SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA WĘGIERSKIEGO Nowy Sącz oferta pracy Linemedia Sp. z o.o.
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA WĘGIERSKIEGO
Wynagrodzenie: 1 850 - 2 000 PLN
Zakres obowiązków: Manager ds. sprzedaży z języskiem węgierskimFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka węgierskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Data publikacji: 2016-05-12
Lokalizacja: Nowy Sącz (małopolskie)
Pracodawca: Linemedia Sp. z o.o.
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Wazów 3, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Manager ds. sprzedaży z języskiem węgierskimFirma Linemedia Sp. z o. o. - operator portalu internetowego Autoline.pl poszukuje pracownika do swojego oddziału w Nowym Sączu na stanowisko Manager ds. sprzedaży.Zakres obowiązków:- aktywna sprzedaż produktów portalu klientom biznesowym- poszukiwanie nowych odbiorców i utrzymywanie pozytywnych relacji z dotychczasowymi- fakturowanieWymagania:- wykształcenie min. średnie - studenci w trakcie studiów licencjackich lub magisterskich zaocznych- wysoka kultura osobista- umiejętność obsługi komputera i rozmowy przez telefon- znajomość funkcjonowania stron internetowych- min. dobra znajomość języka węgierskiego OBOWIĄZKOWO- mile widziane znajomość innych języków obcych- doświadczenie w sprzedaży będzie dodatkowym atutemFirma oferuje:- umowę o pracę- możliwość rozwoju zawodowego- atrakcyjny system wynagrodzeń- pracę w młodym, międzynarodowym zespole Kontakt: nzr (at) linemedia.com
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: 1 850 - 2 000 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: netto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY ZE ZNAJOMOŚCIĄ JĘZYKA WĘGIERSKIEGO
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: małopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Nowy Sącz
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Sącz
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: 1 850 - 2 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 15.06.2016
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0: czeski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1: słowacki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0: węgierski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_1: bułgarski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_2: rumuński, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_3: serbski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_4: mołdawski, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_5: chorwacki, w mowie - dobry, w piśmie - dobry
Nazwa pracodawcy: Linemedia Sp. z o.o.
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Sądecki Urząd Pracy
Adres pracodawcy:
Wazów 3, 33-300 Nowy Sącz, powiat: m. Nowy Sącz, woj: małopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: małopolskie
Powiat pracodawcy: m. Nowy Sącz
Gmina pracodawcy: Nowy Sącz
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Sącz
Ulica pracodawcy: Wazów
Numer budynku pracodawcy: 3
Oferta zgłoszona przez: Sądecki Urząd Pracy
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 12.05.2016
Oferta pracy ważna do: 15.06.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 12.05.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 12.05.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
weryfikacja wniosków o zawarcie umowy o refundację wynagrodzeń,weryfikacja wniosków o dokonanie refundacji wynagrodzeń,sporzadzanie sprawozdań w zakresie refundacji,kontakt z pracodawcami, zrzeszeniami pracodawców w/w zakresie.
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Nowy Sącz (małopolskie)
Wykonywanie działań związanych z promocją marki SANHA, wprowadzanie danych do systemów firmy, sporządzanie umów klientów, prowadzenie działań marketingowych, wybór odpowiednich narzędzi promocyjnych, współudział w tworzeniu rocznego planu marketingowego, nadzór nad obiegiem dokumentów.
SANHA Polska Sp. z o.o. - 2016-10-19 - Legnica (dolnośląskie)
Sprzątanie korytarzy, sal lekcyjnych, łazienek, itp.
ZESPÓŁ SZKÓŁ SPECJALNYCH NR 4 IM. JANA BRZECHWY W KRAKOWIE - 2018-03-15 - Kraków (małopolskie)
Prowadzenie księgowości klientów. zakres obowiązków,a co za tym idzie wynagrodzenie, bedzie w zależności od umiejętności i doświadczenia kandydata/kandydatki wzrastać.
