SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH Zator oferta pracy MWH MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ & CO. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH
Wynagrodzenie: 3 000 - 3 500 PLN
Zakres obowiązków: - wystawianie faktur dla klientów zagranicznych i krajowych; - przyjmowanie faktur zakupu na materiały na magazyn główny i produkcyjny; - generowanie dokumentów magazynowych i zestawień księgowych; - nadzorowanie płatności od naszych klientów i ich rozliczanie;4- wystawienie dokumentów księgowych np. noty komensacyjne, korygujące;
Data publikacji: 2019-05-27
Lokalizacja: Zator (małopolskie)
Pracodawca: MWH MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ & CO. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Władysława Grabskiego 17, 32-640 Zator, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
- wystawianie faktur dla klientów zagranicznych i krajowych; - przyjmowanie faktur zakupu na materiały na magazyn główny i produkcyjny; - generowanie dokumentów magazynowych i zestawień księgowych; - nadzorowanie płatności od naszych klientów i ich rozliczanie;4- wystawienie dokumentów księgowych np. noty komensacyjne, korygujące;
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 3 000 - 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zator
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: oświęcimski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zator
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 3 000 - 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 10.06.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe 4-letnie
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie min. średnie, doświadczenie zawodowe - min. rok, dobra organizacja pracy, samodzielność, odpowiedzialność, dokładność, elastyczność , mile widziana znajomość języka niemieckiego lub angielskiego.Pracodawca oferuje zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas nieokreślony, praca w systemie jednozmianowym.
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
MWH MEBLE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ & CO. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Adres pracodawcy:
Władysława Grabskiego 17, 32-640 Zator, powiat: oświęcimski, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Kontakt z pracodawcą osobisty - Zator, ul. Grabskiego 17, telefoniczny - 880 731 840 lub mailowy - magdalena.pasternak (at) mwhmeble.com
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: oświęcimski
Gmina pracodawcy: Zator
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zator
Ulica pracodawcy: Władysława Grabskiego
Numer budynku pracodawcy: 17
Profil działalności pracodawcy:
PRODUKCJA MEBLI BIUROWYCH I SKLEPOWYCH, KUCHENNYCHPRODUKCJA MATERACÓW
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Oświęcimiu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data dodania oferty pracy: 27.05.2019
Oferta pracy ważna do: 09.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?03685349d80a2ad436372f8465d275cd
Podobne oferty pracy
Sprzedaż artykułów chemii technicznej oraz motoryzacyjnej-export
CX-80 POLSKA AGATA NADERA, DARIUSZ NADERA SPÓŁKA JAWNA - 2018-01-22 - Chotów (wielkopolskie)
wykształcenie wyższe, obsługa komputera, znajomość rynku azjatyckiego i UE, prawo jazdy kat. B, 3 letnie doświadczenie, znajomość j. hindi, urdu w stopniu dobrym . Ogólny zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów z rynku UE oraz rynku azjatyckiego, utrzymywanie kontaktów z dotychczasowymi partnerami handlowymi, analizowanie wyników sprzedaży, tworzenie ofert handlowych, negocjowanie umów i warunków handlowych, realizowanie planów sprzedażowych, proponowanie działań usprawniających sprzedaż. Branża : import eksport produktów.
kontakt przez PUP - 2018-04-27 - Lublin (lubelskie)
Wprowadzanie do gry, monitorowanie jej przebiegu, obsługa kasy fiskalnej. Wykonywanie napraw bieżących. Przyjmowanie rezerwacji, obsługa social media, prowadzenie korespondencji, wsparcie w tworzeniu nowych projektów.
kontakt przez PUP - 2018-05-02 - Kraków (małopolskie)
tworzenie bazy danych klientów, obsługa klienta, sprzedaż reklam dźwiękowych do Radia Fama w Żyrardowie, obsługa programu komputerowego
CENTRALNA AGENCJA REKLAMOWA Sp. z o.o. - 2017-02-10 - Żyrardów (mazowieckie)
Specjalista do spraw księgowości
RANDSTAD POLSKA SP. Z O.O. - 2017-05-22 - Poznań (wielkopolskie)
redagowanie tekstów, prace biurowe, kontakt z klientami
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Sosnowiec (śląskie)
Księgowanie faktur, przygotowywanie raportów i analiz finansowych
kontakt przez PUP - 2018-07-05 - Kraków (małopolskie)
jw
Przedsiębiorstwo Budownictwa Miejskiego Południe SA - 2016-09-13 - Warszawa (mazowieckie)
Tworzenie raportów analitycznych, tworzenie dziennego raportu, bilansu na żywiec, tworzenie krótko i długoterminowego planu produkcji, kontrolowanie realizacji planu produkcji i wprowadzanie korekt.
