SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI SPRZEDAŻY Słupsk oferta pracy MGA ENTERTAINMENT POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI SPRZEDAŻY

Wynagrodzenie: od 3 000 PLN

Zakres obowiązków: Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za procesowanie zamówień sprzedaży, kontakt z klientem krajowym i zagranicznym oraz serwis posprzedażowy. Godz. pracy 8-16.

Data publikacji: 2018-06-25

Lokalizacja: Słupsk (pomorskie)

Pracodawca: MGA ENTERTAINMENT POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy:
Artura Grottgera 15A, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za procesowanie zamówień sprzedaży, kontakt z klientem krajowym i zagranicznym oraz serwis posprzedażowy. Godz. pracy 8-16.

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI SPRZEDAŻY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Słupsk

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Słupsk

Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Słupsk

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Czy jest to praca stała?: 1

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 05.07.2018

Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące

wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: angielski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry

Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: język angielski zawodowy

Wymagane uprawnienia / certyfikaty: obsługa komputera MS Ofice

Nazwa pracodawcy:
MGA ENTERTAINMENT POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Adres pracodawcy:
Artura Grottgera 15A, 76-200 Słupsk, powiat: m. Słupsk, woj: pomorskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv

Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, e-mail

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: pomorskie

Powiat pracodawcy: m. Słupsk

Gmina pracodawcy: Słupsk

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Słupsk

Ulica pracodawcy: Artura Grottgera

Numer budynku pracodawcy: 15A

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Słupsku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data dodania oferty pracy: 26.06.2018

Oferta pracy ważna do: 04.07.2018

Data udostępnienia oferty pracy: 26.06.2018

Data przyjęcia oferty pracy: 25.06.2018

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. LOGISTYKI I ZAKUPÓW - od 2 500 PLN

tworzenie zamówień do dostawców, sprawozdawczość GUS i wewnętrzna spółki, tworzenie raportów dziennych, tygodniowych i miesięcznych dot. gospodarki magazynowej, nadzór nad inwentaryzacją materiałów, towarów i jej rozliczanie, współpraca z działem finansowym w zakresie rozliczania wyników inwentaryzacyjnych, rozbieżności materiałowych oraz wartości i rozliczenia posiadanego materiału, obsługa spraw związanych z gospodarką magazynową ( TETA- moduł zakupów) i inne, gospodarka odpadami, prace logistyczne związane z zakupami krajowymi i importowymi, inne obowiązki zlecone przez bezposredniego przełożonego i przełożonego wyższego szczebla
Ace Rico Poland Sp. z o.o. - 2017-01-12 - Bielawa (dolnośląskie)

SPRZEDAWCA-KASJER UL.BUKOWA 15LUBLIN - od 1 850 PLN

Wykładanie towaru. Obsługa klienta. Sprawdzanie terminów ważności towarów. Dbanie o czystość stanowiska.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "AVEXIM" SP. Z O.O. - 2016-05-02 - Lublin (lubelskie)

SPECJALISTA DS. HANDLOWYCH - od 1 850 PLN

Przedstawiciel handlowy. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów, przygotowywanie ofert, negocjowanie umów.
EVRES FINANCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-06-14 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 5 000 PLN

zadania związane z obsługą marketingową firmy
Stal-Hurt Spółka Cywilna Józef Ptak, Zofia Ptak, Marek Ptak, Robert Ptak - 2018-01-19 - Marciszów (dolnośląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY - od 2 760 PLN

Współpraca z kontrahentami rynku krajów arabskich oraz wschodnich, obsługa reklamacji, przygotowywanie ofert, analiza sprzedaży.
"PAGED MEBLE" S.A. - 2016-01-27 - Jasienica (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU - od 1 850 PLN

realizacja akcji promocyjnych firmy, redagowanie tekstów marketingowych
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2016-12-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - 2 200 - 3 500 PLN

Współpraca z dostawcami, kompletowanie zamówień, składanie zleceń transportowych, wprowadzanie towarów na stan magazynowy, kontrolowanie i optymalizowanie stanów magazynowych, negocjowanie i składanie zleceń transportowych, obsługa reklamacji
DOMUS IWONA MÓŁKA JERZY BŁUŚ SP. J. - 2017-03-21 - Strzelce Opolskie (opolskie)

SPECJALISTA DS. ROZWOJU - od 2 100 PLN

-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2018-01-02 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADROWO-PŁACOWYCH - od 1 850 PLN

Kompleksowa obsługa kadrowo-płacowa pracowników; Sporządzanie deklaracji ZUS, PIT, PFRON; Naliczanie wynagrodzeń; Rozliczanie czasu pracy
P.H.U BORAM Bogumił Sidorowicz IMPORT-EXPORT - 2016-02-02 - Adamówka (podkarpackie)

MECHANIK MASZYN ROLNICZYCH - od 1 850 PLN

naprawa maszyn rolniczych
Andrzej Rudek Import-Export - 2016-07-19 - Dmenin (łódzkie)

