SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Kraśnik oferta pracy kontakt przez PUP

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY

Wynagrodzenie: od 2 000 PLN

Zakres obowiązków: sprzedaż wyrobów firmy

Data publikacji: 2016-09-30

Lokalizacja: Kraśnik (lubelskie)

Pracodawca: kontakt przez PUP

Ta oferta pracy może już nie być aktualna!

Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.

Miejsce pracy: Kraśnik, powiat: kraśnicki, woj: lubelskie

Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków

Zakres obowiązków: sprzedaż wyrobów firmy

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas określony

Wymiar etatu: 1

Zmianowość pracy: jedna zmiana

Liczba godzin pracy w tygodniu: 40

Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto

Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 000 PLN

System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną

Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY

Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Kraśnik

Województwo, w którym pracownik będzie pracował: lubelskie

Powiat, w którym pracownik będzie pracował: kraśnicki

Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska

Zawód: specjalista do spraw sprzedaży

Forma zatrudnienia: Umowa o pracę

Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 000 PLN

Data rozpoczęcia pracy: 29.09.2016

Nazwa pracodawcy: kontakt przez PUP

Sposób aplikowania: za pośrednictwem urzędu

Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Kraśniku

Adres pracodawcy:
Aleja Niepodległości 20, 23-210 Kraśnik, powiat: kraśnicki, woj: lubelskie

Język aplikacji o pracę: polski

Wymagane dokumenty aplikacyjne: skierowanie

Typ podmiotu pracodawcy: UP

Województwo pracodawcy: lubelskie

Powiat pracodawcy: kraśnicki

Gmina pracodawcy: Kraśnik

Kraj pracodawcy: Polska

Miejscowość pracodawcy: Kraśnik

Ulica pracodawcy: Aleja Niepodległości

Numer budynku pracodawcy: 20

Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Kraśniku

Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1

Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0

Oferta pracy dla osoby zarejestrowanej w powiatowym urzędzie pracy: 1

Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży

Data dodania oferty pracy: 03.10.2016

Oferta pracy ważna do: 31.12.2016

Data udostępnienia oferty pracy: 03.10.2016

Data przyjęcia oferty pracy: 30.09.2016

Typ oferowanej pracy: Oferta pracy

Podobne oferty pracy

SPECJALISTA DS. HANDLU - od 2 100 PLN

Handlowiec
kontakt przez PUP - 2017-07-06 - Ostrzeszów (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. IMPORTU-EXPORTU - od 15 PLN

dbanie o relacje z klientami z chin, wspomaganie pracy chińskich przedstawicieli handlowych, odpowiedzialność za utrzymanie porządku w dokumentach chińskich firm
kontakt przez PUP - 2018-03-20 - Magdalenka (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. SPRZEDAŻY (SPRZEDAŻ STALI) - od 3 000 PLN

- Tworzenie ofert i zamówień dla kontrahentów. Praca w programie e-nova. Praca w programie Office (Word, Excel). Pozyskiwanie nowych klientów. Spotkania z klientami. Dbanie o dobre kontakty z klientami. Dbanie o dobry wizerunek firmy. - Wynagrodzenie: 3000 zł/brutto + premia uznaniowa. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie min. średnie. Mile widziane wykształcenie wyższe. Wymagane min. 2 lata doświadczenia zawodowego w branży. Bardzo dobra obsługa komputera, pakietu Office (Word, Excel). Umiejętność samodzielnego zorganizowania sobie pracy. Doświadczenie w sprzedaży rur stalowych. Mile widziana znajomość rynku rur nierdzewnych i kwasoodpornych oraz rur kotłowych. Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu średnim. Kontakt WYŁĄCZNIE e-mail: biuro (at) proautomatic.pl
PRO AUTOMATIC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W ORGANIZACJI - 2017-09-01 - Katowice (śląskie)

SPECJALISTA DS.OBSŁUBI KLIENTA - 2 000 - 5 500 PLN

Kontakt z klientem:przedłużanie trwających umów, informacja na temat produktu.
INTEGRA GROUP SP. ZO.O. - 2017-11-02 - Sochaczew (mazowieckie)

SPECJALISTA DO SPRAW MARKETINGU I HANDLU - od 2 000 PLN

Wykształcenie wyższe kierunkowe; 2 lata doświadczenia; znajomość j. angielskiego; bardzo dobra organizacja pracy; wykonywanie prac biurowych; pozyskiwanie nowych klientów; wystawianie faktur sprzedaży; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice; oferta także dla osób z orzeczonym stopniem niepełnosprawności
GLIWICKA FABRYKA WAGONÓW HOLDING SPÓŁKA AKCYJNA - 2016-09-30 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DO SPRAW REKRUTACJI PRACOWNIKÓW - od 13 PLN

samodzielne prowadzenie rekrutacji;
DREMAN Sp. z o.o. - 2016-12-06 - Opole (opolskie)