Pronet sp. z o.o. - 2018-05-07 - Świnoujście (zachodniopomorskie)
koordynowanie procesów transportowych, realizowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, sporządzanie dokumentacji logistycznych
kontakt przez PUP - 2017-09-26 - Dębów (podkarpackie)
Specjalista do spraw sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-09-17 - Gryfice (zachodniopomorskie)
Pozyskiwanie nowych klientów oraz zapytań i zamówień, nawiązywanie i budowa długofalowych relacji biznesowych z klientami firmy na terenie całej Polski, prowadzenie rozmów i negocjacji z klientem, uczestnictwo w przygotowaniu i negocjacji ofert handlowych, realizacja wyznaczonych planów sprzedaży, współpraca z działem sprzedaży, działami technicznymi, kontraktów i zamówień w zakresie objętym przygotowaną ofertą, zapewnienie przepływu informacji między klientem a innymi działami firmy zaangażowanymi w proces sprzedaży, wzmacnianie pozytywnego wizerunku firmy u klientów.
kontakt przez PUP - 2016-03-04 - Działdowo (warmińsko-mazurskie)
Praca przy produkcji i pakowaniu wyrobów mleczarskich
Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska - 2016-06-22 - Jarocin (wielkopolskie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2016-06-29 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
Zapewnienie, że zgłoszenia przekazane w systemie zarządzania zgłoszeniami (CMS) przez Konsultantów ds. Obsługi Klienta HR są obsługiwane w sposób skuteczny i profesjonalny, gromadzenie i archiwizowanie niezbędnej dokumentacji, zapewnienie, że wszystkie otrzymane, prawidłowo autoryzowane i poprawnie wypełnione dokumenty zostały przetworzone zgodnie z regułami wewnętrznych standardów kontroli procesów (ICS), wprowadzanie w systemach HR (ADP, Workday)zmian w danych pracownika zgodnie z nadanymi uprawnieniami: statusie pracownika, stanowiska pracy, centrum kosztów, wynagrodzenia, itp. Obsługa zgodnie z ustalonym sposobem postępowania zdarzeń związanych z z przebiegiem zatrudnienia pracownika w systemie zarządzania zgłoszeniami (CMS). Tworzenie i przechowywanie dokumentów, zarządzanie i rejestrowanie przepływu dokumentów, zarządzanie cyfrowymi dokumentami pracowniczymi w systemie e-filing zgodnie z procedurami, przygotowywanie raportów dla managerów HR, managerów, pracowników, udział w projektach, komunikacja i śledzenie terminowości określonych procesów HR, proponowanie i wdrażanie uprawnień.
kontakt przez PUP - 2016-06-06 - Piła (wielkopolskie)
kontakt z klientem zagranicznym, przygotowanie dokumentacji do wywyłki towaru (faktury, dokumenty celne)
ORION TOBACCO POLAND SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-04-04 - Jakubów (mazowieckie)
prace biurowe i administarcyjne na samodzielnym miejscu pracy, praca w zespole
SWS Kancelaria Prawna Strykowski Wachowiak Sp. Komadytowa - 2017-05-17 - Poznań (wielkopolskie)
• Administrowanie i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sklepu internetowego• Obsługa zamówień, zapytań i zwrotów, wymian i reklamacji• Monitorowanie wpłat, przygotowywanie wysyłek, kontrola dostaw i zamówień• Budowanie lojalności klientów i pozytywnego wizerunku firmy• Pozycjonowanie oraz prowadzenie akcji marketingowych w internecie• Zarządzanie, dodawanie i aktualizacja produktów• Tworzenie opisów i przygotowywanie akcji marketingowych w internecie• Przygotowywanie zestawień i analiz sprzedażowychOferujemy:• Stabilne zatrudnienie na umowę o pracę + SYSTEM PROWIZYJNY• Możliwość realizacji własnych pomysłów oraz wdrażanie kreat
First Class Food Monika Czyżewska-Wośkowska - 2017-10-03 - Lublin (lubelskie)
profesjonalna obsługa klientów biura podróży, sprzedaż imprez turystycznych, obsługa systemu rezerwacyjnego.
