SPECJALISTA DO SPRAW ZAOPATRZENIA Ostróda oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW ZAOPATRZENIA
Wynagrodzenie: od 1 850 PLN
Zakres obowiązków: obsługa recepcji Studia Tańca, rozwożenie posilków regenerencyjnych, zaopatrzenie magazynuk, obsługa kelnerska podczas imprez, prace porządkowe,
Data publikacji: 2016-09-06
Lokalizacja: Ostróda (warmińsko-mazurskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa recepcji Studia Tańca, rozwożenie posilków regenerencyjnych, zaopatrzenie magazynuk, obsługa kelnerska podczas imprez, prace porządkowe,
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 1 850 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku:
wysokość wynagrodzenia do uzgodnienia, uzależniona od umiejętności i zaangazowania
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW ZAOPATRZENIA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Ostróda
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: warmińsko-mazurskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: ostródzki
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: pozostali zaopatrzeniowcy
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 1 850 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 06.09.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat. B
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
bez wymogów odnosnie znajomości języków obcych oraz doświadczenia zawodowego
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Adres pracodawcy:
Jana III Sobieskiego 5, 14-100 Ostróda, powiat: ostródzki, woj: warmińsko-mazurskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
kontakt telefoniczny w celu uzgodnienia terminu spotkania rekrutacyjnego
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: warmińsko-mazurskie
Powiat pracodawcy: ostródzki
Gmina pracodawcy: Ostróda
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Ostróda
Ulica pracodawcy: Jana III Sobieskiego
Numer budynku pracodawcy: 5
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Ostródzie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: pozostali zaopatrzeniowcy
Data dodania oferty pracy: 06.09.2016
Oferta pracy ważna do: 10.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 06.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 06.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Zgodnie ze stanowiskiem, wykształcenie wyższe, wymagana obsługa komputera i Internetu, prawo jazdy kat. B, umiejętności negocjacji, dynamika w działaniu, dyspozycyjność i dobra organizacja pracy, min. 2 letnie doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie. Ogólny zakres obowiązków: -Zakup materiałów stalowych na potrzeby zakładu-Nadzór na procedurami zakupowymi-Pozyskiwanie nowych dostawców-Prowadzenie przetargów oraz przygotowywanie dokumentacji-Kontrola zamówień od klientów pod kątem formalnym
Stalma S.A. - 2016-01-19 - Niedrzwica Duża (lubelskie)
Realizacja założonych działań marketingowych.
Grupa Pascal sp. z o.o. - 2016-06-09 - Wodzisław Śląski (śląskie)
- Aktywne poszukiwanie nowych klientów biznesowych. Analiza możliwości i zakresu współpracy z Klientami. Przygotowywanie ofert handlowych. Raportowanie podejmowanych działań.- Firma oferuje: Współuczestnictwo w realizacji projektów edukacyjnych przy współudziale międzynarodowych korporacji informatycznych. Zdobycie wiedzy o najnowszych technologiach i trendach w IT. Wynagrodzenie stałe + premia od osiąganych efektów. Przyjazną atmosferę w pracy w dymanicznie rozwijającej się firmie.- Wynagrodzenie: od 3000 do 3300 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wykształcenie wyższe (licencjat, magister lub inżynier). Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne. Doświadczenie w pracy z klientem będzie dodatkowym atutem. Mile widziana znajomośc rynku IT. Kontakt e-mail: marketing (at) it-penetration.pl
SYNERGY POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-01-19 - Katowice (śląskie)
•Aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych•Realizowanie założonych planów sprzedażowych•Pozyskiwanie nowych członków Kasy•Współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnymOferujemy:•Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę w pełnym wymiarze czasu pracy•Liczne szkolenia podnoszące kwalifikacje•Samodzielne i odpowiedzialne zadania
Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo-Kredytowa PIAST - 2017-11-07 - Przemyśl (podkarpackie)
pozyskiwanie klientów, rozmowy marketingowe
kontakt przez PUP - 2016-09-30 - Łódź (łódzkie)
Sprawdzanie i księgowanie faktur. Księgowanie wyciągów bankowych. Księgowanie wpłat i wypłat z kasy. Rozliczanie i księgowanie delegacji.