DEKARZ - od 2 700 PLN

montaż pokryć dachowych
Firma Handlowo Usługowa"NGM" Krzysztof Mocarski - 2016-07-18 - Brzezinki (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. DOKUMENTACJI - od 1 850 PLN

kontrola poprawności dokumentacji technicznej / zgłoszenia dokumentacji odbiorowej w systemie / rozliczenie kosztów wykonywanych prac zgodnie ze zleceniem / archiwizacja dokumentów
TW LINK Sp.J. - 2016-08-09 - Bramki (mazowieckie)

SPECJALISTA DS. KADR I ADMINISTRACJI - do 2 800 PLN

Wykonywanie zadań związanych z obsługą kadrową pracowników szkoły, wykonywanie sprawozdań GUS, PFRON, SIO, realizowanie zakupów wyposażenia i środków sczystości szkoły, przeprowadzniea inwentaryzacji sprzętu,dpowiada za utzrymanie czystości w szkole oraz za przeprowadzenie niezbędnych przeglądów w szkole, np. wynikających z ustawy o Prawie budowlanym.
kontakt przez PUP - 2016-02-17 - Gdańsk (pomorskie)

SZWACZKA MASZYNOWA - od 1 850 PLN

szycie odzieży damskiej lekkiej ( sukienki, bluzki)Umiejetność sycia odzieży damskiej lekkiej
Wera Sp z o.o. - 2016-03-31 - Łask (łódzkie)

SPECJALISTA OD UBOJU HALAL - RYTUALNEGO - od 3 000 PLN

Ubój rytualny Halal
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Sieradz (łódzkie)

PRACOWNIK PRODUKCYJNY - do 13 PLN

Wykształcenie?: średnie zawodowe; min. 5 lat stażu pracy; podstawowa znajomość języka angielskiego; umiejetność obsługi wanny cynkowniczej oraz wózków galwanicznych; zakres obowiązków: prace cynkowania galwanicznego w bębnach obrotowych z pasywacją białą lub żółtą; obsługa lini produkcyjnych-wanny procesowe- cynkownicze i wiórki; obsługa urządzeń towarzyszących i pomocniczych tj. prostowniki, odciągi, demiralizatory, grzałki nawannowe; dwie zmiany; umowa zlecenie; miejsce pracy: Gliwice
kontakt przez PUP - 2017-11-30 - Gliwice (śląskie)

SPECJALISTA DS. BIURA OBSŁUGI MAGAZYNU - od 2 500 PLN

Obsługa i prowadzenie dokumentacji magazynowej i sprzedażowej w systemie, odpowiedzialność za prawidłowe przeprowadzanie inwentaryzacji ciągłej, prowadzenie reklamacji oraz niezgodności ilościowych i jakościowych (zarówno od dostawców/odbiorców zewnętrznych, jak i zaopatrywanych filii), współpraca z zaopatrywanymi filiami oraz działami centrali (logistyka, handlowy, zakupy itp.), współpraca z firmami kurierskimi i przewozowymi oraz rozliczanie kosztów transportu, czynny udział w projektach logistycznych dotyczących procesów magazynowych.Praca w godz. 6.00-14.00/ 11.00-19.00 oraz 1 sobota w godz. 7.00-15.00
ASAJ Sp. z o.o. - 2017-11-17 - Siedlce (mazowieckie)

SPECJALISTA DS PŁAC - od 1 893 PLN

Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe, doświadczenie - w przypadku średniego wykształcenia-5 lat, wyższego - 4 lata, obsługa komputera - programów: Płatnik, Płace, pakiet office, znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych, ustawy Karta Nauczyciela, Zakł. Funduszu Świadczeń Społ., przepisów oświatowych i samorządowychSzczegółowe warunki naboru znajdują się na stronie: http://zs.zduny.pl/bip1/2018/kadrowa.pdf
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych - 2018-02-06 - Zduny (wielkopolskie)

SPECJALISTA DS. ADMINISTRACJI Z JĘZYKIEM FRANCUSKIM - od 2 700 PLN

• PRZYGOTOWYWANIE DOKUMENTACJI DO PROJEKTÓW ZAGRANICZNYCH ZGODNIE Z WYMAGANIAMI NA TERENIE FRANCJI,• POMOC PRZY ORGANIZACJI WYJAZDÓW PRACOWNIKÓW DO FRANCJI – ZAKWATEROWANIA, SAMOCHODY ITP.,• TŁUMACZENIA POLSKO-FRANCUSKIE,• WSPARCIE W CODZIENNEJ PRACY OSOBĘ ODPOWIEDZIALNĄ ZA REKRUTACJĘ,• INNE ZADANIA ADMINISTRACYJNE POJAWIAJĄCE SIĘ W ZAKRESIE ADMINISTRACJI,
GLOBALE RESSOURCE HUMAINE - 2016-05-31 - Rzeszów (podkarpackie)