Wipasz Spółka Akcyjna - 2018-07-03 - Międzyrzec Podlaski (lubelskie)
- Więcej informacji na stronie http://www.mdkligota.pl/news- Zadania wykonywane na stanowisku: prowadzenie pełnej dokumentacji kadrowo-płacowej (akta osobowe, zaświadczenia, umowy, aneksy, świadectwa pracy, ewidencja czasu pracy), prowadzenie wszelkiej dokumentacji związanej z ubezpieczeniami społecznymi, zdrowotnymi, obsługa programu Płatnik, monitorowanie uprawnień urlopowych i wykorzystania urlopów, kontrola ważności badań lekarskich, wystawianie skierowań na badania lekarskie i dokumentów ZUS, rozliczanie czasu pracy (urlopy, zwolnienia lekarskie itp.), prowadzenie ewidencji czasu pracy, obliczanie zasiłków chorobowych, wystawianie zaświadczeń o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, sporządzanie dokumentów w zakresie zatrudniania i zwalniania pracowników, prawidłowe i terminowe naliczanie wynagrodzeń, zasiłków, sporządzanie list płac wynagrodzeń za pracę, wynagrodzeń za czas choroby, nagród, zasiłków płatnych z ZUS, umów-zleceń, prowadzenie i aktualizowanie danych w systemie kadrowo-płacowych, sporządzanie deklaracji i przeprowadzanie rozliczeń z ZUS, US, sporządzanie sprawozdań do GUS, egzekwowanie należności na podstawie tytułów wykonawczych, wykonywanie innych zadań zleconych przez przełożonego.- Wynagrodzenie: 2500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. - Praca: 7:00-15:00. Wymagania konieczne:- wykształcenie : min. średnie, mile widziane wykształcenie wyższe,- staż pracy minimum 3 lata w dziale kadrowo-płacowym,- znajomość przepisów prawa pracy, podatkowych i ubezpieczeń społecznych, - znajomość przepisów w zakresie zatrudniania na umowy cywilne,- dobra znajomość programów komputerowych m.in. Symfonia kadry i płace, Płatnik, Microsoft Office Excel, Word,- umiejętność redagowania pism, - umiejętność zarządzania własnym czasem pracy,- kreatywność i umiejętność budowania relacji w zespole,- zaangażowanie w powierzone obowiązki.Wymagania dodatkowe: samodzielność i zaangażowanie, dyspozycyjność
MIEJSKI DOM KULTURY "LIGOTA" W KATOWICACH - 2018-10-01 - Katowice (śląskie)
wg stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-26 - Mszana Dolna (małopolskie)
Projektowanie, nadzór nad montażem i konserwacją systemów alarmowych, współpraca i nawiązywanie kontaktów z kontrahentami i podwykonawcami
Firma PUH WATRA Buchwald & Płóciniczak Spółka Jawna - 2017-09-22 - Leszno (wielkopolskie)
Prace murarskie,tynkarskie,wykończeniowe.
kontakt przez PUP - 2017-02-22 - Pietna (opolskie)
jw.
E 100 POLSKA SP. Z O. O. - 2016-11-29 - Warszawa (mazowieckie)
Nauczanie języka polskiego
ZESPÓŁ PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W KLEMENTOWICACH SZKOŁA PODSTAWOWA - 2016-03-31 - Klementowice (lubelskie)
Wykształcenie: średnie; bardzo dobra znajomość języka niemieckiego; zakres obowiązków: rozmowy telefoniczne i prowadzenie korespondencji z klientem niemieckim w zakresie organizacji i przebiegu opieki nad osobą starszą, wspieranie klienta w trudnych sytuacjach, rozwiązywanie konfliktów, ustalanie terminów, rejestracja przeprowadzanych rozmów i podjętych działań w bazie danych w jęz. niemieckim; trzy zmiany; miejsce pracy: Gliwice;
"CAREWORK" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-11-20 - Gliwice (śląskie)
Obsługa pasażerów lini i lotniczych przy stanowiskach check-in lub w biurze bagażu zaginionego a także pomoc przy odprawie pasażerów w gate, z wykorzystaniem nowoczesnych systemów odpraw. Udzielanie wsparcia i pomoc pasażerom z całego świata na każdym etapie ich podróży, zgodnie ze standardami lotniczymi oraz oczekiwaniami naszych Klientów.
