SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Koszalin oferta pracy NATIONALE-NEDERLANDEN USŁUGI FINANSOWE SPÓŁKA AKCYJNA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 2 500 PLN
Zakres obowiązków: Doradztwo ubezpieczeniowo- finansowe, pozyskiwanie oraz nawiązywanie długotrwałych relacji z klientem, aktywna sprzedaż produktów inwestycyjnych oraz ubezpieczeniowych, organizacja i prowadzenie spotkań biznesowych z Klientem
Data publikacji: 2016-10-19
Lokalizacja: Koszalin (zachodniopomorskie)
Pracodawca: NATIONALE-NEDERLANDEN USŁUGI FINANSOWE SPÓŁKA AKCYJNA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:75-950 Koszalin, powiat: m. Koszalin, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Doradztwo ubezpieczeniowo- finansowe, pozyskiwanie oraz nawiązywanie długotrwałych relacji z klientem, aktywna sprzedaż produktów inwestycyjnych oraz ubezpieczeniowych, organizacja i prowadzenie spotkań biznesowych z Klientem
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Zmianowość pracy: nie dotyczy
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 2 500 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: Prowizyjny
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Koszalin
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Koszalin
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Koszalin
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa zlecenie
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 2 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 02.11.2016
Data zakończenia pracy: 01.11.2017
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie zawodowe
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie minimum średnie, doświadczenie w sprzedaży lub w obsłudze klienta, samodzielność w działaniu oraz umiejętność organizacji czasu własnego, umiejętności interpersonalne
Nazwa pracodawcy:
NATIONALE-NEDERLANDEN USŁUGI FINANSOWE SPÓŁKA AKCYJNA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Adres pracodawcy:
00-342 Warszawa, powiat: m.st. Warszawa, woj: mazowieckie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne:
Preferowana forma kontaktu kandydata z pracodawcą:telefonicznie (533 994 424),Dodatkowe informacje:Informacja od pracodawcy: ,, Benefity: Po ukończeniu szkolenia licencyjnego wypłacimy Ci 1000 zł brutto, karta Medicover Ubezpieczenie grupowe 50 zł, dofinansowanie do abonamentu telefonicznego ''
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: mazowieckie
Powiat pracodawcy: m.st. Warszawa
Gmina pracodawcy: M.st. Warszawa
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Warszawa
Adres strony pracodawcy: www.ing.pl
Profil działalności pracodawcy:
Działalność agentów i brokerów ubezpieczeniowych
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Koszalinie
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 19.10.2016
Oferta pracy ważna do: 18.11.2016
Data udostępnienia oferty pracy: 19.10.2016
Data przyjęcia oferty pracy: 19.10.2016
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Nauczanie mediów cyfrowych Sala C
Robert Burszewski - 2017-09-12 - Wrocław (dolnośląskie)
uzgadnianie i opiniowanie dokumentacji inwestycyjnej, prowadzenie kontroli odbiorowych
POWIATOWA STACJA SANITARNO-EPIDEMIOLOGICZNA W POZNANIU - 2017-04-14 - Poznań (wielkopolskie)
WYKONYWANIE POLECEŃ WYDAWANYCH PRZEZ PRZEŁOŻONYCH DOTYCZĄCYCH MIEJSCA, ZAKRESU I SPOSOBU WYKONYWANIA PRAC, PRZESTRZEGANIE NORM JAKOŚCIE
PRZEDSIĘBIORSTWO WODNO-MELIORACYJNE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-03-31 - Ząbkowice Śląskie (dolnośląskie)
Specjalista do spraw marketingu
PPHU RADE M. Kujundzić - 2016-02-09 - Szczytnica (dolnośląskie)
Obsługa GRACO TEMAX Mark7 agregatu, prace szpachlowo malarskie, przygotowanie ścian do prac. Wymagania: wykształcenie min zawodowe, umiejętność pracy w zespole, dokładność, punktualność.
