SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I REZERWACJI Niechorze oferta pracy ST INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA

Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I REZERWACJI
Wynagrodzenie: od 3 000 PLN
Zakres obowiązków: dokonywanie telefonicznych rezerwacji oraz e-mail, nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
Data publikacji: 2018-08-27
Lokalizacja: Niechorze (zachodniopomorskie)
Pracodawca: ST INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:KLIFOWA 46, 72-350 Niechorze, powiat: gryficki, woj: zachodniopomorskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
dokonywanie telefonicznych rezerwacji oraz e-mail, nawiązywanie współpracy z nowymi kontrahentami,
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na czas nieokreślony
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 000 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Czy pracodawca szuka pracowników gotowych do pracy od zaraz?: 1
Nazwa stanowiska: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I REZERWACJI
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Niechorze
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: zachodniopomorskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: gryficki
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Rewal
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Czy jest to praca stała?: 1
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Dokładniejszy opis oferty pracy: praca stała
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 000 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 28.08.2018
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: średnie ogólnokształcące
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaKonieczne_jezyki_1:
niemiecki, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko: dyspozycyjność, komunikatywność
Nazwa pracodawcy:
ST INVESTMENTS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach
Adres pracodawcy:
KLIFOWA 46, 72-350 Niechorze, powiat: gryficki, woj: zachodniopomorskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: cv
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych: Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: zachodniopomorskie
Powiat pracodawcy: gryficki
Gmina pracodawcy: Rewal
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Niechorze
Ulica pracodawcy: KLIFOWA
Numer budynku pracodawcy: 46
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Gryficach
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 2
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 28.08.2018
Oferta pracy ważna do: 27.09.2018
Data udostępnienia oferty pracy: 28.08.2018
Data przyjęcia oferty pracy: 27.08.2018
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
Podobne oferty pracy
Bieżąca obsługa klienta,przygotowywanie ofert handlowych i dokumentacji sprzedażowej.Zamawianie towaru i wystawianie faktur.Praca w godzinach od 9.00-17.00Początkowa umowa zlecenie przez okres 1,5 miesiąca,a następnie umowa o pracę.
kontakt przez PUP - 2016-11-10 - Kolbuszowa (podkarpackie)
zgodny
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Grudziądz (kujawsko-pomorskie)
-prowadzenie dokumentacji pracowniczej -sporządzanie dokumentów związanych z nawiązaniem/rozwiązaniem stosunku pracy,-sporządzanie list płac, odprowadzanie składek ZUS i podatku dochodowego od osób fizycznych;-terminowa wypłata wynagrodzeń,-naliczanie urlopów, chorobowych i pozostałych świadczeń wypłacanych pracownikom,-sporządzanie deklaracji do ZUS, Urzędu Skarbowego-ewidencja i rozliczanie urlopów pracowniczych;-sporządzanie wymaganych przepisami sprawozdań, zestawień i raportów.
Omega Pilzno ITiS Godawski&Godawski - 2016-05-04 - Pilzno (podkarpackie)
jw.
HR SYSTEMS Sp. z o.o. - 2016-09-23 - Warszawa (mazowieckie)
Zadania:- obsługa obecnych klientów firmy,- aktywne pozyskiwanie nowych klientów i sprzedaż produktów skierowanych do sektora B2B,- budowanie relacji z klientami i prowadzenie negocjacji handlowych,- przygotowywanie ofert handlowych,- przeprowadzenie doradztwa w zakresie doboru produktu lub usługi.
