SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ MAJĄTKOWYCH I OSOBOWYCH Łowicz oferta pracy QUAD DRIVE SYLWIA STASZEWSKA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ MAJĄTKOWYCH I OSOBOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 000 PLN
Zakres obowiązków: .
Data publikacji: 2017-07-14
Lokalizacja: Łowicz (łódzkie)
Pracodawca: QUAD DRIVE SYLWIA STASZEWSKA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:3 Maja 3, 99-400 Łowicz, powiat: łowicki, woj: łódzkie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków: .
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW UBEZPIECZEŃ MAJĄTKOWYCH I OSOBOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Łowicz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: łódzkie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: łowicki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Łowicz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód:
specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 14.07.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe, ekonomiczne
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: prawo jazdy kat.B
Nazwa pracodawcy: QUAD DRIVE SYLWIA STASZEWSKA
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Łowiczu
Adres pracodawcy:
Stanisława Stanisławskiego 28, 99-400 Łowicz, powiat: łowicki, woj: łódzkie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: łódzkie
Powiat pracodawcy: łowicki
Gmina pracodawcy: Łowicz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Łowicz
Ulica pracodawcy: Stanisława Stanisławskiego
Numer budynku pracodawcy: 28
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Łowiczu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika:
specjalista do spraw ubezpieczeń majątkowych i osobowych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 14.07.2017
Data dodania oferty pracy: 12.07.2017
Oferta pracy ważna do: 10.08.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 12.07.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 12.07.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Praca na linii produkcyjnejZapewnienie terminowej i wydajnej realizacji zleceń produkcyjnych,Realizacja założeń jakościowych w zgodzie z polityką jakościową,Obsługa maszyn produkcyjnychPraca w systemie jednozmianowym
"Tradycja" Fabryka Okien, Piotr Pis i Wspólnicy s.j. - 2015-12-03 - Nowy Sącz (małopolskie)
obsługa klientów Biura Podróży My Travel Łódź Centrum Handlowe M1, obsluga systemu rezerwacyjnego oraz systemu CRM, podejmowanie działań marketingowych
Rabes - 2016-03-03 - Łódź (łódzkie)
przygotowanie ofert handlowych dla klientów polsko i obcojęzycznych, stworzenie kompleksowej strategii marketingowej oraz startegii sprzedażowej dla firmy, opracowanie mechanizmów działań promocyjnych, przeprowadzanie badań rynkowych na potrzeby wewnętrznych działań firmy
kontakt przez PUP - 2018-01-23 - Kraków (małopolskie)
Obsługa programu kadrowego i płacowego firmy Arisco, program Płatnik, znajomość prawa pracy, ubezpieczeń społecznych.
MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W KARCZEWIE - 2018-02-07 - Karczew (mazowieckie)
wg. programu
kontakt przez PUP - 2016-02-15 - Wałcz (zachodniopomorskie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
do uzgodnienia
Rafabet Sp. z o.o. - 2017-11-27 - Radom (mazowieckie)
tworzenie dokumentów WZ,fakturowanie, sporządzanie dokumentów sprzedaży, obsługa klienta
IMPULS CONTRACTOR Sp. z o.o. Sp.Komandytowa - 2016-06-09 - Limanowa (małopolskie)
poszukiwanie nowych klientów, doradztwo specjalistyczne, sporządzanie ofert, przyjmowanie zamówień
SYLWIA RETKOWSKA ASR - 2016-02-23 - Płońsk (mazowieckie)
• Telefoniczna obsługa zapytań od klientów • Przygotowywanie pisemnych odpowiedzi do klientów • Promowanie produktówBanku • Udzielanie informacji o ofercie Banku
Bank BPH S.A. - 2016-08-16 - Gdańsk (pomorskie)
prawo jazdy kat. D + aktualne uprawnienia, doświadczenie na ww stanowisku;praca od poniedziałku do piątku na trasie Ostrów-Kaliszwynagrodzenie: 1900 netto
PRZEDSIĘBIORSTWO WIELOBRANŻOWE "WRÓBEL" S.C. - 2016-03-04 - Pruszków (wielkopolskie)
wg. programu stażu
kontakt przez PUP - 2017-02-01 - Poznań (wielkopolskie)
Współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych. Współpraca z działem marketingu, administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem.
MQX POLSKA Sp. z o. o. - 2016-02-26 - Dąbrowa Górnicza (śląskie)
wg programu
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa delegacji zagranicznych, tłumaczenie pism i korespondencji, udział w komisji egzaminacyjnej ze znajomości języka angielskiego
JEDNOSTKA WOJSKOWA 1155 - 2016-05-05 - Balice (małopolskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-08-24 - Warszawa (mazowieckie)
PRZYGOTOWYWANIE LIST PŁAC, KOREKT LIST PŁAC, DOKUMENTÓW ROZLICZENIOWYCH ZUS, KOREKT DOKUMENTÓW ROZLICZENIOWYCH ZUS
BEETSMA HRM-SYSTEM SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-02-27 - Rzeszów (podkarpackie)
Wykształcenie wyższe kierunkowe, spec. gospodarka wodna, inżynieria wodna, środowiska, bud. Hydrotechniczne, energetyka; doświadczenie zawodowe min. 3 lata na podobnym stanowisku; znajomość prawa budowlanego, ochrony środowiska; zakres obowiązków: koordynacja i monitoring realizacji inwestycji w regionie wodnym dotyczącym powodzi i suszy, prowadzenie działań związanych z rozpoznaniem możliwości i warunków pozyskiwania środków finansowych z funduszy krajowych; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice, teren budów woj. śląskie i opolskie;Szczegóły na stronie internetowej: http://www.gliwice.rzgw.gov.pl
PAŃSTWOWE GOSPODARSTWO WODNE WODY POLSKIE - 2018-08-06 - Gliwice (śląskie)
jw
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Warszawa (mazowieckie)
Instalator wod. kan. i C.O.