Hengst Poland Sp. z o.o. - 2017-07-20 - Czachorowo (wielkopolskie)
Organizowanie wysyłek, kontakt z klientem, współpraca z działem planowania produkcji, operacyjne zarządzanie zespołem podległych pracowników. Praca w godz. 7:00-15:00
BADER POLSKA Sp.z o.o. - 2016-11-04 - Nowa Sól (lubuskie)
Zakres obowiązków:- obsługa klientów hurtowych - w siedzibie firmy plus spotkania u klientów- doradztwo techniczno-handlowe - przygotowywanie ofert, dobór urządzeń- budowanie trwałych i dobrych relacji ze stałymi klientami firmy- aktywne pozyskiwanie nowych klientów(praca od poniedziałku do piątku, w godz. 9-17)
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "PRYMUS" ZYGMUNT GRYGORCZUK - 2018-04-14 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
prowadzenie całokształtu spraw związanych ze sporządzaniem dokumentacji przetargowych, uczestniczenie w pracach komisji przetargowych powołanych do przygotowania i przeprowadzania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, sporządzanie planów zamówień publicznych, sporządzanie rocznych sprawozdań z udzielonych zamówień, wystawianie faktur z tytułu czynszu i dzierżaw wynikających z zawartych umów z nadleśnictwem we współpracy z działem gospodarki leśnej sporządzanie umów najmu budynków, lokali i budowli
Nadleśnictwo Bydgoszcz - 2018-05-07 - Białe Błota (kujawsko-pomorskie)
kontrola zamówień, wysyłek, negocjacje cen sprzedaży z klientem, nadzór działu sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-03-14 - Gliwice (śląskie)
Analizowanie wymagań i modeli oraz rekomendowanie ulepszeń, współpraca z zespołem programistów w zakresie ulepszania produktu, gromadzenie i formalizowanie wymagań biznesowych do realizacji projektu, udział w testach funkcjonalnych, wzmacnianie domeny oraz odpowiedzialność za ulepszanie produktu
kontakt przez PUP - 2016-10-26 - Kraków (małopolskie)
Obsługa klienta oraz informowanie o towarach i usługach. Praca na umowę o pracę w systemie dwuzmianowym w godz. 7-15, 10-18 w Kołobrzegu. Praca również w soboty w godz. 8-16. Możliwe dźwiganie do 15 kg.
Twoja Alfa Sp. z o.o. - 2018-08-17 - Kołobrzeg (zachodniopomorskie)
pomoc nauczycielowi/wychowacy w realizacji zadań edukacyjno - wychowawczo - opiekuńczych oraz tereapeutycznych
kontakt przez PUP - 2017-09-06 - Chorzów (śląskie)
praca w biurze rachunkowym - sekretariat, prace organizacyjne, faktury, rozliczenia z klientami, rejestry
BIURO RACHUNKOWO-PODATKOWE "FK-AKCEPT" S.C. K.BIERNACK - 2017-10-31 - Krzeszowice (małopolskie)
-współpraca z obecnymi klientami firmy-aktywne pozyskiwanie nowych klientów-przygotowanie umów wstępnych-realizowanie celów sprzedażowych
POLSKA PRESS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-01 - Skarżysko-Kamienna (świętokrzyskie)
