SPECJALISTA DS. ADAPTACJI DANYCH Gdynia oferta pracy THOMSON REUTERS (MARKETS) EUROPE SA SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE
Stanowisko: SPECJALISTA DS. ADAPTACJI DANYCH
Wynagrodzenie: od 7 250 PLN
Zakres obowiązków: Odpowiedzialność za rozwój i analiza danych, monitorowanie modułów i zbioru danych, kontrola jakości procedur ładowania danych, tworzenie ststystyk oraz raportowanie danych, kontakt z dostawcami odnośnie brakujacych danych lub problemów technicznych, udział w spotkaniach 24/7 data roster, wykonywanie pracy na wezwanie telefoniczne.
Data publikacji: 2016-06-13
Lokalizacja: Gdynia (pomorskie)
Pracodawca: THOMSON REUTERS (MARKETS) EUROPE SA SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Śląska 23/25, 81-319 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Odpowiedzialność za rozwój i analiza danych, monitorowanie modułów i zbioru danych, kontrola jakości procedur ładowania danych, tworzenie ststystyk oraz raportowanie danych, kontakt z dostawcami odnośnie brakujacych danych lub problemów technicznych, udział w spotkaniach 24/7 data roster, wykonywanie pracy na wezwanie telefoniczne.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 7 250 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: 7250 zł brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DS. ADAPTACJI DANYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Gdynia
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: pomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Gdynia
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Gdynia
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: administrator baz danych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 7 250 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.08.2016
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
ukraiński, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: angielski, w mowie - biegły, w piśmie - biegły
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat), informatyczne
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Doświadczenie zawodowe 2 lata. Umiejętnośc pracy w międzynarodowym zespole, znajomośc procesów baz danych, bardzo dobra znajomość narzędzi Word, Excel, Access, umiejętności matematyczne, dbałośc o szczegóły, własna motywacja, znajomość pracy w: Oracle PL SQL, Oracle APEX, Linux, JAVA, SQL, Python, Perl, PostgreSQL, MySQL. Znajomość pracy z danymi finansowymi, doświadczenie w pracy w Support Service.
Nazwa pracodawcy:
THOMSON REUTERS (MARKETS) EUROPE SA SPÓŁKA AKCYJNA ODDZIAŁ W POLSCE
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Adres pracodawcy:
Śląska 23/25, 81-319 Gdynia, powiat: m. Gdynia, woj: pomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: Brak
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: pomorskie
Powiat pracodawcy: m. Gdynia
Gmina pracodawcy: Gdynia
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Gdynia
Ulica pracodawcy: Śląska
Numer budynku pracodawcy: 23
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gdyni
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: administrator baz danych
Data dodania oferty pracy: 13.06.2016
Oferta pracy ważna do: 13.07.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 13.06.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 13.06.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
pozyskiwanie nowych oraz profesjonalna obsługa obecnych głównie zagranicznych klientów - budowanie długotrwałej, pozytywnej relacji z klientem - sporządzanie ofert i prezentacji handlowych - prowadzenie negocjacji handlowych - dbanie o pozytywny wizerunek, pozyskiwanie oraz prowadzenie rozmów handlowych z potencjalnymi klientami
"Scatman" - Paweł Regulski - 2015-11-27 - Budy Mszczonowskie (mazowieckie)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-04-25 - Kłodzko (dolnośląskie)
Pozyskiwanie i obsługa klientów, przygotowywanie ofert handlowych, doradztwo techniczne, współpraca z działem realizacji zamówień
BUGLO Place Zabaw Sp. z o.o. Sp. Komandytowa - 2017-02-01 - Koszalin (zachodniopomorskie)
do uzgodnienia