SPECJALISTA DS. SKUPU SUROWCA - od 2 600 PLN

Współpraca z aktualnymi dostawcami oraz pozyskiwanie nowych dostawców surowca , koordynowanie współpracy z usługodawcami w zakresie zbiórki i dostawy surowca , sporządzanie i wprowadzanie do systemu umów dotyczących zakupu surowca, weryfikacja zawartych umów.
Zakład Rolniczo-Przemysłowy FARMUTIL HS S.A. - 2016-08-24 - Leżachów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH - 2 900 - 3 770 PLN

prowadzenie rejestrów i ewidencji zgodnie z przepisami wewnętrznymi, opiniowanie wniosków o wszczęcie postępowania o udzielenie zamówieniapublicznego, a w tym udzielanie informacji co do trybu postępowań,przyjmowanie wniosków, weryfikacja i opiniowanie dokumentów, wybór trybuoraz przedkładanie wniosku władzom Uczelni, przygotowywanie i prowadzeniepostępowań o udzielenie planowanie zamówień publicznych w Uczelni i analizyw zakresie merytorycznym stanowiska, a w tym sporządzanie planu zamówieńpublicznych i planu postępowań, przygotowanie i przekazanie informacji zprowadzonych postępowań niezbędnych do sporządzenia sprawozdań z zakresuzamówień publicznych, współudział w przygotowaniu projektów aktów prawawewnętrznego, których przedmiotem jest udzielanie zamówień publicznych, praca w godz. 7-15
Politechnika Opolska - 2017-10-20 - Opole (opolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY/SPONSORSHIP SALES EXECUTIVE-TEAM LEADER - od 2 500 PLN

wdrażanie planów sprzedażowych, praca w międzynarodowym środowisku, utrzymywanie kontaktów z klientami, prowadzenie korespondencji biznesowej
Active Communications Europe Ltd. Sp. z o.o. - 2017-10-27 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI PRACOWNIKÓW Z ZAGRANICY - od 1 850 PLN

planowanie i realizacja procesu rekrutacji i selekcji pracowników
kontakt przez PUP - 2016-06-20 - Poznań (wielkopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW PLANOWANIA - od 2 000 PLN

wprowadzanie do systemu informatycznego i nadzór nad danymi w zakresie produkcji, nadzór i kontrola stanów magazynowych, przygotowanie planów produkcyjnych
KOPEX FOUNDRY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-29 - Tarnowskie Góry (śląskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTACJI UMOWAMI PODWYKONAWCZYMI - od 2 500 PLN

tworzenie umów na dostawy i usługi z uwzględnieniem wymogów kontaktów; prowadzenie korespondencji handlowej z podwykonawcą w zakresie interpretacji zapisów umownych;
BUDIMEX SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-04-07 - Bogatynia (dolnośląskie)

SPECJALISTA D/S ZAOPATRZENIA I LOGISTYKI - od 3 600 PLN

negocjacje handlowe,współpraca z dostawcami, pozyskiwanie nowych dostawców, analiza rynku
EFEKT Professional Fasteners Manufacturing Sp. z o.o. - 2016-04-05 - Lębork (pomorskie)

SPECJALISTA DS. HANDLU ZAGRANICZNEGO - od 2 000 PLN

pozyskiwanie klientów rosyjsko i angielskojęzycznych
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Zgierz (łódzkie)

SPECJALISTA DS. REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 1 850 PLN

Poszukiwanie i rekrutacja pracowników z Ukrainy oraz Białorusi, szczególnie dokumentacji w języku polskim, ukraińskim, rosyjskim. Nawiązywanie kontaktów i współpraca z klientami zagranicznymi. Praca jednozmianowa w godz. 8-17.
kontakt przez PUP - 2016-03-08 - Wrocław (dolnośląskie)

PSYCHOLOG - WCZESNE WSPOMAGANIE ROZWOJU DZIECKA (Z) - 400 - 500 PLN

prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka
kontakt przez PUP - 2016-04-05 - Tarnów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW KADR I PŁAC - od 1 850 PLN

Sporządzanie list płac, deklaracji ZUS, prowadzenie teczek osobowych. Kontakt: Robert Perz tel. 41 344 75 75
MULTI INVESTMENTS Sp. z o.o. - 2016-08-17 - Kielce (świętokrzyskie)

SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI - 3 000 - 3 500 PLN

Sprzedaż produktów i usług bankowych, pozyskiwanie klientów w celu sprzedaży produktów bankowych, obsługa kasowa klientów. Umowa o pracę na okres próbny 3 miesiące, praca w systemie równoważnym, dwie zmiany w zakresie godzin 09.00-17.30. Praca w Pile i Złotowie.
BANK POLSKA KASA OPIEKI - SPÓŁKA AKCYJNA - 2018-01-12 - Piła (wielkopolskie)

ADMINISTRATOR NIERUCHOMOŚCI - od 1 850 PLN

Obsługa petentów, praca w terenie, kontrola nieruchomości. Przygotowywanie dokumentów, współpraca z urzędami
PATRONUS S.C - 2016-09-07 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY - od 2 000 PLN

efektywna obsługa i pozyskiwanie klientów (telefon, e-mail), obsługa zamówień, kontrola listy zmaówien i wysyłek, osiąganie założonych celów, budowanie i utrzymywaie pozytywnych relacji z Klientami firmy, aktywna współpraca z przedstawicielami firmy, inicjowanie działań zmierzających do maksymalizacji wyników sprzedaży, aktywny wkład w tworzenei pozytwynego wizerunku firmy na rynku
KELS Sp. z o.o. - 2017-11-22 - Kicin (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS KSIĘGOWOŚCI I PŁAC - od 1 500 PLN

