SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY Katowice oferta pracy NOVUM STONE EXPERT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Wynagrodzenie: od 20 PLN
Zakres obowiązków: sprzedaż art budowlanych (kruszywa, kostka brukowa)
Data publikacji: 2017-02-24
Lokalizacja: Katowice (śląskie)
Pracodawca: NOVUM STONE EXPERT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:Kredytowa 9, 40-562 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
sprzedaż art budowlanych (kruszywa, kostka brukowa)
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: dwie zmiany
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 20 PLN
Opis wynagrodzenia dla pracujących na tym stanowisku: brutto
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką godzinową
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Katowice
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: śląskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: m. Katowice
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Katowice
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 20 PLN/godz
Data rozpoczęcia pracy: 01.03.2017
Wymagany zawody dla kandydatów na to stanowisko pracy:
Specjalista do spraw sprzedaży (wymagany staż - lata: 1)
Wymagane uprawnienia / certyfikaty dla kandydatów: obsługa komputera
wymagania_wymaganiaPozadane_wyksztalcenia_0: wyższe (w tym licencjat)
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Wykształcenie wyższe profil bez znaczenia, wymagany min. 1 rok doświadczenia, obsługa komputera
Wymagania odnośnie stażu pracy: lata: 1
Nazwa pracodawcy:
NOVUM STONE EXPERT SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Adres pracodawcy:
Kredytowa 9, 40-562 Katowice, powiat: m. Katowice, woj: śląskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv, dokumenty potwierdzające kwalifikacje
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: śląskie
Powiat pracodawcy: m. Katowice
Gmina pracodawcy: Katowice
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Katowice
Ulica pracodawcy: Kredytowa
Numer budynku pracodawcy: 9
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Rudzie Śląskiej
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data ostatniej aktualizacji oferty pracy: 24.02.2017
Data dodania oferty pracy: 24.02.2017
Oferta pracy ważna do: 23.03.2017
Data udostępnienia oferty pracy: 24.02.2017
Data przyjęcia oferty pracy: 24.02.2017
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
/ Bliższe informacje na cuwkatowice.bip.gov.pl / - Osoba zatrudniona na wyżej wymienionym stanowisku będzie:prowadzenie wyodrębnionej ewidencji księgowej projektu zgodnie zobowiązującymi przepisami, dokonywanie płatności w projekcie, opisywanie dokumentów księgowych, księgowanie dokumentów finansowo-księgowych zgodnie z montażem finansowym projektu.- Wynagrodzenie: 1462,50 zł brutto (płaca zasadnicza + wysługa lat). Praca na umowę o pracę na czas określony do 31.08.2018r. Praca w niepełnym wymiarze czasu pracy (50%). Data rozpoczęcia pracy po rozstrzygnięciu naboru od września 2017r.- Praca: 7:30-15:30 - wg. harmonogramu. Wymagania: wykształcenie średnie lub wyższe ekonomiczne (rachunkowość, finanse, księgowość). Doświadczenie zawodowe przy średnim 5 lat pracy w księgowości, przy wyższym 4 lata pracy w księgowości. Znajomość zasad księgowania projektów unijnych, znajomość programów księgowych, znajomość programów Word i Excel w zakresie podstawowym, umiejętność obsługi urządzeń biurowych, doświadczenie w prowadzeniu ewidencji księgowej projektów oraz w przygotowaniu dokumentacji finansowej wniosków o płatność projektów unijnych, doświadczenie w jednostce sektora finansów publicznych.
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W KATOWICACH - 2017-09-06 - Katowice (śląskie)
-zakup części, materiałów zgodnych z zamówieniem, specyfikacją lub wzorem -dostarczanie zamówionych materiałów do magazynu oraz odbieranie przesyłek-Wydaje materiały i części zamienne z magazynu.-Dba o porządek na magazynie oraz na swoim obszarze pracy.-Wykonuje częściową inwentaryzację na polecenie kierownika UR.-Przygotowuje zestawienia zbiorcze zużytych materiałów na potrzeby rozliczenia z Klientem.-Przygotowuje zestawienia zbiorcze i szczątkowe na potrzeby wewnętrznych spotkań organizacyjnych.