kontakt przez PUP - 2017-04-27 - Gdańsk (pomorskie)
Identyfikacja i diagnostyka uszkodzeń.Wykonywanie napraw serwisowych u Klientów firmy na terenie kraju oraz za granicą.Dbanie o pozytywny wizerunek firmy.
PPU PLASTIMET SP. Z O.O. - 2018-04-06 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
Przygotowywanie wyrobów do ocen/degustacji .Organizacja odprawtechnologicznych . Przeprowadzaniedegustacji wewnętrznych w zakładzie ,wsparcie administracyjne
Tarczyński Spółka Akcyjna - 2016-06-08 - Ujeździec Mały (dolnośląskie)
Wykonywanie badań i opinii, wykonywanie czynności związanych z prowadzeniem mediacji, przeprowadzaniem wywiadów środowiskowych w sprawach nieletnich oraz prowadzeniem poradnictwa specjalistycznego dla małoletnich, nieletnich i ich rodzin, współdziałanie z placówkami wykonującymi orzeczenia sądu.
Sąd Okręgowy w Gdańsku - 2018-02-27 - Gdańsk (pomorskie)
w/s
kontakt przez PUP - 2019-04-01 - Siemiatycze (podlaskie)
Prowadzenie aut osobowych, rejestrowaniezmian kadrowych w systemie, przygotowywanie umów, zaswiadczeń, sporządzanie raportów i zestawień, prowadzenie ewidencji czasu pracy, współpraca z firma zewnetrzną przy naliczaniupłac, udział w procesie rekrutacji, wsparcie HR Managera, przygotowywanie planów szkoleń, tworzenie ocen pracowniczych.
Valuepack Europe Sp. z o.o - 2017-01-04 - Szprotawa (lubuskie)
- Znajomość rynku, wyszukiwanie potencjalnych klientów- Budowanie portfolio nowych klientów, utrzymywanie relacji biznesowych z dotychczasowymi kontrahentami, regularne wizyty handlowe ( język polski )- Przygotowywanie ofert, realizacja zamówień- Obsługa posprzedażowa, bezpośrednia współpraca z inżynierami ze strony klienta- Wysyłanie sprawozdań i raportów do centrali w Budapeszcie, praca w języku angielskim (lub węgierskim )
kontakt przez WUP - 2018-02-14 - Węgry (Węgry)
Praca z dziećmi, umowa o pracę (4h/w miesiącu) w Kołobrzegu.
Przedszkole Miejskie Nr 1 z Oddziałami Integracyjnymi im. Juliana Tuwima - 2018-01-02 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2016-11-03 - Warszawa (mazowieckie)
zgodnie z programem stażu
kontakt przez PUP - 2019-03-08 - Poznań (wielkopolskie)
telefoniczna obsługa połączeń w ruchu przychodzącym, telefoniczna pomoc techniczna z zakresu działania usług multimedialnych w oparciu o wewnętrzne standardy i procedury, zapewnienie najwyższego poziomu obsługi Klienta, udział w procesach mających na celu utrzymanie i podnoszenie efektywności obsługi Klienta
GALLUP POLSKA SP. Z O.O. - 2018-08-02 - Ruda Śląska (śląskie)
naliczanie wynagrodzeń i rozliczanie czasu pracy, sporządzanie deklaracji do ZUS, US i Urzędu Statystycznego, prowadzenie pełnej dokumentacji płacowej, ewidencjonowanie urlopów, zwolnień lekarskich i itd rozliczanie delegacji krajowych i zagranicznych, rozliczanie składek na PFRONpraca w godz. 8-16
BUD-HRD P.P. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ-SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-07 - Tarnobrzeg (podkarpackie)
Pomoc na produkcji profili okiennych z PVC.
kontakt przez OHP - 2018-08-14 - Rzgów (łódzkie)
jw.
Wojskowa Akademia Techniczna im. Jarosława Dąbrowskiego - 2017-01-19 - Warszawa (mazowieckie)