SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH Katowice oferta pracy LENMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH

Wynagrodzenie: od 2 800 PLN

Zakres obowiązków: - Obsługa książki nadawczej, obróbka dokumentów spedycyjnych, archiwizacja, praca w programie transportowym, wystawianie faktur sprzedażowych, sprawdzanie faktur kosztowych, obsługa i przyjmowanie poczty wychodzącej i przychodzącej.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 - do uzgodnienia. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku asystenta do spraw księgowości lub specjalisty do spraw księgowości lub księgowego.

Data publikacji: 2017-10-31

Lokalizacja: Katowice (śląskie)

Pracodawca: LENMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Kolista 25, 40-486 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
- Obsługa książki nadawczej, obróbka dokumentów spedycyjnych, archiwizacja, praca w programie transportowym, wystawianie faktur sprzedażowych, sprawdzanie faktur kosztowych, obsługa i przyjmowanie poczty wychodzącej i przychodzącej.- Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:00-15:00 - do uzgodnienia. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku asystenta do spraw księgowości lub specjalisty do spraw księgowości lub księgowego.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 800 PLN

Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
Wynagrodzenie: od 2800 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Docelowo praca na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-KSIĘGOWYCH

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: asystent do spraw księgowości

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 800 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 30.10.2017

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów:
Biegła znajomość obsługi pakietu biurowego MsOffice

Wymagane uprawnienia / certyfikaty:
Umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych

Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane doświadczenie zawodowe min. 2 lata na stanowisku asystenta do spraw księgowości lub specjalisty do spraw księgowości lub księgowego.

Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 2

Nazwa pracodawcy:
LENMAR SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Adres pracodawcy:
40-486 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne:
- Kontakt WYŁĄCZNIE e-mailowy na adres: p.chechelska-godyn (at) lenmar.net.pl ---

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: e-mail, Termin: Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny, Godziny : Tel. 7:00-15:00

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: śląskie

Powiat pracodawcy: m. Katowice

Gmina pracodawcy: Katowice

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Katowice

Profil działalności pracodawcy: DZIAŁALNOŚĆ MORSKICH AGENCJI TRANSPORTOWYCH.

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Katowicach

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Zawód wykonywany przez pracownika: asystent do spraw księgowości

Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 31.10.2017

Data dodania oferty pracy: 30.10.2017

Oferta pracy ważna do: 30.11.2017

Data udostępnienia oferty pracy: 30.10.2017

Data przyjęcia oferty pracy: 30.10.2017

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

DZIEWIARZ / POMOCNIK DZIEWIARZA - od 3 200 PLN

Wymagana praktyka w pracy na maszynach skarpetkowych. Praca w przedziale czasowym: 5-13, 13-21, 21-5.
PPHU MZ MARIA ZWIERZAK - 2016-07-04 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW RACHUNKOWOŚCI - do 6 267 PLN

Osoba zajmująca to stanowisko odpowiedzialna będzie za:- Księgowanie rezerw związanych z kosztami bieżących i przyszłych okresów,- Monitorowanie kont przejsciowych oraz współpraca z działem Zobowiązań,- Monitorowanie kont kosztowych na wybranych lokalizacjach,- Uzgadnianie kont w systemie CERTIFICATION,- Jakościowa ocena uzgodnionych kont,- Proaktywna kontrola kont bilansowych oraz ich analiza pod względem wystąpienia różnic kursowych- Wykonywanie zadań zgodnie z wymaganiami klienta określonymi w odpowiedniej umowie, polityką rachunkową firmy oraz w zgodzie z przepisami prawa,- Zapewnienie właściwej komunikacji z klientami, współpracownikami i przełożonymi.
kontakt przez PUP - 2017-06-29 - Wrocław (dolnośląskie)