1) Prowadzenie na pods dowodów księgowych ksiąg rach ujmujących zapisy zdarzeń w porządku chronologicznym i systematycznym, prowadzenie kont ksią pomocniczych m.in dla środków trwałych wartości niematerialnych prawnych oraz dokonywanych od nich odpisów amortyzacyjnych lub umorzonych, rozrachunków z kontrahentami, z pracownikami, operacji zakupu i sprzedaży,b) przekazywanie w terminie do bud żetu w należnejwysokości pobranych dochodów nale żnych jednostcesamorządu terytorialnego;2) obsługa finansowo-ksi ęgowa placówki -prowadzenie pełnej księgowości placówki za pomoc ąprogramu finansowo - księgowego pod nazwą finansefirmy yULCAN Sp. z o.o.;3) regulowanie w tenninie zobowiązań jednostki, ztytułu dostaw i usług;4) prowadzenie rejestrów dla celów podatku VAT isporządzanie deklaracji cząstkowejVAT-7C5) rozliczanie w księgach rachunkowychprzeprowadzonej W jednostce inwentaryzacji;6) sporządzanie i kontrola realizacji planówdochodów i wydatków;7) przestrzeganie dyscypliny budżetowej;8) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodze ń orazkart podatkowych dla pracowników,9) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.10) sporządzanie list płac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,11) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.12) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.13) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym i PFRON.14) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.15) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie zatrudnienia, analiz i informacji dotycz ącychspraw pracowniczych.16) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.17) stałe podnoszenie kwalifikacji, w tym poprzezsamokształcenie;18) bieżące monitorowanie zmian w obowi ązi ącychprzepisach w zakresie wykonywanych czynno ści;19) przestrzeganie przepisów powszechnieobowiązujących oraz przepisów wewnętrznychokreślonych wjednostce;20) należyte przechowywanie i zabezpieczeniedokumentów finansowo-ksi ęgowych;21) prowadzenie korespondencji w zakresie sprawfinansowych22) zakładanie i prowadzenie kart wynagrodzeń orazkart podatkowych dla pracowników,23) dokonywanie zmian po otrzymaniu odpowiedniejdokumentacji w zakresie: wysokościwynagrodzeń, wypłat jednorazowych, naliczaniapotrąceń, zasiłków płatnych z ZUS.24) sporządzanie list p łac dla pracowników orazpotrąceń zgodnie z obowiązującymi przepisamiprawa,25) sporządzanie i przekazywanie dokumentówzgłoszeniowych, rozliczeniowych i innych,wynikających z przepisów o ubezpieczeniachspołecznych.26) naliczanie w ustalonym terminie nagrody rocznej(13-stka) i innych.27) prowadzenie dokumentacji zwi ązanej zrozliczeniami z Urzędem Skarbowym.28) wykonywanie czynności związanych zprzeprowadzeniem regulacji p łac pracowników.29) sporządzanie sprawozdań statystycznych wzakresie r aali-infQnnacu zlntyczacychOświadczam, że w okresie 365 dni przed dniem zgłoszenia oferty nie zosta łem ukarany lub skazany prawomocnym wyrokiem za przepisóworaz, że nie jestem objęty postępowaniem dotyczącym ich naruszenia, a ofert ę pracy zgłosiłem do jednego Powiatowegpromocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (Dz U. Nr 69 z 2008, poz. 415 z póź. zm.) i Rozporządzeniepoz 667)spraw pracowniczych.30) wystawianie zaświadczeń o wysokości zarobkówdla pracowników.31) informowanie Głównego księgowego CentrumUsług Wspólnych Oświaty w Łodzi ozauważonych nieprawidłowościach w obszarzewykonywanych obowiązków oraz innych czynnikówmogących negatywnie wplynąć na działalnośćjednostki.
Centrum Usług Wspólnych Oświaty w Łodzi - 2017-04-21 - Łódź (łódzkie)

SPECJALISTA DO SPRAW PRZYGOTOWANIA INWESTYCJI - 3 500 - 4 200 PLN

Analiza specyfikacji technicznej i dokumentacji projektowej, sporządzanie kosztorysów ofertowych i inwestorskich, tworzenie przedmiarów na potrzeby wyceny, przygotowanie obmiarów powykonawczych, przygotowanie zestawień do zamówień materiałowych, pozyskiwanie i ocena ofert podwykonawców
Grupa Budowlana COMPLEX Sp. z o.o. - 2017-04-27 - Wieliczka (małopolskie)

SPECJALISTA DZIAŁU SPRZEDAŻY - od 1 000 PLN

Sprzedaż towarów wyrobów tekstylnych na rynek Gruzji, Armenii, Azerbejdżanu
kontakt przez PUP - 2017-11-03 - Woźniki (mazowieckie)