SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH Zamość oferta pracy P.W. MultiMax
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa działu administracyjno-biurowego polegająca na:-segregacji i kompletowaniu faktur i innych dokumentów księgowych,-weryfikacji otrzymywanych faktur,-obsłudze korespondencji,-wypełnianiu sprawozdań i pism,-ewidencjonowaniu dokumentacji firmy,-nadzór nad realizacją obowiązków formalnych i sprawozdawczych firmy.
Data publikacji: 2016-10-07
Lokalizacja: Zamość (lubelskie)
Pracodawca: P.W. MultiMax
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Peowiaków 9, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżąca obsługa działu administracyjno-biurowego polegająca na:-segregacji i kompletowaniu faktur i innych dokumentów księgowych,-weryfikacji otrzymywanych faktur,-obsłudze korespondencji,-wypełnianiu sprawozdań i pism,-ewidencjonowaniu dokumentacji firmy,-nadzór nad realizacją obowiązków formalnych i sprawozdawczych firmy.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACYJNO-BIUROWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Zamość
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Zamość
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Zamość
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy B
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność pracy w zespole
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: dobra organizacja pracy
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: umiejętność obsługi komputera
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: komunikatywność
Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa urządzeń biurowych
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Staranność, terminowość i odpowiedzialność za powierzone obowiązki, wypełnianie sprawozdań, pism. Wysoka kultura osobista.
Nazwa pracodawcy: P.W. MultiMax
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Adres pracodawcy:
Peowiaków 9, 22-400 Zamość, powiat: m. Zamość, woj: lubelskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV i list motywacyjny
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: lubelskie
Powiat pracodawcy: m. Zamość
Gmina pracodawcy: Zamość
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Zamość
Ulica pracodawcy: Peowiaków
Numer budynku pracodawcy: 9
Profil działalności pracodawcy: elektryczne technologie grzewcze
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Zamościu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali pracownicy obsługi biurowej
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 07.10.2016
Data dodania oferty pracy: 06.10.2016
Oferta pracy ważna do: 05.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 06.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 06.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
- sporządzanie deklaracji podatkowych- przygotowywanie danych do sprawozdań finansowych- obsługa rachunków klientów angielsko i arabskojęzycznych- kontkat z klientem ( e-mail, telefon )- przygotowywanie faktur dla klientów
kontakt przez PUP - 2018-07-11 - Łódź (łódzkie)
- prowadzenie nadzoru technicznego nad zasobem mieszkaniowym - wykonywanie przeglądów technicznych - dokonywanie czynności związanych z przyjmowaniem/zdawaniem lokali w tym ocena stanu technicznego, ustalenie stopnia zużycia wyposażenia, sporządzanie protokołów i zakresów prac remontowych - sporządzanie przedmiarów i kosztorysów przy wykorzystaniu programu NORMA PRO - zbieranie ofert na roboty budowlane i usługi niezbędne do właściwego funkcjonowania nieruchomości oraz przygotowywanie projektów umów w powyższym zakresie - nadzorowanie, kontrolowanie, odbiory prac remontowych i realizowanych usług niezbędnych do właściwego funkcjonowania nieruchomości - prowadzenie i przechowywanie dokumentacji w tym książki obiektu budowlanego - przygotowywanie dokumentacji technicznej w ramach procedur zamówień publicznych
AMW TOWARZYSTWO BUDOWNICTWA SPOŁECZNEGO "KWATERA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-08-27 - Gdynia (pomorskie)
planowanie realizacji w uzgodnieniu z działem produkcjirealizacja zamówień klientówwystawianie dokumentów sprzedażowych (WZ, FV),współorganizowanie transportówścisła współpraca z innymi działami m.in. działem handlowym, planowania produkcji, magazynembudowanie trwałych relacji z klientemrealizacja serwisuobsługa reklamacji