ITEE.PL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOSCIĄ - 2016-08-01 - Lublin (lubelskie)
pakowanie mięsa
Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki Sp. z o.o. - 2017-01-30 - Golina (wielkopolskie)
- Opis zadań: Stały kontakt z francuskojęzycznymi klientami firm. Realizowanie planów sprzedaży. Nawiązywanie i utrzymywanie kontaktów z nowymi klientami firmy. Doradztwo techniczne.- Warunki zatrudnienia: stabilne zatrudnienie, prace w młodym zespole profesjonalistów, wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia zawodowego oraz osiąganych wyników, jasne kryteria dotyczące systemu ścieżek kariery w firmie, karta multisport, prywatna opieka medyczna, praca stacjonarna od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.- Wynagrodzenie: 3200 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres próbny do trzech miesięcy. Praca w pełnym wymiarze czasu pracy. Docelowo praca na stałe.- Praca: 8:00-16:00. Wymagane wykształcenie średnie. Min. 2-letnie doświadczenie w pracy w międzynarodowym centrum outsourcingowym. Doświadczenie w branży (znajomość systemów ślusarskich PVC lub aluminium) będzie dodatkowym atutem. Kontakt WYŁĄCZNIE telefoniczny (8:00-16:00) (Tel. 786-864-292) lub e-mail: rekrutacja (at) ekookna.pl
"EKO-OKNA" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-10-12 - Katowice (śląskie)
praca z zakresu kadr i płac oraz obsługa sekretariatu w tym:prowadzenie akt osobowych -przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem i rozwiązywaniem stosunku pracy-prowadzenie ewidencji czasu pracy -sporządzanie raportów i sprawozdań w zakresie spraw dotyczących zatrudnienia zgodnie z obowiązującymi przepisami i terminami-prowadzenie rejestru pism wewnętrznych i zewnętrznych oraz monitorowanie prawidłowego obiegu dokumentów do merytorycznych komórek organizacyjnych
SPOŁEM DISTRO SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2016-12-14 - Lublin (lubelskie)
- nawiązywanie i utrzymywanie trwałych relacji z Klientami poprzez kontakt telefoniczny,- rozpoznawanie potrzeb i oczekiwań Klientów oraz sprzedaż produktów firmy dopasowanych do ich indywidualnych potrzeb,- przygotowywanie oraz prezentowanie ofert handlowych,- wystawianie faktur i obsługiwanie dokumentów sprzedaży,- budowanie pozytywnego wizerunku firmy i dobre relacje z Klientami poprzez zachowanie najwyższej jakości obsługi.
KARENA S.A. - 2016-08-11 - Siemianowice Śląskie (śląskie)
- dokonywanie obiektywnej oceny utworu po audytywnej analizie;- dokonywanie systematyki gatunków muzyki popularnej;- segregowanie, porządkowanie oraz opisywanie nadsyłanych utworów muzycznych.Praca w Bielsku-Białej, od pn. do pt. od 9.00 do 17.00.Proponowana umowa o pracę na okres próbny z opcją przedłużenia na czas określony.
REHEGOO SP. Z O. O. - 2018-01-23 - Bielsko-Biała (śląskie)
jw.
kontakt przez PUP - 2017-01-17 - Warszawa (mazowieckie)
Utrzymywanie prawidłowego funkcjonowania hotelu od strony technicznej
ROLFOODS Hubert Rosak - 2018-01-12 - Stryków (łódzkie)
pozyskiwanie klientów, sprzedaż, reklama produktu
kontakt przez PUP - 2018-03-09 - Ełk (warmińsko-mazurskie)
specjalista d/s obsługi klienta
ZINKPOWER WSCHÓD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-05-09 - Borownica (lubelskie)
prowadzenie spraw związanych z nasadzeniami wikliny i zadrzewień, a także wycinkami wikliny i drzew, stosownie do potrzeb eksploatacyjnych na rzekach i kanałach oraz do wymogów ochrony środowiska przyrodniczego i wymogów ochrony przeciwpowodziowej, wnioskowanie do Dyrektora o nakazanie usunięcia drzew lub krzewów, opiniowanie wniosków udział w postępowaniach dotyczących udzielania zamówień publicznych prowadzonych przez Zespół ds. Zamówień Publicznych RZGW, w zakresie ich kompetencji, w tym przygotowanie dokumentacji niezbędnej do wszczęcia postępowania realizowanego na potrzeby komórki w szczególności w zakresie robót związanych z udrożnieniem poprzez usuwanie drzew i krzewów porastających dno, udział w przygotowywaniu dokumentów merytorycznych niezbędnych do wystawiania faktur za pozyskanie wikliny, pozyskanie drewna opiniowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowych dotyczących realizacji robót budowlano-montażowych w szczególności w zakresie robót związanych z usuwaniem drzew i krzewów porastających dno oraz brzegi śródlądowych wód powierzchniowych. prowadzenie spraw związanych z wydobywaniem materiałów z koryt rzecznych i zbiorników.
REGIONALNY ZARZĄD GOSPODARKI WODNEJ W POZNANIU - 2016-03-04 - Skęczniew (wielkopolskie)
1. Aktywne działania promocyjne, marketingowe, informacyjne na temat projektu współfinansowanego z Unii Europejskiej.2. Usługi doradcze zmierzające do pozyskania kandydatów do objęcia wsparciem w ramach projektu, ich szczegółowy zakres obowiązków koncentrować się będzie na:• zapewnienie obsługi rekrutacyjnej dającej powszechny i równy dostęp wszystkim zainteresowanym do informacji o projekcie,• informowanie o możliwościach korzystania ze wsparcia projektowego na usługi rozwojowe,• aktywne, bezpośrednie docieranie do przedsiębiorców zlokalizowanych na danym terenie,• aktywne wspieranie merytoryczne przedsiębiorców w zakresie przygotowania i wypełnienia dokumentacji aplikacyjnej do projektu, zapewnienie pomocy przy wypełnianiu dokumentów zgłoszeniowych,• informowanie o uprawnieniach i
IZBA RZEMIEŚLNICZA ORAZ MAŁEJ I ŚREDNIEJ PRZEDSIĘBIORCZOŚCI W KATOWICACH - 2017-05-09 - Cieszyn (śląskie)
oferta stażu
kontakt przez PUP - 2016-03-31 - Łowicz (łódzkie)
WG PROGRAMU STAŻU
kontakt przez PUP - 2017-01-13 - Warszawa (mazowieckie)
j.w.