SPECJALISTA DO SPRAW ROZWOJU RYNKU WSCHODNIEGO I OBSŁUGI KLIENTA Z JĘZYKIEM ROSYJSKIM, UKRAIŃSKIM I PODSTAWAMI ŁOTEWSKIEGO - od 1 850 PLN

Obsługa telefoniczna i mailowa klienta, kontakt z firmami kurierskimi, nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z kontrahentami
kontakt przez PUP - 2016-10-28 - Kokotów (małopolskie)

SPECJALISTA DO SPRAW LOGISTYKI - od 1 850 PLN

zarządzanie transportem w firmie
kontakt przez PUP - 2016-10-13 - Breń (zachodniopomorskie)

SPECJALISTA DS. AKCYZOWO-CELNYCH - od 3 000 PLN

Prowadzenie składu podatkowego w zakresie: Obsługi systemu EMCS. Obsługi programu akcyzowego. Obsługi komunikatów celnych. Prowadzenia ewidencji wyrobów akcyzowych Przygotowywania deklaracji podatkowych. Uczestnictwa w czynnościach organów celnych wykonywanych na terenie składu podatkowego. Sporządzania raportów, analiz, innej dokumentacji dot. składu podatkowego. Koordynowania saldowania wyrobów akcyzowych. Prowadzenia korespondencji pisemnej z organami służby celnej. Kontroli stanów magazynowych. Współpracy z kontrahentami i firmami transportowymi
EKOBENZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-04 - Bogumiłów (łódzkie)

SPECJALISTA DS. ODDELEGOWAŃ MIĘDZYNARODOWYCH I WYNAGRODZEŃ - od 6 600 PLN

-udziału w działaniach zespołu niezbędnych do terminowej koordynacji międzynarodowych oddelegowań (m.in. przygotowywanie umów delegacji, obliczanie pakietu wynagrodzeń i dokładna rejestracja danych w HR2U). -zapewnienie wsparcia oraz udzielanie terminowych i dokładnych odpowiedzi na zapytania oddelegowanych pracowników -dokładne obliczenia i aktualizacje pakietów wynagrodzeń dla oddelegowanych pracowników; rejestracja zmian wynagrodzeń w HR2U zapewniająca aktualność i dokładność danych -dzielenie się wiedzą z kolegami przez tworzenie, przeglądanie, zmianę i aktualizację instrukcji obsługi, materiałów i narzędzi szkoleniowych w celu zapewnienia ich jakości i kompletności dla wszystkich krajów i procesów-monitorowanie i analizowanie kluczowych wskaźnikówwydajności dla procesów w celu zwiększenia efektywności iskuteczności procesów związanych z oddelegowaniamimiędzynarodowymi-przygotowywanie dokumentów związanych z oddelegowaniamimiędzynarodowymi w sposób dokładny i w terminie-przygotowywanie regularnych raportów dot. oddelegowańmiędzynarodowych oraz innych pilnych raportów i symulacjikosztów dla nowych i bieżących oddelegowań-wspieranie globalnych procesów oraz działań dot. oddelegowańmiędzynarodowych; koordynowanie i monitorowanie zadań dot.czynności transferowych między zaangażowanymi stronami w oparciu o zasady i praktyki PMI; utrzymywanie stałego kontaktu z zaangażowanymi stronami na wszystkich etapach relokacji
kontakt przez PUP - 2016-10-07 - Kraków (małopolskie)

SPECJALISTA DS TECHNICZNYCH- INSPEKTOR DOZORU - od 4 000 PLN

udział w sporządzaniu planów inwestycyjnych i zakupów inwestycyjnych wraz z wyceną w oparciu o protokoły typowania komórek organizacyjnych, udział w sporządzaniu planów remontów ,analiza kosztów i opłacalności inwestycji, sporządzanie umów i aneksów na zadania zlecane przez dział IT.Osoba ta docelowo będzie pełniła obowiązki inspektora nadzoru inwestorskiego.
Przedsiębiorstwo Energetyki Cieplnej "PEC" Sp. z o.o. - 2016-12-22 - Tychy (śląskie)

SPECJALISTA DS. MARKETINGU I EVENTÓW - od 2 800 PLN

Opracowanie materiałów marketingowych, reklamowych i informacyjnych; Tworzenie prezentacji; Współpraca z agencjami reklamowymi, drukarniami i innymi podwykonawcami; Organizacja eventów; jedna zmiana (8-16); kontakt z pracodawca telefoniczny oraz e-mailowy.
Tourtrend Sp. z o.o. - Dolina Charlotty - 2016-03-30 - Strzelinko (pomorskie)

SPECJALISTA DS. OBSŁUGI KLIENTA - od 6 000 PLN

Obsługa zamówień. Obsługa wierzytelności. Rozwiązywanie sporów. Obsługa skarg klientów. Lubricant service. Zarządzanie elementami procesu DFOA. Wsparcie automatyzacji procesów.
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Kraków (małopolskie)


Wybierz powiat