SPECJALISTA DO SPRAW STOSUNKÓW MIĘDZYNARODOWYCH Częstochowa oferta pracy kontakt przez PUP
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW STOSUNKÓW MIĘDZYNARODOWYCH
Wynagrodzenie: od 2 774,66 PLN
Zakres obowiązków: obsługa klientów zagranicznych (branża odzieżowa)
Data publikacji: 2016-09-16
Lokalizacja: Częstochowa (śląskie)
Pracodawca: kontakt przez PUP
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
obsługa klientów zagranicznych (branża odzieżowa)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 774,66 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW STOSUNKÓW MIĘDZYNARODOWYCH
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Częstochowa
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Częstochowa
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw stosunków międzynarodowych
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 774,66 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.10.2016
Data zakończenia pracy: 30.09.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat)
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
niemiecki, w mowie - bardzo dobry, w piśmie - bardzo dobry
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Preferowane osoby po kierunku: stosunki międzynarodowe
Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP
Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Adres pracodawcy:
Szymanowskiego 15, 42-217 Częstochowa, powiat: m. Częstochowa, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie, CV
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Częstochowa
Gmina pracodawcy: Częstochowa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Częstochowa
Ulica pracodawcy: Szymanowskiego
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy: szycie odzieży (bolerka)
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw stosunków międzynarodowych
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 16.09.2016
Data dodania oferty pracy: 15.09.2016
Oferta pracy ważna do: 30.10.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 16.09.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 15.09.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Obsługa sprzętu i wyposażenia działu zgodnie z przepisami BHP. Praca z towarem: transport na terenie marketu, wypakowanie towaru, układanie na półkach; praca przy kasie
Kaufland Polska Markety Sp. z o.o. Sp. k. - 2016-04-18 - Brodnica (kujawsko-pomorskie)
Kierowanie Wydziałem Zarządzania Nieruchomości, praca w godz. 7-14/14-21/21-7
Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej i Mieszkaniowej Sp. z o.o - 2016-06-13 - Ozimek (opolskie)
Biuro sprzedaży stolarki okiennej i drzwiowej oraz osłon okiennych.Pozyskiwanie i obsługa klientów, prowadzenie negocjacji handlowych, przygotowywanie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy oraz potrzeby klienta.
FHU LUXUS - 2017-07-04 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy, także na podstawie umów cywilnoprawnych, oraz zmianami w warunkach pracy i płacy
NGM-E GROUP SP. Z O.O. SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-05-04 - Piastów (mazowieckie)
Specjalista -Wydział Prawno-Organizacyjny i Gospodarczy, Sekcja postępowań administracyjnych.- rozpatrywanie wniosków o objęcie ubezpieczeniem zdrowotnym i ustalenie prawado świadczeń na podstawie art. 109 ustawy z dnia 27 sierpnia 2004 r. o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r.,1793 ze zm.);- opracowywanie projektów indywidualnych decyzji administracyjnych oraz postanowieńz zakresu objęcia ubezpieczeniem zdrowotnym i ustalenia prawa do świadczeń;- rozpatrywanie spraw z zakresu prawa do bezpłatnego zaopatrzenia w leki i wyroby medyczne osób, o których mowa w art. 46 ust. 1 ustawy, w tym przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa;- współpraca z ZUS, KRUS, a także organami administracji samorządowej z zakresu spraw związanych z objęciem ubezpieczeniem zdrowotnym i ustaleniem prawa do świadczeń;Inne zadania:- prowadzenie rejestrów, o których mowa w