ZEGARIS JANUSZ SŁAPIŃSKI - 2017-04-03 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa zamówień, fakturowanie, podanie kwoty pobrań do klientów, sporządzanie listów przewozowych, wprowadzanie bieżących zamówień, monitoring kontrahentów, kontrola należności oraz inne czynności związane ze stanowiskiem specjalisty ds. sprzedaży; branża: tekstylna, dekoratorska, dekoracje wnętrz oraz tkaniny;
MAGDECOR ZAOPATRZENIE PRACOWNI DEKORATORSKICH MAGDALENA RESZEL - 2016-04-28 - Lublin (lubelskie)
prowadzenie dokumentacji związanej z przyjmowaniem, zatrudnianiem, zwalnianiem pracowników, naliczanie wynagrodzeń
LIBRO S PAWEŁ LIBERACKI - 2018-07-12 - Nielbark (warmińsko-mazurskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-04 - Warszawa (mazowieckie)
prowadzenie pojazdu, pow.3,5 ton,wykonywanie czynności związanych z załadunkiem, wyladunkiem,realizacja dostaw
kontakt przez PUP - 2017-07-14 - Kraków (małopolskie)
Zapoznanie z procesami wystepującymi w dziale (transport krajowy, transport międzynarodowy, transfery międzymagazynowe), zapoznanie z procesem komunikacji i obiegiem dokumentów, zapozanie z wymogami dotyczącymi rozliczania faktur transportowych, weryfikacja potwierdzonych dokumentów zwiazanych z transportem, realizacja zadań zleconych przez inne działy
kontakt przez PUP - 2016-05-12 - Leszcze (świętokrzyskie)
wystawianie faktur sprzedaży - weryfikacja faktur zakupowych pod względemformalno-rachunkowym - obsługa programu SAP i systematyczne wprowadzaniedanych - bieżąca kontrola należności - rozliczanie delegacji pracowników, po okresie próbnym umowa o pracę, praca w godz. 8-16
Telewizja Polska S.A. - 2018-08-21 - Opole (opolskie)
Konfiguracja, testowanie, weryfikacja sytemów i produktów ds bezpieczeństwa, optymalizacja systemu bezpieczeństwa, konstruowanie i konfiguracja nowej infastruktury rozwiązań pod przewodnictwem przełożonego, wiedza o technologiach, metodach i otoczeniu związanym z oddelegowanymi zadaniami i obszarem biznesowym
kontakt przez PUP - 2016-10-14 - Kraków (małopolskie)
Prezentowanie oferty i sprzedaż produktów ubezpieczeniowych
kontakt przez PUP - 2017-09-11 - Chęciny (świętokrzyskie)
Pozyskiwanie nowych klientów
MIDAS Iwona Wolińska - 2017-11-27 - Wapno (wielkopolskie)
współpraca przy działaniach marketingowych, udział w tworzeniu ulotek, broszur związanych z aktualną ofertą firmy itp.
kontakt przez PUP - 2016-06-17 - Sosnowiec (śląskie)
wg programu stażu RPO (6/3)
kontakt przez PUP - 2016-05-13 - Darłowo (zachodniopomorskie)
udzielanie Klientom kredytów ratalnych
sprzedaż usług z oferty elektomarketu Media Expert
kompleksową obsługę Klienta według standardów firmy
realizacje planu sprzedaży na jak najwyższym poziomie
dodatkowo sprzedaż sprzętu RTV/AGD/IT
Media Expert - 2017-02-01 - Przemyśl (podkarpackie)
planowanie, prowadzenie i optymalizacja działań marketingowych; zarządzanie stronami www; optymalizacjia sprzedaży w serwisach aukcyjnych i porównywarkach; prowadzenie działań SEO, SEM; obsługa kampani adwords; prowadzenie działań z zakresu PR i kreowania wizerunku firmy w mediach; analiza efektywności działań; realizacja strategii skierowanej na efekty biznesowe; tworzenie projektów graficznych; realizacje nadruków
BASKETO TOMCZAK EMILIAN - 2017-02-07 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Kontakt telefoniczno - mailowy z klientem, obsługa administracyjna procesu sprzedaży, obsługa procesu posprzedażowego, wsparcie procesów logistycznych
Hjort Knudsen Polen Sp. z o. o. - 2016-09-29 - Wysoczka (wielkopolskie)
Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2017-12-07 - Kraków (małopolskie)
asystent specjalisty ds. sprzedaży :-obsługa klienta w sklepie elektrotechnicznym- przyjmowanie towaru, wydawanie towaru- prowadzenie kasy.Praca w soboty 2x w miesiącu
"EL-DRUT WINDING WIRES SP. Z O.O., SP.K." WIELEŃ - 2016-05-17 - Wieleń (wielkopolskie)
Praca doradcy klienta w zakresie programów inwestycyjnych, ubezpieczeniowych i medycznych.Obsługa klientów kluczowych, pozyskiwanie nowych klientów. Praca na umowę agencyjną lub umowę zlecenia. Praca w biurze - BSA PZU Łódź, ul. Zamenhofa 16 i poza biurem. Zgłoszenia CV na adres: pzu.rekrutacja2015 (at) wp.pl
HITB - 2015-11-09 - Łódź (łódzkie)
jw.