USŁUGI REMONTOWO-BUDOWLANE JAN CZERNIAWSKI - 2017-09-27 - Wejherowo (pomorskie)
sprzedaż produktów przez internet
kontakt przez PUP - 2016-11-07 - Ciechanów (mazowieckie)
-
Centrum Papiernicze KTT s.c. - 2017-01-04 - Nowy Dwór Gdański (pomorskie)
Osoba zatrudniona na wskazanym stanowisku będzie odpowiedzialna za realizację pełnej obsługi kadrowo-płacowej pracowników, w szczególności za:prowadzenie dokumentacji i rozliczeń kadrowo-płacowych pracowników zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, przepisów podatkowych oraz wewnętrznymi uregulowaniami funkcjonującymi w firmie; rozliczanie czasu pracy; rozliczanie podróży służbowych; prowadzenie dokumentacji i rozliczeń zleceniobiorców i osób wykonujących umowy o dzieło; wyliczanie wynagrodzeń z tytułu umów o pracę i umów cywilno-prawnych; przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy pracowników firmy oraz dokumenty związane z zatrudnieniem osób na podstawie umów cywilnoprawnych;rejestrowanie w systemie ZUS pracowników i ich członków rodzin oraz osób zatrudnionych na podstawie umów cywilnoprawnych, zgłaszanie zmian, wyrejestrowywanie zwolnionych oraz stały nadzór nad dokumentacją ZUS w zakresie informacji kadrowych; sporządzanie sprawozdań i deklaracji do instytucji zewnętrznych (ZUS, US, GUS);sporządzanie sprawozdań w zakresie spraw personalnych w programie Excel;prowadzenie dokumentacji związanej z odpowiedzialnością materialną pracowników;uzgadnianie kont księgowych dotyczących wynagrodzeń, składek ZUS, podatków;monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, prawa podatkowego i ubezpieczeń.
ASAJ Sp. z o.o. - 2016-08-05 - Siedlce (mazowieckie)
sporządzanie i prowadzenie dokumentacji kadrowej, przygotowywanie umów o pracę, obsługa dokumentacyjna zmian wynagrodzeń, umów, zapewnienie monitorowania terminów w tym zakresie, zlecenie realizacji szkoleń BHP i badań lekarskich, przygotowywanie zestawienia do listy płac na podstawie ewidencji czasu pracy pracowników, ewidencjonowanie czasu pracy, administrowanie danymi osobowymi - prowadzenie procesów rekrutacyjnych
kontakt przez PUP - 2017-12-01 - Bełchatów (łódzkie)
Testowanie eksploracyjne i ad-hoc oprogramowania wspomagającego nauczanie. Znajomość fakturowania i procesów biznesowych. Oprogramowanie będzie implementowane poprzez wdrożenie na terytorium Ukrainy i Rosji (online). Umowa o dzieło, ok. 160 h pracy w miesiącu. Miejsce wykonywania pracy: Wrocław, ul. Grabiszyńska
kontakt przez PUP - 2015-12-15 - Wrocław (dolnośląskie)
prowadzenie akt osobowych i dokumentacji pracowniczej, naliczanie list płac, ZUS, sporządzanie sprawozdań GUS
PHU "ZAM-POL" Sp.C Małgorzata Zamelczyk, Karol Zamelczyk - 2017-06-01 - Kiełczewo (wielkopolskie)
Specjalista ds. Sprzedaży
kontakt przez PUP - 2018-01-18 - Grodzisk Wielkopolski (wielkopolskie)
sprzedaż ar. medycznych, ortopedycznych
Firma Handlowa DAGO - 2016-11-29 - Przasnysz (mazowieckie)
- aktywna sprzedaż- obsługa posprzedażowa- utrzymanie relacji z klientem- nałożone obowiązki przez pracodawcę w zakresie działalności firmy
kontakt przez PUP - 2017-10-13 - Poznań (wielkopolskie)
Organizacja transportu krajowego i międzynarodowego; fakturowanie prowadzenie dokumentacji wysyłkowej; prowadzenie dokumentacji związanej z przyjęciem zamówienia.
PALETTEN-METALBOX SPÓŁKA Z OGRANICZONA ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-01-20 - Szamocin (wielkopolskie)
kontrola dokumentów finansowych pod względem formalno-rachunkowym, prowadzenie ewidencji na podstawie sporządzonych i zatwierdzonych dokumentów księgowych na komputerze, kompletowanie i przechowywanie raportów kasowych, dowodów bankowych i faktur VAT wraz z ich dekretowaniem, prowadzenie rejestru zakupów materiałów, uzgadnianie sald oraz egzekwowanie należności, sporządzanie deklaracji VAT do Urzędu Skarbowego
kontakt przez PUP - 2017-09-08 - Złotoryja (dolnośląskie)
zaopatrzenie w materiały, koordynowanie zamówień, zleceń produkcyjnych
kontakt przez PUP - 2016-09-16 - Elbląg (warmińsko-mazurskie)
Zarządzanie wprowadzaniem, utrzymaniem i wycofaniem komponentów w systemach planowania i realizacji. Zapewnienie aktualizacji cen dostarczanych komponentów w systemie SAO. Zapewnienie efektywnej współpracy z działem operacyjnym w poszczególnych zakładach.