regulaminie organizacyjnym ŁOW NFZ;- sporządzanie okresowych sprawozdań;- wykonywanie innych czynności zleconych przez przełożonych.Kandydaci z chwilą zatrudnienia powinni spełniać wymogi określone dla pracowników NFZ w art. 112 ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych. Art. 112.1. Pracownicy Funduszu nie mogą być jednocześnie:a. świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;b. właścicielami, pracownikami lub osobami współpracującymi ze świadczeniodawcami, którzy zawarli umowy o udzielanie świadczeń opieki zdrowotnej lub ubiegają się o zawarcie takich umów;c. członkami organów lub pracownikami podmiotów, które utworzyły zakłady opieki zdrowotnej;d. członkami organów lub pracownikami jednostek samorządu terytorialnego;e. członkami organów zakładu ubezpieczeń prowadzącego działalność ubezpieczeniową na podstawie ustawy z dnia 22 maja 2003 r. o działalności ubezpieczeniowej;f. właścicielami akcji lub udziałów w spółkach handlowych prowadzących podmioty o których mowa w pkt 2;g. właścicielami w spółkach handlowych więcej niż 10% akcji lub udziałów przedstawiających więcej niż 10% kapitału zakładowego - w każdej z tych spółek, w przypadku spółek innych niż określone w pkt 6.h. posłami, posłami do Parlamentu Europejskiego albo senatorami;i. członkami Rady Funduszu oraz rad oddziałów wojewódzkich Funduszu.2. Pracownicy Funduszu nie mogą bez zgody Prezesa Funduszu:a. podejmować zatrudnienia u innego pracodawcy,b. wykonywać działalności gospodarczej. Zainteresowane osoby prosimy o przesłanie lub dostarczenie w zaklejonej kopercie dokumentów wraz z numerem telefonu kontaktowego w terminie do dnia 27 września 2017 r. (obowiązuje data dostarczenia dokumentów do Kancelarii Łódzkiego OW NFZ), na adres:Łódzki Oddział Wojewódzki Narodowego Funduszu Zdrowia,90-032 Łódź, ul. Kopcińskiego 58,z dopiskiem"oferta pracy SPECJALISTAWYDZIAŁ PRAWNO-ORGANIZACYJNY i GOSPODARCZYSEKCJA POSTĘPOWAŃ ADMINISTRACYJNYCH Informacje telefoniczne pod numerem (42) 275-40-20 Inne informacje:- oferty złożone po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu do ŁOW NFZ),- oferty osób, które nie zostały wybrane na dane stanowisko w procesie rekrutacji zostaną zniszczone,- kandydaci wybrani po etapie analizy dokumentów ofertowych zostaną powiadomieni o terminie spotkania kwalifikacyjnego.
ŁÓDZKI ODDZIAŁ WOJEWÓDZKI NFZ - 2017-09-13 - Łódź (łódzkie)
szkolenia w zakresie BHP
Szkoła Podstawowa nr 17 - 2018-03-14 - Jaworzno (śląskie)
- pozyskiwanie nowych klientów-utrzymywanie i rozwijanie kontaktów biznesowych-kompleksowa opieka nad klientem-reprezentowanie firmy na targach branżowych
kontakt przez OHP - 2017-07-07 - Poznań (wielkopolskie)
Obsługa klientów krajowych i zagranicznych, prace biurowe, marketing.
Przedsiębiorstwo Concept Stal B&S Lejman Spółka Jawna - 2016-11-03 - Chełm (lubelskie)
-
kontakt przez PUP - 2016-11-17 - Sławno (zachodniopomorskie)
Kontrola jakości wyrobów gotowych. Raportowanie i monitorowanie produkcji.
ALWERO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-20 - Hecznarowice (śląskie)
pozyskiwanie klientów indywidualnych i grupowych
kontakt przez PUP - 2017-03-21 - Duszniki-Zdrój (dolnośląskie)
- pozyskiwanie klientów, marketing – zamieszczanie reklam, kalkulacja kosztów- kontrola przetwarzania zamówień i ich kalkulacji - negocjacje kupna i sprzedaży - rozliczenia kosztów za pomocą programu KOMET - kontrola rozliczeń
Metallbau Wittenberg GmbH & Co. KG - 2018-08-07 - Niemcy (Niemcy)
wg programu stażu
kontakt przez PUP - 2018-06-07 - Poznań (wielkopolskie)
- udział w pracach naukowo-badawczych i wdrożeniowych z klimatologii,- opracowywanie techniczne i naukowe pomiarów, rezultatów symulacji numerycznych-przygotowywanie opinii i ekspertyz klimatologicznych i oceanograficznych
Instytut Meteorologii i Gospodarki Wodnej-Państwowy Instytut Badawczy - 2017-01-12 - Gdynia (pomorskie)
kompleksowe prowadzenie akt osoboswych, obsługa pracowników z Ukrainy
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Koło (wielkopolskie)
jw.