Maintpartner Asi Sp. z o.o. - 2018-01-17 - Świdnik (lubelskie)
sprzedaż i obsługa nieruchomości, przyjmowanie telefonów, spotkania w terenie
LUK POL Osiedle Leśne Sp. z o.o. - 2015-11-24 - Kórnik (wielkopolskie)
Sporządzanie analiz ekonomicznych, sprawozdań, raportów, prace planistyczne i budżetowe, monitorowanie realizacji budżetu, koordynacja prac w zakresie planów rzeczowo - finansowych
Przedsiębiorstwo Zbożowo-Młynarskie "PZZ" w Stoisławiu S.A. - 2017-01-20 - Stoisław (zachodniopomorskie)
kompleksowa obsługa kontraktów zgodnie ze standardami firmy,organizacja i koordynacja wyjazdu oraz pobytu personelu opiekuńczego za granicą,budowanie długotrwałych relacji z klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi,bieżąca wspólpraca z partnerami biznesowymi
Probetreuung Proprofit Sp. z o.o. sp.k - 2017-05-04 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
jw
JOBHOUSE Sp. z o.o. (Agencja pracy tymczasowej nr 7097) - 2018-05-08 - Warszawa (mazowieckie)
Szczegółowe inf. www.polsl.pl w zakładce "oferty pracy"; Wykształcenie: średnie techniczne, 8 lat stażu pracy; doświadczenie w pracy z zakresie zarządzania systemami energetycznymi; jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice
POLITECHNIKA ŚLĄSKA - 2017-03-30 - Gliwice (śląskie)
kontrola dokumentacji medycznej, obsługa ruchu sprzętu medycznego, wykonywanie zapisów w programie mmedica oraz Portalach NFZ, rozliczanie świadczeń i wystawianie faktur, przygotowywanie ofert do NFZ
Ośrodek Terapii Oddechowej VENTAMED Sp. z o.o. - 2016-10-31 - Zielona Góra (lubuskie)
Kontakt z klientem, przyjmowanie towaru, przygotowywanie zamówień, prowadzenie dokumentacji sprzedażowej, wystawianie faktur.
PHU "DORMAX" D. Klemczak - 2018-03-21 - Opalenica (wielkopolskie)
Prowadzenie płac, ZUS
FISKAL Janusz Bullmann - 2018-01-24 - Gdynia (pomorskie)
Obsługa klienta biznesowego (B2B) przez telefon i e-mail; szukanie i pozyskiwanie nowych klientów; doradztwo techniczne w zakresie oferowanych produktów; przygotowywanie ofert handlowych; realizacja zleceń we współpracy z działami: produkcja, narzędziownia i logistyka; planowanie spotkań z klientami; reprezentowanie firmy na targach branżowych
"PRIXPOL" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-11-14 - Opole (opolskie)
obsługa punktu kurierskiego, nawiązywanie kontaktów z potencjalnymi klientami,informowanie klientów o produktach i usługach, sprzedaż produktów/usług firmySkładanie i monitorowanie realizacji zamówień, pomoc w rozwiązywaniu problemów i przyjmowanie reklamacjiProwadzenie negocjacjiBudowanie relacji z klientemObsługa urządzeń biurowychPrzygotowanie dokumentacji i raportów
Olmado Marcin Kaleta - 2017-07-26 - Leszno (wielkopolskie)
według stanowiska
kontakt przez PUP - 2016-01-20 - Proniewicze (podlaskie)
Oferta dla osób powyżej 30 roku zycia. Wprowadzanie danych do odpowiednich modułów zintegrowanego systemu, obsługa portalu NFZ, przygotowanie zestawień, ratportów, prezentacji. Wprowadzanie danych pacjentów, drukowanie kart historii choroby pacjenta. Praca w godz: 07:00-15:00, 12:00-20:00
kontakt przez PUP - 2018-07-13 - Łódź (łódzkie)
Przygotowywanie dokumentacji, obsługa urządzeń biurowych.
PRZEDSIĘBIORSTWO HANDLOWO-USŁUGOWE "HYDROSTAR" EWA MAĆKOWSKA - 2017-08-24 - Częstochowa (śląskie)
przeprowadzanie kontroli stanu bhp w zakładzie pod względem przestrzegania zasad i przepisów bhp, prowadzenie szkoleń z zakresu bhp, ppoż dla pracowników.
