SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA Nowy Tomyśl oferta pracy Bank Polska Kasa Opieki S.A. Oddział w Nowym Tomyślu
Stanowisko: SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Wynagrodzenie: od 3 500 PLN
Zakres obowiązków: Bieżąca obsługa klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym. Informowanie klientów o pełnej ofercie produktowej, promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług oferowanych przez Bank. Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami banku. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi dla klientów Banku.
Data publikacji: 2019-05-27
Lokalizacja: Nowy Tomyśl (wielkopolskie)
Pracodawca: Bank Polska Kasa Opieki S.A. Oddział w Nowym Tomyślu
Ta oferta pracy może już nie być aktualna!
Oferta pracy pochodzi z Powiatowego Urzędu Pracy.
Miejsce pracy:A. Mickiewicza 15, 64-300 Nowy Tomyśl, powiat: nowotomyski, woj: wielkopolskie
Rodzaj obowiązków na tym stanowisku pracy: Zakres obowiązków
Zakres obowiązków:
Bieżąca obsługa klientów w ramach realizacji operacji związanych z obrotem gotówkowym i bezgotówkowym. Informowanie klientów o pełnej ofercie produktowej, promowanie i sprzedaż podstawowych produktów i usług oferowanych przez Bank. Pozyskiwanie nowych klientów oraz utrzymywanie i rozwijanie relacji z aktualnymi klientami banku. Zapewnienie wysokiej jakości obsługi dla klientów Banku.
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę na okres próbny
Wymiar etatu: 1
Zmianowość pracy: jedna zmiana
Liczba godzin pracy w tygodniu: 40
warunkiPracyIPlacy_lGodzinWMiesiacu: 160
Rodzaj wynagrodzenia: Wynagrodzenie brutto
Wysokość wynagrodzenia brutto: od 3 500 PLN
System wynagradzania pracowników na tym stanowisku: Czasowy ze stawką miesięczną
Nazwa stanowiska:
SPECJALISTA DO SPRAW SPRZEDAŻY I OBSŁUGI KLIENTA
Miejscowść, w której pracownik będzie pracował: Nowy Tomyśl
Województwo, w którym pracownik będzie pracował: wielkopolskie
Powiat, w którym pracownik będzie pracował: nowotomyski
Gmina, w którym pracownik będzie pracował: Nowy Tomyśl
Państwo, w którym pracownik będzie pracował: Polska
Zawód: specjalista do spraw sprzedaży
Forma zatrudnienia: Umowa o pracę
Wysokość wynagrodzenia i typ stawki: od 3 500 PLN
Data rozpoczęcia pracy: 01.07.2019
Wymagane wykształcenie dla kandydatów na to stanowisko: wyższe (w tym licencjat), ekonomiczne
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_0: doświadczenie zawodowe mile widziane
wymagania_wymaganiaPozadane_uprawnienia_1: znajomość obsługi kasowej
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_0:
angielski, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
wymagania_wymaganiaDodatkowe_jezyki_1:
ukraiński, w mowie - B1 - średnio zaawansowany, w piśmie - B1 - średnio zaawansowany
Dodatkowe informacje odnośnie wymagań dla kandydatów na to stanowisko:
Umiejętność kontaktu z klientem, dynamizm w działaniu, zaangażowanie w pracę i wytrwałość, wysoka kultura osobista i etyka zawodowa, znajomość obsługi aplikacji komputerowych, gotowość do podnoszenia kwalifikacji.