"MAKRUSZ" - SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-02-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- Korekta językowa, stylistyczna, merytoryczna wszystkich materiałów przed publikacją i drukiem. Redakcja/weryfikacja tekstów do wydawnictw, tekstów promocyjnych na potrzeby druków ulotnych, dokumentacji firmowej, stron internetowych, itp. Pprowadzenie tytułów publikacji książkowych w zakresie: korekty/redakcji, weryfikacji/doboru materiału ilustracyjnego, korespondencji wewnętrznej/zewnętrznej (np. z autorami , recenzentami); przygotowywania dokumentacji, takich jak np. umowy autorskie, licencje.Miejsce wykonywania pracy: Dział Promocji i Wydawnictw Muzeum Górnośląskie w Bytomiu, pl. Jana III Sobieskiego 2- Wynagrodzenie: od 2100 zł brutto do negocjacji. Praca na umowę o pracę na czas określony 1 roku, docelowo na czas nieokreslony. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00 + jedna niedziela w miesiącu (6 godz). Wymagania: pwykształcenie wyższe, preferowane humanistyczne/filologiczne. Doświadczenie zawodowe: minimum 5-letnie doświadczenie na stanowisku redaktorauprawnienia. Perfekcyjna znajomość ortografii, interpunkcji; znajomość znaków i zasad korekty; łatwość pisania, tworzenia tekstów oraz opracowywania tekstów powierzonych; umiejętność pracy z materiałami tekstowymi przeznaczonymi do publikacji książkowych oraz do celów promocyjnych; umiejętność pracy w edytorach tekstów (program MS Word) oraz wykonywania/zaznaczania korekt w programie Adobe Acroba. Bardzo dobra organizacja pracy; dokładność, spostrzegawczość i systematyczność; umiejętność pracy w zespole; umiejętność pracy z indywidualnymi autorami; umiejętność pracy pod presją czasu; zdolność ustalania priorytetów, dokładność, obowiązkowość i terminowość; samodzielność w działaniu i odpowiedzialność za realizowane projekty; zaangażowanie w powierzone zadania; znajomość procesu wydawniczego; dyspozycyjność do podjęcia pracy na terenie Bytomia; otwartość oraz bardzo dobre umiejętności komunikacyjne; mile widziane doświadczenie w pracy w dziedzinie kultury.
MUZEUM GÓRNOŚLĄSKIE W BYTOMIU - 2018-03-29 - Bytom (śląskie)
obsługa urządzeń biurowych; korzystanie z internetu; wykorzystywanie opisu stanowisk jako podstawy określenia procedury rekrutacji i oceny kandydatów; identyfikacja ograniczeń procesu rekrutacji wew i zew i ich wpływ na proces rekrutacji; stosowanie właściwych technik, instrumentów oraz procedur doboru pracowników; przeprowadzanie procesu wyboru kandydatów; współpraca z dyrekcją oraz zespołem w określeniu polityki pomieszczeń; nadzór nad pocztą, odbieranie e-maili, telefonów.
kontakt przez PUP - 2016-05-16 - Żory (śląskie)
jw
Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A. - 2017-04-11 - Warszawa (mazowieckie)
Przeprowadzanie, organizacja i dokumentowanie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego
Zakład Gospodarki Komunalnej w Ostrowi Mazowieckiej Sp. z o. o - 2018-08-08 - Ostrów Mazowiecka (mazowieckie)
Organizowanie budowy zgodnie z wytycznymi
"EKOINSTAL" Sp.z o.o. - 2017-03-22 - Sucha Beskidzka (małopolskie)
obsługa maszyn przetwórczych wykorzystujących technologię SETEC, stały madzów nad linią produkcyjną, kontrola zgonie ze standardem GMP, obsługa termoaktywnej maszyny do pakowania próżniowego, praca w brygadzie rosyjsko i ukraińsko języcznej
CENTRUM WSPÓŁPRACY ZE WSCHODEM LENEXPO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-30 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
wyszukiwanie zamówień publicznych z zakresu usług świadczonych przez pracodawcę, przygotowanie ofert, składanie ofert, korespondencja zewnetrzna w tematyce zamówień publicznych i ofert
EKO-SERVICE Sp. z o.o. Spółka komandytowa - 2016-05-30 - Chrzanów (małopolskie)
Poszukiwanie oraz selekcjonowanie uczestników chętnych na kursy
Krystian Żak Blue Education - 2018-08-09 - Wieliczka (małopolskie)
Prowadzenie ewidencji odpadów; śledzenie aktów prawnych związanych z ochroną środowiska; prowadzenie korespondencji związanej z ochroną środowiska
kontakt przez PUP - 2016-07-25 - Żary (lubuskie)
kompleksowy nadzór nad procesem zakupów (rozeznanie rynku, składanie zapytań ofertowych, negocjowanie warunków zakupu, przyjmowanie i sprawdzanie jakości towarów, obsługa ewentualnych reklamacji), dokonywanie zakupów na rynku tureckim
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Mroków (mazowieckie)
zgodnie z programem stazu
kontakt przez PUP - 2017-08-01 - Kaźmierzów (dolnośląskie)
- Organizowanie sprawnej pracy biura. Nadzór i organizacja pracy podległego personelu. Nadzór nad zaopatrzeniem w artykuły niezbędne dla funkcjonowania biura. Nadzór nad sprawami gospodarczymi, inwestycyjnymi, transportem. Organizowanie pracy firm współpracujących (np. firm remontowo-budowlanych, serwisowych itp.). Składanie ofert na prace budowlane na terenie Polski oraz Rosji, Ukrainy i krajów UE.- Znajomość języka ukraińskiego, rosyjskiego oraz angielskiego jest wymagana do prowadzenie korespondencji z kontrahentami z Rosji, Ukrainy oraz krajów UE.- Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na czas okreslony 3 lata. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Wymagane min. 3 lata doświadczenia w zawodzie (udokumentowane). Nie więcej niż rok przerwy od ostatniego zatrudnienia. Wymagana b. dobra znajomość obsługi MS Office.