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-06-11 - Warszawa (mazowieckie)
-obsługa klienta-realizacja zamówień sprzedażowych-obsługa wew. systemu-administracja dokumentów
SIG Sp. z o.o. - 2018-02-15 - Legnica (dolnośląskie)
g
kontakt przez PUP - 2017-04-19 - Włocławek (kujawsko-pomorskie)
Ochrona informacji prawnie chronionych; obowiązki inspektora ochrony danych osobowych; ochrona mienia; zarządzanie kryzysowe
PGE Górnictwo i Energetyka Konwencjonalna SA Oddział Elektrociepłownia Zgierz - 2018-07-03 - Zgierz (łódzkie)
Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:- praca z klientem w siedzibie urzędu,- praca przy komputerze i innych urządzeniach biurowych.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku specjalisty ds. programów w Centrum Aktywizacji Zawodowej:1.Przygotowywanie wniosków o pozyskanie dodatkowych środków na aktywizację osób bezrobotnych.2.Opracowywanie wniosków dotyczących programów specjalnych.3.Zawieranie i nadzorowanie umów z podmiotami biorącymi udział w programie.4.Prowadzenie korespondencji w zakresie programów i projektów.5.Dokonywanie odpowiednich zapisów w komputerowej bazie danych oraz innych obowiązujących dokumentach i formularzach.6.Udzielanie pomocy bezrobotnym w podejmowaniu działalności na własny rachunek.7.Organizowanie stanowisk pracy w ramach stażu i sporządzanie niezbędnej dokumentacji.8.Weryfikacja efektywności stosowanych aktywnych form przeciwdziałania bezrobociu.9.Udzielanie pomocy bezrobotnym i pracodawcom w zakresie innych instrumentów rynku pracy przewidzianych ustawą.10.Przygotowywanie kwartalnych informacji dotyczących przebiegu realizacji programu.11.Współdziałanie z innymi komórkami organizacyjnymi urzędu.
POWIATOWY URZĄD PRACY SZAMOTUŁY - 2018-09-18 - Szamotuły (wielkopolskie)
Bezpośrednia sprzedaż produktów firmy, współpraca z inwestorami/wykonawcami, rozwój rynku, sprzedaż pokryć dachowych, elewacyjnych.
Rajchel & Jelonkiewicz "NOVATOR" Spółka Jawna - 2017-08-03 - Jędrzejów (świętokrzyskie)
WG HARMONOGRAMU
kontakt przez PUP - 2016-06-02 - Polkowice (dolnośląskie)
Osoba na tym stanowisku wykonywać będzie prace związane ze sprzedażą i uprawą roślin ozdobnych.Zakres zadań:- sprzedaż roślin ozdobnych- pielęgnacja roślin ozdobnych- zaopatrywanie punktów sprzedaży- przygotowanie roślin do transportuSzczegółowe dane o firmie znajdują się na stronach: homarosliny.pl/praca
Małgorzata Homa - 2016-01-29 - Rzeszów (podkarpackie)
- uczestnictwo w procesie przygotowania budżetu rocznego oraz kwartalnego - kontrola realizacji budżetu, kalkulacja i wyjaśnianie odchyleń od budżetu i prognoz -monitorowanie wskaźników operacyjnych (produkcyjnych i sprzedażowych) - przygotowywanie raportów okresowych na temat sytuacji gospodarczej - kontrola ocen i rezerw cenowych - aktywny udział w procedach zamknięcia miesiąca - sporzadzanie raportów i analiz finansowych - analiza rentowności produktu, kontraktów itp. - współpraca z działami księgowości, jakości, produkccji, sprzedaży i logistyki.
ZAKŁADY PORCELANY STOŁOWEJ KAROLINA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-07-10 - Jaworzyna Śląska (dolnośląskie)