Nazwa pracodawcy:
Bank Polska Kasa Opieki S.A. Oddział w Nowym Tomyślu
Sposób aplikowania: bezpośrednio do pracodawcy
Nazwa urzędu publikującego ogłoszenie o pracę: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu
Adres pracodawcy:
A. Mickiewicza 15, 64-300 Nowy Tomyśl, powiat: nowotomyski, woj: wielkopolskie
Język aplikacji o pracę: polski
Wymagane dokumenty aplikacyjne: CV
Sposób przekazania dokumentów aplikacyjnych:
Preferowane formy kontaktu: osobiście, telefon, e-mail
Typ podmiotu pracodawcy: UP
Województwo pracodawcy: wielkopolskie
Powiat pracodawcy: nowotomyski
Gmina pracodawcy: Nowy Tomyśl
Kraj pracodawcy: Polska
Miejscowość pracodawcy: Nowy Tomyśl
Ulica pracodawcy: A. Mickiewicza
Numer budynku pracodawcy: 15
Profil działalności pracodawcy: bankowość
Oferta zgłoszona przez: Powiatowy Urząd Pracy w Nowym Tomyślu
Liczba wolnych miejsc pracy na to stanowisko pracy: 1
Liczba wolnych miejsc pracy dla osób niepełnosprawnych: 0
Zawód wykonywany przez pracownika: specjalista do spraw sprzedaży
Data dodania oferty pracy: 27.05.2019
Oferta pracy ważna do: 28.06.2019
Data udostępnienia oferty pracy: 27.05.2019
Data przyjęcia oferty pracy: 27.05.2019
Typ oferowanej pracy: Oferta pracy
link:
http://oferty.praca.gov.pl/portal/index.cbop#/szczegolyOferty?0269d80657855127d281a0eae654fe23
Podobne oferty pracy
rekrutacja pracowników, pozyskiwanie nowych zleceniobiorców, tworzenie raportów.
GLOBAL P&P MANAGEMENT GROUP LTD. SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2017-06-21 - Świdnica (dolnośląskie)
kontakty telefoniczne z potencjalnymi klientami; sporządzanie ofert handlowych; prace administracyjno - biurowe
BRIGA TERESIŃSKA JOANNA - 2016-04-25 - Inowrocław (kujawsko-pomorskie)
Przygotowywanie zapytań handlowych, wyszukiwanie dostawców, koordynacja realizacji zamówień i dostaw, organizacja i nadzór nad dokumentacją celną oraz jakościową, kontrolowanie i analiza bieżących stanów magazynowych, import z Anglii
ZOLTA Maciej Żółty - 2017-12-18 - Mielec (podkarpackie)
Praca w dziale księgowym spółdzielni mieszkaniowej
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko - Własnościowa "METALOWIEC" - 2018-04-24 - Czarna Białostocka (podlaskie)
Sprzedaż części zamiennych do maszyn rolniczych. Praca w godz. 7:30-16:00.
AMROL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2018-02-27 - Drobin (mazowieckie)
Wykonywanie prac budowlanych i instalacyjnych.Obsługa maszyn budowlanych i prowadzenie pojazdów w ramach posiadanych uprawnień.
kontakt przez OHP - 2018-03-29 - Lubaczów (podkarpackie)
Nauczanie języka polskiego. Jedna lokalizacja w powiecie.
MARCIN RYDZEWSKI GLOBAL SCHOOL - 2016-10-13 - Otwock (mazowieckie)
jw.
kontakt przez PUP - 2018-02-14 - Warszawa (mazowieckie)
Obsługa kadr i biura
P.P.H.U. "ELFACH" S.C.STANISŁAW IGNASIAK I ALEKSANDRA IGNASIAK-SMELA - 2016-03-01 - Biała (łódzkie)
Oferta dla osób spełniających warunki Regulaminu Refundacji Wyposażenia/Doposażenia,ścieżka dostępu: http://www.pup.gliwice.pl/firma/oferty_pracy_subs_wyposazenie.html i jednocześnie zakwalifikowane bądź kwalifikujące się do II profilu pomocy.Wykształcenie min. średnie; obsługa komputera, w tym MS Office; zakres obowiązków: przygotowywanie dok., obsługa korespondencji, sporządzanie pism, kontakt z klientem, umawianie spotkań; jedna zmiana; miejsce pracy: Knurów
kontakt przez PUP - 2018-02-23 - Knurów (śląskie)
obsługa maszyn i urządzeń budowlanych oraz urządzeń pomiarowych
kontakt przez PUP - 2017-05-02 - Konopnica (łódzkie)
Dbanie o zasób spółdzielni.Oferty konkursowe należy składać w sekretariacie Spółdzielni mieszczącym się przy ulicy Bajana 31a we Wrocławiu, w zamkniętych kopertach, z napisem Konkurs na stanowisko Specjalisty ds. eksploatacyjno-technicznych w SML-W Szóstka, w terminie do dnia 16.10.2017r. do godz. 1500.Terminy rozmów dotyczących konkursu będą ustalane bezpośrednio z kandydatami.