kontakt przez PUP - 2016-11-16 - Warszawa (mazowieckie)
aktywne pozyskiwanie klientów, nawiązanie i rozwijanie długoterminowych relacji biznesowych z klientem, współpraca z klientami, prowadzenie rozmów handlowych, przygotowanie ofert, negocjowanie warunków.
HOME ZONE GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2015-11-25 - Warszawa (mazowieckie)
sprzedaż artykułów lakierniczych, budowa partnerskich relacji z klientami, nawiązywanie i podtrzymywanie relacji z klientami, raportowanie wyników
RMS CHEMICAL S.C. Radosław Skrzypczak, Marcin Skrzypczak - 2017-04-13 - Poznań (wielkopolskie)
Administracja i obsługa strony internetowej, analiza rynku w zakresie marketingu internetowego i mobilnego, znajomość narzędzi marketingowych. Praca na cały etat od poniedziałku do piatku w godzinach 8-16. Wynagrodzenie 3200 + premia.
GERDA Sp. z o. o. - 2016-08-03 - Sokołów (mazowieckie)
- strategiczna odpowiedzialność, opieka i samodzielne kierowanie centrum Outsourcing- przygotowanie instrukcji wykonania projektu, instrukcji handlowej oraz dokumentów do odbioru we współpracy z klientem - optymalizacja oraz koordynacja przebiegu procesów - przygotowanie wymogów, planowanie oraz koordynacja procesem zatrudnia pracowników a także projektem Ressourcen - zapewnienie sprawnej realizacji projektów - przyjmowanie oraz rozpatrywanie zgłoszeń reklamacji - sumienność i rzetelność w wykonywaniu obowiązków z nastawieniem na osiągniecie sukcesu
Randstad Deutschland GmbH & Co. KG - 2015-12-11 - Niemcy (Niemcy)
Wykonywanie zleceń związanych z realizacją i organizacją projektów sprzedażowych, koordynacja projektów sprzedażowych, kontakt z klientami i dostawcami.
kontakt przez PUP - 2018-02-21 - Kraków (małopolskie)
prowadzenie rozliczeń, nadzór nad stanem technicznym budynku, organizowanie serwisów i kontrola
Centrum Kultury ZAMEK - 2017-08-18 - Poznań (wielkopolskie)
obsługa transakcji międzynarodowych w zakresie zakupu towarów i logistyki, budowanie długofalowych relacji z partnerami zagranicznymi, analiza rynku dostawców i ocena dostawców, prowadzenie analiz warunków handlowych dostaw, bieżący monitoring zleconej produkcji, kontrola stanów magazynowych, analiza rotacji zapasów, przygotowywanie raportów i analiz, zgłaszanie i rozliczanie reklamacji jakościowych
GAMET S.A. - 2018-04-16 - Toruń (kujawsko-pomorskie)
Praca biurowa polegająca na doradztwie oraz sprzedaży produktów ubezpieczeniowych, praca stacjonarna.
MOJE CENTRUM FINANSOWE - Tomasz Kabała - 2018-08-09 - Wieluń (łódzkie)
Pozyskiwanie nowych klientów, pozyskiwanie i analizowanie informacji dotyczących potencjalnych klientów, rynku oraz konkurencji, kontrola i analiza wyników sprzedaży dążenie do ich maksymalizacji, sporządzanie ofert dla klientów i wycen według przesłanych dokumentacji.
ZPHU ZAKŁAD MEBLOWY WBDUET WALDEMAR BOCZKOWSKI - 2017-08-29 - Kościerzyna (pomorskie)
prowadzenie działań zmierzających do zwiększania liczby inwestorów indyjskich w Polsce
kontakt przez PUP - 2017-02-17 - Piaseczno (mazowieckie)
kontrola dostaw matyeriałów, kontrola komponentów zamiennych, analiza planu produkcyjnego.
TPV Displays Polska sp. z o.o. - 2017-04-07 - Gorzów Wielkopolski (lubuskie)