kontakt przez PUP - 2017-06-05 - Kraków (małopolskie)
- Obsługa telefoniczna klienta w zakresie przetwarzania kont, opracowywanie planów spłaty nalezności, rozpatrywanie skarg klienta z wykorzystaniem języka niemieckiego. Obsługa klienta niemieckojęzycznego. - Wynagrodzenie: 4000-4500 zł brutto. Praca na umowę o pracę na czas określony 6 miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy.- Praca na jedną zmianę w elastycznym czasie pracy w godz.między: 8:00-18:00. Wykształcenie wyższe. Wymagane doświadczenoie zawodowe min. 8 miesięcy w branży: obsługa klienta/ call center. Wymagana znajomość obsługi komputera ( pakiet Ms Office). Biegła znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (C1-C2).
kontakt przez PUP - 2017-08-25 - Katowice (śląskie)
prowadzenie rekrutacji uczestników, współudział w opracowywaniu Indywidualnego Programu Socjalnego dla uczestników,kwalifikowanie uczestników do grup szkoleniowych na podsatwie analizy umiejętności zawodowych, organizowanie zajęć i współudział w opracowaniu harmonogramu harmonogramów reintegracji zawodowej
Centrum Integracji Społecznej w Bytomiu - 2018-04-03 - Bytom (śląskie)
Obsługa obecnych klientów i pozyskiwanie nowych, tworzenie i negocjacje ofert handlowych.
SILCARE sp. z o.o. spółka komandytowa - 2018-02-23 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)
jw.
GRAND MEDICAL POLAND Sp. z o. o. - 2016-07-01 - Warszawa (mazowieckie)
Praca polega na kontakcie telefonicznym z Firmami i zapytaniu, czypotrzebują pomocy w odzyskaniu swoich pieniędzy od kontrahentów,którzy nie zapłacili za faktury. Jeśli dana firma posiada dłużników -wypytanie o sprawę i propozycja spotkania z którymś z naszychPrzedstawicieli Regionalnych, natomiast Specjalista nie umawiakonkretnego terminu - Przedstawiciele już sami kontaktują się zpotencjalnym klientem, by ustalić dogodny termin. Praca więc nie polegaani na sprzedaży ani na ściąganiu długów!
ARENA Knop Krzysztof - 2018-01-03 - Opole (opolskie)
Praca w dziale sprzedaży: obsługa zamówień klientów.Telefoniczny i mailowy kontakt z klientami firmy. Wystawianie dokumentów sprzedaży. Awizowanie dostaw do klientów.
MEBLARSKA SPÓŁDZIELNIA PRACY "DĄB" - 2017-10-13 - Gdynia (pomorskie)
Nadzór nad spływem i prawidłowością zamówień oraz nad ewidencją dostaw ze sklepów.Współpraca w terenie ze sklepami w celu maksymalizacji parametrów sprzedażowych.Miejsce pracy Ropczyce oraz teren Podkarpacia.
PIEKARNIA GALICYJSKA Sp. z o.o. - 2017-11-27 - Ropczyce (podkarpackie)
Obsługa umów kredytowych i leasingowych dla klientów Santander Consumer Bamque we Francji, analiza wniosków kredytowych, umów, obsługa wniosków o modyfikację oraz renegocjację, praca wykonywana głównie w języku francuskim i jezyku angielskim.
kontakt przez PUP - 2018-06-11 - Kraków (małopolskie)
obsługa kadrowo-płacowa umów cywilno-prawnych, obsługa programu Płatnik
kontakt przez PUP - 2018-04-05 - Węgrów (mazowieckie)
wz
kontakt przez PUP - 2016-07-27 - Warszawa (mazowieckie)
Profesjonalna obsługa klienta, przyjmowanie zamówień, udzielanie informacji, realizacja zamówień.
kontakt przez PUP - 2016-07-21 - Kęty (małopolskie)
Projektowanie nowych szkoleń, coaching oraz mentoring pracowników, analiza wyników jakości zespołów, identyfikacja problemów oraz braków wiedzy oraz dostarczanie dedykowanych sesji szkoleniowych mających na celu poprawę jakości.Tworzenie procedur opisujących procesy produkcyjne.Analiza wymagań klienta i tworzenie procedur i procesów dopasowanych do jego potrzeb.
kontakt przez PUP - 2017-09-21 - Gdynia (pomorskie)