wieluń, powiat: wieluński, woj: łódzkieRodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa biura, prowadzenie dokumentacji, obsługa klienta
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Wieluń
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: wieluński
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: technik prac biurowych*
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.08.2016
Data zakończenia pracy: 13.03.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Wieluniu
Adres pracodawcy:
Sieradzka 56A, 98-300 Wieluń, powiat: wieluński, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: wieluński
Gmina pracodawcy: Wieluń
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Wieluń
Ulica pracodawcy: Sieradzka
Numer budynku pracodawcy: 56A
Profil działalności pracodawcy: SPRZEDAŻ HURTOWA NIEWYSPECJALIZOWANA
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Wieluniu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: technik prac biurowych*
Data dodania oferty pracy: 28.07.2016
Oferta pracy ważna do: 19.08.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 28.07.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 28.07.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
weryfikacja rachunkowa dok. księgowych, sporządzanie dokumentów księgowych
kontakt przez PUP - 2016-10-05 - Kraków (małopolskie)
- łączenie poprzez szycie elementów tkanin w pokrowiec - tzw. "ubranie" mebla przy uzyciu maszyny szwalniczej stebnówkilub/i overlock
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Lubawa (warmińsko-mazurskie)
zgodny
Vadain Sp. z o.o. - 2017-07-19 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
odpowiedzialność za pomoc przy organizacji spotkań z kontrahentami arabskimi, aktywne prowadzenie wielokrotnego badania arabskiego rynku gier, odpowiedzialność za budowę dobrego wizerunku platformy sprzedażowej pracodawcy na rynku arabskim
kontakt przez PUP - 2016-04-20 - Rzeszów (podkarpackie)
- Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach poszukuje kandydatów na wolne stanowisko urzędnicze: specjalista ds. projektów unijnych w Dziale Dokumentacji i Inwestycji (1 pełny etat). - Do osoby zatrudnionej na ww. stanowisku w szczególności będzie należało: nadzór nad prawidłową realizacją projektów, w szczególności współfinansowanych ze środków unijnych, zgodnie z umową o dofinansowanie, harmonogramem i budżetem; rozliczanie projektów unijnych, w tym przygotowywanie wniosków o płatność oraz zmiany w projekcie; weryfikacja wydatków pod kątem ich poprawności i kwalifikowalności w zakresie zgodności z zapisami wniosku o dofinansowanie; opisywanie faktur w powiązaniu z zatwierdzony harmonogramem; rejestrowanie i analizowanie stanu środków finansowych projektu; monitorowanie przyjętych w projekcie wskaźników produktu i rezultatu, ocenianie osiągnięcia zamierzonych rezultatów i celów; podejmowanie działań naprawczych w procesie realizacji projektu, wdrażanie zaleceń pokontrolnych; sporządzanie umów, formularzy, sprawozdań, raportów, analiz oraz innych dokumentów niezbędnych dla właściwej realizacji projektu; współpraca z instytucjami zarządzającymi programami regionalnymi i krajowymi; udział w kontrolach przeprowadzanych na etapie realizacji projektów oraz w okresie trwałości, w tym sporządzanie dokumentacji pokontrolnej; prowadzenie korespondencji z instytucjami zaangażowanymi we wdrażanie projektów, urzędami i zainteresowanymi stronami; archiwizowanie dokumentów.- Warunki pracy: pełny wymiar czasu pracy; miejsce pracy Katowice, ul. Mieszka I 2; praca: przy stanowisku komputerowym i w terenie, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, odpowiedzialności i umiejętności pracy w zespole oraz bezpośredniego i telefonicznego kontaktu z klientami.- Wskaźnik zatrudnienia: W lutym 2017r. wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w Komunalnym Zakładzie Gospodarki Mieszkaniowej w Katowicach, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosił mniej niż 6%.- Wynagrodzenie: 3650 zł/brutto zgodnie z Regulaminem wynagradzania KZGM. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy - 1 umowa. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Data rozpoczęcia pracy zostanie ustalona po przeprowadzonym naborze (ok. 10.04.2017r.).- Praca: 7:00-15:00.