Spółdzielnia Mieszkaniowa Lokatorsko-Własnościowa SZÓSTKA - 2017-09-15 - Wrocław (dolnośląskie)
Praca związana z produkcją nasienia knura przeznaczonego do inseminacji. Kierowanie zespołem.
MAŁOPOLSKIE CENTRUM BIOTECHNIKI SP. Z O.O. - 2017-03-28 - Częstochowa (śląskie)
Sprzedaż, obsługa klientów, wystawianie faktur, pozyskiwanie klientów, tworzenie ofert, analiza rynku.
LUBET MAŁGORZATA MOCNA - 2018-01-17 - Błaszki (łódzkie)
szkolenia BHP, obsługa wielu firm w zakresie BHP, tworzenie dokumentacji.
BEHAPER SPÓŁKA CYWILNA A.K.DEZOR - 2016-08-31 - Ruda Śląska (śląskie)
telefoniczne pozyskiwanie klientów, rozmowy handlowe, kontakty telefoniczne z klientami, przygotowywanie kosztorysów, podstawowe prace porządkowe, praca przy komputerze, obsługa bazy danych
kontakt przez PUP - 2016-02-18 - Sosnowiec (śląskie)
Mile widziana praktyka
KRONE PPHU - 2016-08-04 - Łódź (łódzkie)
Programowanie C#. Miejsce pracy: Wrocław, ul. Kościuszki 29 (siedziba firmy) i według zleceń Pracodawcy.
SMT SOFTWARE SERVICES S.A. - 2017-08-18 - Wrocław (dolnośląskie)
Wykształcenie: średnie lub wyższe (finanse, rachunkowość lub ekonomia); min. 2 lata doś. zawodowego; mile widziana znajomość jęz. angielskiego; mile widziana znajomość programu Reset2; doświadczenie w obszarze wyliczania wynagrodzeń, praktyczna wiedza z zakresu ubezpieczeń społecznych, zasiłków oraz podatku od osób fizycznych, znajomość programów płacowych, umiejętności analityczne, dobra organizacja pracy, odporność na stres jedna zmiana; miejsce pracy: Gliwice;
KANCELARIA DORADZTWA PODATKOWEGO S.C. KRYSTYNA BOHOSIEWICZ-PRZONDZIONO, WOJCIECH PRZONDZIONO - 2017-11-21 - Gliwice (śląskie)
lakierowanie powierzchni, prostowanie- montaż konstrukcji
FZK INTER NOVUM - Jan Trocki - 2017-10-25 - Tuczno (zachodniopomorskie)
Specjalista ds. sprzedaży
KRONOSPAN HPL SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-09-28 - Pustków-Osiedle (podkarpackie)
obsługa dministracyjna wsólnot mieszkaniowych
Zarządzanie Nieruchomościami WESTA - 2016-04-20 - Jelenia Góra (dolnośląskie)
ZAKRES OBOWIĄZKÓW: planowanie i organizacja zakupów surowców do produkcji, wybór najbardziej optymalnych dostawców krajowych i zagranicznych, prowadzenie negocjacji z kluczowymi dostawcami, składanie zamówień, zatwierdzanie dostaw; WYMAGANIA: wykształcenie wyższe, min. 2-letnie doświadczenie w dziale zakupów najlepiej w firmie produkcyjnej, doświadczenie w kontaktach biznesowych z partnerami zagranicznymi, prawo jazdy kat. B, obsługa komputera w zakresie Ms Office (szczególnie Excel), wysoka orientacja na osiąganie wyników, zdolności negocjacyjne i analityczne, umiejętność rozwiązywania problemów, dynamizm, inicjatywa w działaniu, biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (niezbędna do realizacji zadań zawodowych)
HYGIENIKA DYSTRYBUCJA SA - 2016-03-25 - Lubliniec (śląskie)