Do podstawowych obowiązków na stanowisku specjalisty ds. administracyjno organizacyjnych należy m.in.a) obsługa posiedzeń Zgromadzenia, Zarządu i Komisji Rewizyjnej;b) prowadzenie kancelarii Biura, w tym m.in.:- przyjmowanie korespondencji;- prowadzenie elektronicznej ewidencji korespondencji miejscowej (sporządzanie wykazów pism);- koordynacja pracy wieloosobowego stanowiska pracy gońcy, w tym min. rozliczanie gońców z wykonywania przydzielonych zadań, zgodnie z właściwym zarządzeniem w sprawie doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców, znajomość i opracowywanie wewnętrznych przepisów Biura, w szczególności zarządzeń dotyczących sposobu doręczania korespondencji miejscowej i pracy gońców;- planowanie kolejności doręczania korespondencji: podział korespondencji na miejscowości/gminy i rozdysponowanie korespondencji na poszczególnych gońców;- prowadzenie komputerowej ewidencji korespondencji miejscowej wychodzącej z Biura;- nadzór nad terminowym doręczaniem korespondencji miejscowej oraz kontrolowanie skuteczności doręczania korespondencji;- prowadzenie spraw związanych z awizowanymi przesyłkami, w tym obsługa mieszkańców zgłaszających się po awizowane przesyłki;- nadzór nad wypełnianiem przez gońców odpowiednimi adnotacjami zwrotnych potwierdzeń odbioru;- przygotowywanie zawiadomień powtórnych awizowanych przesyłek.c) prowadzenie sekretariatu Biura;d) prowadzenie spraw z zakresu struktury organizacyjnej Biura;e) opracowywanie projektu Regulaminu pracy, Regulaminu organizacyjnego, Statutu oraz innych instrukcji i procedur Biura;f) organizacja obiegu informacji i dokumentacji w Biurze;g) organizacja pracy Biura;h) przygotowywanie wewnętrznych aktów normatywnych;i) nadzór i prowadzenie rejestru zamówień publicznych Biura ZGRP;j) prowadzenie archiwum zakładowego;k) prowadzenie rejestru umów Biura;l) prowadzenie rejestru skarg i wniosków Biura;m) prowadzenie postępowania z zakresu skarg i wniosków dotyczących działania Biura;n) prowadzenie biblioteki wydawnictw i czasopism;o) współpraca przy prowadzeniu spraw z zakresu ochrony danych osobowych;p) obsługa teleinformatyczna Biura;q) przygotowywanie informacji i materiałów do zamieszczenia na portalach informacyjnych Biura przy współpracy z Działem Projektów i Programów;r) współpraca przy prowadzeniu spraw związanych z kontrolą zarządczą; s) prowadzenie statystyki, sprawozdawczości i analiz z pracy Biura;t) prowadzenie ubezpieczeń rzeczowych;u) nadzór nad lokalami biurowymi; v) prowadzenie spraw gospodarczo zaopatrzeniowych Biuraw) prowadzenie inwentaryzacji środków trwałych Biura;x) prowadzenie spraw eksploatacyjno remontowych Biura;y) przekazywanie informacji do Działu Finansowo Księgowego o liczbie mieszkańców poszczególnych gmin w celu ustalenia wysokości składki członkowskiej;z) współpraca ze służbą BHP;
Związek Gmin Regionu Płockiego - 2018-06-22 - Płock (mazowieckie)
prowadzenie spraw związanych z obsługą pojazdów w trasie, kontrola nad rozladunkiem, kontrola nad obsługa pojazdów
kontakt przez PUP - 2017-10-30 - Rzeszów (podkarpackie)
Obsługa księgowa firm
kontakt przez PUP - 2017-02-06 - Konin (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert cenowych na produkty informatyczne
kontakt przez PUP - 2018-06-28 - Kraków (małopolskie)
doradztwo z zakresu ekonomiki rolnictwa, sporzadzanie kalkulacji i innych opracowań analitycznych, doradztwo w zakresie podatków i ubezpieczeń w rolnictwie, wypełnianie wniosków i innych dokumentów ekonomicznych i finansowych niezbędnych do ubiegania sie o pomoc finansową ze środków pochodzących z funduszy UE, organizacja i prowadzenie szkoleń dla rolników.