kontakt przez PUP - 2018-09-26 - Katowice (śląskie)
Kompleksowa obsługa kadrowo - płacowa pracowników; sporządzanie dekleracji ZUS, PIT, PFRON, sporządzanie listy płac, naliczanie wynagrodzeń, roliczanie czasu pracy, wprowadzane i aktual;iacji danych w systemie kadrowo - płacowym
ECOPROF SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-05-24 - Adamówka (podkarpackie)
Zarządzanie polityką sprzedażową: opracowywanie strategii, planów sprzedaży oraz nadzór nad ich realizacją, stałe monitorowanie i nadzorowanie wyników sprzedaży spółki, gwarantowanie konkurencyjnej oferty handlowej na rynku, zarządzanie polityką cenową i asortymentową, - Nadzór nad utrzymaniem optymalnego stanu magazynowego, sporządzanie raportów i analiz z realizacji działań sprzedażowych, raportowanie wyników spółce-matce z siedzibą w Republice KoreiPraca na czas określony: 3 lataGodzina zakończenia pracy : 16:00sala C
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Biskupice Podgórne (dolnośląskie)
Rozliczanie transakcji ekonomicznych. Analizowanie przeterminowanych należności klientów. Przygotowywanie raportów i analiz.
kontakt przez PUP - 2017-11-09 - Kraków (małopolskie)
Analiza rynku i ofert konkurencji-prowadzenie pierwotnych i wtórnych badań rynku,tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta
kontakt przez PUP - 2016-08-05 - Wielopole (małopolskie)
Naliczanie wynagrodzeń pracowniczych oraz świadczeń zubezpieczenia społecznego i zdrowotnego;• naliczanie i odprowadzanie składek do ZUS;• naliczanie zaliczek na podatek dochodowy od wynagrodzeń;• obliczanie kwoty do wypłaty dla pracowników;• sporządzanie poleceń przelewów wynagrodzeń pracowników;• sporządzanie miesięcznych i rocznych deklaracji z tytułuubezpieczeń społecznych i zdrowotnych;• sporządzanie rocznych deklaracji podatkowych dotyczącychwynagrodzeń;• wydawanie zaświadczeń w zakresie wynagrodzeń orazsporządzanie dokumentów emerytalno-rentowych pracowników;• gromadzenie, segregowanie i przechowywanie dokumentówpłacowychprowadzenie akt osobowych zgodnie z wymaganiami prawa pracy;• przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniemi rozwiązywaniem stosunku pracy,Kontakt kandydatów z pracodawcą: rekrutacja (at) graftax.pl
Graf Consulting sp. z o.o. - 2018-04-13 - Wrocław (dolnośląskie)
Zadania wynikające z przepisów służby BHP
Miejski Zakład Komunalny Sp. z o.o. w Leżajsku - 2017-10-16 - Leżajsk (podkarpackie)
Prowadzenie ewidencji czasu pracy, prowadzenie spraw pracowników i powiatowych lekarzy weterynarii woj. mazowieckiego związanych z urlopami wypoczynkowymi, wychowawczymi, macierzyńskimi, rodzicielskimi, ojcowskimi, szkoleniowymi, bezpłatnymi oraz z przerwami w pracy dla pracownic karmiących dziecko piersią i udzielaniem zwolnień od pracy, prowadzenie spraw dotyczących działalności socjalnej w ramach Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, prowadzenie akt osobowych pracowników, sporządzanie sprawozdań z zakresu spraw osobowych, przygotowywanie deklaracji miesięcznych na Państwowy Fundusz Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych, wydawanie legitymacji służbowych oraz odznak identyfikacyjnych. Dokumenty należy składać w zaklejonej kopercie z dopiskiem "Oferta na stanowisko specjalisty d/s pracowniczych.