Realizacja projektów rekrutacyjnych - rekrutacja stała, poszukiwanie kandydatów zgodnie z opisem stanowiska i instrukcjami. Udział w administracji projektami rekrutacyjnymi(praca z bazą CV idokumentacją, ewidencja). Budowanie bazykandydatów oraz bazy klientów w środowiskubiznesowym. Znajomość języka angielskiegojest wymagana ze względu na współpracę zkontrahentami zagranicznymi
DENIS GROUP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ - 2017-10-20 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Praca w oddziale firmy; bezpośredni kontakt z innymi oddziałami; rekrutacja i zarządzanie kierowcami przypisami do oddziału; koordynacja napraw serwisowych; dbanie o środki transportu. Konrakt e-mail: piotr.szyszka (at) pawtrans.pl, lub tel. 607 105 326, lub osobisty. Oferta dostępna w sali F
PAWTRANS HOLDING Sp. z o.o. - 2018-05-11 - Pietrzykowice (dolnośląskie)
prowadzenie negocjacji handlowych, tworzenie ofert handlowych, sprzedaż usług budowlanych, praca w siedziby firmy oarz według zleceń oraz wschodnie granice Polski, Praca na pełny etat od poniedziałku do piątku w godzinach 8-16.
kontakt przez PUP - 2016-07-13 - Reguły (mazowieckie)
Wyliczanie wynagrodzeń z tytułu umowy o pracę, umowy zlecenie, umowy o dzieło, prowadzenie kadr
AGFIN BIURO RACHUNKOWE USŁUGI BIUROWE AGNIESZKA SCHARFER - 2017-04-20 - Zielona Góra (lubuskie)
- analizowanie przedłożonych przez Biura Projektów dokumentacji budowlanej oraz przygotowywanie kooferatów na posiedzeniu KOPI oceniające opracowaną przez biura projektów dokumentację projektowo-kosztorysową,- przygotowywanie opinii do MWWO-U, programów organizacyjno-użytkowych i Programów Inwestycji,- opracowywanie opisu przedmiotu zamówienia do przeprowadzenia postępowań na udzielanie zamówienia publicznego na opracowanie przez biura projektowe dokumentacji budowlanych,- opracowywanie wyceny prac projektowych do ustalenia wartości szacunkowej dokumentacji budowlanej,- opracowywanie kosztorysów inwestorskich na realizację dodatkowych robót budowlanych,- weryfikowanie kosztorysów ofertowych, tabeli elementów i harmonogramów pod kątem zgodności z dokumentami przetargowymi,- przygotowywanie projektów odpowiedzi na zapytania ofertowe,- przygotowanie oceny przedstawionych ofert na opracowywanie dokumentacji i robót budowlano montażowych pod kątem zgodności z SIWZ. Godziny pracy: 7-15.
Rejonowy Zarząd Infrastruktury w Olsztynie - 2019-03-19 - Olsztyn (warmińsko-mazurskie)
Obsługa kadrowo-płacowa w firmie
HAUTEC SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ SPÓŁKA KOMANDYTOWA - 2019-05-15 - Skawina (małopolskie)
-Wprowadzanie innowacji w zakresie organizacyjnym, ekonomicznym, technologicznym w firmach i podmiotach zewnętrznych
Izba Międzynarodowej Współpracy Gospodarczej i Naukowej - 2017-05-31 - Łódź (łódzkie)