SPECJALISTA/KA DS. BHP, NR REF.: BHP/01/2017 - od 3 600 PLN

Zadania na powyższym stanowisku: realizacja obowiązków służby BHP wynikających z rozporządzenia o służbie BHP, kontrola przestrzegania przepisów, zasad i obowiązujących procedur BHP oraz PPOŻ. organizacja i prowadzenie wstępnych szkoleń z zakresu BHP, zarządzanie wypadkowością (dokumentacja, analiza, propozycje usprawnień), informowanie pracodawcy o stwierdzonych zagrożeniach zawodowych oraz inicjowanie zmian zmierzających do usuwania tych zagrożeń. Oczekiwania: wykształcenie wyższe kierunkowe, bardzo dobra znajomość przepisów w zakresie BHP, PPOŻ i ochrony środowiska, min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej, znajomość języka angielskiego pozwalająca na swobodną komunikację, znajomość pakietu MsOffice (ze szczególnym uwzględnieniem Excel oraz Power Point), umiejętności prowadzenia szkoleń i prezentacji. Firma oferuje: stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę, atrakcyjne wynagrodzenie uzależnione od posiadanych umiejętności, możliwość rozwoju zawodowego w międzynarodowej firmie, przyjazną atmosferę współpracy nastawioną na realizację wyznaczonych zadań. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie aplikacji (CV oraz list motywacyjny) z zaznaczeniem numeru referencyjnego na adres rekrutacja (at) nifcokorea.pl. Firma zastrzega sobie prawo odpowiedzi tylko wybranym kandydatom. W aplikacji prosimy o dopisanie klauzuli: wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o Ochronie Danych Osobowych, Dz. U. Nr 133 poz. 833)".
NIFCO KOREA POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-01-09 - Żory (śląskie)

MONTER INSTALACJI SANITARNYCH - 997,4 PLN

do uzgodnienia
kontakt przez PUP - 2017-03-20 - Radom (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. PODATKÓW - od 8 500 PLN

interpretacja i optymalizacja zagadnień podatkowych w firmie, w tym doradztwo podatkowe w zakresie optymalizacji podatkowej projektów lub inwestycji; sprawdzanie poprawności deklaracji podatkowych; prowadzenie wymaganej dokumentacji.
kontakt przez PUP - 2017-04-10 - Kraków (małopolskie)

OGRODNIK - od 2 000 PLN

prace ogrodowe, koszenie trawy, sadzenie krzewów i kwiatów, przycinanie.
kontakt przez PUP - 2017-05-29 - Warszawa (mazowieckie)

PRACOWNIK KSIĘGOWOŚCI - od 2 500 PLN

Zgodny ze stanowiskiem
MAVILEX Sp. z o.o. - 2017-03-23 - Wąbrzeźno (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. CATERINGU - 997,4 PLN

praca w kuchni
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Ostrowąs (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS.ADMINISTRACJI - 2 500 - 3 000 PLN

Specjalista ds.Administracji
"ADECCO POLAND" Sp. z.o.o - 2017-01-20 - Sucha Beskidzka (małopolskie)

SPECJALISTA DS. ROZWIĄZAŃ ORANGE - od 2 000 PLN

Prowadzenie telefonicznych rozmów handlowych z klientami indywidualnymi lub biznesowymi sieci Orange
kontakt przez OHP - 2017-01-31 - Toruń (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAKUPÓW - od 2 000 PLN

Współpraca z obecnymi dostawcami(praca w środowisku międzynarodowym), przeprowadzanie procesów zakupu towarów i usług, analiza zapasów magazynowych i potrzeb zakupowych, poszukiwanie nowych dostawców, prowadzenie bazy dostawców towarów handlowych, prowadzenie negocjacji zakupowych, kontrola terminowości dostaw.
kontakt przez PUP - 2016-02-09 - Bikówek (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. OFERTOWANIA - od 2 000 PLN

przygotowywanie ofert handlowych - stolarka otworowa z aluminium
STOLBUD Pszczyna S.A. - 2015-12-02 - Pszczyna (śląskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI HANDLOWEJ - od 1 875 PLN

obsługa składanych zamówień i zapytań ofertowych w sklepie internetowym, zamawianie towaru w hurtowniach, kompletowanie przesyłek, wystawianie faktur, weryfikacja płatności, obsługa programu magazynowego WFMAG, obsługa sklepu internetowego SOTE, telefoniczna obsługa klientów
MODELMOTOR - Nowak Jacek - 2016-01-07 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DZIAŁU JAKOŚCI - od 4 000 PLN