kontakt przez PUP - 2018-03-29 - Kolbuszowa (podkarpackie)
Jesteśmy jedną z najnowocześniejszych firm w branży stolarki okiennej. W związku z rozwojem działu eksportu poszukujemy osoby do naszego zespołu na stanowisko: Specjalista ds. marketingu i handlu z językiem francuskimMiejsce pracy: Nowy Sącz Opis stanowiska:przygotowywanie ofert dla klienta; mailowa i telefoniczna obsługa partnerów handlowych w języku francuskim; udzielanie rzetelnej informacji na temat oferowanych produktów (okna i drzwi z PVC oraz aluminium), doradztwo techniczne; pozyskiwanie nowych klientów; Wymagania:bardzo dobra znajomość języka francuskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny); wykształcenie średnie lub wyższe; komunikatywność; odporność na stres; sumienność w wykonywaniu powierzonych obowiązków; bardzo dobra organizacja pracy; umiejętność pracy w zespole; Oferujemy:ciekawą pracę w młodym, dynamicznym zespole; możliwość rozwoju; szkolenia oraz pomoc we wdrożeniu w obowiązki; wynagrodzenie stałe oraz motywacyjne uzależnione od efektów pracy. Zainteresowane osoby zapraszamy do przesyłania aplikacji pocztą elektroniczną na adres: praca (at) tradycja.biz Nadesłanych ofert nie zwracamy. Zastrzegamy sobie możliwość odpowiedzi tylko na wybrane oferty.Z wybranymi kandydatami skontaktujemy się telefonicznie. Zapewniamy dyskrecję. Na aplikacji prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dn. 29.08.97 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. Ust Nr 133 poz. 883).
Tradycja Fabryka Okien Spólka z Ograniczoną Odpowiedzialnościa, Spółka Komandytowa - 2018-03-14 - Nowy Sącz (małopolskie)
Działania marketingowo-promocyjne dotyczące sprzedaży nieruchomości (działek budowlanych), sprzedaży mebli z drewna tropikalnego oraz litych mebli w Europie. Utrzymywanie kontaktów w językach: angielski, ukraiński, rosyjski. Tłumaczenia podczas wizyt kontrahentów zagranicznych.
kontakt przez PUP - 2018-04-12 - Łomnica (wielkopolskie)
przygotowywanie ofert przetargowych, anaziza rynków przetargów, wyszukiwanie ogłoszń, kompleksowa obsługa postępowania pretargowego, kompletowanie dokumentacji, nadzorowanie do strony organizacyjnej wdrażania umów zawartych w wyniku wygranai przetargu
HURTOWNIA FARMACEUTYCZNA - FARMED - 2015-12-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
wprowadzanie do systemu informatycznego i nadzór nad danymi w zakresie produkcji, nadzór i kontrola stanów magazynowych, przygotowanie planów produkcyjnych
KOPEX FOUNDRY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-29 - Tarnowskie Góry (śląskie)
realizacja zadań związanych z udzielaniem zamówień publicznych, prowadzenie spraw w zakresie przedsięwzięć inwestycyjnych i remontowych, ubezpieczeń majątkowych i NNW, gospodarki materiałowej
kontakt przez OHP - 2016-04-08 - Białystok (podlaskie)
prowadzenie biura obsługi klienta,fakturowanie,przyjmowanie zamówień,obsługa korespondencji,współpraca z biurem rachunkowym
Spółka Komunalna Skawa Jordanów sp.z.o.o. - 2018-07-16 - Osielec (małopolskie)
sporządzanie dokumentacji kadrowej, wprowadzanie danych do systemu, ewidencja i rozliczanie czasu pracy, urlopów, zwolnień lekarskich, rozliczanie delegacji, sporządzanie raportów i zanaliz kadrowych, pracodawca wymaga nim. roku doświadczenia w zawodzie, wynagrodzenie do negocjacji
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWE AMJADI INTERNATIONAL - POL Sp. z o.o. - SPÓŁKA KOMANDYTOWA KASZCZOR - 2018-02-28 - Kaszczor (wielkopolskie)
wg zawodu
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Zielona Góra (lubuskie)
- Sporządzanie rocznego sprawozdania F-03, - Uzgadnianie na bieżąco stanu majątku Uczelni, - Prowadzenie ewidencji dotyczącej aparatury specjalnej, - Ewidencja dowodów źródłowych dotyczących majątku trwałego, - Dekretowanie i wprowadzanie dokumentów do systemu zgodnie z Ustawą o rachunkowości i Zakładowym planem kont w podziale na źródła finansowania majątku, - Bieżąca, szczegółowa analiza kont księgowych oraz uzgadnianie sald, - Uzgadnianie amortyzacji i umorzenia w tym pod kątem źródeł finansowania, - Uzgadnianie pozostałych przychodów operacyjnych z tytułu rozliczenia dotacji przekazanej na finansowanie środków trwałych oraz konta rozliczeń międzyokresowych przychodów, - Wykonywanie analiz kosztów działalności inwestycyjnej. Oferta dostepna w sali E, A. Oferta skierowana również do osób z orzeczeniem o niepełnosprawności. Kontakt z pracodawcą - e-mail: rekrutacja (at) umed.wroc.pl
Uniwersytet Medyczny im. Piastów Śląskich we Wrocławiu - 2016-11-25 - Wrocław (dolnośląskie)
pozyskiwanie klientów rosyjsko i angielskojęzycznych
kontakt przez PUP - 2017-09-25 - Zgierz (łódzkie)