KOMUNALNY ZAKŁAD GOSPODARKI MIESZKANIOWEJ W KATOWICACH - 2017-03-13 - Katowice (śląskie)
Specjalista do spraw organizacji i rozwoju sprzedaży
kontakt przez PUP - 2016-02-02 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-12-20 - Warszawa (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów na kursy języka polskiego, budowa zespołu sprzedawców, stworzenie systemu prowizyjnego dla sprzedawców i ich rozliczanie.Umowa o pracę, jedna zmiana w godz. 9:00-18:00.
kontakt przez PUP - 2016-10-20 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie działu kadr
"SPOŁEM" Powszechna Spółdzielnia Spożywców w Myśliborzu - 2018-11-15 - Myślibórz (zachodniopomorskie)
Stolarz
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Iława (warmińsko-mazurskie)
j.w
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Warszawa (mazowieckie)
Kompleksowa obsługa klientów, pozyskiwanie nowych klientów jak też utrzymanie realcji z dotychczasowymi, aktywna sprzedaż produktów ubezpieczeniowych, dbanie o pozytywny wizerunek firmy, uczestnictwo w akcjach promocyjnych i marketingowych.
kontakt przez PUP - 2016-06-01 - Siedlce (mazowieckie)
Pozyskiwanie klientów (również z zagranicy), utrzymywanie relacji z klientami. Do wynagrodzenia doliczana jest premia. Praca w godz. 7-15.
P.P.H.U."ABAT" Spółka Jawna Andrzej Janus, Roman Chocholski - 2018-06-07 - Wejherowo (pomorskie)
jw
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Warszawa (mazowieckie)
Ustalanie i realizacja planów sprzedażowych, magazynowanie towaru, prowadzenie sprzedaży na targowiskach oraz rozmowy w j. ukraińskim.
kontakt przez PUP - 2016-03-21 - Pułtusk (mazowieckie)
ANALIZA RYNKU DOSTAWCÓW USŁUG ZEWNETRZNYCH POD KĄTEM KOOPERACJI TECHNOLOGICZNO-PRODUKCYJNEJ, PROWADZENIE ZAKUPÓW USŁUG ZEWNĘTRZNYCH DLA KOPERACJI TECHNOLOGICZNO-PRODUKCYJNEJ, UTRZYMYWANIE DOBRYCH RELACJI Z OBECNYMI DOSTAWCAMI ORAZ POSZUKIWANIE NOWYCH KONTRACHENTÓW, PROWADZENE ROZMÓW HANDLOWYCH I NEGOCJACJIZ KONTRAHENTAMI, KORDYNACJA PROCESU KOOPERACJI
FUGO ZAMET SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-07-19 - Konin (wielkopolskie)
Bieżąca konserwacja i modernizacja bibliotecznego sprzętu komputerowego, zarządzanie siecią logiczną, administrowanie serwerami, usuwanie awarii sprzętowo-programowych.