Orlen Eko Sp. z o.o. - 2018-05-08 - Trzebinia (małopolskie)
monitorowanie należności klientów, wyjaśnianie różnic i nieścisłości w rozrachunkach z klientami, ścisła współpraca z działem handlowym oraz radcą prawnym, współpraca z pozostałymi pionami funkcjonującymi w Spółce w sprawie kompleksowej i właściwej realizacji zadań, przygotowanie wszelkich pozostałych żądanych przez Zarząd raportów obejmujących zakres jego działalności, wykonywanie innych poleceń wydanych przez Zarząd Spólki lub osoby upoważnione
BARTER COAL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-19 - Białystok (podlaskie)
prace administracyjno biurowe,rozliczenia, ewidencje, wystawianie faktur, obsługa klienta, analizy finansowe
TACHOSERWIS ZS - Szczepaniak Zenon - 2017-09-29 - Nekla (wielkopolskie)
Zarządzanie biurem i sekretariatem firmy, nadzorowanie i koordynacja spraw finansowych, kontrola dokumentacji wewnętrznej, obsługa systemu informatycznego firmy -wapro, nadzór i kontrola zleceń produkcyjnych.
kontakt przez PUP - 2017-08-03 - Kędzierzyn-Koźle (opolskie)
Doświadczenie w konstrukcji maszyn, projektowanie konstrukcji urzadzeń wchodzących w skład linii technologicznych. Osoba obsługuje program w jęz. angielskim i czyta instrukcje w jęz. angielskim.
kontakt przez PUP - 2018-05-16 - Łódź (łódzkie)
odpowiedzialność za rozwój sieci sprzedaży, tłumaczenie tekstów umów handlowych i redagowanie ofert dla klientów rosyjskich, kontakt z kontrahentami i klientami z Rosji
kontakt przez PUP - 2017-10-24 - Wólka Kosowska (mazowieckie)
realizacja obowiązków służby BHP, wynikających z ustawy o służbie BHP
GAMET S.A. - 2015-12-21 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
jw.
HR SYSTEMS sp. z o.o. - 2018-07-11 - Warszawa (mazowieckie)
rozliczenia finansowe z TUrozliczenia prowizji agentów ubezpieczeniowychprzygotowywanie dokumentacji, rozliczeń , obsługa i pomoc w tłumaczeniach przy klientach zagranicznych - Ukraina, Rosja, Rumunia, Wielka Brytania
kontakt przez PUP - 2017-03-08 - Rzeszów (podkarpackie)
prace związane z księgowością i płacami
Marcin Liszewski Kancelaria Doradztwa Podatkowego - 2018-03-27 - Kłobuck (śląskie)
kontrolowanie i realizowanie procesów zaopatrzenia, produkcji, dystrybucji i magazynowania; koordynowanie transportu, poziomu zapasów oraz rozliczeń z odbiorcami i podwykonawcami
kontakt przez PUP - 2016-03-01 - Nakielnica (łódzkie)
utrzymanie dotychczasowych relacji z Klientami, analiza rynku i ofert konkurencji – prowadzenie pierwotnych i wtórnych badań rynku, tworzenie ofert handlowych w oparciu o standardy firmy, promowanie działań usprawniających sprzedaż, pozyskiwanie nowych klientów, aktywny wkład w tworzeniu dobrego wizerunku firmy
Kinga Hauer HAUERPOWER - 2016-09-23 - Tarnów (małopolskie)
realizacja prac Back Office, realizacja cesji klinta, zajmowanie się zleceniami i reklamacjami klienta, kontakt z klientem w sprawie zleceń i reklamacji
IMAR SERVICE GROUP Biernat Iwona - 2017-11-10 - Pszczyna (śląskie)
pomoc w opracowywaniu projekltów, wewnetrznych aktów normatywnych, pomoc w opracowywaniu treści dokumentów
kontakt przez PUP - 2016-02-08 - Lublin (lubelskie)
•Planowanie, koordynacja i kontrola realizacji zleceń produkcyjnych,•Nadzorowanie aktualnego stanu magazynowego, stanu zamówień, utrzymanie optymalnego stanu magazynowego,•Obsługa zamówień produktów niezbędnych do prowadzenia procesów produkcyjnych,•Współpraca z dostawcami usług logistycznych, •Przygotowanie dokumentów transportowych,•Prowadzenie reklamacji transportowych,
PRO-COUNSEL KATARZYNA KALISZ - 2017-02-07 - Lublin (lubelskie)