Zachodniopomorski Ośrodek Doradztwa Rolniczego Barzkowice - 2018-08-27 - Barzkowice (zachodniopomorskie)
obsługa magazyny, obsługa klienta, sprzedaż, koordynacja zamówień
kontakt przez PUP - 2018-09-13 - Niepołomice (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-04-19 - Warszawa (mazowieckie)
obsługa klienta, układanie towaru, obsługa kasy fiskalnej, doradztwo w zakupach
kontakt przez PUP - 2017-02-14 - Wohyń (lubelskie)
1. opracowuje i sporządza na bieżąco zamówienia na potrzebne materiały niezbędne do produkcji;2. czuwa nad prawidłowym stanem i rotacją materiałów w magazynie;3.ściśle współpracuje z kontrahentami w zakresie branży stalowej;
PRZEDSIĘBIOERSTWO WIELOBRANŻOWE POMEX SP. Z O.O. - 2015-12-03 - Rybnik (śląskie)
Obsługa sprzedaży w kanałach zakupowych, pozyskiwanie nowych rynków sprzedażowych, przygotowywanie produktów do sprzedaży i wysyłki, przyjmowanie zamówień od klientów składanych drogą telefoniczną i elektroniczną, udzielanie wszelkich informacji dotyczących oferty, dostępności produktów oraz wyjaśnianie wszelkich kwestii związanych z realizacją zamówień, obsługa systemu sprzedaży.WYMAGANIA: znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym (warunek konieczny), znajomość innego języka obcego w stopniu komunikatywnym, będzie dodatkowym atutem, biegła obsługa MS Office, Internet, komunikatywność i dobra organizacja.Firma oferuje: pełną wyznań i ciekawą pracę w przyjaznym zespole, perspektywę rozwoju kariery zawodowej, niezbędne narzędzia pracy, możliwość codziennego kontaktu zawodowego w językach obcych.
FEROCITY Ewelina Kampik - Nowak - 2016-03-07 - Pietrowice Wielkie (śląskie)
Osiąganie zaplanowanych celów sprzedażowych, przeprowadzanie badań i przygotowywanie analizy wyznaczonych rynków, rozwój rynków sprzedażowych firmy – pozyskiwanie i utrzymywanie kontaktów z klientami wraz z analizą ich potrzeb,definiowanie potencjału rynku – badanie konkurencji. Praca jednozmianowa w godz. 7.00-15.00 od poniedziałku do piątku w Bielsku-Białej i w terenie. Proponowane wynagrodzenie 2200 zł brutto + prowizja od sprzedaży.
FABRYKA PIŁ I NARZĘDZI WAPIENICA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-02 - Bielsko-Biała (śląskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-04-14 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa biura, telefoniczny i e-mailowy kontakt z klientem, przygotowywanie ofert, organizacja i obsługa szkoleń. Wymagania: wykształcenie wyższe, znajomość j. angielskiego i j. niemieckiego, prawo jazdy kat.B, znajomość pakietu Microsoft Office.
Agencja Szkolenia i Promocji Kadr "SUPRA" - 2016-08-29 - Lębork (pomorskie)
pozyskiwanie klientów, utrzymywanie kontaktów z klientami, praca na terenie całej Polski
"NILOS POLSKA" Sp. z o.o. - 2016-02-25 - Sosnowiec (śląskie)
- Kreowanie polityki sprzedażowej na terenie Europy, poszukiwanie nowych możliwości w zakresie dystrybucji. Realizowanie planów sprzedażowych, budowanie relacji z klientami. Negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert. Ścisła współpraca z działem marketingu, logistyki, controllingu. Monitorowanie działań rynku i konkurencji. Udział w targach, zaangażowanie w promocję produktów na rynku.- Nasz klient oferuje: pracę w prężnie rozwijającej się firmie z branży HVAC, możliwość rozwoju zawodowego. - Wynagrodzenie: 2200 do 3000 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie wyższe (mile widziane ekonomiczne, zarządzanie, marketing). Wymagane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w branży technicznej. Biegła znajomość języka angielskiego WARUNEK KONIECZNY. Znajomość drugiego języka będzie dodatkowym atutem. Umiejętność planowania i organizowania. Wysokie zdolności negocjacyjne. Gotowość do podróży służbowych. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: pierzga (at) thermosilesia.pl
THERMOSILESIA PIOTR PIERZGA - 2016-03-10 - Katowice (śląskie)