RABES Konrad Kowalczyk - 2016-07-08 - Łódź (łódzkie)
jw.
kontakt przez PUP - 2016-04-08 - Warszawa (mazowieckie)
administrowanie i nadzór nad systemami,projektami, sieciami i sprzętem komputerowym
Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. - 2017-06-14 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
Główne obowiązki:- Praca na Punkcie Info Galerii Handlowej - Ścisła współpraca z Dyrekcją Centrum Handlowego- Obsługa korespondencji wewnętrznej i zewnętrznej- Prowadzenie programu lojalnościowego (sprzedaż kart podarunkowych)- Wykonywanie prac biurowych, składanie zamówieńOferujemy:- Odpowiedzialne i samodzielne stanowisko- Rozwój swoich umiejętności interpersonalnych- Praca w centrum Bydgoszczy- Elastyczny grafik dopasowany do własnych potrzebGodziny pracy: 9-21 oraz w wybrane weekendy
SOLID SECURITY SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-09-12 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
- wprowadzanie noeych opakowań, kontakt z drukarniami
kontakt przez PUP - 2016-04-28 - Koryciny (podlaskie)
Oferta dla osób do 30 roku życia.Sprzedaż artykułów. Pozyskiwanie nowych klientów, zaopatrzenie hurtowni.
kontakt przez PUP - 2018-07-09 - Łódź (łódzkie)
Wymagania:•Wykształcenie wyższe,•Bardzo dobrej znajomości języka rosyjskiego w mowie i w piśmie (warunek konieczny ze względu na kontakt z rosyjskojęzycznymi klientami),•Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem,•Znajomość reguł handlu zagranicznego, wiedzy nt. dokumentacji eksportowej, •Dobra znajomości programu Open Office,•Bardzo dobra organizacja pracy oraz umiejętność pracy w zespole,•Samodzielność, terminowości i umiejętności negocjacyjne,•2 letniego doświadczenia w pracy w dziale handlowym lub sprzedażowym,•Prawo jazdy kategorii B (min. 1 rok),•Gotowości do odbywania podróży służbowych.Miejsce wykonowyanej pracy : KUTNO
JOBHOUSE SP. Z O.O - 2016-10-06 - Kutno (łódzkie)
Opis stanowiska:identyfikowanie oczekiwań biznesowych i merytorycznych klientaprzeprowadzanie analizy założeń projektowych oraz przygotowywanie stosownych modeli i projektów procesów biznesowych udział w tworzeniu dokumentacji projektowej i powykonawczejprzygotowywanie koncepcji biznesowej nowych rozwiązańudział w przygotowywaniu ofert rozwiązań informatycznych dla klientówprezentowanie klientom proponowanych rozwiązań systemów informatycznychOferujemy:ciekawą, pełną wyzwań pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku ITudział w realizacji największych projektów informatycznych w Polscepracę w innowacyjnych projektach w nowych technologiachwynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i kompetencjispecjalistyczne szkolenia wewnętrznebogaty wachlarz świadczeń socjalnychprywatną opiekę medycznąubezpieczenie na życie
BAZY I SYSTEMY BANKOWE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-12-01 - Bydgoszcz (kujawsko-pomorskie)
Obsługa bezpośrednie klienta w salonie wystawowym schodów i balustrad firmy Rinox znajdującym się w Galerii w Jaworznie
kontakt przez PUP - 2016-08-30 - Jaworzno (śląskie)