Koszalińska Biblioteka Publiczna im. Joachima Lelewela - 2018-03-26 - Koszalin (zachodniopomorskie)
zakup materiałów i wyrobów u dostawców z Indii, wspomaganie pracy indyjskich handlowców, odpowiedzialność za porządek w magazynie z produktami, wykonywanie poleceń Prezesa
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
pozyskiwanie i obsługa posprzedazowa klientów (firm), zainteresowanych systemem informatycznym
kontakt przez PUP - 2017-01-23 - Sosnowiec (śląskie)
do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2018-12-07 - Radom (mazowieckie)
- Kompleksowa obsługa klientów- Dbanie o ład i porządek w miejscu pracy - Udzielanie informacji klientom wg ich potrzeb
kontakt przez PUP - 2017-09-07 - Świebodzin (lubuskie)
SPECJALISTA DS. MARKETINGU TO OSOBA, KTÓRA PLANUJE, KOORDYNUJE I KONTROLUJE WSZYSTKIE DZIAŁANIA MARKETINGOWE PRZEDSIĘBIORSTWA. DO GŁÓWNYCH ZADAŃ PRACOWNIKA TEGO NALEŻY, M.IN.: ANALIZOWANIE EFEKTYWNOŚCI TRADE MARKETINGOWEJ I WYNIKÓW SPRZEDAŻY W FIRMIE, PLANOWANIE I REALIZACJA KAMPANII PR DLA GŁÓWNYCH MAREK FIRMY, PLANOWANIE I REALIZACJA ZAŁOŻENIA KOMUNIKACJI Z KLIENTAMI (W TYM AKTUALIZACJA STRON INTERNETOWYCH) ORAZ KAMPANII W MEDIACH, A TAKŻE PRZYGOTOWUJE MATERIAŁY PROMOCYJNE I WSPARCIA SPRZEDAŻY (WSPÓŁPRACA Z GRAFIKIEM, AGENCJĄ ZEWNĘTRZNĄ), MONITORUJE I ANALIZUJE RYNEK, ROZLICZA BUDŻET TRADE MARKETINGOWY.
kontakt przez PUP - 2017-05-22 - Rzeszów (podkarpackie)
telefoniczne pozyskiwanie klientów, rozmowy handlowe, kontakty telefoniczne z klientami, przygotowywanie kosztorysów, podstawowe prace porządkowe, praca przy komputerze, obsługa bazy danych
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Sosnowiec (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2017-04-21 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie strony internetowej, przyjmowanie zamówień, wysyłanie zamówień.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Kęty (małopolskie)
prowadzenie ak osobowych; naliczanie wynagrodzeń; obsługa pracowników; I umowa na okres próbny, kolejna na 33 miesiące;
GOLDFINCH INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-03 - Zgorzelec (dolnośląskie)
koordynacja działań e-commerce mających na celu wsparcie sprzedaży - koordynacja działań SEM, optymalizacja stron pod kątemSEO, content marketing - budowanie i realizacja strategii online dlarozwoju marek z naszej oferty produktowej - rozwój poszczególnychkanałów sprzedaży - przygotowywanie materiałów i treścikomunikacji online, m.in. opisowej i graficznej prezentacji oferty sklepu - kreowanie i prowadzenie sprzedaży internetowej,przyjmowanie i realizacja zamówień - Nadzór nad całością zagadnieńw obszarze sklepu - Współpraca z innymi działami firmy, praca w godz. 8-16
BHP PPOŻ SERWIS Marek Złoto - 2016-06-10 - Opole (opolskie)
doradztwo i kontrola w zakreskie BHP i PPOŻ, kontrola warunków pracy oraz zaopatrzenie, wymagane doświadczenie min. 1 rok na podobnym stanowisku
ZAKŁAD PRZETWÓRSTWA MLEKA MLECZ Sp. z o.o. - 2018-01-02 - Wolsztyn (wielkopolskie)
Aktywne pozyskiwanie klientów, budowanie relacji z klientami, kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami, przygotowanie ofert handlowych, realizacja planu sprzedażowego, reprezentacjia firmy na targach. Praca na terenie woj. śląskiego, wyjazdy jednodniowe.Oferta skierowana dla osób bezrobotnych poniżej 30 roku życia, z ustalonym II profilem pomocy.
kontakt przez PUP - 2016-11-21 - Bielsko-Biała (śląskie)
-tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta,– udział w targach, wystawach i konferencjach,– realizowanie planów sprzedażowych,– pozyskiwanie nowych klientów – identyfikowanie potencjalnych odbiorców produktów,– utrzymywanie trwałych kontaktów z dotychczasowymi kontrahentami,– negocjowanie umów i warunków handlowych,
kontakt przez OHP - 2016-03-03 - Ogrodzieniec (śląskie)