Rozpatrywanie rekrutacji klientów, komunikacja w zakresie rekamacji z pracownikami duńskiej grupy, poszukiwanie przyczyn i wprowadzanie działań zapobiegawczych.
BPI - POLSKA Spółka z o.o. - 2017-04-13 - Lipiany (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR - od 2 000 PLN

prowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy,przygotowanie dokumentow zw z nawiązywaniem i rozwiazywniem stosunku pracy także na podstawie umów cywilnoprawnych oraz zmianami w warunkach pracy i płacy
kontakt przez PUP - 2017-02-27 - Świebodzin (lubuskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA KLUCZOWEGO - od 2 717,63 PLN

obsługa klienta, sprzedaż mebli
kontakt przez PUP - 2016-05-11 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKLAMACJI I ZWROTÓW - od 14,5 PLN

Rozpatrywanie reklamacji i odstąpień od umowy, wyjaśnianie spraw związanych z reklamacjami przy współpracy z dostawcami oraz klientami (telefonicznie lub mailowo) udzielanie informacji na temat statusu reklamacji i odstąpień od umowy.
kontakt przez PUP - 2017-11-20 - Ołtarzew (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. PLANOWANIA I STATYSTKI - od 2 000 PLN

sporzadzanie druków planistycznych, i sprawozdawczych,monitoring realizacji planow pracy
kontakt przez PUP - 2016-08-31 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS. REALIZACJI PROJEKTÓW UE - 5 000 - 7 000 PLN

obsługa klientów biznesowych realizujących projekty współfinansowane ze środków unijnych (wybór dostawców, wnioski o płatność, kontrola projektów), badanie potrzeb klientów i wparcie w doborze odpowiednich rozwiązań przy realizacji projektu, doradztwo na rzecz klientów w zakresie przestrzegania przepisów, interpretacji, wytycznych dotyczących realizacji projektu i zapisów umowy o dofinansowanie, budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji biznesowych z nowymi oraz obecnymi klientami firmy, sporządzanie niezbędnej dokumentacji
AP VECTOR Sp. z o.o. Sp. K. - 2017-05-02 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY (JUNIOR CUSTOMER SERVICE SPECIALIST) - od 2 300 PLN

reprezentowanie firmy w zakresie obsługi zamówień klientów, oferty handlowej oraz wiedzy na temat sprzedawanych produktów, podpisywanie dokumentów handlowych (faktury sprzedaży), aktywana współpraca z kontrahentem, tworzenie raportów, archiwizowanie dokumentów, wystawianie faktur korygujących w systemie IFS/SAP, współpraca z klientami wewnętrznymi (Intercompany)
CERSANIT SPÓŁKA AKCYJNA - 2017-09-12 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO OBSŁUGI KLIENTA - 3 000 - 3 500 PLN

Poszukiwanie i pozyskiwanie klientów, sporządzanie ofert, bieżąca obsługa wybranej grupy klientów, nadzór nad właściwym przebiegiem współpracy handlowej na rynku niemieckim.Osoby zainteresowane ofertą pracy proszone są przysyłanie dokumentów aplikacyjnych na adres e-mail:aneta.j (at) dphcompany.com
DPH COMPANY SP. Z O.O. - 2018-03-07 - Płońsk (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - TELEMARKETER - 2 100 - 2 500 PLN

Aktywne pozyskiwanie klientów, obsługa kontaktów telefonicznych i mailowych, raportowanie prowadzonych działań.
REFUNDO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-29 - Gdańsk (pomorskie)