Zakres obowiązków, w szczególności: 1) przygotowywanie i przeprowadzanie zamówień publicznych oraz sporządzanie umów zawieranych przez Centrum oraz współpraca z komórkami organizacyjnymi Centrum w tym zakresie;2) opracowywanie informacji niezbędnych do sporządzania planów zamówień publicznych/planów postępowań i sprawozdań z zakresu zamówień publicznych;3) prowadzenie postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;4) udział w wykonywaniu zadań i czynności w zakresie formalno prawnego przygotowania i przeprowadzania postępowań o udzielanie zamówień publicznych w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;5) udział w pracach komisji przetargowej - sporadycznie,6) prowadzenie korespondencji (odpowiedzi na zapytania, zamówienia, pisma itp.),7) ocena formalno prawna składanych ofert (weryfikacja prawidłowości i kompletności dokumentacji sporządzonej w postępowaniach o zamówienia publiczne) - dotyczy w szczególności zamówień, których wartość nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 30 000 euro;8) koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z zawarciem umowy z wybranym oferentem poprzez dokonywanie wstępnej kontroli projektów umów.Dokumenty należy złożyć w zamkniętej kopercie z podanym adresem i numerem telefonu kontaktowego wraz z dopiskiem: Nabór na stanowisko: Specjalista zamówień publicznychwe Wrocławskim Centrum Integracji, w terminie do dnia 19.04.2018r. do godziny 15,00
Wrocławskie Centrum Integracji - 2018-04-09 - Wrocław (dolnośląskie)
kierowanie pojazdami, naprawa pojazdów mechanicznych
kontakt przez PUP - 2018-02-02 - Opole (opolskie)
Działania sprzedażowe; pozyskiwanie klientów poprzez kontakt telefoniczny, mailowy, wizyty u klientów; aktualizowanie treści reklamowych w serwisach branżowych i szkoleniowych; bieżąca obsługa klientów w zakresie sprzedaży; udział w branżowych konferencjach i targach. Obowiązki dotyczące planowania i organizacji szkoleń; planowanie kampani szkoleniowych; obowiązki związaną z organizacją szkoleń; kontakt z trenerami; współpraca z hotelami i ośrodkami szkoleniowymi; rejestracja uczestników na szkolenia; przygotowywanie materiałów szkoleniowych; obowiązki dotyczące administracji i organizacji biura; zakup materiałów biurwch, negocjacje cenowe, obieranie telefonów i kontakt telefoniczny z klientem. Praca w godzinach 8-16
CERT PARTNER SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2016-12-22 - Opole (opolskie)
UKŁADANIE KOSTKI BRUKOWEJPraca na terenie woj. pomorskiegoPracodawca zapewnia dojazd
STANBRUK STANKOWSKI RAFAŁ - 2018-06-28 - Nowa Huta (pomorskie)
- prowadzenie dokumentacji pracowniczej, - rozliczanie ewidencji czasu pracy,- sporządzanie umów i deklaracji (ZUS, US, GUS, PFRON),- naliczanie wynagrodzeń,- wykonywanie zestawień kadrowo-płacowych,- wystawianie zaświadczeń i dokumentów kadrowych
kontakt przez PUP - 2016-10-27 - Białystok (podlaskie)
prace ślusarskie, spawanie elementów metoda MMA elektryczna i MIG
Regeneracja Hydrauliki Siłowej Pawłowski Dariusz - 2018-08-13 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
bieżąca obsługa klienta, realizacja zamówień, kontakt mailowy z klientem indywidualnym, dbanie o relację z klientami, obsługa bazy danych, administracja i praca z wewnętrznym systemem
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-06-26 - Warszawa (mazowieckie)
rozwój sprzedaży dla oferowanych produktów, współpraca i negocjacje z kupacmi sieci handlowych, kompleksowa obsługa klienta w zakresie sprzedaży asortymentu, prowadzenie spotkań handlowych i prezentacji produktów, realizacja celów sprzedażowych, analiza rynku , produktów i konkurencji , reprezentowanie firmy na targach i spotkaniach branżowych oraz kształtowanie pozytywnego wizerunku firmy, opracowywanie raportów sprzedażowych
WEINDICH SPÓŁKA JAWNA - 2016-05-02 - Chorzów (śląskie)