Zespół Szkół Elektronicznych - 2017-01-12 - Warszawa (mazowieckie)
pozyskiwanie i analizowanie ofert, negocjowanie warunków zakupu i dostaw, poszukiwanie najbardziej optymalnych źródeł, dostaw, realizacja celów oszczędnościowych
Hertz Systems Ltd Sp. z o.o. - 2016-02-17 - Zielona Góra (lubuskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Warszawa (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-18 - Warszawa (mazowieckie)
Aktywne pozyskiwanie klientó, obsługa stałych kontrahentów, wystawianie polis
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Puławy (lubelskie)
wynagrodzenia + ZUS05.04.2016
Biuro Rachunkowe Gabriela Golec - Plaszczymąka - 2016-04-05 - Piekary Śląskie (śląskie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-01-14 - Warszawa (mazowieckie)
Prace związane ze sprawdzeniem kompletności i poprawności dokumentacji pożyczkowej Funduszy Pożyczkowych.Prowadzenie wstępnej analizy wniosku pożyczkowego, sprawdzanie jego kompletności i poprawności.Opracowanie dokumentacji pożyczkowej w zaleconym zakresie.Prowadzenie rozmów z kontrahentami, udzielanie pomocy przy przygotowaniu wniosku pożyczkowego.
Słupskie Stowarzyszenie Innowacji Gospodarczych i Przedsiębiorczości - 2016-11-04 - Gdańsk (pomorskie)
POZYSKIWANIE NOWYCH ODBIORCÓW, PROWADZENIE NEGOCJACJI HANDLOWYCH, MONITOROWANIE RYNKU, DZIAŁAŃ KONKURENCJI, POTENCJAŁU KLIENTÓW RYNKU AMERYKI PŁD., KSZTAŁTOWANIE I PROMOWANIE WIZERUNKU FIRMY ITP. OFERTA ZGŁOSZONA POD INFORMACJĘ STAROSTY.
kontakt przez PUP - 2018-06-01 - Nagawczyna (podkarpackie)
praca w godzinach od 8.00 do 16.00, pomoc w prowadzeniu ksiąg handlowych, dekretowanie i księgowanie dokumentów księgowych, rozliczanie płatności, pomoc w rozliczaniu podatków (VAT, CIT,PIT) oraz sporządzaniu deklaracji i informacji do odpowiednich Urzędów, pomoc w przygotowywaniu sprawozdań finansowych, raportów, miesięcznych bilansów, rachunków wyników, pomoc w sprawozdawczości GUS, bieżaca obsługa kadrowo-płacowa pracowników, kompleksowe prowadzenie akt osobowych naliczanie oraz sporzadzanie list płac, sporządzanie dokumentacji kadrowej, rozliczenia z ZUS.
Szubert Marek Andrzej Firma Budowlana SZUBERT - 2017-08-24 - Stargard (zachodniopomorskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-07-04 - Warszawa (mazowieckie)
Wskazany w ofercie o naborze na stronie www.bip.pcpr.slupsk.pl w zakładce nabory. Przewidywany okres zatrudnienia 01.07.2018-30.06.2020. Godz. pracy 7.30-15.30.
POWIATOWE CENTRUM POMOCY RODZINIE w SŁUPSKU - 2018-06-11 - Słupsk (pomorskie)
współpraca z klientami firmy w zakresie wspierania działań eksportowych, współpraca z działem marketingu, administracji sprzedaży, obsługi klienta, zarządem
MQX POLSKA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-01 - Biała Podlaska (lubelskie)
Pozyskiwanie klientów, kontakty z bieżącymi klientami, sprzedaż ubezpieczeń, obsługa biura.
Ubezpieczenia - Jolanta Konieczny - 2018-03-31 - Jasło (podkarpackie)
sprzedaż
kontakt przez PUP - 2018-01-04 - Wilków (dolnośląskie)