SPECJALISTA W DZIALE RACHUBY - 3 000 - 3 600 PLN

- Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl- Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:terminowo sporządzała listy płac pracowników i zleceniobiorców wg przydzielonych jednostek, obliczała należny podatek, składki na ubezpieczenie społeczne, zdrowotne i sporządzała niezbędną dokumentację w tym zakresie naliczała wynagrodzenia z tytułu przebywania na zwolnieniu lekarskim zgodnie z obowiązującymi przepisami, prowadziła karty wynagrodzeń i karty zasiłkowe pracowników w obsługiwanych jednostkach. Przygotowywała zestawienia i uzgodnienia deklaracji i przelewów do ZUS. - Wynagrodzenie: 3000 - 3600 zł brutto, płaca zasadnicza + wysługa lat. Praca na umowę o pracę na czas określony do 6 miesięcy, docelowo na stałe. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 7:30-15:30. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne, humanistyczne lub inne umożliwiające wykonywanie zadań. Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy, w tym minimum 3 lata doświadczenia zawodowego przy prowadzeniu spraw płacowo-kadrowych a przy wyższym 4 lata pracy w tym minimum 3 lata doświadczenia zawodowego przy prowadzeniu spraw płacowo-kadrowych (umowa o pracę). Znajomość ustawy Karta Nauczyciela, ustawy o podatku dochodowym od osób fizycznych, ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, ustawy o świadczeniach pieniężnych z ubezpieczenia społecznego w razie choroby i macierzyństwa, Kodeks Pracy. Znajomość obsługi programów płacowych oraz programu Płatnik. Umiejętności dodatkowe: doświadczenie przy prowadzeniu spraw płacowych w oświacie.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2018-05-09 - Katowice (śląskie)

ŚLUSARZ - 997,4 PLN

praca związana z w/w stanowiskiem
kontakt przez PUP - 2015-12-17 - Goryszewo (kujawsko-pomorskie)

SPECJALISTA DS. PRZYGOTOWANIA PRODUKCJI - od 3 500 PLN

praca w branży instalacji sanitarnych, przygotowywanie ofert, kosztorysów oraz wszelkiej dokumentacji niezbędnej do przetargów
FIRMA INSTALACJI SANITARNYCH "INSTALEX" MIROSŁAW MAKSYMCZUK - 2016-06-08 - Lubin (dolnośląskie)

SPECJALISTA BIG DATA - HADOOP - od 5 000 PLN

- Poszukujemy kandydata na stanowisko Hadoop Administrator, który będzie odpowiedzialny za utrzymanie platformy Big Data na której znajduje się kompleksowy ekosystem analityczny. Platforma Hadoop oparta jest na dystrybucji Hortonworks HDP zintegrowanej z innymi systemami dystrybucji, między innymi Elasticsearch, Kafka i wieloma innymi systemami które dostarczają mierzalne i niezawodne mechanizmy przetwarzania dużych ilości danych.- Wynagrodzenie: 5000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek okres próbny 3 miesiące. Po okresie próbnym na czas nieokreślony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca w systemie pracy równoważnym w ciągu całej dobry. Wymagane wykształcenie wyższe o profilu informatycznym lub pokrewnym. Doświadczenie z Hadoop (preferowana dystrybucja Hortonworks) budową i wsparciem włączając w to projektowanie, capasity planning, cluster set up, performance tuning oraz monitoring. Doświadczenie w utrzymaniu i używaniu relacyjnych baz danych (MySQL, PostgreSQL, itp.). Doświadczenie z ciągłą integracją i automatyzacją narzędzi (Git, Puppet, Jenkins, itp.). Doświadczenie w programowaniu (preferowane Pearl/Python lub Ruby). Doświadczenie w pracy z podstawami Java Garbage collection. Doświadczenie w pracy ze środowiskiem Linux. Doświadczenie w rozwiązywaniu problemów i ich usuwaniu w odniesieniu do aplikacji i procesów Java. Doświadczenie w podnoszeniu wydajności aplikacji. Wymagana znajomość Java testing frameworks takich jak Junit. Wymagana znajomość narzędzi Elasticsearch lub Solr. Praca z NoSQL, bazami danych MongoDB, Hbase, Cassandra. Praca z Kafka, Logstash. Umiejętność czytania, tworzenia i modyfikacji skryptów shell.
kontakt przez PUP - 2017-02-15 - Katowice (śląskie)