Wojewódzki Inspektorat Weterynarii z siedzibą w Siedlcach - 2016-01-19 - Siedlce (mazowieckie)
CZYNNOŚCI ZWIĄZANE Z PROWADZENIEM SEKRETARIATU, TJ. ODBIERANIE KORESPONDENCJI, WYSYŁANIE KORESPONDENCJI, OBSŁUGA URZĄDZEŃ BIUROWYCH TYPU KOMPUTER, DRUKARKA, SKANER, EWIDENCJA ZWROTÓW KORESPONDENCJI, ARCHIWIZACJA DOKUMENTACJI, PRACA Z AKTAMI SPRAW, REDAGOWANIE PROSTYCH PISM URZĘDOWYCH, WYMAGANIA: ORZECZENIE O NIEPEŁNOSPRAWNOŚCI, WYKSZTAŁCENIE ŚREDNIE LUB WYŻSZE, BIEGŁA ZNAJOMOŚĆ OBSŁUGI KOMPUTERA, DOŚWIADCZENIE W PRACY BIUROWEJ, PRACA W GODZ. 08.00-16.00
KOMORNIK SĄDOWY PRZY SĄDZIE REJONOWYM SZCZECIN-PRAWOBRZEŻE I ZACHÓD W SZCZECINIE WITOLD BRZEŹNIAK - 2018-09-04 - Szczecin (zachodniopomorskie)
Specjalista ds. PR i reklamy w sieci
kontakt przez PUP - 2018-03-22 - Jastrzębie-Zdrój (śląskie)
Poszukiwanie i rekrutacja pracowników w języku ukraińskim, Tworzenie i publikowanie ogłoszeń rekrutacyjnych, Planowanie strategii rekrutacji danej firmy
INTRASERVIS JOB SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-29 - Goleniów (zachodniopomorskie)
- USTAWIANIE PARAMETRÓW PRACY AUTOMATU SZKLARSKIEGO,- ANALIZA JAKOŚCI WYROBÓW NA AUTOMACIE SZKLARSKIM- BIEŻĄCE USUWANIE WAD FORMOWANIA NA WYROBACH SZKLANYCH- SPRZĄTANIE STANOWISKA PRACY
kontakt przez PUP - 2017-10-04 - Orzesze (śląskie)
- Sprzedaż powierzchni reklamowych oraz wydawnictw BPC GROUP. Sprzedaż usług konferencyjnych dla spotkań edukacyjnych organizowanych dla BPC Training Centre. Realizacja działań marketingowych na rzecz oferowanych produktów i usług.- Firma oferuje: Przyjazną atmosferę w pracy w dynamicznie rozwijającej się firmie. Współuczestnictwo w realizacji projektów edukacyjnych przy współudziale międzynarodowych korporacji informatycznych. Atrakcyjne wynagrodzenie oraz premie oraz dodatki uznaniowe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (licencjat, magister, inżynier). Wymagane doświadczenie w sprzedaży usług. Doświadczenie w pracy z klientem będzie dodatkowym atutem. Wymagane wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne. Mile widziana znajomość rynku IT. Wymagana znajomość rynku systemów informatycznych. Kontakt e-mail: marketing (at) it-penetration.pl
SYNERGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-14 - Katowice (śląskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych. Współpraca z działem marketingu. Współpraca z działami: administracja sprzedaży, obsługa klienta, zarządem.
MQM Polska Sp. zo.o. - 2016-02-25 - Suwałki (podlaskie)
Specjalista do spraw szkoleń i prezentacji wyrobu; Miejsce pracy: Zakład produkcyjny Alpol w Fidorze k/Końskich ( z uwzględnieniem konieczności częstych wyjazdów służbowych); Firma oferuje: stabilność zatrudnienia (umowa o pracę) i konkurencyjne wynagrodzenie, możliwość rozwoju zawodowego oraz pracę w młodym dynamicznym zespole, samochód służbowy i telefon komórkowy
Alpol-Gips Sp. z o.o. - 2015-12-01 - Fidor (świętokrzyskie)
Prace pomocnicze na szwalni, pakowanie wyrobów gotowych. Praca w godz. od 6-7 do 14-15. Zgłoszenia kandydatów telefoniczne, e-mail.
NAT-ANN FIRMA KONFEKCYJNA ANNA SAŁATA - 2015-12-18 - Łódź (łódzkie)